NT1G Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Όταν βλέπουμε ότι ένα αμάξι πετάει άκαυστη, είτε αυτό είναι μαμά είτε πειραγμένο, φυσικά και δεν είναι καλό (ατελής καύση) αλλά τι μπορεί να φταίει? βλέπουμε πχ αμάξια των 900-1000hp που στις αλλαγές αφήνουν πίσω ντεπόζιτα. Είναι νορμάλ αυτό? -Ειναι κατι αναποφευκτο οταν πας για τοσα αλογα και ο προγραμματιστης σου δεν ειναι της Ferrari η της Bmw πχ προγραμματιστης ...Δωσε μιγμα να ειμαστε σιγουροι μην κανει το κραου. Κατι που στο αποτομα αφημα του γκαζιου λογο και ελευθερης εξατμισης κτλ κτλ ειναι λογικο να το βλεπουμε πισω. Βεβαια εσυ αυτο που βλεπεις πολλες φορες σε αυτα τα αυτοκινητα μπορει να ειναι και το anti lag.Σε καθε αλλαγη στις μεγαλες τουρμπινες εαν επεφτε η πιεση του τουρμπο μεχρι να ξανασηκωση θα ειχες μεγγααααλο lag.οποτε με το συστημα anti lag στην αλλαγη πανω σου κραταει σταθεση την πιεση την τουρμπινας ε και εκει για αυτο βλεπερις πισω φλογιδια και πανικους .. Pro tip, θερμοκρασία καυσαερίων.
MT60RS Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Pro tip, θερμοκρασία καυσαερίων. πιστευεις οτι μπορουν να βγουν χρησιμα συμπερασματα σε ατμοσφαρικο; Οχι για το setup, κατα την διαρκεια της οδηγησης
linkin Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 @evoracing οι ερωτησεις που κανεις ειναι τοσο γενικες αλλα και ειδικες ταυτοχρονα που και να σου δωσουμε απαντησεις, δεν θα τα καταλαβεις εις βαθος. Υπαρχουν παρα πολυ ωραια αρθρα εκει εξω ,αμα σε ενδιαφερει το θεμα, ωστε να μαθεις αρχικα πως δουλευει ενας κινητηρας,κιβωτιο, μεταδοση κλπ και μετα πας σε αλλα πιο advanced πραγματα. Δεν γινεται να τα μαθεις ολα απο ενα τοπικ. Αμα σε ενδιαφερει το θεμα πες μου να σου δωσω link.
NT1G Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 πιστευεις οτι μπορουν να βγουν χρησιμα συμπερασματα σε ατμοσφαρικο; Οχι για το setup, κατα την διαρκεια της οδηγησης Διάβασες σε τι κείμενο απάντησα;
MT60RS Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 (επεξεργασμένο) Διάβασες σε τι κείμενο απάντησα; ναι ρε, ρωταω κι εγω για να μαθαινω, γιατι ακουω πολυ διαφορετικες αποψεις. Αν βαλω πυρομετρο σε ατμοσφαιρικο, θα μου ειναι καπως χρησιμο; Επεξ/σία 5 Απριλίου 2015 από MT60RS
Dare-Devil Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Η πιο αξιόπιστη απλή λύση (σε περίπτωση που μιλάμε για μαμα κινητήρα με turbo ) είναι η αλλαγή της χαρτογράφησης του εγκεφάλου . Σε έναν TSI 140 ΗP μόνο με αλλαγή της χαρτογράφησης μπορείς να φτάσεις τα 200-210 hp .Δεν θεωρείται βελτίωση . Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο αλλαγή δεν επηρεάζεται η αξιοπιστία του κινητήρα . Σε ατμοφαιρικά μοτέρ με πείραγμα του εγκεφάλου συνήθως κερδίζεις ψίχουλα . Σε ένα dyno μετράμε την απόδοση του κινητήρα σε HP, στον τροχό όμως αλλάζει. Τι μπορεί να το επηρεάσει? αεροδυναμική και τα σχετικά? πως μετράμε τους HP στον τροχό? Ψαγμένες ερώτησης όχι βλακείες Στο δυναμόμετρο μετράμε τα αλογα που βγάζει στον δρόμο (τροχός) Κάτι που επηρεάζει σαφώς τις μετρήσεις του δυναμόμετρου είναι η θερμοκρασία του αέρα . Σίγουρα υπάρχουν και άλλα.
NT1G Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 ναι ρε, ρωταω κι εγω για να μαθαινω, γιατι ακουω πολυ διαφορετικες αποψεις. Αν βαλω πυρομετρω σε ατμοσφαιρικο, θα μου ειναι καπως χρησιμο; Μπα, δύσκολα, δεν έχουν τόσο μεγάλες θερμοκρασίες καυσαερίων τα ατμοσφαιρικά για να δεις κάτι. Και για το θέμα με τις θερμοκρασίες και τα μείγματα, δίνουμε πιο πολύ βενζίνη από το "ιδανικό" για να κρατήσουμε τις θερμοκρασίες χαμηλά και για την προανάφλεξη και για την προστασία των βαλβίδων και του turbo, καταλύτη κ.τ.λ.
Timour21 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Σε έναν TSI 140 ΗP μόνο με αλλαγή της χαρτογράφησης μπορείς να φτάσεις τα 200-210 hp .Δεν θεωρείται βελτίωση . Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο αλλαγή δεν επηρεάζεται η αξιοπιστία του κινητήρα . Πως είναι δυνατόν, να αυξάνεις την ιπποδύναμη κατά 50% και να μην θεωρείται βελτίωση? Και πως είναι δυνατόν να μην επηρεάζεται η αξιοπιστία του κινητήρα (ειδικά αν δεν αλλάξεις τίποτα)? Για να πάρεις αυτά τα άλογα, δεν θα πρέπει να αυξήσεις την πίεση στην τουρμπίνα? Εκεί που ήταν να παίρνεις την τουρμπίνα στα χέρια στα 100Κ, θα την πάρεις σε πολύ λιγότερο. Πιστόνια - μπιέλες - ελατήρια, δεν θα καταπονούνται περισσότερο? 5
dimitrisOP Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Πως είναι δυνατόν, να αυξάνεις την ιπποδύναμη κατά 50% και να μην θεωρείται βελτίωση? Και πως είναι δυνατόν να μην επηρεάζεται η αξιοπιστία του κινητήρα (ειδικά αν δεν αλλάξεις τίποτα)? Για να πάρεις αυτά τα άλογα, δεν θα πρέπει να αυξήσεις την πίεση στην τουρμπίνα? Εκεί που ήταν να παίρνεις την τουρμπίνα στα χέρια στα 100Κ, θα την πάρεις σε πολύ λιγότερο. Πιστόνια - μπιέλες - ελατήρια, δεν θα καταπονούνται περισσότερο? σαφως και θα μειωθει η ζωη του κινητηρα για να ανεβει απο τα 140 στα 200 πρεπει να ανεβει αρκετα η πιεση στην τουρμπινα 1
MT60RS Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Πως είναι δυνατόν, να αυξάνεις την ιπποδύναμη κατά 50% και να μην θεωρείται βελτίωση? Και πως είναι δυνατόν να μην επηρεάζεται η αξιοπιστία του κινητήρα (ειδικά αν δεν αλλάξεις τίποτα)? Για να πάρεις αυτά τα άλογα, δεν θα πρέπει να αυξήσεις την πίεση στην τουρμπίνα? Εκεί που ήταν να παίρνεις την τουρμπίνα στα χέρια στα 100Κ, θα την πάρεις σε πολύ λιγότερο. Πιστόνια - μπιέλες - ελατήρια, δεν θα καταπονούνται περισσότερο? και η γιαγια μου με εβλεπε να δουλευω dos και ελεγε «ο εγγονος μου ειναι προγραμματιστης» ο ενας θεωρει φτιαξιμο το να κουμπωσει 2-3 ετοιματζιδικα πραγματα και ο αλλος το να εχει φτιαξει 50 πραγματα σε CNC και τορνους 1
De@th L0rd Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Όλα ενδιαφέροντα αυτά ρε παίδες. Άλλα υπάρχει ακόμη κοινό στην Ελλάδα που ασχολείται με τόσο ακριβά σπορ;
Chris_saxo vts Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Όλα ενδιαφέροντα αυτά ρε παίδες. Άλλα υπάρχει ακόμη κοινό στην Ελλάδα που ασχολείται με τόσο ακριβά σπορ; Κι όμως υπάρχει λαός.. Όχι τόσος όσο τα παλιά χρόνια αλλά έχει ακόμα λαό. Είναι "μικρόβιο" αυτό.
evoracing Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Όλα ενδιαφέροντα αυτά ρε παίδες. Άλλα υπάρχει ακόμη κοινό στην Ελλάδα που ασχολείται με τόσο ακριβά σπορ; Αν υπάρχει λέει? λεφτά όντως υπάρχουν, αλλά τα έχουν ποιο λίγοι πλέον. Πήγαινε ένα βράδυ στο ρίμπας να δεις τι γίνεται! μια φορά σε drag day τώρα το καλοκαίρι που θα γίνει... Υπάρχουν, δεν κυκλοφορούν όμως με αυτά στους δρόμους γιατί άμα είναι drag απλά δεν γίνεται να κυκλοφορεί, χαλάει, και αν είναι ακριβό σαν αμάξι δεν σε συμφέρει για πολλούς λόγους. Πάντως όσο αφορά τον Πανόπουλο από όσο ξέρω τα περισσότερα μέρη του μοτέρ τα έχει πάρει από τους extreme tuners που κάνουν μόνοι τους. Και κάτι άλλο, έχω δει πως σε μερικά drag κλείνουν με ταινία τις τρύπες, αυτό δεν εμποδίζει τον αέρα να μπει και να ψύξει την μηχανή? ή κάτι πανιά που βλέπουμε σε κάτι αμάξια (στον δρόμο) που είναι μαύρα και μπαίνουν στο καπό, τι είναι?
MT60RS Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 ή κάτι πανιά που βλέπουμε σε κάτι αμάξια (στον δρόμο) που είναι μαύρα και μπαίνουν στο καπό, τι είναι? θεωρητικα ειναι για να προστατευουν το χρωμα απο τα πετραδακια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα