Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τελικά ήταν ελλατωματική η μητρική (κι όμως !!!) εργοστασιακά και μου την άλλαξαν με μία (μάλλον όχι καινούρια) η οποία έχει πρόβλημα σε μια από τις 2 θύρες sata3 (πράγμα που δεν με πειράζει)...τέλος καλό όλα καλά.

για δώσε μερικές πληροφορίες ακόμα. Τι σου είπαν? 

Δημοσ.

Απο άλλο site o νόμος

Δικαιώματα Καταναλωτών Σε Περίπτωση Αγοράς Ελαττωματικών Προϊόντων.

Με βάση την εναρμόνιση του Αστικού Κώδικα,με την ευρωπαϊκή νομοθεσία,απο το 2002 ισχύουν τα παρακάτω:

ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ.

Οταν δεν εκπληρεί τις "συμφωνημένες ιδιότητες" δηλαδή δεν έχει τις ιδιότητες που περιέγραψε ο πωλητής,τα χαρακτηριστικά που προβάλλονται σε διαφημίσεις,στα μάνουαλς,καρτελάκια επάνω στο προϊόν κλπ.
Αν έστω και μία απ' αυτές δεν τηρείται,το προϊόν σύμφωνα με τον νόμο είναι ελαττωματικό.

ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ;

Κατ' αρχήν δεν χρειάζεται μεσολάβηση δικηγόρου.Ο καταναλωτής απευθύνεται απευθείας στο κατάστημα αγοράς,όπου έχει συναφθεί η "συμφωνία πώλησης".Το κατάστημα πώλησης είναι υπεύθυνο,για το πουλημένο ελαττωματικό προϊόν κι όχι η εδώ αντιπροσωπεία εισαγωγής του προϊόντος. Συνήθως λέγεται στον καταναλώτή,ότι υπεύθυνη για επισκευή ή αντικατάσταση κλπ είναι η αντιπροσωπεία της οποίας είναι κι η επίσημη εγγύηση,αλλά αυτή η πρακτική είναι παράνομη.Ο λόγος είναι,ότι ο νόμος επιβάλλει σ' όποιον πουλάει κάτι,να αναλαμβάνει και την ευθύνη γι' αυτό που πουλάει,επειδή κερδίζει μέσω αυτού.

ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ;

Είναι γνωστό,ότι η εγγύηση παρέχεται απο τον κατασκευαστή των προϊόντων.Είναι όμως λάθος,η αντίληψη,ότι σ΄ αυτόν πρέπει να απευθυνθούμε.Στην πραγματικότητα,η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά εν είδει "διπλής προστασίας.Με βάση τον νόμο,έχετε δικάιωμα επιλογής μεταξύ και των δύο επιχειρήσεων,που υποχρεούνται κι οι δύο να επισκευάσουν το προϊόν.Το κατάστημα πώλησης,είναι υποχρεωμένο με δικά του έξοδα να αποκαταστήσει την βλάβη,είτε στέλνοντας το προϊόν στην αντιπροσωπεία είτε μέσω δικού του service.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα προβλέπει για τον καταναλωτή

-Να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος.
-Να μειώσει το αρχικό τίμημα αγοράς(π.χ άν τελικά κρατηθεί το ελαττωματικό προϊόν απο τον καταναλωτή).
-Να υπαναχωρήσει απο την σύμβαση αγοράς(γίνεται με απλή δήλωση κι επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος).

ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ;

Ο νόμος δίνει δικαίωμα άσκησης των παραπάνω δικαιωμάτων σε διάρκεια 2(δύο) χρόνων.Ετσι αυτά που λέγονται ή δίνονται προς υπογραφή στους πελάτες απο τα καταστήματα(π.χ επιστροφή εντός 15 ημερών,εγγύηση 1 χρόνου....),είναι παράνομα.


ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ Ή ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΗΛΕΦΩΝΑ:

-Ινστιτούτο προστασίας καταναλωτή 210 3632443.
-Γενική Γραμματεία Καταναλωτή(Υπουργείο ανάπτυξης) 1520.
-Ενωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής(ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444,2310 257776.

 

Επίσης ανεξάρτητα απο το άν έχει DOA ενα προιόν και μιλάμε για μητρική ΕΛΕΟΣ και ΟΧΙ για κινητό ή λαπτοπ ή εκτυπωτή

ο νόμος είναι σαφής και υπερισχύει έναντι οποιυδήποτε περιορισμού και αναφέρει επισκευή η αντικατάσταση ΚΑΙ

σε μια μητρική η οποία ΚΑΙ έχει εγγύηση δικαιούσαι ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ με καινούρια ΚΑΙ ΟΧΙ οτι ο κάθε απατεώνας θα προσπαθήσει να σου φορτώσει, πολύ σημαντικό γιατι αν πετάμε ενα πυροτέχνημα DOA χωρις να ξέρουμε τι εννοούμε, η doa ισχύει για 7 ημέρες απο την αγορά του προιόντος, ΣΕ μια μητρική που πωλείται χωριστά ως μεμονομένο προιόν και αποφασίζεις να την χησιμοποιήσεις σε 2 μήνες ή 1 χρόνο και αυτή δεν δουλεύει, και είσαι εκτός DOA έχεις εγγύηση και δικαιούσαι αντικατάσταση του πριοόντος είτε απο το σημείο πώλησης (κατάστημα) ή απο τον ιδιο τον κατασκευαστή απ' ευθείας ότι επιθυμείς, ΔΗΛΑΔΗ αν η asus p.x. δίνει 3 χρόνια εγγύηση σημαίνει οτι αν αστοχήσει το προιόν μετα απο 35 μήνες, 29 ημέρες και είναι ακόμα σε εγγύηση ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ να ζητήσεις αντικατάσταση, ΓΙ ΑΥΤΟ τον λόγο το έχω ξαναγράψει και ΘΑ το ξαναγράψω ΚΑΝΤΕ registration του προιόντος και κρατήστε εννοείται την απόδειξει αγοράς και φωτογραφήστε το serial no του προιόντος, για να είστε κατοχυρωμένοι ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ εφευρεση ή ερμηνία απο τον οποιοδήποτε του νόμου γίνεται συνήθως απο απατεωνίσκους εμπόρους που ψάχνουν θύματα να τα ψαρώσουν και να τους φορτώσουν οτι στοκ εκθεσιακά ελατωματικά προιόντα έχουν.

Και εξηγώ εαν σου πεί το τεχνικό τμήμα οτι θα σου κάνουμε επισκευήσε μητρική τι θα κάνεις ακρβώς θα συνενέσεις σε τι, να σου αλλάξουν πυκωτές π.χ. ή να σου χτενίσουν τα πινάκια του σόκετ, ΒΕΒΑΙΑ και φυσικά δεν πρόκειται ειδικά για μητρική να κάτσει να το κάνει κανένα τεχνικό τμήμα αυτο , γιατι δεν έχει νόημα το μόνο που κάνει εφ όσον αποφανθεί οτι έχει πρόβλημα η μητρική να σου δώσει το οκ για αντικατάσταση ή να σε θέσει εκτός εγγύησης απο κακή χρήση π.χ. στραβωμένα πινάκια ή οτιδήποτε

ΕΔΩ αρχίζουν ήκουτοπονηριές του κάθε εμπόρου καταστήματος, να σου δώσουμε την ίδια μητρική άλλου κατασκευαστή ΕΔΩ αν ψαρώσεις ή είσαι έυτυχισμένος ΑΣΧΕΤΟΣ λες οκ, ΑΛΛΑ το δικαίωμα σου είναι να αντικατασταθεί το ΠΡΟΙΟΝ που αγόρασες με σκριβώς το ΙΔΙΟ, είναι υποχρέωση του πωλητή να κανονίσει τις όποιες διαδικασίες με το εργοστάσιο κατασκευής.

ΤΩΡΑ τραγελαφικά του τύπου πάρε πιστωτικό ή πάρε τι χ μητρική που δε σου δουλέυει η μια pci-x ;h sata αλλά ντάξει μωρε είναι επισκευασμένη, ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΤΕΡΟ που εν έτη 2015 βρίσκουν ΘΥΜΑΤΑ και τα κάνουν

ΕΠΙΣΗΣ ορισμένες πρακτικές αγγίζουν τα όρια της απάτης γιατί π.χ. ο πελάτης αγοράζει μια μητρική της gigabyte εμφανίζει πρόβλημα στο χρόνο ΑΛΛΑ εχει κανονικά εγγύηση 3 χρόνια πάει ο ΑΣΧΕΤΟΣ πελάτης στο μαγαζί που την πήρε και το γατόνι πωλητής του πετά ένα "βεβαίως ΘΑ σας την αντικαταστήσουμε, αλλά έχουμε μια παρόμοια μητρικη π.χ. asus", Την παραλαμβάνει απο το ράφι του καταστήματος τρισευτυχισμένος ο Πελάτης και φεύγει και ο πωλητής κάνει rma την gigabyte που  είχε το πρόβλημα και παραλαμβάνει άλλη μια ολοκαίνουρια μητρική έχοντας ξεφωρτοθεί την στοκαρισμένη, ΚΑΙ αν η gigabyte δούλεψε π.χ. μετα απο ενα φλασάρισμα bios, υπέρροχα πακετάρεται και ξαναπωλείται ή πηγάινει σε σύστημα b.t.o σε καποιο κορόιδο που αγοράζει συναρμολογημένο έτοιμο σύστημα με την ΔΗΘΕΝ τριετή εγγύηση κάτω απο τον τίτλο "Γατόπαρδος", "Καταστροφέας" κοκ

  • Like 1
Δημοσ.

WTF To ξαναδιαβάζω και δεν ξέρω απο που να το πιάσω, λογω αγνοιας ή οτιδήποτε ενας ι7 4790κ πάει στράφι σε μια σαβουρομητρική με H81, αν στο μέλλον αποφασίσεις να κάνεις oc θα αγοράσεις άλλη μητρική, anyway, το έχω δεί με τα μάτια μου ι5 2500Κ σε Η61 και νόμιζα οτι δεν έβλεπα καλά αλλά οκ γίνεται

ΑΠο εκαί και πέρα, για κάποιον χ λόγο σου έβαλαν ελατωμματική μητρική την οποία και πλήρωσες ΑΡΑ έχει εγγύηση και ΣΤΗΝ αντικατέστησαν ΠΟΝΕΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ μου, με επίσης ελατωματική όπου δεν ειναι καινούρια (ΟΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ) και δεν σε πειράζει που αυτή επίσης έχει ελάτωμα και δεν δουλέυουν κάποιες sata

Δηλαδή η κάτι δεν λες καλά, ή είσαι συναινετικό ΘΥΜΑ και σε δουλεύουν, ΑΝ ΕΤΣΙ έχουν τα πράγματα και είσαι μικρός στην ηλικία ή δεν έχειεσ καμία επαφή με το σπόρ, βρές κάποιον φίλο, γνωστό να ξέρει και πήγαινε και ΑΠΑΙΤΗΣΕ να πάρεις ΟΤΙ δικαιούσαι μια νέα μητρική και ΟΧΙ να χαρίζεις τα λ7 σου στον κάθε απατεώνα που σε έπιασε ΚΩΤΣΟ

Καλησπέρα καταρχάς, ας απαντήσω ξεχωριστά στο κάθε ποστ για να μη παρεξηγούμαι και πάντα με καλή διάθεση. Η επιλογή της μητρικής έγινε καθαρά και λόγω budget (είχα είδη ξεφύγει στο σύνολο) και overclocking γίνεται και στη συγκεκριμένη καθώς έχει χιλια δυο καλούδια για αυτό. Η διαφορά του Z97 είναι ότι παίρνουν OC και οι μνήμες. Το αν έβαλαν refurbished ή όχι δεν το είπα με σιγουριά, απλώς στο ένα sata3 μου έχανε την αναγνώριση ο ssd ενώ στο άλλο όχι, οπότε αυτό υπέθεσα εγώ. Μπορεί να μην έχει πρόβλημα, ή να είναι καινούρια με ελάττωμα στο sata3...οπότε μπορεί τσάμπα να γίνεται ντόρος από μια απλή εκτίμησή μου.

 

Όσον αφορά το αντικείμενο και ηλικία είμαι αρκετά μεγάλος και με αρκετά ακόμη μεγαλύτερη εμπειρία (για την ηλικία μου 27) για να πιαστώ κώτσος ή να είμαι συναινετικό θύμα καθώς εργάζομαι ως hardware engineer τα τελευταία 9 χρόνια επαγγελματικά και παράλληλα ως σύμβουλος πωλήσεων σε μεγάλη πολυεθνική του ίδιου αντικειμένου (και σε μία ακόμη ίδια στο παρελθόν τα τελευταία 5 χρόνια και σήμερα που μιλάμε -δεν υπάρχει λόγος να αναφέρω ποιες), με αποτέλεσμα να γνωρίζω από μέσα τις κινήσεις των επιχειρήσεων και τα δικαιώματά μου ως πελάτης. Το αν ασχολήθηκα περεταίρω (σε περίπτωση που δεν είναι καινούρια) είναι γιατί έμεινα είδη 20 μέρες χωρίς το βασικό pc-εργαλείο μου (καθώς ασχολούμαι ταυτόχρονα και με το game development και έμειναν 2 projects στον αέρα για τις μέρες αυτές) οπότε τυχούσα επαναποστολή για αλλαγή ξανά της μητρικής θα μου έτρωγε άλλες 10 μέρες για μια θύρα sata που δεν παίζει να χρειαστώ (και μια μητρική 50 ευρώ σε ένα tower των 650). Τέλος ο υπεύθυνος του eshop στην πόλη μου είναι γνωστός και συνεργάτης μου, οπότε δεν θα υπήρχε θέμα για το οτιδοίποτε ζητούσα, εκτός αν ζητούσα ξανά αντικατάσταση χωρίς να ξανασταλεί  για έλεγχο.  Όλα αυτά καλοπροαίρετα και απλά θέτω πληροφορίες γιατί όπως είναι λογικό ίσως να με παρεξηγήσατε.  

 

Πραγματικα με στεναχωρει το γεγονος που δεν σε ενοχλει πως ενω πληρωσες καινουρια σου δωσαν μεταχειρησμενη και εισαι οκ.

Όπως προανέφερα θα καταλάβεις τον λόγο...+ ότι δεν μου αρέσει να κάνω τον "δύσκολο-απαιτητικό" (άσχετα αν το δικαιούμαι) πελάτη καθώς είναι ένα από τα πράγματα που αντιμετωπίζω καθημερινά στη δουλειά (έχω κάνει και πολλά RMA) και δεν μου αρέσει καθόλου, οπότε δεν θα ήθελα να το κάνω.

 

Ωραιος. Αν σου εδωσαν μητρικη κιολας απο stockhouse, σε κανα 7μηνο θα ψαχνεις την εγγυηση σου αν παθει κατι..

Οι μητρικές και γενικά τα προιόντα που υπάρχουν stockhouse είναι  100% working από το νόμο οπότε δεν παίζει. Αν δεν ήταν καινούρια θα ήταν τουλάχιστον refurbished.

 

Να με κατι τετοια μετα εχουν πατημα και νομιζουν οτι θα κανουν σε ολους τα ιδια. Παρε καινουρια μητρικη αγορι μου, μην ντρεπεσαι να το ζητησεις. Για καινουριο εξαρτημα εδωσες τα χρηματα και το προβλημα υπηρχε απο την αρχη. Μην γινεσαι θυμα. Οσο αυτο για το cpu σου λεω απλα οτι εκανες @@. εαν τωρα σου ανεβαζει 50 χωρις να κανεις σχεδόν τιποτα το καλοκαιρι τι θα κανει? Πηγαινε και βαλε μια ψυκτρα επανω γιατι δεν νομιζω να προλαβεις να τον κρατησεις τοσο ωστε να σου ερθει καποια στιμη η ορεξη η και το χρημα να τον αξιοποιησεις. Και την επομενη φορα καλο θα ειναι αν ρωτησεις πριν αγορασεις.

Και επισεις το θεμα της σχολης δεν πηγαινει μαζι με τις γνωσεις. 

Στην πρώτη φράση σου μπορεί να έχεις και δίκαιο. Για τα επόμενα απάντησα πιο πάνω. Η θερμοκρασια έστω το καλοκαίρι και με την ψύξη στο κουτί σε συνδυασμό με το κλίμα του δωματίου δεν μπορεί να το ανεβάσει πάνω από 60 βαθμούς. Οι στοκ ψύκτρες είναι κατασκευασμένες έτσι ώστε να αντέχουν ακόμα και το full load χωρίς OC. Βασικά είμαι από τα άτομα που με ρωτάνε για να αγοράσουν. Και για τι σχολή ούτε λόγος, καμία σχέση με το hardware....

 

Αν το κομμάτι δεν έρχεται με DOA policy δεν είναι αναγκασμένοι να κάνουν αντικατάσταση (με την έννοια οτι μπορούνα να κάνουν επισκευή) αλλα αυτό με την προβληματική αντικατάσταση ακούγεται τουλάχιστον γελοίο.Εκτός εαν, η αντικατάσταση είναι αρκετά καλύτερη μητρική οπότε κλαιν μαιν

Πολύ σωστός. Βεβαια στην προκειμένη, την πρώτη φορά που το έστειλα Θεσσαλονίκη ήταν την τελευταία μέρα προθεσμίας του DOA, οπότε δεν μπορούσαν να μου πούνε τίποτα. Μετά που το έστειλα Αθήνα και με πήρανε τηλέφωνο μου είπαν ότι άσχετα με το DOA στις μητρικές δεν γίνεται επισκευή ούτως ή άλλως και πάει αντικατάσταση.

Δημοσ.

Πολύ σωστός. Βεβαια στην προκειμένη, την πρώτη φορά που το έστειλα Θεσσαλονίκη ήταν την τελευταία μέρα προθεσμίας του DOA, οπότε δεν μπορούσαν να μου πούνε τίποτα. Μετά που το έστειλα Αθήνα και με πήρανε τηλέφωνο μου είπαν ότι άσχετα με το DOA στις μητρικές δεν γίνεται επισκευή ούτως ή άλλως και πάει αντικατάσταση.

 

Και στην αντικατέστησαν με χαλασμένη.

Γελάει και ο κάθε πικραμένος.

Δημοσ.

Και στην αντικατέστησαν με χαλασμένη.

Γελάει και ο κάθε πικραμένος.

Α εσύ αυτό κατάλαβες από την όλη συζήτηση....μάλιστα!!!

Δημοσ.

Α εσύ αυτό κατάλαβες από την όλη συζήτηση....μάλιστα!!!

 

A,δεν είναι χαλασμένη;

Είναι προβληματική εντός ανεκτών ορίων;

Δημοσ.

Αν εννοείς τις usb 3 που είναι για το κουτί οι περισσότερες δεν δουλεύουν σωστά. Αν είναι στις πίσω θύρες να την δώσεις πίσω.

Εννοώ τη μία από τις 2 SATA3 θύρες που έχει. Όταν  έκανα την εγκατάσταση των windows 8.1 αφού τελείωσε και έκανε επανεκκίνηση θα έπρεπε να συνεχίσει για τις ρυθμίσεις συστήματος ενώ αυτό ξεκινούσε πάλι την εγκατάσταση από την αρχή σαν να μην αναγνώριζε ότι μόλις είχα κάνει εγκατάσταση λειτουργικού και όταν έμπαινα στο bios δεν μου αναγνώριζε τον ssd ενώ στην άλλη SATA3 που το δοκίμασα όλα οκ. 

 

Οπότε όπως και να έχει σε περίπτωση που ήθελα ξανά αντικατάσταση μητρικής θα έπρεπε να τη στείλω πίσω για να δούνε ότι έχει πρόβλημα η SATA3 θύρα (αν όντως έχει), όμως δεν μπορούσα να διαθέσω άλλες 10 μέρες πάνε έλα τη στιγμή που το είχα 2 projects να "τρέχουνε" και έιχα είδη χάσει 20 μέρες. Πόσο  μάλλον όταν δεν με εμποδίζει σε κάτι αφού και μία SATA3 να είχε από την αρχή για εμένα θα ήταν το ίδιο μιας και δεν πρόκειται να βάλω δεύτερο ssd.

 

Αυτά, το θέμα μπορεί νομίζω να κλείσει μιας και τράβηξε πολύ. :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...