MiDi_MiLiZ Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Εδω στο ινσομνια ξερουν καλυτερα οι αεργοι (γιατι αν κρινω απο αυτα που γραφουν ορισμενοι, δεν νομιζω να εχουν καταπιαστει με καποια δουλεια ποτε τους). "Εβαλα κι εγω μια παραγγελια για πλακα" και μετα ακολουθουν τα επιχειρηματα: -Μην τολμησουν κι ακυρωσουν -Κρατησαν τα στοιχεια μου ομως και θα μου στελνουν διαφημιστικα mails, με παραπλανησαν (ο ιδιος χρηστης που προηγουμενως ειπε οτι εριξε για πλακα την.. παραγγελιά). -Απαγορευονται λαθη (ακομα κι αν αυτα διορθωθουν μεσα σε ευλογο διαστημα ωρων, δηλαδη την επομενη του λαθους). -Αρνητικες κριτικες, μηνυσεις, καταγγελιες, βεντετες, ξυλο και τετοια Τετοια μαγαζακια αξιζουν σε ορισμενους καταναλωτες. 6
th3rul3r Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δεν ειναι μονο για την συγκεκριμεμη περισταση το μηνυμα μου εδω ετυχε και το διορθωσαν σημερα ισως και λογο του θεματος που εχει γινει εδω η μηπως νομιζετε πως δεν εχουν acc ινσομνια??
Razor_7 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Πιο εξυπηρετικο απο το να κανεις εν γνωσει σου μαζικη παραγγελια μιας λαθος προσφορας (σορρυ το Τ9 φταιει) 17φορές το είπες, το εμπεδώσαμε... Ειχα καταστημα και e-shop. Και εμενα μια το τοσο γινοταν καποιο λαθος. Οταν η διαφορα του λαθους ηταν <5% τοτε το εδινα ετσι. Οταν το λαθος ηταν >10% ε λογικο ειναι να μην το δωσω. Ποτε δεν ανεβασα πρωιον σε λαθος τιμη απλα οταν εχεις 100αδες λογικο ειναι μια το τοσο να υπαρχει λαθος. Εκτιμουσα οταν επερνε καποιος τηλεφωνο και μου ελεγε.. Γεια σας. Ειδα το Χ σε τιμη πολυ καλη . ειναι λαθος ή ειναι προσφορα γιατι αλλο το εχουν 50% ακριβοτερα. Αλλα βλεπω σε αυτο το φορουμ απο πολλους οτι ακομα και ενω ΞΕΡΟΥΝ οτι ειναι λαθος απειλουν μετα με καταγγελιες αστερακια και δεν ξερω εγω τι. Αν δειτε κατι που ειναι καλη η τιμη απλα παρτε ενα τηλ να το επιβεβαιώσετε δεν χανετε κατι! Και αν ειναι ωρες που ειναι κλειστα απλα δεχτειτε οτι ειναι λαθος και τελος. Ενδιαφέρουσα προσσέγγιση. Υπ' αυτήν την έννοια δεν υφίσταται ποτέ προσφορά,αφού όποια τιμή υπερβαίνει το 10% δεν είναι "λογική". Κάτσε να δω τι μου θυμίζει αυτό. Ααα καρτέλ...
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Γιαυτο λεμε να μεινει ανοιχτο το τοπικ.Πλεον, μπηκαν τα καρτελ στο παιχνιδι
Red21 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Μου φαίνεται έχει χαθεί η μπάλα στο συγκεκριμένο θέμα..........η ουσία είναι επικοινώνησε κανείς με το κατάστημα να μάθει αν είναι σίγουρα λάθος η τιμή??? Υ.Γ. Αυτή που έκανα εγώ την βλέπω σε "εξέλιξη" και όχι "ακυρωμένη" παρότι άλλαξαν την τιμή το πρωί!!!!
Razor_7 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Γιαυτο λεμε να μεινει ανοιχτο το τοπικ. Πλεον, μπηκαν τα καρτελ στο παιχνιδι Εδώ μπήκαν το T9 και οι άεργοι του ινσόμνια, εκεί θα κολλήσουμε? Και στην ιδια προταση λες οτι θα νευριασεις κιολας αν σου ακυρωσουν οσα κινητα παρηγγειλες (Τ9 και σε μενα σορρυ) στην τιμη αυτη. Πιο εξυπηρετικο απο το να κανεις εν γνωσει σου μαζικη παραγγελια μιας λαθος προσφορας (σορρυ το Τ9 φταιει), μετα να ανοιγεις τοπικ στο ινσομνια για να βαλεις στο τρυπακι κι αλλους να παραγγειλουν Εδω στο ινσομνια ξερουν καλυτερα οι αεργοι (γιατι αν κρινω απο αυτα που γραφουν ορισμενοι, δεν νομιζω να εχουν καταπιαστει με καποια δουλεια ποτε τους). Τετοια μαγαζακια αξιζουν σε ορισμενους καταναλωτες. 2
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Το Τ9 δεν το επικαλεστηκα εγω, αλλος το εριξε για επιχειρημα, συνεπως συμφωνουμε. Πες μας τωρα για τα καρτελ σου, πολυ ενδιαφερουσα θεωρια μου φαινεται. Αν μαλιστα βγαλεις και το καρτ απο μπροστα, τι εχουμε; ΕΛ. Τα 'λεγε ο Λιακοπουλος 2
AntiCambeR Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Μας επριξες. Καλο θα ηταν να απαντας με παραθεση για να καταλαβουμε ποιος θεωρεις οτι ειναι ο ιδιοκτητης του καταστηματος και ποιος σε επρηξε. Για τον ιδιοκτητη που εγραψες που μαλλον απευθυνοσουν σε εμενα...Τα πιστευεις αυτα που γραψεις?
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Nαι λες και η φαιδροτητα των "επιχειρηματων" εισαι ο ιδιοκτητης/μας επρηξες, αλλαζει αν απευθυνοταν σε εμενα, εσενα ή τον αλλο
paulchro Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Απευθυνομαι και στα 2 στον Midi. Δεν αξιζει να σου απαντησω και με επιχειρηματα. Μπηκες σε ενα topic προσφορας με υφος και κατηγοροντας το community πως αν ακυρωσει το καταστημα θα φταινε οι χρηστες και οχι το καταστημα. Τι επιχειρηματα να προταξω απεναντι σε σενα?
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Kανενα community δεν κατηγορησα, παρα μονο συγκεκριμενες τακτικες ορισμενων χρηστων εδω μεσα, εξηγωντας επαρκεστατα το σκεπτικο. Αυτο προφανως εφερε σε δυσκολη θεση ορισμενους καποιοι εκ των οποιων αρχισαν τα ποιηματα για το ποιος ειναι ο ιδιοκτητης κλπ. Γνωστες και πιπηλεμενες καραμελες, οσο κι αυτες των "μυνησεων" κλπ. Καραμελες που απλως ενισχυουν το σκεπτικο μου περι συγκεκριμενων ασοβαρων αυτοαποκαλουμενων καταναλωτων. Κατα τ'αλλα εφοσον δε θες να προταξεις επιχειρηματα, τι μπαινεις στη διαδικασια να απαντησεις; Το οτι απαντας χωρις επιχειρηματα, παρα μονο με γραφικες ατακες, μαντεψε. Αποδεικνυει του λογου του αληθες και τιποτε περισσοτερο Κι αν σπαζεσαι απο τις δικες μου αποψεις υπαρχει το ποστ του newtech. Aλλα απαντηθηκε κι εκεινο επαρκεστατα απο τον Razor-Gate-7 (καρτελ και τα σχετικα ) οποτε συνεχιζουμε με τα αχτυπητα επιχειρηματα σας.
hackertom Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Επίσης φίλε @ MiDi_MiLiZ έχεις πει την άποψη σου για το θέμα, σεβαστή. Δεν καταλαβαίνω γιατί με τόση επιμονή απαντάς σε κάθε τι σε αυτό το θέμα υπέρ του καταστήματος και μειώνεις τις άλλες απόψεις χρηστών και πρέπει να μπούμε σε αντιπαράθεση όσα άτομα έχουν αντίθετη άποψη με εσένα χαλόντας το θέμα. * Αγόρασε popcorn και απόλαυσε το αν σου αρέσει τόσο.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Γιατι οσοι μπαινουν στη διαδικασια να απαντησουν, απαντουν σε εμενα. *Popcorn εχω απο χθες, deja vu
germants Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Τελικα τι εγινε επικοινωνησε το καταστημα με κανεναν απο αυτους που προχωρησαν σε παραγγελια;
Προτεινόμενες αναρτήσεις