Προς το περιεχόμενο

Project CARS (Community Assisted Racing Simulator) [PS4][Xbox One][Wii U]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά κατά την διάρκεια τον replay και όταν αυξάνεται η ταχύτητα κάνει ένα θολωμα στην οθόνη ξέρει κάποιος πως διορθώνεται όλο αυτό;

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

είναι το βάθος πεδιου και το έχει για πιο ρεαλιστική απεικονηση.... δεν είναι πρόβλημα.

Έχει επίσης και motion blur για τον ίδιο σκοπο. Δεν ξέρω αν απενεργοποιούνται. 

Δημοσ.

Είναι φοβερά ενοχλητικό πάντως ελπίζω να το διορθώσουν. Νόμιζα ότι έχει κάποιο θέμα η τηλεόραση

είναι το βάθος πεδιου και το έχει για πιο ρεαλιστική απεικονηση.... δεν είναι πρόβλημα.

Έχει επίσης και motion blur για τον ίδιο σκοπο. Δεν ξέρω αν απενεργοποιούνται.

Μετά από έρευνα στο διαδίκτυο διάβασα ότι είναι fail του παιχνιδιού και το κοιτούν για να το διορθώσουν
Δημοσ.

teopanta απενεργοποιησε και το g-effect απο τα options της καμερας..θα δεις λιγη διαφορα!

Θα το δοκιμάσω αλλά από ότι φαίνεται το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά με patch. Παρατήρησα το ίδιο πρόβλημα και στους αγώνες του career Mode με τα καρτ το χειρότερο είναι ότι το έκανε in-game αυτήν την φορά και όχι μόνο στο replay.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ρε παιδια αυτο που κανει σαν θολουρα οταν κουνας το αμαξι η γενικα οταν περνανε απο διπλα σου τι ειναι?πολυ ενοχλητικο μπορω καπως να το μειωσω?

 

Ειναι προβλημα στην εκδοση του ps4.

Αυτη τη στιγμή και με το patch 1.01, το πρόβλημα στο ps4 δεν έχει διορθωθεί.

 

Το DF πιστευει οτι ειναι η τεχνικη του motion blur στο ps4, δηλαδη μια πολυ κακη υλοποιηση της (σε σχεση με το Xbox One που εχει σωστο motion blur χωρις θολουρα και 4x2 EQAA και φυσικα πολυ καλυτερο texture filtering/anisotropic), αλλα η προσωπικη μου αποψη για την εκδοση του ps4 ειναι οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καν motion blur.

Αυτη η θολουρα δεν παιζει να ειναι τεχνικη blurring.

 

Προσωπικα (και υστερα και απο καποια τηλεφωνα που εγιναν) συγκλινω στο γεγονος οτι η εκδοση του ps4 δε χρησιμοποιει ΚΑΝ motion blur, ενω αυτη η θολουρα που βλεπεις οφειλεται σε συγκεκριμενη τεχνικη που χρησιμοποιησαν για Antialiasing και σιγουρα δεν ειναι EQAA οπως στο One, αλλα καποιου ειδους temporal AA η temporal blend το οποιο εμφανιζει αυτο το προβλημα.

 

Οσοι εχουν δει και τις 2 εκδοσεις, θα καταλαβουν αμεσως τη διαφορα στο Image quality αναμεσα στις 2 εκδοσεις. 

 

Οσοι θελετε περισσοτερο ενημερωση παρακολουθηστε το DF οπου εχει Performance Analysis και οσονουπω θα ακολουθησει και Face-off.

 

Λογικα θα βγει τελικώς patch που θα αλλαζει το AA setting (ισως γυρνωντας σε απλο FXAA/edge AA), γιατι με αυτη τη θολουρα (ουσιαστικα mesh των υφων) το παιχνιδι δε βλεπεται στο ps4. Δεν πιστεύω να το αφήσουν έτσι.

Καλύτερα να επιλέξουν υποδεέστερο edge AA, έτσι ή αλλιώς δε χρησιμοποιούν τα ΙQ settings του One,

παρά να επικρατεί παντού θολούρα.

 

Είναι φοβερά ενοχλητικό πάντως ελπίζω να το διορθώσουν. Νόμιζα ότι έχει κάποιο θέμα η τηλεόραση

Μετά από έρευνα στο διαδίκτυο διάβασα ότι είναι fail του παιχνιδιού και το κοιτούν για να το διορθώσουν

 

Διαβασε απο πανω την απαντηση μου.

teopanta απενεργοποιησε και το g-effect απο τα options της καμερας..θα δεις λιγη διαφορα!

 

Δεν αλλαζει ουσιαστικα τιποτα, αλλα μονο το angle.

Το προβλημα παραμενει.

είναι το βάθος πεδιου και το έχει για πιο ρεαλιστική απεικονηση.... δεν είναι πρόβλημα.

Έχει επίσης και motion blur για τον ίδιο σκοπο. Δεν ξέρω αν απενεργοποιούνται. 

 

Ειναι προβλημα με το temporal AA της εκδοσης του ps4.  

Edit: Επιβεβαιωμενο πλεον, υστερα απο επικοινωνια.

Εδώ μπορείτε να δείτε καλύτερα τη διαφορά:

Από still frame από το DF comparison (από twimg):

https://pbs.twimg.com/media/CEUz_oTUgAAD-47.jpg:large

Επεξ/σία από cortaN@
  • Like 2
Δημοσ.

Ήσουν αναλυτικοτατος ευχαριστώ. Πάντως είναι απαράδεκτο να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα τόσο εμφανές και να μην το έχουν δει πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Δημοσ.

Ειναι προβλημα στην εκδοση του ps4.

Αυτη τη στιγμή και με το patch 1.01, το πρόβλημα στο ps4 δεν έχει διορθωθεί.

 

Το DF πιστευει οτι ειναι η τεχνικη του motion blur στο ps4, δηλαδη μια πολυ κακη υλοποιηση της (σε σχεση με το Xbox One που εχει σωστο motion blur χωρις θολουρα και 4x2 EQAA και φυσικα πολυ καλυτερο texture filtering/anisotropic), αλλα η προσωπικη μου αποψη για την εκδοση του ps4 ειναι οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καν motion blur.

Αυτη η θολουρα δεν παιζει να ειναι τεχνικη blurring.

 

Προσωπικα (και υστερα και απο καποια τηλεφωνα που εγιναν) συγκλινω στο γεγονος οτι η εκδοση του ps4 δε χρησιμοποιει ΚΑΝ motion blur, ενω αυτη η θολουρα που βλεπεις οφειλεται σε συγκεκριμενη τεχνικη που χρησιμοποιησαν για Antialiasing και σιγουρα δεν ειναι EQAA οπως στο One, αλλα καποιου ειδους temporal AA η temporal blend το οποιο εμφανιζει αυτο το προβλημα.

 

Οσοι εχουν δει και τις 2 εκδοσεις, θα καταλαβουν αμεσως τη διαφορα στο Image quality αναμεσα στις 2 εκδοσεις.

 

Οσοι θελετε περισσοτερο ενημερωση παρακολουθηστε το DF οπου εχει Performance Analysis και οσονουπω θα ακολουθησει και Face-off.

 

Λογικα θα βγει τελικώς patch που θα αλλαζει το AA setting (ισως γυρνωντας σε απλο FXAA/edge AA), γιατι με αυτη τη θολουρα (ουσιαστικα mesh των υφων) το παιχνιδι δε βλεπεται στο ps4. Δεν πιστεύω να το αφήσουν έτσι.

Καλύτερα να επιλέξουν υποδεέστερο edge AA, έτσι ή αλλιώς δε χρησιμοποιούν τα ΙQ settings του One,

παρά να επικρατεί παντού θολούρα.

 

 

Διαβασε απο πανω την απαντηση μου.

 

 

Δεν αλλαζει ουσιαστικα τιποτα, αλλα μονο το angle.

Το προβλημα παραμενει.

 

 

Ειναι προβλημα με το temporal AA της εκδοσης του ps4.

Edit: Επιβεβαιωμενο πλεον, υστερα απο επικοινωνια.

 

Εδώ μπορείτε να δείτε καλύτερα τη διαφορά:

Από still frame από το DF comparison (από twimg):

https://pbs.twimg.com/media/CEUz_oTUgAAD-47.jpg:large

Σήμερα διάβασα κάποια σχόλια σε κάποια ξένα φόρουμ ότι όλο αυτό γίνεται και ανάλογα την τηλεόραση που έχει ο καθένας ισχύει κάτι τέτοιο;

Δημοσ.

Σήμερα διάβασα κάποια σχόλια σε κάποια ξένα φόρουμ ότι όλο αυτό γίνεται και ανάλογα την τηλεόραση που έχει ο καθένας ισχύει κάτι τέτοιο;

 

To DF εχει ανεβασει το τελικο face-off για τις 2 εκδοσεις (ps4 και X1).

Μπορεις να το διαβασεις εδω:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-project-cars-face-off

 

 

Με λίγα λόγια, το ps4 έχει 1080p native buffer, το X1 900p upscaled σε 1080p (με τον X1 upscaler), το ps4 έχει ένα πολύ μικρό προβάδισμα στο framerate (που γίνεται ορατό κυρίως σε stress αγώνες με πάνω από 30 αυτοκίνητα - πρακτικά στο campaign mode και τα 2 releases διατηρούν το framerate στα 60 ή πολύ κοντά στα 60 fps), ενώ το X1 έχει σαφές προβάδισμα (ως συνήθως πλέον) στο Image quality.

 

Οι πιο χτυπητές διαφορές εντοπίζονται στο texture filtering και στο anisotropic (υπέρ του X1), στο antialiasing (υπέρ του X1 που έχει EQAA, έναντι του ps4 που έχει μία μορφή temporal AA το οποίο όμως ισαγάγει το φαινόμενο του ghosting που περιέγραψα σε προηγούμενα ποστ μου, αν και λόγω του native buffer διατηρεί περισσότερο antialiased τα edges).

 

Από τη στιγμή που το πρόβλημα υπάρχει στην έκδοση του ps4 και οφείλεται στη συγκεκριμένη "τεχνική antialiasing" και τη βάζω σε παρένθεση γιατί το μόνο που κατορθώνει να δημιουργεί είναι μία τρελή θολούρα και διπλό ghosting image, σαφώς και δεν έχει να κάνει με θέμα τηλεόρασης, είναι καθαρά θέμα software της έκδοσης του ps4.

 

Απλώς αν έχεις τηλεόραση με τρελούς ρυθμούς ανάλυσης (π.χ. πάνω από 200Hz, ίσως να μειώνεται λίγο η ένταση του προβλήματος, αλλά για μένα και πάλι θα είναι unplayable). 

 

- - - - - - - - - - - - - -

 

Για να βοηθήσω και άλλους χρήστες να καταλάβουν το πρόβλημα με την θολούρα και το ghosting και πόσο πολύ χαλάει το image quality στο ps4 το temporal AA έναντι του καθαρού EQAA στο Xbox One, παραθέτω κάποια χαρακτηριστικά still images από το face-off του DF :

 

Untitled 2 copy.tiff

 

Untitled 5 copy.tiff

 

Untitled 3 copy.tiff

 

 

Μέχρι στιγμής και σύμφωνα με το DF, η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει πως θα βγάλει κάποιο patch, αν και απ ό,τι φαίνεται δύσκολα θα βγάλει, γιατί λογικά θα χρειάζεται αλλαγή αρκετού code από την πλευρά των developers για να διορθωθεί το πρόβλημα αυτό. Ίσως αν αρκετοί κάτοχοι ps4 παραπονεθούν, να υπάρξει κάτι θετικό ...

 

Edit:

Δείτε και την παρακάτω απάντηση στο neogaf με την οποία συμφωνώ απολύτως:

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=162942565&postcount=493

 

Από Neogaf:

Ghosting λόγω κακής υλοποίησης temporal AA στο ps4 - more photos:

post-135780-0-22080900-1431387764_thumb.png

 

post-135780-0-38338500-1431388780_thumb.jpg

 

post-135780-0-99379900-1431388894_thumb.jpg

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Από ότι φαίνεται μετά από πολύ θόρυβο για το θέμα οι developers απάντησαν

http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?23635-I-want-my-money-back&p=897665&viewfull=1#post897665

 

Αν οντως εισαγαγουν slider, ελπιζω 1ον να υπαρχει setting για temporal AA - OFF, δηλαδη οχι απλα να μειωνει το ghosting, αλλα να το κανει disabled. Στην περιπτωση αυτη θα υπαρχει περισσοτερο aliasing (στα επιπεδα του Χ1, το πιο πιθανο να ειναι και αρκετά χειροτερα), αλλα θα προτιμουσα χιλιες φορες aliased image παρα ghosting..

 

2ον ελπιζω να εισαγαγουν σωστη τεχνικη motion blur, εξαλλου το motion blur κανει πολυ καλυτερο blurring σε moving image απο οποιοδηποτε ghosting effect λογω temporal post process..

  • Like 1
Δημοσ.

To DF εχει ανεβασει το τελικο face-off για τις 2 εκδοσεις (ps4 και X1).

Μπορεις να το διαβασεις εδω:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-project-cars-face-off

 

 

 

 

 Θέλω να δω αντιδράσεις από ένα μη-μέτοχο της εταιρείας, να υπερσπίζεται με τέτοιο πάθος μια κονσόλα.

 

Το συμπέρασμα που έβγαλε το eurogamer " It's also evident Xbox One struggles to match the PS4's performance levels in most scenarios, especially with a conga line of cars in tow, where Sony's platform typically takes a firm lead."

 

Παρόλα αυτά, εσύ κάνεις το άσπρο μαύρο. Τι απίστευτος φανατισμός. 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-project-cars-launch-performance-analysis

 

 

62126825.jpg

  • Like 4
Δημοσ.

παιδια ισως να παιζει ρολο και η τηλεοραση..δεν εχω ghosting οπως δειχνουν οι εικονες..ειχα μια θολουρα στην κινηση αλλα απενεργοποιησα το g-force effect και απο εκεινη την στιγμη δεν ειναι τοσο εντονο..σε μερικες πιστες δεν εχει καθολοου και σε μερικες οπως με τα cart εχει ελαχιστο..

Δημοσ.

Cortana το post σου είναι κάπως παραπλανητικό νομίζω...

 

Αναφέρεις πηγή η οποία στο τέλος καταλήγει σε διαφορετικό συμπέρασμα από αυτό που καταλήγεις εσύ ως προς ποια έκδοση έχει καλύτερο image quality.

 

Η έκδοση του PS4 έχει EQAA όπως ακριβώς με αυτήν του Xbox απλά με συν το temporal AA (που ευθύνεται για το ghosting).

Όταν μπει το slider λοιπόν, απλά θα απενεργοποιεί το συγκεκριμένο φίλτρο αφήνοντας την εικόνα με το καθαρό EQAA σαν του Xbox. Γιατί νομίζεις λοιπόν ότι θα υπάρχει περισσότερο aliasing από την έκδοση του Xbox???   :huh:  :huh: Αφού εδώ έχεις και το επιπλέον πλεονέκτημα της native ανάλυσης.

 

 

Παραθέτω:

"As confirmed by the team itself, Sony's machine continues to push out a native 1920x1080 image, while Microsoft's hardware musters an upscaled 1600x900. The results are unfortunately not always flattering for Xbox One's final image, even with the team's choice of EQAA in place (also in effect on PS4)."

 

 

Επίσης σύμφωνα με το άρθρο το One όντως έχει καλύτερο texture filtering αλλά λόγω upscaling έχει άλλα προβλήματα τα οποία αναφέρονται επίσης:

 

"On PS4 this works well with the native 1080p framebuffer, and the final picture is much better presented. Geometric lines are mostly clear, though it's still vulnerable to other forms of artefacting we'll cover shortly. Xbox One doesn't fare as well, producing more visual noise on metal barriers, while chrome highlights on cars in the garage suffer from glaring saw-tooth artefacts. Motion blur is in effect on both, which helps to hide most of the flickering during a drive. Even so, the black contours in cockpit view are a constant reminder of Xbox One's lower resolution base image."

 

 

 

 

Εν τέλει σύμφωνα με το άρθρο η έκδοση του PS4 είναι τεχνικά καλύτερη (και μάλιστα πολύ ξεκάθαρα) ειδικά όταν θα μπει και το slider που ήδη ανακοίνωσαν.

 

"Sony's platform is the easy pick due to its sturdier frame-rate and its native 1080p resolution".

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...