pananton Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 21 ώρες πριν, jgeorgiou είπε αν πας στο δημόσιο ΚΤΕΟ , βαριούνται τόσο πολύ που σου λένε άσε ένα έξτρα 10αρικάκι και σου υπογράφουμε αν πας σε ιδιωτικό εκεί παίζεται , όπως περνάνε όλα τα πετρέλαια με euro 4 που δεν έχουν αυτό το φίλτρο μικροσωματιδίων. pananton και να μην ξέρεις μαθαίνεις , όλοι όσοι αγοράζουν μεταχειρισμένο diesel μετά από 2-3 μήνες ρωτάνε αριστερά-δεξιά ποιος μπορεί να το ξηλώσει , ξαφνικά γίναμε η χαβούζα των Γερμανικών diesel που τα πουλάνε για σαπάκια και οι μαντράδες μας τα "ανακαινίζουν" και τα πουλάνε για ευκαιρίες. για μένα όποιος αφαιρεί καταλύτη στις βενζινες και dpf στα πετρέλαια θα πρέπει να αντιμετωπίζει ποινή φόνου εκ προ μελέτης...αλλα τι να λεμε τωρα... αφού όλοι το κανουν ας το κανουμε και εμεις...τελοσπαντων δεν ψαχνω αφορμη για αντιπαράθεση αλλά καλό είναι να ενημερωνόμαστε για αυτα που λέμε σε δημόσιες συζητήσεις 1 1
Hawk_K Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 9 λεπτά πριν, pananton είπε για μένα όποιος αφαιρεί καταλύτη στις βενζινες και dpf στα πετρέλαια θα πρέπει να αντιμετωπίζει ποινή φόνου εκ προ μελέτης...αλλα τι να λεμε τωρα... αφού όλοι το κανουν ας το κανουμε και εμεις...τελοσπαντων δεν ψαχνω αφορμη για αντιπαράθεση αλλά καλό είναι να ενημερωνόμαστε για αυτα που λέμε σε δημόσιες συζητήσεις Που να δεις επαρχία τι γίνεται με αφαιρέσεις... Πάιζει κάποιοι από την παραλαβή από την αντιπροσωπεία να τρέχουν στους "εξειδικευμένους"
Ukforthemoment Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Ας τους κυνηγάνε όπως έκαναν κάποτε με αυτούς που έβγαζαν καταλύτες,κατάσχεση οχήματος . 1
jgeorgiou Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Συμφωνώ , κατ'εμέ πρέπει σε όλα τα οχήματα που έχουν ξεπεράσει το 10ο έτος να γίνεται ειδικός έλεγχος ότι λειτουργούν με τον προβλεπόμενο τρόπο (να ενσωματωθεί στον έλεγχο ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια) . Αυτό το χάλι η πλειοψηφία αγοραστών μεταχειρισμένων να βασίζει την στρατηγική ότι θα "ξηλώσει" και θα "γλυτώσει" είναι απαράδεκτη. Στα καινούρια αυτοκίνητα αυτές οι παρεμβάσεις είναι σπάνιες , όλοι το κάνουν όταν "γεράσει" το αυτοκίνητο. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από jgeorgiou
agnostos13 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 8 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε Συμφωνώ , κατ'εμέ πρέπει σε όλα τα οχήματα που έχουν ξεπεράσει το 10ο έτος να γίνεται ειδικός έλεγχος ότι λειτουργούν με τον προβλεπόμενο τρόπο (να ενσωματωθεί στον έλεγχο ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια) . Αυτό το χάλι η πλειοψηφία αγοραστών μεταχειρισμένων να βασίζει την στρατηγική ότι θα "ξηλώσει" και θα "γλυτώσει" είναι απαράδεκτη. Στα καινούρια αυτοκίνητα αυτές οι παρεμβάσεις είναι σπάνιες , όλοι το κάνουν όταν "γεράσει" το αυτοκίνητο. Μα αυτός είναι ο ρόλος του ΚΤΕΟ...
jgeorgiou Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 55 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Μα αυτός είναι ο ρόλος του ΚΤΕΟ... Νομίζω ότι έχουν συγκεκριμένους νομοθετημένους ελέγχους που κάνουν. Ο νόμος είναι πολύ παλιός , καλά θα ήταν να αναθεωρηθεί για να πιάνει τα "καινούρια" κόλπα της πιάτσας.
gthe Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε Νομίζω ότι έχουν συγκεκριμένους νομοθετημένους ελέγχους που κάνουν. Ο νόμος είναι πολύ παλιός , καλά θα ήταν να αναθεωρηθεί για να πιάνει τα "καινούρια" κόλπα της πιάτσας. Ερώτηση για εγκυκλοπαιδικούς λόγους: Δλδ ένα euro5 ή euro6 diesel άμα του αφαιρέσεις το dpf θα περάσει ποτέ τον έλεγχο καυσαερίων στο ΚΤΕΟ ή μπορεί να βγάλει κάρτα καυσαερίων κάθε χρόνο? Εγώ προσωπικά πολύ αμφιβάλω για αυτό που λες... οκ δεν είμαι και κάνας ειδικός του χώρου, για να πω δεν γίνονται αυτά, ας το πιστέψουμε. Πάντως άλλα όρια ρύπων έχουν τα euro3, άλλα τα euro4, άλλα τα euro5 και 6. Και αυτός είναι και ο λόγος που δεν επιτρεπόταν τα πρώτα βενζινοκίνητα στα αστικά κέντρα. Πάμε παρακάτω. Πως δουλεύει το dpf, όποιος το κατέχει περισσότερο με διορθώνει: μαζεύει τα σωματίδια των ρύπων και ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάνει αυτοκαθαρισμό το φίλτρο και τα καίει. Επειδή ο κινητήρας πρέπει να είναι σε κανονική θερμοκρασία και το dpf παίρνει και κάποια ώρα να αυτοκαθαριστεί, αν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου για μικρές διαδρομές εντός πόλης αυτό το φίλτρο μπορεί να σου χαλάσει μιας και δεν συμπληρώνει το κύκλο του αυτοκαθαρισμού συχνά. Εγώ οδηγώ λοιπόν μεταχερισμένο diesel εκτός Ελλάδα (uk συγκεκριμένα), Ελλάδα είχα πάντα βενζίνη και μετά υγραέριο, και ξανά βενζίνη κτλ. Να τονίσουμε ότι uk από κάποια κυβικά και πάνω τα αυτοκίνητα δεν έρχονται βενζίνη, μόνο πετρέλαιο. Υψηλού κυβισμού βενζίνη είναι μόνο οι sport εκδόσεις. Εγώ ήθελα ένα i30 και βγαίνει μόνο 1.6 diesel, βενζίνη δεν έβρισκα. Ποτέ δεν έχω ακούσει άνθρωπο εδώ με καινούργιο diesel αυτοκίνητο να του χαλάσει το dpf. Έχω ακούσει κόσμο με 200.000 μίλια να έχει πρόβλημα και να το πήγε για καθαρισμό όντως. 200.000 μίλια x 1.6 = 320.000 χιλιόμετρα. Μήπως τελικά το πρόβλημα δεν είναι το φίλτρο, αλλά το τι αμάξια πουλιούνται στην αγορά με γυρισμένα χιλιόμετρα? Γιατί και ένα μοτέρ βενζίνης με 300 χιλιάδες χιλιόμετρα πάνω, δεν θα θέλει ένα ρεκτιφιέ? Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από gthe 1
tornado12 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 6 λεπτά πριν, gthe είπε Εγώ οδηγώ λοιπόν μεταχερισμένο diesel εκτός Ελλάδα (uk συγκεκριμένα), Ελλάδα είχα πάντα βενζίνη και μετά υγραέριο, και ξανά βενζίνη κτλ. Να τονίσουμε ότι uk από κάποια κυβικά και πάνω τα αυτοκίνητα δεν έρχονται βενζίνη, μόνο πετρέλαιο. Υψηλού κυβισμού βενζίνη είναι μόνο οι sport εκδόσεις. Εγώ ήθελα ένα i30 και βγαίνει μόνο 1.6 diesel, βενζίνη δεν έβρισκα. Ποτέ δεν έχω ακούσει άνθρωπο εδώ με καινούργιο diesel αυτοκίνητο να του χαλάσει το dpf. Έχω ακούσει κόσμο με 200.000 μίλια να έχει πρόβλημα και να το πήγε για καθαρισμό όντως. 200.000 μίλια x 1.6 = 320.000 χιλιόμετρα. Εννοεις να χαλασει το dpf μονο του?Σε αμαξι καινουριο? Αν δεν το κακομεταχειριζεσαι γιατι να χαλασει?Και που να χαλασει αν παλι δεν το κακομεταχειριζεσαι και εκατσες σε κακο γιατι την εχεις την εργοστασιακη εγγυηση? Την ιδεα πως λειτουργει το dpf την εχεις.Οποτε αν κανει καποιος τις διαδρομες που χρειαζεται και καθαριζει το φιλτρο δεν θα δημιουργεις προβλημα στο dpf.
gthe Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, tornado12 είπε Εννοεις να χαλασει το dpf μονο του?Σε αμαξι καινουριο? Αν δεν το κακομεταχειριζεσαι γιατι να χαλασει?Και που να χαλασει αν παλι δεν το κακομεταχειριζεσαι και εκατσες σε κακο γιατι την εχεις την εργοστασιακη εγγυηση? Την ιδεα πως λειτουργει το dpf την εχεις.Οποτε αν κανει καποιος τις διαδρομες που χρειαζεται και καθαριζει το φιλτρο δεν θα δημιουργεις προβλημα στο dpf. Εννοώ να ακούσω περιπτώσεις .... πήρα το καινούργιο μου αυτοκίνητο, σε 30.000 χιλιόμετρα το dpf μου το πήρα στο χέρι. Όπως προανέφερα, στο uk αν κάποιος θέλει να πάρει ένα SUV για παράδειγμα, ΔΕΝ υπάρχει βενζίνη, δεν έρχεται καν εδώ. Φέρνουν το diesel μόνο γιατί θεωρούν ανούσιο να πάρεις ένα μεγάλο βαρύ αυτοκίνητο με βενζίνη δίλιτρο που να καίει 10 λίτρα και πάνω στα 100. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από gthe
karaLRS Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 17 λεπτά πριν, gthe είπε Ερώτηση για εγκυκλοπαιδικούς λόγους: Δλδ ένα euro5 ή euro6 diesel άμα του αφαιρέσεις το dpf θα περάσει ποτέ τον έλεγχο καυσαερίων στο ΚΤΕΟ ή μπορεί να βγάλει κάρτα καυσαερίων κάθε χρόνο? Εγώ προσωπικά πολύ αμφιβάλω για αυτό που λες... οκ δεν είμαι και κάνας ειδικός του χώρου, για να πω δεν γίνονται αυτά, ας το πιστέψουμε. Πάντως άλλα όρια ρύπων έχουν τα euro3, άλλα τα euro4, άλλα τα euro5 και 6. Και αυτός είναι και ο λόγος που δεν επιτρεπόταν τα πρώτα βενζινοκίνητα στα αστικά κέντρα. Πάμε παρακάτω. Πως δουλεύει το dpf, όποιος το κατέχει περισσότερο με διορθώνει: μαζεύει τα σωματίδια των ρύπων και ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάνει αυτοκαθαρισμό το φίλτρο και τα καίει. Επειδή ο κινητήρας πρέπει να είναι σε κανονική θερμοκρασία και το dpf παίρνει και κάποια ώρα να αυτοκαθαριστεί, αν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου για μικρές διαδρομές εντός πόλης αυτό το φίλτρο μπορεί να σου χαλάσει μιας και δεν συμπληρώνει το κύκλο του αυτοκαθαρισμού συχνά. Εγώ οδηγώ λοιπόν μεταχερισμένο diesel εκτός Ελλάδα (uk συγκεκριμένα), Ελλάδα είχα πάντα βενζίνη και μετά υγραέριο, και ξανά βενζίνη κτλ. Να τονίσουμε ότι uk από κάποια κυβικά και πάνω τα αυτοκίνητα δεν έρχονται βενζίνη, μόνο πετρέλαιο. Υψηλού κυβισμού βενζίνη είναι μόνο οι sport εκδόσεις. Εγώ ήθελα ένα i30 και βγαίνει μόνο 1.6 diesel, βενζίνη δεν έβρισκα. Ποτέ δεν έχω ακούσει άνθρωπο εδώ με καινούργιο diesel αυτοκίνητο να του χαλάσει το dpf. Έχω ακούσει κόσμο με 200.000 μίλια να έχει πρόβλημα και να το πήγε για καθαρισμό όντως. 200.000 μίλια x 1.6 = 320.000 χιλιόμετρα. Μήπως τελικά το πρόβλημα δεν είναι το φίλτρο, αλλά το τι αμάξια πουλιούνται στην αγορά με γυρισμένα χιλιόμετρα? Γιατί και ένα μοτέρ βενζίνης με 300 χιλιάδες χιλιόμετρα πάνω, δεν θα θέλει ένα ρεκτιφιέ? Αν δεν κάνω λάθος το dpf κρατάει τα πολύ βρώμικα αέρια που βγαίνουν όταν είναι ακόμα κρύο το αμάξι στην εκκίνηση. Αν πας κτεο με ζεστό αμάξι δεν θα δείξει τίποτα
jgeorgiou Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, gthe είπε Ερώτηση για εγκυκλοπαιδικούς λόγους: Δλδ ένα euro5 ή euro6 diesel άμα του αφαιρέσεις το dpf θα περάσει ποτέ τον έλεγχο καυσαερίων στο ΚΤΕΟ ή μπορεί να βγάλει κάρτα καυσαερίων κάθε χρόνο? Εγώ προσωπικά πολύ αμφιβάλω για αυτό που λες... οκ δεν είμαι και κάνας ειδικός του χώρου, για να πω δεν γίνονται αυτά, ας το πιστέψουμε. Πάντως άλλα όρια ρύπων έχουν τα euro3, άλλα τα euro4, άλλα τα euro5 και 6. Και αυτός είναι και ο λόγος που δεν επιτρεπόταν τα πρώτα βενζινοκίνητα στα αστικά κέντρα. Πάμε παρακάτω. Πως δουλεύει το dpf, όποιος το κατέχει περισσότερο με διορθώνει: μαζεύει τα σωματίδια των ρύπων και ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάνει αυτοκαθαρισμό το φίλτρο και τα καίει. Επειδή ο κινητήρας πρέπει να είναι σε κανονική θερμοκρασία και το dpf παίρνει και κάποια ώρα να αυτοκαθαριστεί, αν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου για μικρές διαδρομές εντός πόλης αυτό το φίλτρο μπορεί να σου χαλάσει μιας και δεν συμπληρώνει το κύκλο του αυτοκαθαρισμού συχνά. Εγώ οδηγώ λοιπόν μεταχερισμένο diesel εκτός Ελλάδα (uk συγκεκριμένα), Ελλάδα είχα πάντα βενζίνη και μετά υγραέριο, και ξανά βενζίνη κτλ. Να τονίσουμε ότι uk από κάποια κυβικά και πάνω τα αυτοκίνητα δεν έρχονται βενζίνη, μόνο πετρέλαιο. Υψηλού κυβισμού βενζίνη είναι μόνο οι sport εκδόσεις. Εγώ ήθελα ένα i30 και βγαίνει μόνο 1.6 diesel, βενζίνη δεν έβρισκα. Ποτέ δεν έχω ακούσει άνθρωπο εδώ με καινούργιο diesel αυτοκίνητο να του χαλάσει το dpf. Έχω ακούσει κόσμο με 200.000 μίλια να έχει πρόβλημα και να το πήγε για καθαρισμό όντως. 200.000 μίλια x 1.6 = 320.000 χιλιόμετρα. Μήπως τελικά το πρόβλημα δεν είναι το φίλτρο, αλλά το τι αμάξια πουλιούνται στην αγορά με γυρισμένα χιλιόμετρα? Γιατί και ένα μοτέρ βενζίνης με 300 χιλιάδες χιλιόμετρα πάνω, δεν θα θέλει ένα ρεκτιφιέ? To dpf ας πούμε ότι είναι ένα "σουρωτήρι" που κρατάει τα μικροσωματίδια (την μαυρίλα που βγάζουν από την εξάτμιση τα παλιά πετρελαιοκίνητα) , στο σουρωτήρι αυτό τα "παγιδευμένα" μικροσωματίδια τα "καίει" και "εξαυλώνει" με πολύ-πολύ καυτό καυσαέριο. Αλλά για να τα "κάψει-εξαυλώσει" πρέπει ο κινητήρας να ζεσταθεί καλά και να είμαστε σε ανοικτό δρόμο ώστε να δουλέψει ο πετρελαιοκινητήρας σταθερά υψηλές στροφές. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι το "καταστροφικό δίδυμο" α) θέλουμε φθηνό κόστος κτήσης (άρα αγοράζουμε σαπάκια ήδη προβληματικά που νομίζουμε ότι είναι ευκαιρίες γιατί μας τα πουλάνε με γυρισμένα χιλιόμετρα.) β) θέλουμε φθηνό κόστος χρήσης και ΔΕΝ πληρώνουμε την σωστή(ακριβή) συντήρηση του αυτοκινήτου που αγοράσαμε φθηνά. ΥΓ Η κάρτα καυσαερίων έχει "εύκολα" όρια γιατί παιρνάνε και τα euro 4 , οπότε δεν τα πιάνει τα πραβληματικά 10ετίας. Πρέπει να έχεις ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα και να βγάζεις καυσαέρια σαν της δεκαετίας του '80 για να σε πιάσει η κάρτα. Επίσης έχουμε πρόβλημα στις παραμέτρους ελέγχου του ΚΤΕΟ & κάρτα καυσαερίων γιατί έχουν όρους/προϋποθέσεις 20 χρόνια πίσω. Σαν να λέμε στην γλώσσα των υπολογιστών ότι με μονοπύρηνο cpu 2Ghz περνάς τον έλεγχο το οποίο ήταν μια χαρά προϋπόθεση το 2000 αλλά σήμερα είναι ξεπερασμένο. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από jgeorgiou
agnostos13 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, gthe είπε Εννοώ να ακούσω περιπτώσεις .... πήρα το καινούργιο μου αυτοκίνητο, σε 30.000 χιλιόμετρα το dpf μου το πήρα στο χέρι. Όπως προανέφερα, στο uk αν κάποιος θέλει να πάρει ένα SUV για παράδειγμα, ΔΕΝ υπάρχει βενζίνη, δεν έρχεται καν εδώ. Φέρνουν το diesel μόνο γιατί θεωρούν ανούσιο να πάρεις ένα μεγάλο βαρύ αυτοκίνητο με βενζίνη δίλιτρο που να καίει 10 λίτρα και πάνω στα 100. Στην Ελλάδα πάλι τα Cayenne τα θέλουμε βετζίνα turbo...να καίει καμία 20αρα λίτρα στα 100 για να γουστάρουμε! Δεν μας αρέσει το πετρέλαιο γιατί είμαστε οικολόγοι (και γιατί είναι καύσιμο μόνο για ταξί και φορτηγά). 29 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε Σαν να λέμε στην γλώσσα των υπολογιστών ότι με μονοπύρηνο cpu 2Ghz περνάς τον έλεγχο το οποίο ήταν μια χαρά προϋπόθεση το 2000 αλλά σήμερα είναι ξεπερασμένο. Τότε μάλλον θα πρέπει να πουν όσοι έχουν από μια χρονολογία και πίσω (η τα έχουν διαλύσει) να τα στέλνουν σκραπ υποχρεωτικά. Αυτό δεν συμβαίνει πουθενά όμως... Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από agnostos13
gthe Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Δεν μας αρέσει το πετρέλαιο γιατί είμαστε οικολόγοι (και γιατί είναι καύσιμο μόνο για ταξί και φορτηγά). Ναι τρομερά οικολόγοι ... Euro 6 πετρέλαιο 1.6 το i30 που οδηγώ εκπέμπει 97 gr CO2 ... οσο δλδ ένα σύγχρονο 1000άρι βενζίνη. Και κατω από 100 γραμμάρια στο uk έχεις και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από gthe
jgeorgiou Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 57 λεπτά πριν, gthe είπε Ναι τρομερά οικολόγοι ... Euro 6 πετρέλαιο 1.6 το i30 που οδηγώ εκπέμπει 97 gr CO2 ... οσο δλδ ένα σύγχρονο 1000άρι βενζίνη. Και κατω από 100 γραμμάρια στο uk έχεις και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας Να ξέρεις ότι η καύση πετρελαίου βγάζει επιπλέον ρύπους που δεν προσμετρούνται προς το παρόν (γιατί υπήρξε ένα 5ετές ευρωπαικό σπρώξιμο στους πετρελαιοκινητήρες) αλλά με την καινούρια οδηγία θα προσμετρούνται στα τέλη κυκλοφορίας πανευρωπαικά γιατί ξαφνίκα οι ευρωγραφειοκράτες ανακάλυψαν ότι το πετρέλαιο δεν είναι τόσο "καθαρό" όσο νόμιζαν. Τώρα που οι γερμανοί έφτιαξαν ειδικό καταλύτη για το διοξίδιο του αζώτου , θα το βαπτίσουν ρύπο και θα το προσμετρήσουν. Βέβαια ότι τα οξείδια του αζώτου δημιουργούν πολύ σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα & άσθμα , επίσης καταστρέφουν το περιβάλλον μέσω της όξινης βροχής το ξέρουμε εδώ και δεκαετίες. Η βενζίνη είναι απλά "ανώτερο" καύσιμο από όλες τις απόψεις , απλά για πολλούς λόγους σπρώχνουν το πετρέλαιο κυρίως στην Ευρώπη. Θα αναφέρω μερικους λόγους γιατί το κάνουν α) Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές κατέχουν σημαντικές πατέντες και τεχνογνωσία στους πετρελαιοκινητήρες έναντι των ανταγωνιστών ασιατών. Ενώ στην βενζίνη οι ασιάτες κοντράρουν γερά και κερδίζουν μερίδια β) Κατα την διύλιση ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ κάποιο μέρος του αργού πετρελαίου γίνεται πετρέλαιο και πρέπει να καταναλωθεί (δεν αρκεί η κατανάλωση από φορτηγά και βαριά οχήματα) περισσεύει και δεν συμφέρει να το πετάμε. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από jgeorgiou
NT1G Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, karaLRS είπε Αν δεν κάνω λάθος το dpf κρατάει τα πολύ βρώμικα αέρια που βγαίνουν όταν είναι ακόμα κρύο το αμάξι στην εκκίνηση. Αν πας κτεο με ζεστό αμάξι δεν θα δείξει τίποτα Συνέχεια δουλεύει. 24 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε Να ξέρεις ότι η καύση πετρελαίου βγάζει επιπλέον ρύπους που δεν προσμετρούνται προς το παρόν (γιατί υπήρξε ένα 5ετές ευρωπαικό σπρώξιμο στους πετρελαιοκινητήρες) αλλά με την καινούρια οδηγία θα προσμετρούνται στα τέλη κυκλοφορίας πανευρωπαικά γιατί ξαφνίκα οι ευρωγραφειοκράτες ανακάλυψαν ότι το πετρέλαιο δεν είναι τόσο "καθαρό" όσο νόμιζαν. Τώρα που οι γερμανοί έφτιαξαν ειδικό καταλύτη για το διοξίδιο του αζώτου , θα το βαπτίσουν ρύπο και θα το προσμετρήσουν. Βέβαια ότι τα οξείδια του αζώτου δημιουργούν πολύ σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα & άσθμα , επίσης καταστρέφουν το περιβάλλον μέσω της όξινης βροχής το ξέρουμε εδώ και δεκαετίες. Η βενζίνη είναι απλά "ανώτερο" καύσιμο από όλες τις απόψεις , απλά για πολλούς λόγους σπρώχνουν το πετρέλαιο κυρίως στην Ευρώπη. Θα αναφέρω μερικους λόγους γιατί το κάνουν α) Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές κατέχουν σημαντικές πατέντες και τεχνογνωσία στους πετρελαιοκινητήρες έναντι των ανταγωνιστών ασιατών. Ενώ στην βενζίνη οι ασιάτες κοντράρουν γερά και κερδίζουν μερίδια β) Κατα την διύλιση ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ κάποιο μέρος του αργού πετρελαίου γίνεται πετρέλαιο και πρέπει να καταναλωθεί (δεν αρκεί η κατανάλωση από φορτηγά και βαριά οχήματα) περισσεύει και δεν συμφέρει να το πετάμε. link για την μέτρηση των άλλων ρύπων στα τέλη κυκλοφορίας; ή βενζίνη δεν βγάζει NOx;🤔 Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από NT1G
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα