voltmod Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Ένα από τα μεγαλύτερα παράπονα των χρηστών smartphones σήμερα είναι η αυτονομία της μπαταρίας τους. Οπότε είναι φυσικό πολλές ερευνητικές ομάδες να εργάζονται πάνω στον συγκεκριμένο τομέα, σε μία προσπάθεια να προσφέρουν καλύτερες μπαταρίες, δηλαδή ασφαλέστερες, οικονομικότερες και με μεγαλύτερη αυτονομία.Το Πανεπιστήμιο του Berkeley εργάζεται πάνω σε Supercapacitors ενώ η εταιρεία Sοlid Energy θέλει να κατασκευάσει μία μπαταρία που να διαρκεί πολύ για το αρθρωτό smartphone της Google, που έχει την κωδική ονομασία Project Ara ενώ κατά καιρούς έχουμε δει πολλούς ερευνητές να έχουν κάνει ανακοινώσεις πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Από το 2011 μάλιστα διαβάζουμε για την… αιώνια μπαταρία. Σήμερα, έχουμε κολλήσει στις μπαταρίες Ιόντων Λιθίου και στις… γνωστές χωρητικότητες. Το Πανεπιστήμιο του Stanford πάντως έκανε πρόσφατα μία σπουδαία ανακοίνωση. Ερευνητές κατάφεραν να δημιουργήσουν μία μπαταρία Ιόντων Αλουμινίου, η οποία σύμφωνα με όσα ισχυρίζονται είναι ασφαλέστερη από τις σημερινές και μπορεί να φορτιστεί μέσα σε ένα λεπτό. Η μπαταρία σχεδιάστηκε για να είναι ασφαλέστερη από τις σημερινές αλκαλικές μπαταρίες ή τις μπαταρίες Ιόντων Λιθίου (υπάρχει κίνδυνος ανάφλεξης). “Η νέα μας μπαταρία δεν θα πιάσει φωτιά ακόμα και αν την τρυπήσετε” (με τρυπάνι) λέει ο Καθηγητής Χημείας Hongjie Dai του Πανεπιστημίου του Stanford. Ο κύκλος ζωής (αριθμός φορτίσεων) της μπαταρίας είναι επτά φορές μεγαλύτερος από αυτόν μίας μπαταρίας Ιόντων Λιθίου (7500 κύκλους φόρτισης χωρίς απώλειες στην χωρητικότητα, σε σχέση με τους 1000 κύκλους μίας μπαταρίας Ιόντων Λιθίου). Χάρη μάλιστα στα ευέλικτα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της, μπορεί να λυγίζει ή ακόμα και να διπλωθεί, οπότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ηλεκτρονικές συσκευές με κυκλικό σχήμα. Η μπαταρία του Πανεπιστημίου του Stanford θέλει βεβαίως ακόμη δουλειά αφού βρίσκεται στα 2V την ώρα που οι μπαταρίες Ιόντων Λιθίου μπορούν να παράγουν 3.5V. Παρόλα αυτά, ο καθηγητής Hongjie Dai πιστεύει ότι αν βελτιώσουν το υλικό στην κάθοδο θα καταφέρουν να αυξήσουν τα volts. Site: Liliputing
Silverage Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Ναι, ναι, και σε 2 μήνες θα ανακαλύψουν και άλλη τεχνολογία για μπαταρίες. Αυτό κάνουν τα τελευταία 20 χρόνια. 22
Δημοφιλής ανάρτηση flogerakos Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Φορτίζει σε ενα λεπτό... κρατάει ενα μήνα... κυκλοφορεί στο εμπόριο σε 3 χιλιετίες............!!!!!!! 39
Δημοφιλής ανάρτηση Haldol Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Μπαταρία που μπορεί να δεχτεί τόση ένταση για να φορτίσει σε ... 1-2 λεπτά με 3× τους κύκλους φόρτισης και μας μιλάνε για smartphones; Χεσμένα τα 'χουμε τα smartphones! Τέτοιες μπαταρίες θα κάνουν ένα ηλεκτρικό όχημα να "γεμίζει" όπως ένα βενζινοκίνητο, αντί να περιμένεις μία νύχτα! 32
myr. ana Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Καθε μηνα νεες ειδησεις για μπαταριες. Αφου η προοδος σε αυτον τον τομεα δεν συμφερει καμια μεγαλη εταιρεια συνεχως θαβονται οι εφευρεσεις. 1
sgiak Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Μπαταρία που μπορεί να δεχτεί τόση ένταση για να φορτίσει σε ... 1-2 λεπτά με 3× τους κύκλους φόρτισης και μας μιλάνε για smartphones; Χεσμένα τα 'χουμε τα smartphones! Τέτοιες μπαταρίες θα κάνουν ένα ηλεκτρικό όχημα να "γεμίζει" όπως ένα βενζινοκίνητο, αντί να περιμένεις μία νύχτα! Μόνο που στα αυτοκίνητα τα 2V και τα 3,5V δεν θα ανάβουν ούτε τα φλας. Οπότε για την ώρα παλεύουν να φτάσουν τα smartphones. Αν και όταν τα καταφέρουν βλέπουμε 2
VyronPeristeri Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Η τεχνολογια συνεχεια κανει προοδους σε ολα, η μπαταρια γιατι αραγε δεν εχει εξελιχθει και συνεχιζουν να χρησιμοποιουν τις ιδιες μπαταριες που ειχαν και τα 3310 το 2000? Δυστυχως μονο συμφεροντα εχουν οι εταιρειες 3
Haldol Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Μόνο που στα αυτοκίνητα τα 2V και τα 3,5V δεν θα ανάβουν ούτε τα φλας. Οπότε για την ώρα παλεύουν να φτάσουν τα smartphones. Αν και όταν τα καταφέρουν βλέπουμε Φυσική γυμνασίου: http://en.wikipedia.org/wiki/Series_and_parallel_circuits#Cells_and_batteries Και τώρα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα "απλές" μπαταρίες των 3,7V έχουν συνδεδεμένες σε σειρά. 2
discoboyminimal Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Μόνο που στα αυτοκίνητα τα 2V και τα 3,5V δεν θα ανάβουν ούτε τα φλας. Οπότε για την ώρα παλεύουν να φτάσουν τα smartphones. Αν και όταν τα καταφέρουν βλέπουμε μια χαρα θα μπορει να αναψει το flash αν εχει καμια 50αρια ampere.και με ενα απλο mosfet γινεται η δουλεια. 1
kyanos Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Όλο παράπονο είστε!!! Δεν λέτε δόξα σοι ο θεός που υπάρχουν και αυτοί που ασχολούνται με την εξέλιξη!!! Να βρείτε κάτι να πείτε ελληνάρες!!! Μήπως θέλετε το εμπρός πίσω του ποπωτά;;; 1
kyanos Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Βέβαια απορώ πως δεν το είχαν σκεφτεί πολύ καιρό τώρα το αλουμίνιο γιατί χρησιμοποιείτε στους πυκνωτές εδώ και δεκαετίες!
mpamphsosougias Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Στο εργαστήριο έχουμε δει πολλά. Στην πράξη όμως τίποτα απο αυτά δεν έχει προσωρήσει ακόμα. Είδωμεν...
iobelika Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Ρε παιδιά τι χαίρεστε? Είπαν κάπου για την χωρητικότητα και δεν το ξέρω?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα