Προς το περιεχόμενο

Μας δουλεύουν τα Public ή δεν καταλαβαίνω κάτι στην απόδειξη?


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν καταλαβαίνω γιατί το λες αυτό. Τα μεγάλα καταστήματα έχουν πωλητές, αλλά πολύ λιγότερους από αυτούς που θα χρειάζονταν αν δεν είχαν καθόλου ηλεκτρονικό κατάστημα και όλοι ψώνιζαν από το φυσικό κατάστημα. Τα δε μικρότερα που δουλεύουν κυρίως ως ηλεκτρονικά καταστήματα με σημεία παραλαβής, έχουν το ταμείο και άλλον έναν υπάλληλο το πολύ.

Οσο περισσοτερος κοσμος παει στο μαγαζι, ακομα και για το ταμειο, δεν ειναι αυτονοητο οτι θελει περισσοτερους υπαλληλους το καταστημα; Πχ για λογους ασφαλειας, για να μη γινονται ουρες κλπ κλπ.

Και μετα, δες το eshop που εφτασε απο την ιστορια "παραλαβη απο το καταστημα". Ανοιξε υποκαταστηματα εδω κι εκει για να εξυπηρετει το πελατολογιο του που ηθελε να παραλαμβανει απο το καταστημα (οκ δεν ανοιγε τα μαγαζια μονο για αυτο, αλλα και για αυτο) κι εκανε μπαμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Παιδιά όπως και να χει απ την στιγμή που η ηλεκτρονικη καταχώρηση της παραγγελίας είχε τιμές internet δεν μπορούν να μου χρεώσουν άλλα μετά.

Θα φύγουν τα printscreens και οι αποδείξεις σε email προς public για την τιμή των όπλων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο περισσοτερος κοσμος παει στο μαγαζι, ακομα και για το ταμειο, δεν ειναι αυτονοητο οτι θελει περισσοτερους υπαλληλους το καταστημα; Πχ για λογους ασφαλειας, για να μη γινονται ουρες κλπ κλπ.

Και μετα, δες το eshop που εφτασε απο την ιστορια "παραλαβη απο το καταστημα". Ανοιξε υποκαταστηματα εδω κι εκει για να εξυπηρετει το πελατολογιο του που ηθελε να παραλαμβανει απο το καταστημα (οκ δεν ανοιγε τα μαγαζια μονο για αυτο, αλλα και για αυτο) κι εκανε μπαμ.

Δε ξέρω τί ακριβώς έφταιξε με το eshop. Ξέρω ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα υπάρχει για διάφορους λόγους και ένας από αυτούς είναι για να "αποφορτίζει" το φυσικό κατάστημα. Η παραλαβή από το κατάστημα δε δημιουργεί πρόβλημα σε ένα καλά οργανωμένο μαγαζί που το προϊόν απλώς σε περιμένει στο ταμείο. Προφανώς το Πλαίσιο δε θα σταματήσει ποτέ να έχει φυσικά καταστήματα με πωλητές, αφού υπάρχει ακόμα κόσμος που επιθυμεί να βλέπει και να αγγίζει το προϊόν που θέλει να αγοράσει, αλλά είμαι σίγουρος ότι προσπαθεί να βρει μια ισορροπία μεταξύ των δυο αυτών "οντοτήτων" με σκοπό το μέγιστο κέρδος με τα μικρότερα δυνατά έξοδα.

 

Το σίγουρο είναι ότι η online τιμή δεν αλλάζει αν επιλέξεις "παραλαβή από κατάστημα", δεν το έχω συναντήσει πουθενά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σίγουρο είναι ότι η online τιμή δεν αλλάζει αν επιλέξεις "παραλαβή από κατάστημα", δεν το έχω συναντήσει πουθενά.

Υπάρχουν μερικά που δεν έχουν επιλογή "παραλαβή από κατάστημα", όπως αυτό πχ:

 

http://www.eworld.com.gr

 

http://www.eworld.com.gr/products/details/4248/G.Skill-8GB-(2x4GB)-DDR3-1866MHz-Sniper--F3-14900CL9D-8GBSR-Kit

 

Για να το παραλάβεις από το κατάστημα θα πληρώσεις τιμή καταστήματος, και όχι τιμή internet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνηθως ναι.

Εξαλλου δεν ειναι "σαν" να αγοραζεις απο το καταστημα. Απο το καταστημα αγοραζεις (παραλαμβανεις βασικα).

 

 

Το νοημα της ηλεκτρονικης παραγγελιας ειναι να μην παει ο πελατης στο μαγαζι γιατι τους κοστιζει επιπλεον. Απαξ και πατησες μαγαζι, το ιδιο και το αυτο, ειτε παρηγγειλες μεσω νετ, ειτε μεσω τηλεφωνου, ειτε σε καποιο υποκαταστημα αυτοπροσωπως. Συνηθως ετσι παει, φυσικα καποια καταστηματα μπορει να ακολουθουν αλλη τακτικη.

 

Στο 3ο ερωτημα δεν μπορω να σου απαντησω, θαρρω οτι μονο απο το public μπορουν να το κανουν, αν μπορουν.

 

Οσον αφορα την τελευταια σου προταση, ο τροπος αποστολης δεν κρινει την τιμη του προιοντος. Ο τροπος παραλαβης, ναι.

Θες να πεις οτι δεν εχεις δει προιοντα που εχουν αλλη τιμη για παραγγελια μεσω ιντερνετ κι αλλη για παραλαβη απο το καταστημα?

 

 

Η όλη ουσία της επιλογής "παραλαβή απο το κατάστημα" σε μια ΗΕΛΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ με τιμές e-shop ειναι να γλιτώσει ο αγοραστής τα επιπλέον έξοδα αποστολής/αντικαταβολής ή paypal/πιστωτικής.

 

Όσο τώρα για εσένα TS δεν καταλαβαίνω ποιο ειναι το πρόβλημα σου... βλέποντας απλά το κόστος απο τα print screen των ηλεκτρονικών παραγγελιών (9,53 + 13,74 -μη συμπεριλαμβανομένων των τιμών των αντικειμένων που ΔΕΝ παρέλαβες)   και κρίνοντας απο τις τιμές των τιμολογίων που τελικά πλήρωσες (2,63 + 3,93) σου κάνανε έκπτωση κοντά στα 17 ευρώ (!) ... ποιο ειναι το παράπονο σου;  Και γιατί επικαλείσαι θέμα αρχής; εγώ αν ήθελα να αγοράσω κάτι που κάνει 23€+ συνολικά και μου πούνε ότι θα μου κόψουν 10 με κουπόνι αλλα  τελικά δώσω 6 τότε θα τους πω ευχαριστώ επειδή έχω αρχές... το να παραπονεθώ απο πάνω μάλλον το αντίθετο θα έδειχνε...

 

Επεξ/σία από Snoob
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ψωνισει πολλα πραγματα απο puplic με παραλαβη απο το καταστημα.Πληρωνω οτι γραφει η ηλεκτρονικη παραγγελια.Ποτε παραπανω.Καποιο λαθος κανανε, και μπερδεψαν τα μπουτια τους.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο τώρα για εσένα TS δεν καταλαβαίνω ποιο ειναι το πρόβλημα σου... βλέποντας απλά το κόστος απο τα print screen των ηλεκτρονικών παραγγελιών (9,53 + 13,74 -μη συμπεριλαμβανομένων των τιμών των αντικειμένων που ΔΕΝ παρέλαβες)   και κρίνοντας απο τις τιμές των τιμολογίων που τελικά πλήρωσες (2,63 + 3,93) σου κάνανε έκπτωση κοντά στα 17 ευρώ (!) ... ποιο ειναι το παράπονο σου;  Και γιατί επικαλείσαι θέμα αρχής; εγώ αν ήθελα να αγοράσω κάτι που κάνει 23€+ συνολικά και μου πούνε ότι θα μου κόψουν 10 με κουπόνι αλλα  τελικά δώσω 6 τότε θα τους πω ευχαριστώ επειδή έχω αρχές... το να παραπονεθώ απο πάνω μάλλον το αντίθετο θα έδειχνε...

 

 

Δυστυχώς την περίμενα μια τέτοια παρατήρηση:

  1. Επειδή μου έκαναν έκπτωση πρέπει να με χρεώσουν με διαφορετική τιμή από αυτή που συμφώνησα και κατοχυρώθηκε στην ηλεκτρονική παραγγελία?
  2. Επειδή μου έκαναν έκπτωση πρέπει να μην διαμαρτυρηθώ ώστε να μην ξανασυμβεί σε μελλοντική μου παραγγελία χωρίς έκπτωση ή να μην συμβεί σε κάποιον άλλο πελάτη?
  3. Γενικά επειδή μου έκαναν έκπτωση αυτή την φορά πρέπει να ανεκτώ οτιδήποτε σε αυτή την συναλλαγή και στην επόμενη που δεν θα έχω έκπτωση αν συμβεί κάτι αντίστοιχο να διαμαρτυρηθώ τότε?

Δεν βρίσκω καμία λογική στην παρατηρησή σου και μου φαίνεται πολύ άσχημη. Φυσικά και είναι θέμα αρχής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μηπως το εκπτωτικο κουπονι των 10 ευρω ισχυει και δηλωνεται σε online παραγγελιες αλλα εξαργυρωνεται μονο επι των τιμων καταστηματος?

 

Όχι γιατί η εξαργύρωση έγινε ηλεκτρονικά και μου έβγαλε μια κατοχυρωμένη ηλεκτρονική τιμή όπως φαίνεται και στα screenshots στην οποία είχαν αφαιρεθεί τα 10 ευρώ. Όταν πήγα μου ζήτησαν να πληρώσω με άλλες τιμές και το τελικό ποσό ήταν διαφορετικό. Το κατάλαβα όταν γύρισα και είδα την παραγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συγγνωμη γτ δν νιωθω, εκανες ηλεκτρονικη παραγγελία για να παραλαβεις απο το καταστημα ή στο φερανε σπιτι?

 

ακυρο ενιωσα, απλα αν ηταν σπιτι http://www.public.gr/cat/corporate/tropoi-apostolis/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχουν γινει περιεργα λαθη με τις τιμες και προς τα πανω αλλα και προς τα κατω και στις δυο παραγγελιες. οπως και με τις εκπτωσεις μεσω των κουπονιων. η πρωτη παραγγελια δεν εφτασε καν τα δεκα ευρω λογω τις ακυρωσης παραδοσης καποιων ειδων και το συστημα εβγαλε και υπολοιπο. στη δευτερη εκανε παραπανω εκπτωση απο δεκα ευρω. δυο πραγματα ειναι σιγουρα: πρωτον τα λαθη δεν ειναι εσκεμμενα και δευτερον αποδιοργανωσες το συστημα με τις ιδιαζουσες επιλογες σου :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχουν γινει περιεργα λαθη με τις τιμες και προς τα πανω αλλα και προς τα κατω και στις δυο παραγγελιες. οπως και με τις εκπτωσεις μεσω των κουπονιων. η πρωτη παραγγελια δεν εφτασε καν τα δεκα ευρω λογω τις ακυρωσης παραδοσης καποιων ειδων και το συστημα εβγαλε και υπολοιπο. στη δευτερη εκανε παραπανω εκπτωση απο δεκα ευρω. δυο πραγματα ειναι σιγουρα: πρωτον τα λαθη δεν ειναι εσκεμμενα και δευτερον αποδιοργανωσες το συστημα με τις ιδιαζουσες επιλογες σου :lol:

 

Καλά οι επιλογές μου είναι πράγματι ότιναναι αλλά  αν είναι εσκεμμένα τα λάθη τι σκοπό έχουν? Να κερδίσουν 5 ευρώ? Δεν παίζει, απλά το σύστημά τους είναι προβληματικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς την περίμενα μια τέτοια παρατήρηση:

  1. Επειδή μου έκαναν έκπτωση πρέπει να με χρεώσουν με διαφορετική τιμή από αυτή που συμφώνησα και κατοχυρώθηκε στην ηλεκτρονική παραγγελία?
  2. Επειδή μου έκαναν έκπτωση πρέπει να μην διαμαρτυρηθώ ώστε να μην ξανασυμβεί σε μελλοντική μου παραγγελία χωρίς έκπτωση ή να μην συμβεί σε κάποιον άλλο πελάτη?
  3. Γενικά επειδή μου έκαναν έκπτωση αυτή την φορά πρέπει να ανεκτώ οτιδήποτε σε αυτή την συναλλαγή και στην επόμενη που δεν θα έχω έκπτωση αν συμβεί κάτι αντίστοιχο να διαμαρτυρηθώ τότε?

Δεν βρίσκω καμία λογική στην παρατηρησή σου και μου φαίνεται πολύ άσχημη. Φυσικά και είναι θέμα αρχής.

Νομίζω συνεχίζεις να μην το καταλαβαίνεις και θα στο πω πιο απλά ΕΣΥ τους έπιασες κότσο όχι αυτοι εσένα... ήταν να πληρώσεις 23 και κατι και πλήρωσες 6και κάτι!!! αυτό σημαίνει ότι γλύτωσες ΟΧΙ 10 αλλά 17!!!(17 > 10)  Αν λοιπόν δεν θα ήθελες να γλυτώνεις παραπάνω χρήματα στις μελλοντικές σου αγορές αυτό ειναι θέμα δικό σου η συντριπτική πλειοψηφία εδώ μέσα πάντως (και γενικά στον κόσμο) πιστεύω θα χαιρόταν αν είχε ΕΠΙΠΛΕΟΝ εκπτωση πέραν της ήδη συμφωνιμένης στις αγορές του...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω συνεχίζεις να μην το καταλαβαίνεις και θα στο πω πιο απλά ΕΣΥ τους έπιασες κότσο όχι αυτοι εσένα... ήταν να πληρώσεις 23 και κατι και πλήρωσες 6και κάτι!!! αυτό σημαίνει ότι γλύτωσες ΟΧΙ 10 αλλά 17!!!(17 > 10)  Αν λοιπόν δεν θα ήθελες να γλυτώνεις παραπάνω χρήματα στις μελλοντικές σου αγορές αυτό ειναι θέμα δικό σου η συντριπτική πλειοψηφία εδώ μέσα πάντως (και γενικά στον κόσμο) πιστεύω θα χαιρόταν αν είχε ΕΠΙΠΛΕΟΝ εκπτωση πέραν της ήδη συμφωνιμένης στις αγορές του...

 

Δεν τους έπιασα κότσο, έκαναν μλκια στις παραγγελίες και φερόμενοι πολύ επαγγελματικά μου έδωσαν την έκπτωση.

Από κει και πέρα δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να τους επισημάνω πως όταν αγοράζω κάτι από ηλεκτρονική παραγγελία δεν πρέπει να ζητάνε διαφορετικό από το ηλεκτρονικά κατοχυρωμένο ποσό κατά την παραλαβή από το κατάστημα.

 

Όταν δεν μιλάμε σε τέτοιες περιπτώσεις τα θύματα είμαστε εμείς οι ίδιοι για τις μελλοντικές μας αγορές καθώς και οι υπόλοιποι καταναλωτές. Η έκπτωση είναι απλά μια σύμπτωση που συνέπεσε με την βλακεία που έκαναν και δεν πρέπει να είναι λόγος να μην το επισημάνω. Δεν είναι η ελάχιστη χρηματική επανόρθωση ο αυτοσκοπός όπως καταλαβαίνεις αλλά είναι ζήτημα αρχής.

 

Οπότε συνεχίζω να μην βρίσκω νόημα στην παρατήρησή σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...