Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. Πριν ενα 5μηνο αγόρασα απο eshop ενα λαπτοπ asus. Οπως το είδα στην πρίζα ξαφνικά έσβησε. Μάλλον υπερβολική τάση ρεύματος κ κάτι θα έπαιξε στην μητρικη. Το άνοιξα για να τσεκάρω μήπως ήταν σκληρός αλλα δούλευε. Το πάω στο eshop κ μετα απο μέρες μ λένε ότι δν το καλυπτει η εγγυηση επειδή έβαλα τα χέρια μ κ το είδα. Ξρω το eshop τέτοιες ευκαιρίες ψάχνουν. Αν το στείλω στην asus που ειναι στο εξωτερικό λέτε να μ το καλύψει;

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

πες μου ποια αλυσιδα σαν 1ος λογος καλυπτει ενα προιον σε εγγυηση αν δει οτι εχει μπει ξενο χερι...

ΚΑΜΙΑ.ουτε η asus θα σε καλυψει

  • Like 1
Δημοσ.

Με υπερβολική τάση θα είχε καεί πρώτα το τροφοδοτικό.

Εφόσον το άνοιξες και οι βίδες δεν είναι κολλημένες πλέον δεν σε καλύπτει καμία εγγύηση.

Αν έχεις αμφιβολίες στείλε mail στην asus με το θέμα σου και δες τι θα σου απαντήσουν.

Απ όσο γνωρίζω μόνο dell/lenovo επιτρέπουν άνοιγμα του λάπτοπ.

Δημοσ.

Οτι και να έπαθε δεν μας νοιάζει δεν είναι δικό σου λάθος.

Το πας στο eshop αυτό καλύπτει την εγγύηση, γιατί τα εισάγει από χώρες των Βαλκανίων συνήθως 

 

 

Εdit: τωρα διαβασα οτι το άνοιξες, παρολα αυτά δοκίμασε να το πας στο eshop

Δημοσ.

Απ όσο γνωρίζω μόνο dell/lenovo επιτρέπουν άνοιγμα του λάπτοπ.

Και τα lenovo έχουν αυτοκόλλητο στη μια βίδα (και δύο σύνολο για να έχεις πληρη πρόσβαση στα πάντα, τα πιο εύκολα λάπτοπ που έχω δει για άνοιγμα), εγώ παρόλα αυτά το άνοιξα για να μπει ssd αν μου πουν τίποτα θα φτιαξω mega thread :P

Δημοσ.

Και τα lenovo έχουν αυτοκόλλητο στη μια βίδα (και δύο σύνολο για να έχεις πληρη πρόσβαση στα πάντα, τα πιο εύκολα λάπτοπ που έχω δει για άνοιγμα), εγώ παρόλα αυτά το άνοιξα για να μπει ssd αν μου πουν τίποτα θα φτιαξω mega thread :P

άρα ούτε η lenovo επιτρέπει πλήρες άνοιγμα.

Σε δική μου περίπτωση σε dell είχα προσπαθήσει να το ανοίξω για καθάρισμα αλλά ήταν δύσκολο και το άφησα.

Όταν χρειάστηκα εγγύηση τους είπα στο τηλέφωνο ότι έχω προσπαθήσει να το ανοίξω παλιότερα για καθάρισμα. Η απάντηση τους: εαν ο τεχνικός μας έρθει και διαπιστώσει ότι το πρόβλημα προέρχεται απο σας θα πληρώσετε το ανταλλακτίκο σε διαφορετική περίπτωση δεν μας απασχολεί :P

 

Δλδ παει το λαπτοπ. :P νέα μητρικη.

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

όπως έγραψα και πρίν,μίλα με asus απ ευθείας.

 

Φιλικά πάντα,επειδή θυμάμαι είχες ανοίξει και άλλο θέμα περι eshop και εγγύησης,άκουσε με και μην ξανα-ανοίξεις κάτι που είναι εντός εγγύησης.Ποιος ο λόγος να την έχουν τότε; όχι τίποτα πετάς τα λεφτά που έδωσες για το οτιδήποτε έτσι. Κρίμα είναι.

Δημοσ.

Δε ξέρω αν παιζει θέμα με την εγγύηση και δεν ψήνομαι να μου τύχει εδώ που τα λέμε

 

Αυτό πάντως που διαπιστωσα με τη συγκεκριμένη εταιρεια είναι ότι τα λάπτοπ της ανοίγουν πανεύκολα, πραγματικά αστεία εύκολα πράγμα που είναι παράδεισος για κατσαβιδακια σαν κι εμένα (σκεψου μάλιστα ότι προέρχομαι από HP που είναι τα πιο δύσκολα με διάφορα) αλλά το αυτοκόλλητο αυτοκόλλητο

 

Αλλά για μένα είναι ένα ρίσκο που έπρεπε θα πάρω μιας και δε παιζει να αγοράσω ποτέ λάπτοπ που έχει ssd από το εργοστάσιο και θα κάνει μια περιουσία (ασε που ήθελα να βάλω και 7αρια)

 

Αυτές τις δύο βίδες έχει το δικο μου και μετα φεύγει όλο το κάτω καπάκι συρταρωτά

Το αυτοκόλλητο το τρυπησα :P

 

 

 

DSC_0339_zpsir4bvjtn.jpg

 

Δημοσ.

Ούτε για πλάκα δε βγάζεις τη μητρική, εκεί είναι που δε θα θέλουν να σε ξέρουν

 

Τους το πας ως έχει και κάνεις τον ανηξερο

Δημοσ.

Εάν βγάλω την μητρικη κ τους την πάω; Λέτε να γίνει Τπτ;

 

Sent from my iPhone using Insomnia

η εγγύηση καλύπτει όλο το μηχάνημα και όχι τμηματά του.

Και που το άνοιξες χωρίς να γνωρίζεις πολύ είναι

Δυστυχώς η ευτυχώς οι εγγυήσεις των λάπτοπ δεν είναι όπως των σταθερών.

Δημοσ.

Οταν είναι κάτι σε εγγύηση, ο κανόνας είναι να μην το πειράζουμε ακόμη και αν έχουμε τις γνώσεις.

 

Πως κατάλαβαν ότι το άνοιξες; Τους το είπες εσύ ή το συμπέραναν μόνοι τους;

 

Δεν μπορείς να πάς σε άλλο παράρτημα του e-shop και το παίξεις άσχετος; ή να στείλεις έναν φίλο σου;

Δημοσ.

Έχω στείλει 2 λαπτοπ στην Asus και μ'εχει καλύψει άψογα,αλλά !...

Πραγματικά απορώ πως αποφασίζει κάποιος ν'ανοιξει ένα laptop σε εγγύηση,και δεύτερον με την σκέψη σου να στείλεις την μητρική ?

Τεσπα προς γνώση και συμμόρφωση.

 

Τώρα τι μπορεί να γίνει,ΑΝ δεν έχεις κάνει καμιά αγριάδα στο άνοιξε - κλείσε ξεκίνα την διαδικασία  εδώ,> http://notebook.asus.it/gr/ticket/index.asp

δεν έχεις να χάσεις τιποτα παραπάνω,νομίζω αν θυμάμαι καλά οτι και τα μεταφορικά ειναι δωρεάν ..

Το σίγουρο ειναι οτι δεν πρέπει να κάνεις καμιά παρέμβαση παραπάνω

αν στο επισκευάσουν δε,η εγγύηση σου ανανεώνεται στα επισκευαζομενα κομμάτια..

 

και αναλυτικά

 

Αγαπητέ πελάτη,

Σχετικά με το πρόβλημα που μας αναφέρατε, το προϊόν πρέπει να αποσταλεί στο κέντρο επισκευής.

Για τoν έλεγχο/επισκευή του προϊόντος, παρακαλούμε συμπληρώστε την αίτηση που θα βρείτε στην παρακάτω ιστοσελίδα: http://notebook.asus.it/gr/ticket/index.asp

Με την συμπλήρωση της αίτησης θα λάβετε ένα αριθμό "Ticket" τον οποίο πρέπει να δώσετε στην Τεχνική Υποστήριξη καλώντας τον αριθμό 00800 44142044 απò την Δευτέρα μέχρι την Παρασκευή (από τις 09:00-13:00 και από τις 14:00-18:00) η ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ TICKET στο mail [email protected] -- Aπό την Κύπρο πρέπει να καλέσετε τον αριθμό 800 92491

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

ΟΛΑ τα προϊόντα που βρίσκονται ΕΝΤΟΣ της περιόδου εγγύησης αποστέλλονται στο Service Asus στην Τσεχία και ΔΕΝ υπάρχει καμία χρέωση (η μεταφορά είναι ασφαλισμένη χωρίς χρέωση για τον πελάτη).

( Όλες οι χρεώσεις σχετικές με κόστος επισκευής και κόστος ασφάλισης μεταφοράς που υπάρχουν στην ιστοσελίδα/αίτηση που θα βρείτε στο παραπάνω link αφορούν στις ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ επισκευές που προωθούνται στο κέντρο επισκευής της Asus στην Aθήνα. Στην Αθήνα αποστέλλονται ΜΟΝΟ Notebooks,Netbooks που βρίσκονται ΕΚΤΟΣ περιόδου εγγύησης.

Η επισκευή του προϊόντος σας θα τεθεί εξ'αρχής ΕΝΤΟΣ εγγύησης, ΟΜΩΣ σας αναφέρουμε ότι υπάρχει πιθανότητα η επισκευή να τεθεί ΕΚΤΟΣ εγγύησης αν το κέντρο επισκευής διαγνώσει ότι η βλάβη δεν οφείλεται σε αστοχία υλικού αλλά προήλθε από υπαιτιότητα του χρήστη ( χτύπημα, πίεση, πτώση, υγρό στο προϊόν, κακή χρήση κ.τλ.)
Αν το κέντρο επισκευής στην Τσεχία διαγνώσει ότι η βλάβη οφείλεται σε υπαιτιότητα του χρήστη θα σας αποστείλει προσφορά κόστους επισκευής την οποία μπορείτε να αποδεχτείτε η να απορρίψετε.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στην περίπτωση μη αποδοχής του κόστους επισκευής, για να επιστραφεί το προϊόν ανεπισκέυαστο πρέπει να πληρώσετε τα μεταφορικά έξοδα και την διαδικασία διάγνωσης. Η πληρωμή του κόστους επισκευής η της διάγνωσης μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ με τραπεζικό έμβασμα προς τράπεζα με έδρα την Τσεχία.


*** Η διάρκεια επισκευής των προϊόντων ΕΝΤΟΣ εγγύησης εξαρτάται από την διαθεσιμότητητα των ανταλλακτικών και είναι πιθανόν να διαρκέσει έως περίπου 30 ημέρες. (στατιστικά οι επισκευές ολοκληρώνονται εντός 5-6 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος)


Με εκτίμηση

Asus Greek Support
TEL: 00800 44142044 (TOLL-FREE) - GREECE
TEL: 800 92491 (TOLL-FREE) - CYPRUS
(09:00-13:00 / 14:00-18:00)

Δημοσ.

Απλά μην ξεχνάμε είναι από το eshop, δλδ μάλλον δεν είναι Ελληνικής αντιπροσωπίας οπότε ίσως σου τα πρήξουν λίγο στην Asus εδώ ή και να μην το αναλάβουν καθόλου.

Για μένα καλύτερα να το πας eshop 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...