Maurikycli Δημοσ. 20 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Εξακολουθείτε να μην (θέλετε ; ) καλαβαινετε τι γράφω. Ακούτε για να απαντήσετε και όχι για να επεξεργαστείτε τί ακούτε. Η κατανόηση του μηνύματος απέχει μακράν από την επεξεργασία της πληροφορίας. Αναφερθηκα σε μια πολύ συγκεκριμένη εμπειρία που αφορούσε στο " μύθο" του ανοίγματος της συσκευασίας. Αν ήταν παπατζα του πωλητή ή άρνηση της εταιρείας κούριερ δεν με ενδιαφέρει. Στο συγκεκριμένο ήταν προβληματικό όλο το πακέτο Κατά τα άλλα βγάζετε συμπεράσματα για το πώς κινούμαι γενικά μοιράζοντας χαρακτηρισμούς επί προσωπικού. Προφανώς και δεν αρνούμαι την πραγματικότητα και το έχω λύσει το θέμα των ηλεκτρονικών αγορών με τον τρόπο που με εξυπηρετεί ,απλά αναφέρω την γνώμη μου. Δεν είμαι κανένα πεντάχρονο που κοπανιεται να ανοίξει το χριστουγεννιάτικο δώρο του πρίν την παραμονή. Αλλά, αυτοί είστε! Edit. Αν έχει γίνει λάθος στο προϊόν γιατί να πρέπει να το πάω ο ίδιος πίσω αντί να το πάρει επί τόπου ο κούριερ; Αν η διαδικασία δημιουργεί αργοπορίας ας αυξήσουν το προσωπικό και το κόστος μεταφορικών. 2 ώρες πριν, KrTikker είπε Δεν ακούγεται σαν πρόβλημα της κούριερ πάντως. Οι υπάλληλοι υπακούν στις εντολές της διεύθυνσης όχι στις εντολές του κάθε αποστολέα. Ο αποστολέας μπορεί να υπόσχεται ότι ο υπάλληλος με την παράδοση του δέματος θα δίνει και γλωσσόφιλο αλλά μάντεψε. Μπορεί και να γουστάρει ο υπάλληλος αλλά μάντεψε Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2022 από Maurikycli
Προτεινόμενες αναρτήσεις