41ex Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Είπα να ανοίξω νέο θέμα γιατί με μια γρήγορη αναζήτηση δεν βρήκα κάτι σχετικό. Επειδή ο συνεργειάς μου αν και τζιμάνι μου είπε, προς τιμήν του, ότι δεν το κατέχει με τα ντίζελ ψάχνω να βρω καλό και έμπιστο συνεργείο που να έχει εμπειρία από ντίζελ. Αρχικά θέλω να πάω μεταχειρισμένο για έλεγχο και αν τελικά το πάρω να τον έχω για τα σέρβις. Τα μεταχειρισμένα που έχω βρει είναι με σειρά προτεραιότητας ford, opel, skoda, renault. Ξέρω πρώτη επιλογή του καθενός θα είναι η αντίστοιχη αντιπροσωπεία αλλά επειδή τα περισσότερα τα πάνε ήδη στην αντιπροσωπεία και άρα ο πωλητής είναι ήδη πελάτης δεν θέλω να υπάρχει προκατάληψη στον έλεγχο. Έτσι λοιπόν όσοι έχουν ντίζελ και είναι ικανοποιημένοι από το συνεργείο τους ας το γράψουν εδώ. Μπορούν να γράφουν αν θέλουν και το μοντέλο και το κόστος του σέρβις.
kanesaxo Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 το χειρότερο κινητηρα ντιζελ τον εβαλες πρωτο. Δεν ξεκινάς καλά. Μπορεις κάλλιστα να πας σε αλλη αντιπροσωπεια απο κεινη που εκανε τα σερβις. ή μπορεις στην ιδια αντιπροσωπεια να ζητήσεις εγγραφη δηλωση καταστασης ελεγχου του οχηματος. Οποτε ανβαν βγαλει μια αντλια πετρελαιου σε δυο μηνες να παρουν την ευθυνη. (εχει γίνει σε αντιπροσωπεια βολβο) Επίσης αυτο με το "συνεργείο ντιζελ" με ξενιζει. Αν εξαιρεσεις αντλια και μπεκ που κανενα συνεργειο δεν τα "πιάνει" και τα πηγαινουν σε "πομπατζηδες" ολα τα υπόλοιπα ειναι οπως τα κοινά μοτερ. Βεβαια μπορει ο κάθε μαστορας να αρνηθει να ασχοληθεί, δεκτο. Ισως να παιζουν ρολο καποιες μικρες λεπτομερειες.
41ex Δημοσ. 14 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Απριλίου 2015 Δηλαδή το θέμα μου θα πάει άκλαυτο! Αν κατάλαβα καλά δεν υπάρχουν συνεργεία με ειδίκευση στο ντίζελ, παίζει ο συνεργειάς μου να βαριέται την επιμόρφωση και να μη θέλει να πάρει ευθύνη για κάτι που δε κατέχει καλά. Μάλλον με βλέπω να πηγαίνω σε αντιπροσωπεία τελικά για πιο επαγγελματική γνώμη. Υπάρχει και η λύση να πάω σε συνεργείο που πάνε ταξιτζήδες αλλά δεν ξέρω τι αντιμετώπισης θα τύχω εκεί. Μια που το έφερε η κουβέντα με τη σειρά θα κατέτασσες τους κινητήρες?
Dare-Devil Δημοσ. 14 Απριλίου 2015 Δημοσ. 14 Απριλίου 2015 Δηλαδή το θέμα μου θα πάει άκλαυτο! Αν κατάλαβα καλά δεν υπάρχουν συνεργεία με ειδίκευση στο ντίζελ, παίζει ο συνεργειάς μου να βαριέται την επιμόρφωση και να μη θέλει να πάρει ευθύνη για κάτι που δε κατέχει καλά. Μάλλον με βλέπω να πηγαίνω σε αντιπροσωπεία τελικά για πιο επαγγελματική γνώμη. Υπάρχει και η λύση να πάω σε συνεργείο που πάνε ταξιτζήδες αλλά δεν ξέρω τι αντιμετώπισης θα τύχω εκεί. Μια που το έφερε η κουβέντα με τη σειρά θα κατέτασσες τους κινητήρες? Εγώ θα στο πάω αλλού το θέμα σου . Είσαι σίγουρος ότι σε συμφέρει ντιζελ; Το ότι έχουν οικονομικοτερη καταναλωση και είναι και φθηνότερο ως καύσιμο δεν πάει να πει ότι συμφέρει . Στο λέω αυτό γιατί έκατσα κάτω τα υπολόγισα τα έψαξα πολύ και είδα ότι ντιζελ ΙΣΩΣ να συμφέρει μόνο αν έχεις σκοπό να κάνεις πάνω απο 15000 χλμ το χρόνο.
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Απριλίου 2015 Δημοσ. 14 Απριλίου 2015 Εγώ θα στο πάω αλλού το θέμα σου . Είσαι σίγουρος ότι σε συμφέρει ντιζελ; Το ότι έχουν οικονομικοτερη καταναλωση και είναι και φθηνότερο ως καύσιμο δεν πάει να πει ότι συμφέρει . Στο λέω αυτό γιατί έκατσα κάτω τα υπολόγισα τα έψαξα πολύ και είδα ότι ντιζελ ΙΣΩΣ να συμφέρει μόνο αν έχεις σκοπό να κάνεις πάνω απο 15000 χλμ το χρόνο. Με τι υπολογισμους το εβγαλες αυτο ???Απο οτι ακουω τα πετρελειοκινητα εχουν εφαμιλες τιμες με τα βενζινοκινητα....Δεν εχω προθεση για πετρελιαο μιας και δεν υπαρχουν τα χρηματα και εχω βαλει υγραεριο σε 2λιτρο SUV .Για να μην παρεξηγουμαι....
Dare-Devil Δημοσ. 14 Απριλίου 2015 Δημοσ. 14 Απριλίου 2015 Με τι υπολογισμους το εβγαλες αυτο ???Απο οτι ακουω τα πετρελειοκινητα εχουν εφαμιλες τιμες με τα βενζινοκινητα....Δεν εχω προθεση για πετρελιαο μιας και δεν υπαρχουν τα χρηματα και εχω βαλει υγραεριο σε 2λιτρο SUV .Για να μην παρεξηγουμαι.... Τα serivice των diesel πες ότι σε κάποιες περιπτώσεις είναι φθηνότερα αν όχι το ίδιο απο τα βενζινοκίνητα . Ναι καίνει λιγότερο και το καύσιμο είναι φθηνότερο . Το πρόβλημα είναι η ποιότητα καυσίμου στην Ελλάδα . Τα diesel είναι ευαίσθητα . Θέλουν πολύ καλής ποιότητας καύσιμο. Αν πέσεις σε περιεργο καύσιμο άνετα μπορείς να πάρεις το φίλτρο σωματιδείων στο χέρι και αυτό δεν καλύπτεται απο καμία εγγύηση και είναι πανάκριβο . Ακόμα και σε hyundai καινούριο που χε πάρει ένας μεσα στο πρώτο έτος έβγαλε βλάβη το φίλτρο σωματιδείων λόγο κακής ποιότητας καυσίμου . Τα λεφτά που του ζητάγανε για να αλλαχτεί ήταν όσα θα γλίτωνε μέσα σε μια 7ετία περίπου απο τα service ενός αντίστοιχου βενζίνης. Δεν θέλω να πω ότι δε συμφέρει diesel λόγο κακής ποιότητας καυσίμου . Απλα επειδή είναι και αυτός ο παραγοντας που κάνει σοβαρή ζημιά στα diesel (και στην τσέπη μας) θεωρώ ότι αξίζει και δεν θα βγεις χαμένος μόνο αν χρησιμοποιείς για πολλά χιλιόμετρα το αμάξι σου. Πάνω απο 15000 χλμ το έτος . Μή ζητάς με αριθμούς να στο υπολογίσω . Απλά κατάλαβες την λογική μου . Αν ποτέ θελήσεις Diesel κάτσε υπολογισε τα όλα ακόμα και τον αστάθμητο παράγοντα (κακό καύσιμο) 2
Dare-Devil Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Απλά φαντάσου να εχεις υπολογίσει ότι γλιτώνεις τόσα απο service τόσα απο καύσιμα και ξαφνηκά να σου κάτσει η στραβή με ένα φίλτρο σωματιδίων και να σου πούνε "καλησπέρα! Καλώς τα δέχτηκες ! 800 ευρώ επισκευή " Ε σκέψου πόσο έξω μπορείς να πέσεις οικονομικά έτσι ακόμα και στην τελική να σε σύμφερε η βενζίνη . Σκέψου ότι απο κάτι τέτοιο και μόνο όταν κάνεις λιγότερα απο 15000 χλμ το έτος όσα λεφτά κέρδισες με το diesel σε 3 χρόνια ξαφνικά να πάνε γι αφίλτρο σωματιδίων. Υπολόγισε κιόλας το εμγαλύτερο κόστος για να αγοράσεις ενα Diesel απο το αντίστοιχο βενζίνης. Και αυτό πρέπει να υπολογίσεις στην αποσβεση σου.
Invader Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Τα diesel έχουν πιο αραιά service αλλά άμα σου κάτσει τρόμπα θα τσούξει όπως και να'χει.Ολες οι αντιπροσωπείες έχουν ξεχωριστό τμήμα για service/επισκευή diesel οπότε είναι εύλογο το ερώτημα για συνεργείο diesel.Οσο για την απόσβεση θα συμφωνήσω με τον dare οτι θες χιλιόμετρα η μεγάλο χρόνο στην κατοχή σου.Πάντως μετά την απελευθέρωση των diesel στις πολεις είναι μονόδρομος η αγορά τους αν πας για καινούριο και θες μικρή κατανάλωση εκτός αν θες επιδόσεις.
Γιάννης Platano Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Αν πέσεις σε περιεργο καύσιμο άνετα μπορείς να πάρεις το φίλτρο σωματιδείων στο χέρι και αυτό δεν καλύπτεται απο καμία εγγύηση και είναι πανάκριβο . Ακόμα και σε hyundai καινούριο που χε πάρει ένας μεσα στο πρώτο έτος έβγαλε βλάβη το φίλτρο σωματιδείων λόγο κακής ποιότητας καυσίμου . Τα λεφτά που του ζητάγανε για να αλλαχτεί ήταν όσα θα γλίτωνε μέσα σε μια 7ετία περίπου απο τα service ενός αντίστοιχου βενζίνης. Δεν θέλω να πω ότι δε συμφέρει diesel λόγο κακής ποιότητας καυσίμου . Γραφεις : Δεν θέλω να πω ότι δε συμφέρει diesel λόγο κακής ποιότητας καυσίμου . Αν όμως καταλαβα καλα από τα προηγουμενα που γραφεις αυτή είναι η μοναδικη αιτια που μπορει να προκαλεσει ασυμφορη ζημια . Εκτος και δεν καταλαβα καλα,,,,
kanesaxo Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Παίδες ας γράψω επειδή έχω ντίζελ, είχα και βενζίνη (κι έχω ακόμη). Ας μην γράφουμε ανακρίβειες, ή έστω ας μην κινδυνολογούμε υπερβολικά. Αρχίζω απ'τη βενζίνη. Φθηνότερα σέρβις, αλλά πιο τακτικά. Μεγαλύτερη κατανάλωση. Ζημιές "μικρές" - η σοβαρή ζημιά, άντε να σου βγεί κάνα 300-500ρι. Βέβαια, τα καινουργιο μοτέρ εινια πιο ευαίσθητα, τουρμπίνες κτλ κτλ κτλ Ασύμφορα (για την εποχή) αν κάνεις χλμ. Μιλάμε για κάποιο νορμαλ βενζινοκίνητο κι οχι κάνα ματίζ... Πετρέλαιο: Τουλάχιστο δυο φορές πιο αραιά σερβις. (νωρίτερα αν θες να το προσέχεις φουλ). Οι αντιπροσωπείες δινουν 30.000χλμ για λάδια (που ναι μαλακια ομως), πες 20.000, ή και 15.000. Ακριβότερα αναλώσιμα, αν θες πάλι να'σαι τυπικος. Φιλτρο βενζινης 8ε, φιλτρο πετρελαίου...48. ΑΛΛΑ αν κάνεις το σερβις by the book τα αλλάζεις κάθε 30Κ κι αυτο (απ'οσο θυμάμαι). Μικρότερη κατανάλωση κατα πολύ. Καύσιμο; ναι, είναι ευαίσθητα τα νέα μοτέρια. Κάνεις όμως ότι μπορείς, βάζοντας απ'το θεωρητικά καλό πετρέλαιο. Αν ψάχνεις το πιο φθηνό κάποια στιγμή θα τιμωρηθείς (δε λεω πως ολα τα φθηνά είναι χάλια). Με τα άνωθεν, ήτοι καλό πετρέλαιο, που και που κανα καθαρισιτκό/βελτιωτικο, με πιο σύντομες αλλαγές φιλτρων, ελαχιστοποιείς τη ζημια σε αντλία/μπεκ Που μόλις βγεί, το 1000ρικο ειναι η αρχή. Για το dpf που ειπωθηκε. Μονο απο πρόβλημα θα χάλασε με το που "βγηκε" απτην αντιπροσωπεία, όπως ειπε ο φιλος. Εξάλλου το dpf δε "χαλάει". Ολα τα euro5 και μετά έχουν αναγέννηση. Το κάνεις μια δυο φορές, αν δε πετύχει, οκ πας για αλλαγη. ΠΡακτικά ειναι εφόρου ζωής. Επίσης, το dpf θέλει που και που να βγαίνεις εκτος πόλης και να το σκίζεις λίγο. Ετσι, δε θα παθει ποτέ τπτ. Αν εισαι ολο το χρονο μεσα στη πόλη, το ρημάζεις. Αλλα και στη τελική, ας επαιρνες σμαρτ ή ματιζ βενζινη για μονο μεσα στη πόλη... 2
kage Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 <<Χ5 Diesel το οποιο στα 60000 χιλιομετρα παρεδωσαν πνευμα τα μπεκ και η αντλια πετρελαιου. Αφου τα καλυψε η εγγυηση και μετα απο πολυ ψαξιμο το συμπερασμα ηταν οτι τα ελληνικα πετρελαιa εχουν προσμιξη σε μεγαλο ποσοστο με βιοντιζελ παραγοντας που μειωνει την ζωη των παραπανω εξαρτηματων. Τι εκανε? πληρωσε γυρω στα 600 ευρω για τοποθετηση νεροπαγιδων και καλων φιλτρων πετρελαιου σε γνωστο πομπατζη στην θεσσαλονικη και αφου εριξε 2 πεντατονες δεξαμενες πισω απο το σπιτι του , μισθωσε γνωστο του με βυτιοφορο και παιρνει πλεον καυσιμο απο το διυλιστηριο της αλεξανδρουπολης το οποιο δεν κανει προσμιξη βιοντιζελ . Το αποτελεσμα ειναι το Χ5 να εχει αυτη τη στιγμη 580000 χιλιομετρα ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ. Το μονο μειονεκτημα που βρισκω ειναι οτι στα ταξιδια του που ειναι παρα πολλα κουβαλαει μπετονια με καυσιμο.>> Σχετικά με αυτό πρόσφατα ήμουν στην Ελλάδα με άδεια με πετρελαιοκίνητο.Παρατήρησα ότι από την εξάτμιση τα καυσαέρια μύριζαν κάπως διαφορετικά και σαν να σε έπνιγε το καυσαέριο.Ίσως η ιδέα μου; Για το βιοντίζελ επιτρέπεται η πρόσμιξη και εδώ στην Γερμανία μέχρι 7 %. Τα μόνα που δεν έχουν αυτή την βιο-χαλάστρα είναι τα ενισχυμένα πετρέλαια τύπου V-power. Οπότε αν είναι να βάζεις και ενισχυμένα πετρέλαια κλάψτα Χαράλαμπε με την οικονομία. Το δικό μου σε 6-7.000 χλμ θα θέλει αλλαγή ή αν γίνεται καθάρισμα του DPF.Αλλαγή= 2000,- και καθάρισμα αν γίνεται κάπου 600,- Πέρσι που ήρθα Ελλάδα από γερμανία και έβαλα ελληνικό πετρέλαιο η ένδειξη αλλαγής του φίλτρου κατέβηκε 10000 χλμ πιο γρήγορα. Και αυτό σε λιγότερο από μήνα και κάπου 1500 χλμ οδήγηση στην Ελλάδα. Παρόλο που έβαλα και v-power diesel και μια φορά από BP,και σχεδόν όλα τα χλμ γίνανε σε αυτοκινητόδρομο. Η μυρωδιά του καυσαέριου ήταν αρκετά αποπνικτική. Δηλαδή αν το αμάξι έμενε κανα 2 χρονάκια στην Ελλάδα,η αντιπροσωπεία θα αποκτούσε έναν καλό πελάτη. Τέλος πάντων με το που πήγα ξανά γερμανία το μηδενίσαμε και το βάλαμε να κάνει αυτοκαθαρισμό. Η ένδειξη αλλαγής ξαναγύρισε όπως ήταν παλιά. τωρα να πατε να μιλατε με τιποτα ταριφες ή φορτηγατζηδες με euro 2 και σεις να χετε euro 5-6 τι νοημα εχει?
palawiaris Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Γιατί ρε παίδες τα πετρελαιοκίνητα έχουν πιο αραιά σερβις; Ίσα ίσα πιο πυκνά έχουν.Λόγω του dpf και της τουρμπίνας. Το θεωρώ μεγάλη βλακεία να έχεις τούρμπο στο αμάξι και να κάνεις αλλαγή στα 30000 χλμ.Πόσο θα σε πάει μετά η τουρμπίνα που είναι από τα πιο ευαίσθητα μέρη της μηχανής; Ή τα παλιά λάδια των 30000 χλμ βγάζουν πιο πολλές αναθυμιάσεις που είναι θάνατος για το dpf. Μέχρι και λάδια με προδιαγραφές που δεν καπνίζουν παίρνουν.Και αυτό κοστίζει κάτι παραπάνω. Ακόμα και το φίλτρο πετρελαίου θέλει θεωρητικά πιο τακτικές αλλαγές από τις βενζίνης.(Χειμερινό πετρέλαιο,καλοκαιρινό πετρέλαιο,γίνεται λίγο μπάχαλο στο φίλτρο) Kάπου εδώ διάβασα ότι ήδη η BMW ανακάλεσε την αλλαγή λαδιών από 30000 σε πιο λίγα γιατί πάρα πολλοί χαλούσαν τα τούρμπο τους.(τα πιο πολλά ήταν από την Mitsubishi,γιαπωνέζικες καπότες) -Φυσικά αυτό θα αλλάξει πάλι μιας και τα σημερινά βενζινοκίνητα έχουν τούρμπο τα πιο πολλά, + θα έχουν και dpf προσεχώς. Για το dpf που ειπωθηκε. Μονο απο πρόβλημα θα χάλασε με το που "βγηκε" απτην αντιπροσωπεία, όπως ειπε ο φιλος. Εξάλλου το dpf δε "χαλάει". Ολα τα euro5 και μετά έχουν αναγέννηση. Το κάνεις μια δυο φορές, αν δε πετύχει, οκ πας για αλλαγη. ΠΡακτικά ειναι εφόρου ζωής. Επίσης, το dpf θέλει που και που να βγαίνεις εκτος πόλης και να το σκίζεις λίγο. Ετσι, δε θα παθει ποτέ τπτ. Μου φαίνεται όχι.Ολα τα euro 4 και μετά έχουν αναγέννηση. Το dpf θέλει τακτικά εκτός πόλης αλλά όχι σκίσιμο.Με το σκίσιμο πάνε πιο πολλά καυσαέρια και γεμίζει πιο γρήγορα. Στα BMW από όσω ξέρω για να γίνει αυτοκαθαρισμός,πρέπει η θερμοκρασία της μηχανής να έχει 90 βαθμούς,να βγεις στον αυτοκινητόδρομο για τουλάχιστον 20-30 λεπτά με όσο γίνεται πιο σταθερές στροφές κάπου στις 2200,και ταχύτητα κάπου στα 120 χλμ.Επίσης να έχεις τουλάχιστον 1/3 του ρεζερβουάρ γεμάτο.Ψεκάζει περισσότερο καύσιμο,αναπτύσει καμιά 800 βαθμούς στον καταλύτη και καίει τα κατακάθια.Άμα σταματήσεις την διαδικασία σβήνοντας την μηχανή,το ξανακάνει αυτόματα.Άμα το σταματάς συνέχεια έχεις αρκετές πιθανότητες να μπουκώσει γρήγορα. Άλλες εταιρίες όπως κάποια Γαλλικά έχουν ένα υγρό μέσα που κάνει αυτή την δουλειά.Και όταν τελιώσει ακουμπάς κανα 300άρι. Επίσης το χειμερινό diesel γεμίζει το dpf πιο γρήγορα από το καλοκαιρινό.
kanesaxo Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Συνφορουμίτη, σου λέω τι λέει η αντιπροσωπεία. Δεν είπα ομως πως ακολουθώ ότι λέει κατά γράμμα. Πάντως ιμάντα χρονισμού που άλλαξα κοντά στα χλμ αλλαγής του, 150.000, ήταν κυριολεκτικά σε άριστη κατάσταση. Ουτε γώ δε το πίστευα. Φυσικά τον επόμενο θα τον αλλάξω πολύ νωρίτερα, γιατί άλλο τα χλμ εθνικής εξωτερικού κι άλλο τα...ελληνικά χλμ. Πάντα πάντως τα ντηζελομοτέρ έχουν πιο αραιά σέρβις. Αυτό είναι και το νόμηνα εξαρχής του ντήζελ. Λογω το οτι βγήκαν για επαγγελματίες, συρικνώνουν το κόστος συντήρησης (αν δείς το διαφημίζουν κιολας). Βέβαια, έχει απόλυτο δίκαιο, ειναι τα μοτερ/τουρμπίνες τόσο ευαίσθητα, που εννοείται θελουν ανάλογο λαδι (5/30 πχ εγω ΕΙΔΙΚΟ οπως ειπες για dpf) που'χει την ανάλογη τιμή. Το φίλτρο, αν βάζεις καθαρά πετρέλαια, ή εστω πετρέλαιο με το προβλεπόμενο ποσοστό βιοντιζελ (αυτό ειναι το θεωρητικά καθαρό πλεον και στην ευρώπη) δεν εχει θέμα. Ελεγμένο απο μένα, που πιστεψε με, αυτά τα αλλάζω σα τις καραμέλες, επειδή ετσι ειχα συνηθίσει απ'το βελτιωμένο πρωην αυτ/το μου. Για το dpf euro 5 εχω και δεν ειμαι σιγουρος πως εχουν όλα τα euro 4. Οσο για τον αυτοκαθαρισμό που λες φυσικα και ισχύει, έτσι κάπως είναι και στη ρενώ, αν και υπάρχει και...hard reset τρόπος απ'το επίσημο διαγωνιστικό. Αυτό με το υγρό, ίσως μπερδεύεσαι για τον καθαρισμό της agr, που το βάζεις εσύ και δεν υφίσταται απ'το εργοστάσιο σε κανένα αυτ/το. Οπως σωστά είπες κι εσύ, εάν βγαίνεις απ'τη πόλη δε θα χεις θεμα λογικα ποτέ με το dpf.
NT1G Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Για το dpf euro 5 εχω και δεν ειμαι σιγουρος πως εχουν όλα τα euro 4. Οσο για τον αυτοκαθαρισμό που λες φυσικα και ισχύει, έτσι κάπως είναι και στη ρενώ, αν και υπάρχει και...hard reset τρόπος απ'το επίσημο διαγωνιστικό. Αυτό με το υγρό, ίσως μπερδεύεσαι για τον καθαρισμό της agr, που το βάζεις εσύ και δεν υφίσταται απ'το εργοστάσιο σε κανένα αυτ/το. Eolys. Μειώνει την θερμοκρασία που χρειάζεται το dpf για regeneration.
vtecakias Δημοσ. 16 Απριλίου 2015 Δημοσ. 16 Απριλίου 2015 To diesel συμφέρει για όποιον γράφει χιλιόμετρα και έχει το απόλυτα λογικό κόστος για service, αλλά στην Ελλάδα το πετρέλαιο κίνησης είναι πολύ μα πολύ κακής ποιότητας, για αυτό δεν συστήνω σε κανέναν Έλληνα να πάρει diesel. Είναι απαράδεκτο να βγάζουν θέμα σε αντλίες αυτοκίνητα σχεδόν ενός έτους, καταλαβαίνετε ότι έχουμε πρόβλημα με το καύσιμο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα