Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καμερα στην τεχνολογια και στην ικανοτητα βασικα. Ουτε στους μεν, ουτε στους δε, ουτε στα κρατη, ουτε στον πολεμο.

Δημοσ.

Αν θυμαμαι καλα απο μια σχετικη εκπομπη το F-35 ειναι μια μεγαλη μετριοτητα που κοστισε ενα σωρο λεφτα και προσπαθωντας να γινει ανταγωνιστικο (και να δικαιολογηθει το τεραστιο κοστος) συνεχιζει να αυξανει το κοστος του.

 

Παντως μεταξυ σοβαρου και αστειου στις ασκησεις red flag οι Αμερικανοι επεφταν πριν καν σηκωθουν απο την Ελληνικη Π.Α

 

Κατι ακουσα για F-22 απο F-16 block 52+.

  • Like 3
Δημοσ.

Αν θυμαμαι καλα απο μια σχετικη εκπομπη το F-35 ειναι μια μεγαλη μετριοτητα που κοστισε ενα σωρο λεφτα και προσπαθωντας να γινει ανταγωνιστικο (και να δικαιολογηθει το τεραστιο κοστος) συνεχιζει να αυξανει το κοστος του.

 

 

Κατι ακουσα για F-22 απο F-16 block 52+.

Δημοσ.

Το F35 είναι η πατάτα του αιώνα. Θα κοστίσει ενα τρις για τα επόμενα 3Ο χρόνια, και αυτό είναι η σημερινή πρόβλεψη. Άρα στην πράξη μιλάμε ακόμα και για το διπλάσιο.

Δείτε λίγο τα video στο youtube με τον Sprey (εναν απο τους βασικούς σχεδιαστές του εξαιρετικά πετυχημένου F-16).

π.χ.

  • Like 4
Δημοσ.

Nonsense!

Το F-35 εξελίσσεται σε ένα από τα μεγαλύτερα στρατιωτικά φιάσκο της ιστορίας και θα αποτελέσει σκάνδαλο στη μελλοντική πολικό / οικονομική σκηνή των ΗΠΑ.

 

Μέχρι να βγει μαζικά στην παράγωγη, θα είναι ήδη απαρχαιωμένο από νεότερες τεχνολογίες και καλύτερα μαχητικά αεροσκάφοι άλλων χωρών.

 

Το μέλλον στο aerial combat είναι τα Unnamed air combat vehicles / fighters. Θα μπορούν να επιτύχουν τρομερές ταχύτητες και ασυναγώνιστους ελιγμούς που θα τσάκιζαν το ανθρώπινο σώμα του πιλότου, δίνοντας έτσι την υπέροχη σε οποιονδήποτε στρατό τα χρησιμοποιούσε στο θέατρο των επιχειρήσεων.

 

Ένα από αυτά αν και (βομβαρδιστικό το οποίο έχει την δυνατότητα να φέρει ακόμα και πυρηνικά) είναι και το Dassault nEUROn στο οποίο συμμετέχουμε και εμείς κατασκευαστικά ως χώρα, χαράσσοντας έτσι το μέλλον για το τι θα έρθει!

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_nEUROn

Δημοσ.

Επειδη δεν ειμαι ειδικος και ουτε γνωριζω επι του θεματος, δεν μπορω να τοποθετηθω. Θα πω μοναχα κατι "παρεμφερες".
Εχουμε τοσο δυνατους υπολογιστες πλεον και δεν εχουμε να παιξουμε εναν εξομοιωτη στρατιωτικο. 

Αναπολω τις εποχες late 90's, early 00's... Κριμα. 

 

 

  • Like 4
Δημοσ.

Επειδη δεν ειμαι ειδικος και ουτε γνωριζω επι του θεματος, δεν μπορω να τοποθετηθω. Θα πω μοναχα κατι "παρεμφερες".

Εχουμε τοσο δυνατους υπολογιστες πλεον και δεν εχουμε να παιξουμε εναν εξομοιωτη στρατιωτικο. 

Αναπολω τις εποχες late 90's, early 00's... Κριμα. 

 

 

Το προβλημα ειναι οτι οι τεχνολογιες στα καινουργια αεροπλανα ειναι απορρητες και δεν υπαρχουν πληροφοριες πανω σε αυτες.

  • Like 3
Δημοσ.

dogfights 1940 > everything else. Οσο περισσοτερη τεχνολογία μπαινει τοσο πιο γιωτας ο πιλοτος. Μη μου πειτε για dogfights 1ou παγκοσμιου, αυτά ηταν χαρταετοι , όχι αεροπλάνα.

Δημοσ.

dogfights 1940 > everything else. Οσο περισσοτερη τεχνολογία μπαινει τοσο πιο γιωτας ο πιλοτος. Μη μου πειτε για dogfights 1ou παγκοσμιου, αυτά ηταν χαρταετοι , όχι αεροπλάνα.

Εάν νομίζεις χαρταετούς τα αεροσκάφη του Α'ΠΠ καλύτερα να ξαναδιαβάσεις τι παίχτηκε εκεί.

Κανένας μετέπειτα πόλεμος δεν ήταν τόσο σημαντικός στην ανάπτυξη του αεροπορικού όπλου.Όλες οι πρωτιές κρατούνται από τότε.

Τα ίδια τα αεροσκάφη είχαν πολλές καινοτομίες,οπλισμό που ουσιαστικά ήταν ο ίδιος μέχρι το 1950 και καλή αξιοπιστία για την εμβρυακή εποχή των.

 

Επίσης ο μέσος πιλότος του Α'ΠΠ είχε τόσα @@(για να στο πω στην γλώσσα σου)που δεν έχει κανένας μετέπειτα.

Πετούσαν σε μια εποχή που η αεροπορία είχε λίγο παραπάνω από δεκαετία ζωής,οι σχεδιαστές δεν ήξεραν καλά καλά το τι παίζει με την αεροναυπηγική,δεν είχαν αλεξίπτωτο(μέχρι το Q3/4 1917 για τους γερμανούς και ποτέ στον πόλεμο για την RFC) και προστασία-θωράκιση.Όλα αυτά σε ένα κόκπιτ που ο θόρυβος έφτανε τα 95+dB συνεχόμενα,οι μηχανές ξερνούσαν καστορέλαιο στα μούτρα του πιλότου και δεν υπήρχε καμία πηγή θερμότητας για τους πιλότους(των μαχητικών). 

 

 

 

Το F35 είναι η πατάτα του αιώνα. Θα κοστίσει ενα τρις για τα επόμενα 3Ο χρόνια, και αυτό είναι η σημερινή πρόβλεψη. Άρα στην πράξη μιλάμε ακόμα και για το διπλάσιο.

Δείτε λίγο τα video στο youtube με τον Sprey (εναν απο τους βασικούς σχεδιαστές του εξαιρετικά πετυχημένου F-16).

π.χ.

Ο εν λόγω κύριος δεν ήταν από τους βασικούς σχεδιαστές,ήταν στην ομάδα της σχεδίασης του YF-16 και στην διαβόητη Fighter Mafia.

Δεν είναι ιδιαίτερα σημαντικός(έως τελείως ξεπερασμένος) παράγοντας τα τελευταία 40+ χρόνια επειδή ακριβώς είναι "φανατικός" του υπερελαφρού μαχητικού που βάζει την κλειστή αερομαχία πάνω από όλα(ιδίως τα avionics-AA πυραύλους).Έκανε τρομερά λάθη στην καριέρα του,όπως να εναντιωθεί στην αναβάθμιση του F-16C με καλό ραντάρ και να λοιδορήσει το F-15A που έχει το καλύτερο ιστορικό νικών-ηττών στην ιστορία και γενικά έχει μείνει στην νοοτροπία των 70s που τα διδάγματα του Βιετναμ ήταν νωπά και ελλιπώς αναλυμένα.Η Ιστορία έχει δείξει πόσο λάθος είναι ο κύριος στις απόψεις του και ότι τα state-of-the-art avionics έχουν περίοπτη θέση στην αερομαχία.

 

Οι θέσεις του για το F-105 στο Βιετνάμ έρχονται σε αντίθεση όχι μόνο με την επίσημη θέση της USAF,αλλά και με τις εμπειρίες των ίδιων των πιλότων.Το Thunderchief ήταν τακτικό επιθετικό-πυρηνικό βομβαρδιστικό εξαιρετικά χαμηλού ύψους.Οι πτέρυγες ήταν τόσο μικρές επειδή ακριβώς χρειαζόταν σταθερότητα πτήσης at-the-deck,κάτι που ήταν γνωστό και εφαρμοζόταν σε όλα τα ανάλογα αεροσκάφη(βλέπε το TRS-1 και F-111 με τις πτέρυγες μεταβλητής γεωμετρίας).

Το εν λόγω αεροσκάφος λοιπόν έδρασε με μεγάλη επιτυχία στο Βιετνάμ,ως επιθετικό βέβαια και όχι μαχητικό αν και εκεί είχε αρκετές επιτυχίες έναντι των MiG.Τόση ήταν η επιτυχία που οι αξιωματικοί της USAF βλαστημούσαν που δεν είχαν περισσότερα επί του πεδίου(η παραγωγή είχε ήδη σταματήσει).

 

Το MiG-21 που φέρνει ως παράδειγμα ήταν και αυτό αεροσκάφος-πύραυλος(σαν και το F-104)που ο ρόλος του είναι η αναχαίτιση.Δεν είχε σχέση με τα MiG-17 και λίγη συνάφεια με τα MiG-19 που πολέμησαν μαζί του στο Βιετνάμ.Αν μη τι άλλων είναι ειρωνεία να το θέτει ως παράδειγμα διότι το 21 ήταν ίδιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας με αυτά που ο εν λόγω κύριος διαφωνεί.Ένα αεροσκάφος με μικρές πτέρυγες και αναβαθμισμένα avionics(για τα δεδομένα της VVS πάντα).

 

Για το θέμα τώρα,είναι γνωστό από καιρό τι τεχνολογία έχει το κράνος του F-35 και λίγα καινούργια φέρνει το εν λόγω άρθρο.

Περί του προγράμματος είναι αρκετά γνωστά.

Ότι δηλαδή δεν γίνεται να βάζεις στον ίδιο ντορβά πολλά καρπούζια.Το πρόγραμμα του YF-111 έχει δείξει πόσο ανούσιο και καταστροφικό είναι αυτό.Δηλαδή το κύριο πρόβλημα του F-35 είναι ότι προσπαθεί να συμπτύξει τελείως διαφορετικές επιχειρησιακές απαιτήσεις από διαφορετικά Όπλα και έθνη σε ένα πρόγραμμα.Αυτό πολύ απλά είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει σωστά και η Ιστορία το έχει δείξει ότι το αποτέλεσμα είναι το λιγότερο μετριότατο.

 

BWT:Οι BVR μάχες μπορούν και έχουν επιτευχθεί με επιτυχία σε πολεμικές συγκρούσεις και αυτά για το ότι δεν υπάρχει αξιόπιστο IFF είναι απλά χαζομάρες.Για τις απόψεις του Spray πάντα.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...