Προς το περιεχόμενο

Project CARS (Community Assisted Racing Simulator) [PS4][Xbox One][Wii U]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φανατισμένοι ένθεν και ένθεν.

 

Υπάρχουμε και εμείς, που δεν ενδιαφερόμαστε για την ανόητη κόντρα των δυο κονσολών. Τα συμπεράσματα για την απόδοση της καθεμιας έχουν βγει εδώ και καιρό.  Από εκεί και πέρα όμως, τέρμα.

 

Εδώ μπαίνω να δω για το παιχνίδι πως είναι, αν είναι καλό, αν έχει bug κτλ. Ρωτάει ο αρχικός φίλος για κάτι που δεν του άρεσε και πετάγεται ο άλλος φίλος να μας κάνει κατήχηση, λες και πουλάει βίβλο των Ιαχωβάδων. Είναι να μην τσατίζεσαι μετά;

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Cortana το post σου είναι κάπως παραπλανητικό νομίζω...

 

Αναφέρεις πηγή η οποία στο τέλος καταλήγει σε διαφορετικό συμπέρασμα από αυτό που καταλήγεις εσύ ως προς ποια έκδοση έχει καλύτερο image quality.

 

Η έκδοση του PS4 έχει EQAA όπως ακριβώς με αυτήν του Xbox απλά με συν το temporal AA (που ευθύνεται για το ghosting).

Όταν μπει το slider λοιπόν, απλά θα απενεργοποιεί το συγκεκριμένο φίλτρο αφήνοντας την εικόνα με το καθαρό EQAA σαν του Xbox. Γιατί νομίζεις λοιπόν ότι θα υπάρχει περισσότερο aliasing από την έκδοση του Xbox???   :huh:  :huh: Αφού εδώ έχεις και το επιπλέον πλεονέκτημα της native ανάλυσης.

 

 

Παραθέτω:

"As confirmed by the team itself, Sony's machine continues to push out a native 1920x1080 image, while Microsoft's hardware musters an upscaled 1600x900. The results are unfortunately not always flattering for Xbox One's final image, even with the team's choice of EQAA in place (also in effect on PS4)."

 

 

Επίσης σύμφωνα με το άρθρο το One όντως έχει καλύτερο texture filtering αλλά λόγω upscaling έχει άλλα προβλήματα τα οποία αναφέρονται επίσης:

 

"On PS4 this works well with the native 1080p framebuffer, and the final picture is much better presented. Geometric lines are mostly clear, though it's still vulnerable to other forms of artefacting we'll cover shortly. Xbox One doesn't fare as well, producing more visual noise on metal barriers, while chrome highlights on cars in the garage suffer from glaring saw-tooth artefacts. Motion blur is in effect on both, which helps to hide most of the flickering during a drive. Even so, the black contours in cockpit view are a constant reminder of Xbox One's lower resolution base image."

 

 

 

 

Εν τέλει σύμφωνα με το άρθρο η έκδοση του PS4 είναι τεχνικά καλύτερη (και μάλιστα πολύ ξεκάθαρα) ειδικά όταν θα μπει και το slider που ήδη ανακοίνωσαν.

 

"Sony's platform is the easy pick due to its sturdier frame-rate and its native 1080p resolution".

 

 

Γιατι οπως εγραψα και στο πρωτο μου ποστ εδω, η προσωπικη καθαρα γνωμη μου,  (δες post #66) ειναι πως η εκδοση του PS4 δεν εχει ΕQAA ουτε motion blur. Η τουλαχιστον οχι το γνωστο motion blur που γνωριζουμε ως τεχνικη blurring σε moving image.

 

Με το statement του DF οτι η εκδοση του ps4 εχει επισης EQAA διαφωνω. Και δε διαφωνω μονο εγω. Διαφωνουν πολλοι. Εξαλλου στο preview του DF και οι ιδιοι παραδεχονταν οτι μονο η εκδοση του X1 εχει 4x2 EQAA.

Διαβασε όμως παρακάτω τη συνέχεια του post μου για να καταλάβεις.

 

Προσωπικα και υστερα και απο επικοινωνια που ειχα, πιστευω οτι στην εκδοση του ps4 εφαρμοζεται απλο Temporal AA ως post process technique πανω στο native framebuffer 1080p (χωρις κάποιο έξτρα motion blur) και ο συνδυασμος αυτος επιτυγχανει ικανοποιητικο  ως πολύ καλό ΑΑ. Περισσοτερο απο την εκδοση του X1.

 

Με μια πρώτη εξήγηση, μπορεί κάποιος να υποθέσει οτι οι της SMS επελεξαν τη συγκεκριμενη τεχνικη για να συνδυασουν - καπως αποτυχημενα όμως - το antialiasing των υφων με το blurring διατηρώντας native 1080p.

Αλλα το να επιλεγεις ghosting για blurring δεν ειναι και το πιο συνηθισμενο. Η τεχνικη του temporal AA εφαρμοστηκε τελευταια φορα (απ ο,τι θυμαμαι) στο Halo Reach της Bungie, αλλα τοτε ειχε πολυ μικροτερο αποτελεσμα ghosting και φυσικα αφορουσε εναν FPS τιτλο και οχι εναν racing τιτλο.

 

Δεν αντιλεγω οτι τα χειροτερα artifacts λογω ghosting θα εμφανιζονται σε τηλεορασεις με πιο αργους ρυθμους ανανεωσης, αλλα για μενα η τεχνικη επιλογη αυτη δεν ηταν ο,τι καλυτερο και ο πραγματικός λόγος που επιλέχτηκε τον εξηγώ παρακάτω.

 

Καταρχήν, αν η εκδοση του ps4 ειχε το ιδιο EQAA οπως του X1, τοτε δε θα χρειαζοταν Temporal! Πολυ απλο! Θα συνδυαζαν 4x2 EQAA με 1080p framebuffer και θα ειχαν πολυ πολυ καλυτερα αποτελεσματα. Δε συμφωνεις? Ποιος o λογος για temporal AA αντι για EQAA?

 

Συγκλινω στο συμπερασμα λοιπόν οτι λογω του marketing της Sony αποφασιστηκε να θυσιασουν το EQAA (που στην περιπτωση του X1 πηγαινει και "καθεται" στην esRAM - ιδια σχεδον περιπτωση με Forza Horizon 2 και ουσιαστικα δεν κοστιζει τοσο πολυ σε υπολογιστικους πορους οσο στη GPU του ps4) προς οφελος του native framebuffer και του marketing effect της Sony.

 

Αν εισαγαγουν slider που να αφαιρει εντελως το Temporal post process, τοτε η εκδοση του ps4 θα ειναι χωρις τεχνικη ΑΑ (θεωρω απιθανο να προσθεσουν post launch νεα τεχνικη με νεο code, π.χ. FXAA) και οπως θα γνωριζεις 1080p ΧΩΡΙΣ ΑΑ ειναι χειροτερο σε εξομαλυνση των υφων απ ο,τι 900p + EQAA 4x2 (που ειναι equivalent με 4xMSAA). Γι αυτο και πιστευω οτι θα γινει περισσοτερο aliased η εκδοση του ps4.

 

Στην ανάπτυξη graphic intensive τίτλων γίνεται πάντα ένα compromise μεταξύ ανάλυσης και ποιότητας απεικόνισης και framerate. Εισαγάγοντας slider που θα σου δίνει την επιλογή να μειώνεις ή να εξαφανίζεις (ελπίζω δηλαδή) ένα post process (το temporal) κάτι θα χάνεις σε Image Quality. Το temporal ΑΑ είχε το πλεονέκτημα του να προσφέρει επαρκές antialising σε συνδυασμό με το 1080p. Χάνοντας το temporal αποφεύγεις το ghosting, εισαγάγεις όμως aliasing. Η έκδοση του X1 έχει ήδη proper AA, οπότε διατηρεί έτσι ή αλλιώς proper AA.

 

Τελος, οσον αφορα το development build της SMS οπου υποτιθεται εφαρμοζεται motion blur μαζι με EQAA αλλα χωρις Temporal, καταρχην αν οντως ισχυει αυτο, οι τυποι ειναι αυτοκτονικοι! Γιατι δε νομιζω κανεις να προτιμαει μια εκδοση με terrible ghosting και τα artifacts που παρατεθηκαν παραπανω. Παρολα αυτα, αν οντως υπαρχει ενα τετοιο development build τοτε το πιο πιθανο ειναι να τρεχει internally σε 900p (a.k.a. ιδια settings με Χ1) και απλως να επελεξαν να θυσιασουν το EQAA+motion blur για 1080p+Temporal.

 

 

- - - - - - - - - - - -

EDIT:

 

Παραπλανητικό θα ήταν ένα post όπου θα έλεγες αβάσιμα πράγματα. Όχι όπου θα έθιγες αντικειμενικά πράγματα και θα έθετες λογικά ερωτήματα.

 

Για μένα δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος που να γνωρίζει από τεχνικά θέματα και να προτιμήσει anytime μία έκδοση όπου κυριαρχεί το ghosting και η απουσία σωστής τεχνικής blurring προκειμένου να επιτύχουμε το μαγικό αριθμό 1080p.

 

Έχω εκφράσει πολλές φορές την προσωπική μου άποψη σχετικά με το αναίτιο pushing εκ μέρους της Sony της ανάλυσης 1080p με κάθε κόστος για καθαρά λόγους marketing και product placement. Όταν φτάνεις στο σημείο να έχεις ghost image (με doubles παντού) χωρίς proper AA, χωρίς proper motion blur, με χειρότερο anisotropic filtering προκειμένου να επιτύχεις 1080p, ε νομίζω πλέον χτυπάει άσχημα ακόμα και στους πιο φανατικούς.

 

 

EDIT 2:

 

Όσον αφορα το μικρό πλεονέκτημα του ps4 σε framerate, βγήκε επίσημη ανακοίνωση από την SMS ότι θα βγει patch όπου θα διορθώνει το controller input (το πλεον σημαντικό πρόβλημα της έκδοσης του X1) και ότι θα βελτιώνει το framerate κατά 4 με 7 τοις εκατό στο Xbox One. Οπότε το μικρό πλεονέκτημα του ps4 στο framerate θα εκμηδενιστεί.

 

Άρα καταλήγοντας, δε βρίσκω κανένα λόγο κάποιος που έχει και τις 2 κονσόλες να επιλέξει την έκδοση του ps4 έναντι του X1. Όσοι αγόρασαν την έκδοση του ps4, ας περιμένουν το patch που θα διορθώνει και θα δίνει τη δυνατότητα να μηδενίσεις - ελπίζω - το temporal post process και άρα και το ghosting.

  • Like 3
Δημοσ.

Δε βλέπω κάποιο πρόβλημα στο να γράφει κάποιος ένα πιο αναλυτικό ή ενημερωτικό ποστ.

Δε φτάνει δηλαδή που κάθεται και ξοδεύει τόσο χρόνο ο Cortan να γράψει ό,τι γράφει, του τη λέμε κι από πάνω :P

 

Οτι προδίδεσαι, Cortan, στις προτιμήσεις σου, το κάνεις, αν και με αρκετή λεπτότητα έκφρασης ώστε να μην είναι προβληματικό. Ολοι, άλλωστε, έχουμε biases. Η διψήφια διαφορά fps, ας πούμε, δεν είναι "μικρή" ούτε σποραδική, τουλάχιστον απ' ό,τι φαίνεται στα βίντεο. Το ghosting είναι πάρα πολύ ενοχλητικό, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες*.

 

Τονίζω τα "όπως φαίνεται", επειδή δεν έχω άποψη από πρώτο χέρι.

  • Like 2
Δημοσ.

Φανατισμένοι ένθεν και ένθεν.

 

Υπάρχουμε και εμείς, που δεν ενδιαφερόμαστε για την ανόητη κόντρα των δυο κονσολών. Τα συμπεράσματα για την απόδοση της καθεμιας έχουν βγει εδώ και καιρό.  Από εκεί και πέρα όμως, τέρμα.

 

Εδώ μπαίνω να δω για το παιχνίδι πως είναι, αν είναι καλό, αν έχει bug κτλ. Ρωτάει ο αρχικός φίλος για κάτι που δεν του άρεσε και πετάγεται ο άλλος φίλος να μας κάνει κατήχηση, λες και πουλάει βίβλο των Ιαχωβάδων. Είναι να μην τσατίζεσαι μετά;

 

Φίλε λογικό είναι σε ένα θέμα να διαβάσεις και σχόλια που σε ενδιαφέρουν και σχόλια που δεν σε ενδιαφέρουν. Αρκεί η συζήτηση να μην είναι εντελώς εκτός θέματος. Έτσι είναι αυτά. Εαν τσατίζεσαι επειδή κάτι δεν σε ενδιαφέρει το πρόβλημα το έχεις εσύ.

 

 

Cortana μένει να δούμε λοιπόν τι ισχύει μετά το patch... 

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε λογικό είναι σε ένα θέμα να διαβάσεις και σχόλια που σε ενδιαφέρουν και σχόλια που δεν σε ενδιαφέρουν. Αρκεί η συζήτηση να μην είναι εντελώς εκτός θέματος. Έτσι είναι αυτά. Εαν τσατίζεσαι επειδή κάτι δεν σε ενδιαφέρει το πρόβλημα το έχεις εσύ.

 

 

Cortana μένει να δούμε λοιπόν τι ισχύει μετά το patch... 

 

Μετα τα patch εκατερωθεν θελεις να πεις :P

 

Παντως, ειναι προς τιμη των developers που ακουν και λαμβανουν υποψη τους τις γνωμες και το feedback των αγοραστων και προσπαθουν αν βελτιωσουν τον τιτλο.

 

Παρολα αυτα, οταν αγοραζεις εναν τιτλο, πληρωνεις λεφτα και εχεις ορισμενες απαιτησεις.

Για μενα ειναι απαραδεκτο να βγει το παιχνιδι με ghosting.

Μπορει να λεγεται "Project" Cars, αλλα δεν αγοραζεις ενα running project αλλα εναν finalized τιτλο.

Δημοσ.

Κοίτα πολλά απαράδεκτα έχουν βγει σε αυτή τη γενιά αλλά τέλος πάντων. Καταλήξαμε να λέμε και μπράβο στους devs που αναλαμβάνουν να διορθώσουν προβλήματα που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Φαντάσου.

  • Like 1
Δημοσ.

Δε βλέπω κάποιο πρόβλημα στο να γράφει κάποιος ένα πιο αναλυτικό ή ενημερωτικό ποστ.

Δε φτάνει δηλαδή που κάθεται και ξοδεύει τόσο χρόνο ο Cortan να γράψει ό,τι γράφει, του τη λέμε κι από πάνω :P

 

Οτι προδίδεσαι, Cortan, στις προτιμήσεις σου, το κάνεις, αν και με αρκετή λεπτότητα έκφρασης ώστε να μην είναι προβληματικό. Ολοι, άλλωστε, έχουμε biases. Η διψήφια διαφορά fps, ας πούμε, δεν είναι "μικρή" ούτε σποραδική, τουλάχιστον απ' ό,τι φαίνεται στα βίντεο. Το ghosting είναι πάρα πολύ ενοχλητικό, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες*.

 

Τονίζω τα "όπως φαίνεται", επειδή δεν έχω άποψη από πρώτο χέρι.

 

Δες τα 2 Edit μου στο παραπανω ποστ μου.

Τo framerate difference, που ειναι οντως μικρο, θα εξομαλυνθει με το επερχομενο patch για το Xbox One.

 

Παρολα αυτα, ειναι καθαρα θεμα τι επιλεγεις. Performance vs Image Quality. Οταν το One στο Project Cars εχει βελτιωμενο filtering, βελτιωμενο AA, βελτιωμενο motion blur, δεν ειναι λογικο να εχει performance hit?

 

Κατι αντιστοιχο συνεβη με το ps4 σε πολλους FPS τιτλους, οπως CoD:AW, Farcry 4, GTA V, κτλ, κτλ. οπου για να διατηρησει το native 1080p εριχνε την αποδοση σε framerate.

 

Απλως ειναι τι επιλεγεις καθε φορα και αναλογα με τον τιτλο. 

 

Προσωπικα, στο Project Cars, επειδη ειναι racing game, θα προτιμουσα την εκδοση του ps4 αν μπορουσε να ειναι ghosting-free και artifact free, αν παρουσιαζε εστω και ενα μικρο προβαδισμα σε Framerate. Επειδη ειναι racing τιτλος. Για τον ιδιο λογο που θα επελεγα CoD στο One η Farcry 4 στο One.

 

Με τετοιο ομως προβλημα υπαρκτο στο ps4 - ενα προβλημα που ξεπερναει αναλυσεις, filtering και frames, και ειναι αμεσως ορατο, με τετοια ανυπερβλητη θολουρα δε θα την προτιμουσα ποτε.

 

Ιδανικα θα προτιμουσα μια εκδοση αλα One σε 900p και με proper AA, motion blur, filtering κτλ αλλα με το framerate του ps4.

 

Ας περιμενουμε τα patches εκατερωθεν και βλεπουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε λογικό είναι σε ένα θέμα να διαβάσεις και σχόλια που σε ενδιαφέρουν και σχόλια που δεν σε ενδιαφέρουν. Αρκεί η συζήτηση να μην είναι εντελώς εκτός θέματος. Έτσι είναι αυτά. Εαν τσατίζεσαι επειδή κάτι δεν σε ενδιαφέρει το πρόβλημα το έχεις εσύ.

 

 

Cortana μένει να δούμε λοιπόν τι ισχύει μετά το patch... 

 

 

Η συζήτηση είναι εντελώς εκτός θέματος. Η απόδειξη είναι στα τελευταία 10 ποστ.

 

 

Υ.Γ.

Εαν εσύ αρέσκεσαι να διαβάζεις ότι το xbox την έχει πιο μεγάλη (την ανάλυση) επειδή ένας τυχαίος χρήστης έκανε μια ανάλυση της φακής, είναι δικό σου θέμα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Η συζήτηση είναι εντελώς εκτός θέματος. Η απόδειξη είναι στα τελευταία 10 ποστ.

 

 

Υ.Γ.

Εαν εσύ αρέσκεσαι να διαβάζεις ότι το xbox την έχει πιο μεγάλη (την ανάλυση) επειδή ένας τυχαίος χρήστης έκανε μια ανάλυση της φακής, είναι δικό σου θέμα.

Ο τίτλος του θέματος εν συντομία λέγεται Project Cars (PS4 XBox One WiiU). Αυτό καλύπτει αρκετά ευρύ φάσμα συζήτησης που μέσα σε αυτό είναι και το τεχνικό κομμάτι.

 

Εφόσον δεν μιλάμε για άλλο φορμά, άλλο παιχνιδι ή για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, δεν βλέπω κάτι που να είναι εκτός θέματος. Κι εμένα δεν με ενδιαφέρει πχ πια τιμονιερα θεωρείται καλύτερη αλλά δεν θα πω σε αλλα μέλη να σταματήσουν την συζήτηση για το γούστο μου.

 

Εκτός θέματος βγαίνουμε όταν εξηγούμε σε κάποιους, αυτονόητους κανόνες συζήτησης όπως αυτή τη στιγμή καλή ώρα. Γι αυτό ξεκολλάτε λίγο μερικοί και πάρτε χαμπάρι ότι όλοι μοιραζόμαστε αυτό το χώρο και δεν είμαστε μόνοι σε τραπεζάκι με την παρέα μας για να συζητάμε μόνο αυτά που μας αρέσουν.

  • Like 4
Δημοσ.

Εκτός θέματος θα ήταν αν μίλαγαν για το Drive Club ή το Halo στο topic του Project Cars.Οι τεχνικές αναλύσεις πάντα είναι εντός θέματος και ειδικά οταν δεν είναι της φακής οπως του φίλου cortana που ειναι πολύ μελετημενες.

  • Like 2
Δημοσ.

Κατι αντιστοιχο συνεβη με το ps4 σε πολλους FPS τιτλους, οπως CoD:AW, Farcry 4, GTA V, κτλ, κτλ. οπου για να διατηρησει το native 1080p εριχνε την αποδοση σε framerate.

 

Απλως ειναι τι επιλεγεις καθε φορα και αναλογα με τον τιτλο.

 

Προσωπικα, στο Project Cars, επειδη ειναι racing game, θα προτιμουσα την εκδοση του ps4 αν μπορουσε να ειναι ghosting-free και artifact free, αν παρουσιαζε εστω και ενα μικρο προβαδισμα σε Framerate. Επειδη ειναι racing τιτλος. Για τον ιδιο λογο που θα επελεγα CoD στο One η Farcry 4 στο One.

 

 

Έχετε όλοι δίκιο.Είμαστε εντος θέματος.

  • Like 1
Δημοσ.

Το μόνο που έχουμε να περιμένουμε μετά από όλες αυτές της λεπτομερείς αναλυσης από τους φίλους μας στο topic. Είναι το patch που θα έρθει και τα αποτελέσματα του. Προσωπική άποψη είναι ότι εφόσον το παιχνίδι πήρε 2 αναβολές με την δικαιολογία να είναι ότι ήθελαν να έχουν ένα άρτιο αποτέλεσμα σε όλες της εκδόσεις τελικά δεν έγινε κάτι τέτοιο. Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό και δεν ξέρω ποσος χρόνος πρέπει να περάσει για να εξαφανιστουν τέτοια φαινόμενα. Ειδωμεν

Δημοσ.

Παιδια εχω πρόβλημα. Ανοιγω το ps4 απο rest mode ανοιγω το project cars εβαλα να παιξω solo και πανω στο loading κλείνει το ps4 . το ξανα ανοιγω πάλι το παιχνιδι και εχουν χαθει τα save . Οπου και να κοιταξω και στο online storage τα save δεν υπάρχουν. Μου βγαζει ειδοποίηση οτι save δεν μπορεσε μα γινει upload. Τι κανω τωρα ; παλι απο την αρχή ; γαμ.. την sony.

Δημοσ.

μολις ηρθε η τιμονιερα!

 

17594391392_ea22727d84_b.jpgUntitled by John Spirou, on Flickr

 

17594611282_deaf83ef5f_b.jpgUntitled by John Spirou, on Flickr

 

17595602762_29cb83365a_b.jpgUntitled by John Spirou, on Flickr

 

 

 

η τιμονιερα ειναι "θηριο" !
Τετοια δυναμη δεν εχω ξανανοιωσει.... αν δε προσεξεις , μπορει να σπασεις κανα χερι !tongue.png

Το FFB ειναι απιστευτα δυνατο, λογω κυριως των brushless motors. Εχει σχετικα βαρυ τιμονι, πολυ στιβαρο κι ευτυχως εχει ολα τα κουμπια του ps4 dualshock, οποτε μπορεις να το ξεφορτωθεις στα racing games.

Τα πεταλια ειναι αρκετα καλα σε αισθηση , αλλα τερματιζουν λιγο αποτομα, και θελει καποιο Mod σα κι αυτο.

 

 

 

Οι αρχικες ρυθμισεις του FFB στο Project cars ειναι πολυ "σφιχτες" για τη T300 RS και νομιζεις οτι οδηγας νταλικα! smash.gif

Γι αυτο , θελέι καποιες ρυθμισεις και για καθε αμαξι ξεχωριστα... αυτα ειναι τα καλα και κακα των "simulator".

Κατεβαστε απο εδω τις ρυθμισεις για να εχετε καλυτερη αισθηση του αμαξιου κι εννοειται απενεργοποιειστε ολα τα βοηθηματα (εκτος του ABS) για να εχετε ρεαλιστικοτερη αισθηση οδηγησης

 

 

MONO για PS4

 

https://www.dropbox.com/s/52u9my16x65o8ts/Project%20Cars%20FFB%20Tweaks.pdf?dl=0

 

 

 

1. By default, Project Cars is set to '75' Force Feedback. Set this to '100'

2. Set the 'Tire Force' to '100'. If this feels too heavy, lower it as you see fit
3. Set 'Relative Adjust Gain' to '1.10', 'Relative Adjust Bleed' to '0.10' and 'Relative Adjust Clamp' to '0.95'
8. If a certain car is too weak/strong, adjust 'Master Scale' and 'SopScale' - but always keep them at the same level as eachother!
The PS4 version only moves in steps of 5 - just get as close as you can to the settings
4. Set 'Body Scale' and 'Body Longitudinal Scale' to 0.01
5. Set 'Scoop Knee' to '0.70' and 'Scoop Reduction' to '0.15'
6. Pick from either 'Fy+SopLateral' settings or 'Classic' settings and apply to each

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...