Προς το περιεχόμενο

Γενική συζήτηση αναβαθμίσεων...


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν υπάρχει λέει? :P λεφτά όντως υπάρχουν, αλλά τα έχουν ποιο λίγοι πλέον. Πήγαινε ένα βράδυ στο ρίμπας να δεις τι γίνεται! μια φορά σε drag day τώρα το καλοκαίρι που θα γίνει... Υπάρχουν, δεν κυκλοφορούν όμως με αυτά στους δρόμους γιατί άμα είναι drag απλά δεν γίνεται να κυκλοφορεί, χαλάει, και αν είναι ακριβό σαν αμάξι δεν σε συμφέρει για πολλούς λόγους.

 

Πάντως όσο αφορά τον Πανόπουλο από όσο ξέρω τα περισσότερα μέρη του μοτέρ τα έχει πάρει από τους extreme tuners που κάνουν μόνοι τους.

 

Και κάτι άλλο, έχω δει πως σε μερικά drag κλείνουν με ταινία τις τρύπες, αυτό δεν εμποδίζει τον αέρα να μπει και να ψύξει την μηχανή?

 

ή κάτι πανιά που βλέπουμε σε κάτι αμάξια (στον δρόμο) που είναι μαύρα και μπαίνουν στο καπό, τι είναι?

Τις ταινίες τις βάζουν για να έχουν καλύτερη αεροδυναμική.

τα μαύρα είναι γι αυτό που είπε ο MT60RS

Έτοιμη είναι κ για Ρίμπας...  http://www.seleo.gr/koinwnia/171425-apistefto-kamouflarismeni-giagia-katagrafei-taxytites-me-rantar-troxaias-foto?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter#.VSKdz1e2XaY :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως είναι δυνατόν, να αυξάνεις την ιπποδύναμη κατά 50% και να μην θεωρείται βελτίωση? Και πως είναι δυνατόν να μην επηρεάζεται η αξιοπιστία του κινητήρα (ειδικά αν δεν αλλάξεις τίποτα)?

Για να πάρεις αυτά τα άλογα, δεν θα πρέπει να αυξήσεις την πίεση στην τουρμπίνα? Εκεί που ήταν να παίρνεις την τουρμπίνα στα χέρια στα 100Κ, θα την πάρεις σε πολύ λιγότερο. Πιστόνια - μπιέλες - ελατήρια, δεν θα καταπονούνται περισσότερο?

Overengineering- ελληνικά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Overengineering- ελληνικά

 

Πόσο overengineered μπορεί να είναι ένας TSI; Ή ένας EcoBoost; Συνήθως, οι εταιρείες τους σχεδιάζουν λίγο πάνω απ'το όριο για να μην πάει το κόστος στο θεό. Οκ, σίγουρα έχουν ανοχές για +10% χωρίς πρόβλημα μόνιμα, αλλά το 140HP -> 210HP μόνο με πρόγραμμα ακούγεται λίγο εξωπραγματικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο overengineered μπορεί να είναι ένας TSI; Ή ένας EcoBoost; Συνήθως, οι εταιρείες τους σχεδιάζουν λίγο πάνω απ'το όριο για να μην πάει το κόστος στο θεό. Οκ, σίγουρα έχουν ανοχές για +10% χωρίς πρόβλημα μόνιμα, αλλά το 140HP -> 210HP μόνο με πρόγραμμα ακούγεται λίγο εξωπραγματικό.

απο 140 στα 210 ΔΕΝ πανε μονο με προγραμμα η αληθεια ειναι...πανε 170-180...210 πανε σκασμενα με φιλτρα εξατμισεις αρκετη πιεση και τα περισσοτερα τα παιρνουν στα χερια.

Αυτα τα μοτερ ειναι ηδη απο την μανα τους σκαμενα...Οπως πχ τα corsa opc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο overengineered μπορεί να είναι ένας TSI; Ή ένας EcoBoost; Συνήθως, οι εταιρείες τους σχεδιάζουν λίγο πάνω απ'το όριο για να μην πάει το κόστος στο θεό. Οκ, σίγουρα έχουν ανοχές για +10% χωρίς πρόβλημα μόνιμα, αλλά το 140HP -> 210HP μόνο με πρόγραμμα ακούγεται λίγο εξωπραγματικό.

 

Το post μου αναφεροταν στο μηνυμα του χρηστη που παρεθεσα και πιο συγκεκριμενα στα " Και πως είναι δυνατόν να μην επηρεάζεται η αξιοπιστία του κινητήρα (ειδικά αν δεν αλλάξεις τίποτα)? Πιστόνια - μπιέλες - ελατήρια, δεν θα καταπονούνται περισσότερο?"

 

Για τα tsi μικρου κυβισμου δεν μπορω να εκφερω αποψη καθως υπαρχουν καμια 15αρια διαφορετικα 1.4 και 1.8 tsi με διαφορετικα configurations. Αυξηση απο 140 σε 210 θα ελεγα οτι οντως ειναι πολυ μεγαλη αλλα οχι και ανεφικτη. Με πολυ φτωχο προγραμμα και καλο καυσιμο ισως γινεται να τα δεις αυτα τα αλογα αλλα εγω δεν θα το συνεστηνα. 

 

Κατα τα αλλα, μεγαλες αυξησεις ιπποδυναμης στα μοτερ του γκρουπ vw εχουμε δει εδω και πολυ καιρο. Το αγαπημενο παιδι των βελτιωτων 20vt εφτανε απο τα 150 αλογα που ηταν στην εργοστασιακη του μορφη (σε καποια μοντελα) στα 230 με προγραμμα/εισαγωγη/εξατμιση. Ο πιο συγχρονος 2.0 tfsi (200 μαμα) φτανει ευκολα τα 280-290 με περιφεριακη βελτιωση. Με αλλαγη τουρμπινας κλπ μπορεις να δεις 400 αλογα με κλειστο μοτερ! 100% αυξηση με μαμα σωθικα και μεταδοση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^τι εγγυηση σου δινει ο βελτιωτης;

Αναλόγως το ποιος είναι ο βελτιωτης. Άμα πας σε γνωστή εταιρία (abt, revo) σου δίνουν εγγύηση κανονικά. Αλλά την πληρώνεις. Άμα τώρα πας και πάρεις τουρμπίνα από το eBay και πιστονια από το car.gr, τι εγγύηση να σου δώσει και ποιος?

 

Εξαρτάται επίσης τι εννοείς ως βελτιωτης. Μηχανικός? προγραμματιστής? και τα 2? Μηχανικός και προγραμματιστής που συνεργάζονται?

 

Ο καθένας ζυγίζει τα ρίσκα και επιλέγει.

Υπαρχουν βελτιωτες που δινουν και εγγυηση;;;...Χαχα :Ρ

Υπάρχουν και παρά πολλοί μάλιστα. Μην ειρωνεύεσαι άμα δεν γνωρίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτον που πληρωνω για να μου δωσει ενα πακετο βελτιωσης.

 

Οι αγραφοι εγκεφαλοι εχουν δυνατοτητα κλειδωματος (read ή/και write) με κωδικο.

Ο κάθε βελτιωτης Ή βελτιωτικος οίκος είναι διαφορετικός. Πριν επιλέξεις και σκάσεις τα λεφτά σου, ρωτας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλόγως το ποιος είναι ο βελτιωτης. Άμα πας σε γνωστή εταιρία (abt, revo) σου δίνουν εγγύηση κανονικά. Αλλά την πληρώνεις. Άμα τώρα πας και πάρεις τουρμπίνα από το eBay και πιστονια από το car.gr, τι εγγύηση να σου δώσει και ποιος?

 

Εξαρτάται επίσης τι εννοείς ως βελτιωτης. Μηχανικός? προγραμματιστής? και τα 2? Μηχανικός και προγραμματιστής που συνεργάζονται?

 

Ο καθένας ζυγίζει τα ρίσκα και επιλέγει.

 

Υπάρχουν και παρά πολλοί μάλιστα. Μην ειρωνεύεσαι άμα δεν γνωρίζεις.

Επειδη γνωριζω ειρωνευομαι.Τι ακριβως εγγυηση δινει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ η revo? ...και τι εννοεις αν την αγορασεις? 

 

Κατσε να σου δειξω και απο το site τι ακριβως γραφει. 

"Το πρόγραμμα της REVO Technik καλύπτεται με εγγύηση

  • Καλής λειτουργίας εφ'όρου ζωής
  • Δωρεάν Updates
  • 2 ετών στην κεντρική μονάδα επεξεργασίας (ECU)
  • 2 χρόνια για τα χειριστήρια SPS. "

Με απλα λογια σου καλυπτει τον εγκεφαλο αμα καει (κλαιν ) και το χειριστηριο που σου δινουν.

Εαν κανει πασχα το μοτερ πριν την κυριακη δεν σου δινει ΚΑΝΕΙΣ εγγυηση και για εμενα ειναι και λογικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...