evoracing Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 Καλησπέρα! Θέλω να κάνω κάποιες ερωτήσεις με θέμα τις αναβαθμίσεις αυτοκινήτων. Φυσικά όποιος θέλει μπορεί να κάνει και την δική του ερώτηση. Εξάτμιση: 1. Αλλάζοντας τελικό ανεβαίνει και η κατανάλωση? 2. Άμα κάποιος θέλει να ανεβάσει άλογα αλλάζοντας απλά εξάτμιση (αν γίνεται χωρίς αναβαθμίσεις κινητήρα) πρέπει απλά να βάλει μεγαλύτερο τελικό ή αλλαγή ολόσωμη? 3. Η εξάτμιση μετριέται με ροή αέρα? 4. Πως επιλέγουμε τι εξάτμιση θα βάλουμε στο αμάξι? Κινητήρας: 1. Καλύτερα με καδένα ή ιμάντα? 2. Τι είναι ο σφυρήλατος κινητήρας? 3. Ας πούμε πως ένα αμάξι 120hp θέλουμε να το πάμε 300-350. Τι αλλαγές θα κάνουμε? σε αυτή την περίπτωση προτιμάτε turbo ή ατμόσφαιρα? και στις 2 περιπτώσεις τι αλλάζουμε? (ότι λεπτομέρεια ξέρετε καλό είναι ) 4. Καρμπιρατέρ ή injection? και γιατί? 5. Καλύτερα i6 ή v6? 6. Έχω δει μέσα σε καμπίνες ρολόγια που μετράνε Volt μπαταρίας, θερμοκρασία λαδιού. Γιατί? το λάδι πως ψύχεται πέρα από τον κορμό? βάζουν χώρια ψυγείο? 7. Πότε ξέρουμε ότι ένας κινητήρας αντέχει για ενισχυμένα οκτάνια ή να καίει μεθανόλη? Επίσης είδα στο VW του Κάκαρη πως οι αλλαγές γίνονται αυτόματα (όπως και τα gtr). Υπάρχει κάποιο μειονέκτημα σε αυτό? γιατί άμα δεν έχει γιατί να μην βάλει και ο Πανόπουλος στο Evo για γρηγορότερες αλλαγές? Αυτά προς το παρών δεν σκοπεύω να κάνω κάποια αναβάθμιση μόνος μου ή το οτιδήποτε απλά ρωτάω για να μάθω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KostasI Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Πολλα ερωτηματα!!! Εξατμιση: 1)αλλαζοντας απλα ενα τελικο οχι δεν θα επηρεασει την καταναλωση. 2)η καλυτερη επιλογη φυσικα ειναι ολοσωμη.Με το τελικο το μονο που θα καταφερεις στα περισσοτερα απλα αυτοκινητα ΘΟΡΥΒΟΣ.Εκτος εαν μιλαμε για ferrari-maserati κτλ..:Ρ 3)εξατμιση βαζεις αναλογα με τα αλογα-κυβικα σου συνηθως.Βλεπεις ποσο ειναι η μαμα και κρινεις τι διαμετρο θα βαλεις.Επισης παιζει ρολο το αν θα ειναι ατμοσφαιρικο η τουρμπο 4)νομιζω τα απαντησα στο 3 :Ρ Κινητηρας: 1)καλυτερα ιμαντας να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και να μπορεις να το ελεγχεις. 2)σφυρηλατα λενε τα πιστονια-μπιελες που βαζουν σε βελτιωμενα αυτοκινητα για να αντεξουν περισσοτερη δυναμη και τα τουρμπο να σηκωσουν και παραπανω πιεση χωρις η μπιελα να βγει σε σ τελικο και το πιστονι λιωσει σαν παγωτο. 3)ενα ατμοσφαιρικο 120hp δεν θα το πας 300 και τον θεο να εχεις βυσμα..160-180 το ΠΟΛΥ. Η καλυτερη λυση ειναι τουρμπο.Εαν μιλαμε για τοση διαφορα ιππων θα χρειαστεις σιγουρα σφυρηλατα πιστονια-μπιελες και απο εκει και περα τα κλασικα τουρμπινα,intercooler,σωληνωσεις,χταποδι,εξατμιση και προγραμμα. 4) εννοειται καρμπυρατερ αφου μεσω εγκεφαλου μπορεις να κανεις παπαδες και εχεις και οικονομια 5) τωρα αυτο ειναι σχετικο.Δεν υπαρχει καλυτερο η χειροτερο σε αυτα τα δυο 6)καποια αυτοκινητα εχουν μπροστα εξτρα ψυγειο,αλλα ενα πολυυ μικρο ενσωματωμενο στον κορμο και αλλα καθολου. 7)Σε κανεναν συγχρονο injection κινητηρα δεν κανουν κακο τα πολλα οκτανια.Το οικονομικο ειναι το θεμα. Η μεθανολη ειναι αλλο θεμα αν και σε πολλα την βαζουν να ψεκαζει παραλληλα 50-50% με νερο στην εισαγωγη του κινητηρα. Το Vw που μας δειχνεις ειναι dsg απο την μανα του.Απλα εχουν βαλει αλλα δισκακια για να αντεχει την ροπη Το Εvo μονο το 10 βγαινει σειριακο απο την μανα του . Στα προηγουμενα βαζουνε αγωνιστικα σειριακα μονο στο εξωτερικο που παιζουν με πολλα φραγκα η σε ελλαδα σε τιποτα αναβασεις κτλ που ειναι χρησιμο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Πολυ βασικο στην οποιαδηποτε βελτιωση γινεται σε ενα αυτοκινητο ειναι να δεις τι συντελεστη αποδοσης εχει το καθε ευρω που "πετας" πανω. Ο κυριοτερος λογος που εχουν πετυχει τοσο πολυ τα τουρμπο και προτιμουνται για περαιτερω βελτιωση ειναι επειδη ισχυει το λεγομενο "κλανεις και παιρνουν αλογα". Σε ενα τυπικο 2.0 turbo (tfsi) των 200 αλογων με μια περιφεριακη βελτιωση (προγραμμα +εξατμιση +εισαγωγη) μπορεις να παρεις 70-80 αλογα και απειρη ροπη. Για να παρεις τα ιδια αλογα απο ατμοσφαιρικη βελτιωση πρεπει να πεταξεις παρα πολλα χρηματα επανω. Επισης βασικο ειναι και το ποσο κοστιζει ενα αμαξι εξαρχης. Αμα ειναι να παρεις ενα αμαξι των 30k και ριξεις αλλα 30κ για βελτιωση, ε τραβα παρε απο την αρχη ενα αμαξι των 60κ που μπορει να μην ειναι εξισου γρηγορο αλλα θα ειναι καλυτερο overall. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Καλησπέρα! Θέλω να κάνω κάποιες ερωτήσεις με θέμα τις αναβαθμίσεις αυτοκινήτων. Φυσικά όποιος θέλει μπορεί να κάνει και την δική του ερώτηση. Εξάτμιση: 1. Αλλάζοντας τελικό ανεβαίνει και η κατανάλωση? Οχι,μονο θορυβος.ενδεχεται να καψεις βαλβιδες εξαγωγης. 2. Άμα κάποιος θέλει να ανεβάσει άλογα αλλάζοντας απλά εξάτμιση (αν γίνεται χωρίς αναβαθμίσεις κινητήρα) πρέπει απλά να βάλει μεγαλύτερο τελικό ή αλλαγή ολόσωμη? ολοσωμη 3. Η εξάτμιση μετριέται με ροή αέρα?τι εννοεις μετριεται?να μετρηθει τι ακριβως? 4. Πως επιλέγουμε τι εξάτμιση θα βάλουμε στο αμάξι? δυσκολο.μονο σε εξειδικευμενα συνεργεια.ο θορυβος ειναι θεμα τυχης εαν πας και ψωνισεις απο το ραφι και δεν ξερει το συνεργειο το αυτοκινητο. Κινητήρας: 1. Καλύτερα με καδένα ή ιμάντα? Ιμαντα. 2. Τι είναι ο σφυρήλατος κινητήρας? πιστονια,οχι κινητηρας. 3. Ας πούμε πως ένα αμάξι 120hp θέλουμε να το πάμε 300-350. Τι αλλαγές θα κάνουμε? σε αυτή την περίπτωση προτιμάτε turbo ή ατμόσφαιρα? και στις 2 περιπτώσεις τι αλλάζουμε? (ότι λεπτομέρεια ξέρετε καλό είναι ) Εξαρταται τι θελεις.αλλα οπως σου ειπαν,τα αλογα δεν ειναι στραγαλια. 4. Καρμπιρατέρ ή injection? και γιατί? Εγω προτιμω καρμπυρατερ μονο old school αισθησης,τραβηγματος και θορυβου.σε ολα τα αλλα πχ οικονομια αξιοπιστια και τετοια injection. 5. Καλύτερα i6 ή v6? σαν να 6. Έχω δει μέσα σε καμπίνες ρολόγια που μετράνε Volt μπαταρίας, θερμοκρασία λαδιού. Γιατί? το λάδι πως ψύχεται πέρα από τον κορμό? βάζουν χώρια ψυγείο? Ναι υπαρχει ψυγειο λαδιου. 7. Πότε ξέρουμε ότι ένας κινητήρας αντέχει για ενισχυμένα οκτάνια ή να καίει μεθανόλη? Οταν το λεει ο κατασκευαστης.αλλα συνηθως οταν εχει ενισχεμενες βασεις βαλβιδων.κυριως σε παλιας τεχνολογιας κινητηρες αυτο. Επίσης είδα στο VW του Κάκαρη πως οι αλλαγές γίνονται αυτόματα (όπως και τα gtr). Υπάρχει κάποιο μειονέκτημα σε αυτό? γιατί άμα δεν έχει γιατί να μην βάλει και ο Πανόπουλος στο Evo για γρηγορότερες αλλαγές? Αυτά προς το παρών δεν σκοπεύω να κάνω κάποια αναβάθμιση μόνος μου ή το οτιδήποτε απλά ρωτάω για να μάθω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Κινητηρας: 3)ενα ατμοσφαιρικο 120hp δεν θα το πας 300 και τον θεο να εχεις βυσμα..160-180 το ΠΟΛΥ. Η καλυτερη λυση ειναι τουρμπο.Εαν μιλαμε για τοση διαφορα ιππων θα χρειαστεις σιγουρα σφυρηλατα πιστονια-μπιελες και απο εκει και περα τα κλασικα τουρμπινα,intercooler,σωληνωσεις,χταποδι,εξατμιση και προγραμμα. Τα αλογα δεν ειναι στραγαλια , αλλα αμα υπαρχει λογος και χρημα , ολα γινονται http://www.rallye-info.com/carspecs.asp?car=367 τυχαιο παραδειγμα 1600αρι που απο οτι διαβαζω παιζει στα 224 αλογα ατμοσφαιρα... (καπου αλλου ειχα διαβασει οτι στο συγκεκριμενο αυτοκινητο, εχουν αλλαχτει σχεδον ολα τα "σωθικα" του κινητηρα με αλλα πιο αντοχης και φυσικα η βελτιωση που χει γινει ειναι επαγγελματικου επιπεδου ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Liverpool89 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Εξατμιση σκεψου οτι πρεπει να βγαλεις καρτα καυσαεριων αν ειναι να κινεις. Να βαλεις τουρμπο σε ενα αμαξι ατμοσφαιρα δεν ειναι οτι και το πιο ευκολο. Σκεψου οτι αν του βαλεις τουρμπο θα ζοριζεται διπλασια. Σκεψου οτι πρωτα πρεπει να μπορεις να σταματα να εισαι σταθερος. Φρενα, αμορτισερ,καλα λαστιχα. Και το μυαλο στο κεφαλι. Αν τα.κανεις ολα.αυτα θα πρεπει να το συντηρεις πιο σωστα και θα ναι σαφως πιο ακριβη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KostasI Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Τα αλογα δεν ειναι στραγαλια , αλλα αμα υπαρχει λογος και χρημα , ολα γινονται http://www.rallye-info.com/carspecs.asp?car=367 τυχαιο παραδειγμα 1600αρι που απο οτι διαβαζω παιζει στα 224 αλογα ατμοσφαιρα... (καπου αλλου ειχα διαβασει οτι στο συγκεκριμενο αυτοκινητο, εχουν αλλαχτει σχεδον ολα τα "σωθικα" του κινητηρα με αλλα πιο αντοχης και φυσικα η βελτιωση που χει γινει ειναι επαγγελματικου επιπεδου ) Αρα οπως το ειπα...Σκεψου οτι μου εβαλες ενα αγωνιστικο που δεν εχει τιποτα μαμα επανω και οτι οι τιμες τους παιζουν στα 100-200 χιλιαρικα στα ελληνικα δεδομενα. Οποτε τα 180hp που ειπα ειναι καλα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Το αμάξι 120hp δεν λέει τίποτα. Υπάρχουν από 1,5L ως 2L που λέει ο λόγος κινητήρες με 120 άλογα. Άλλες δυνατότητες έχει ο καθένας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
evoracing Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Οπότε άμα θέλουμε πολλά άλογα το turbo είναι μονόδρομος έτσι? Ας πούμε ότι έχουμε ένα 300hp ατμόσφαιρα και ένα 300hp turbo, ποιο είναι ποιο γρήγορο? Όταν βλέπουμε ότι ένα αμάξι πετάει άκαυστη, είτε αυτό είναι μαμά είτε πειραγμένο, φυσικά και δεν είναι καλό (ατελής καύση) αλλά τι μπορεί να φταίει? βλέπουμε πχ αμάξια των 900-1000hp που στις αλλαγές αφήνουν πίσω ντεπόζιτα. Είναι νορμάλ αυτό? Υπάρχει σύστημα κλειδώματος 4x4 και πισωκίνητο? από όσο ξέρω όταν λέμε ότι ένα αμάξι είναι 4x4 η μετάδοση στους τροχούς δεν είναι ίδια και συνεχές άμα δηλαδή πας κανονικά δουλεύουν μόνο τα πίσω (ή τα μπροστά δεν ξέρω) και μόλις φας ολίσθηση ανοίγουν όλα. Καταρχήν ισχύει? και αν ναι υπάρχει σύστημα που να επιλέγεις να είναι μόνιμα λακαρισμένο το 4x4 ή ότι και να γίνει να μεταδίδουν μόνο οι πίσω? Ξέρω πως η κάθε ρόδα είναι ανεξάρτητη, Δηλαδή μπορεί η μια να είναι στον αέρα και να γυρνάει και η άλλη να δίνει ώθηση για να προχωρήσει. Είναι καλύτερα έτσι ή ο κάθε άξονας (μπροστά-πίσω) να κινούνται μαζί? στα drag τι έχουν? Σε ένα αμάξι τις ρόδες τις μετράμε σε βάρος για να μην αλλάξουμε ζάντες και μειωθεί η μετάδοση? Δηλαδή τα μαμά αμάξια έχουν σιδερένιες (τουλάχιστον τα παλιά για τα νέα δεν ξέρω) που σημαίνει θεόβαρα! άμα βάλουμε ίδιες διαστάσεις, αλλά αλουμινίου ας πούμε (πολύ ελαφρότερες) ποια τα μειονεκτήματα και ποια τα πλεονεκτήματα? ή το ίδιο φτάνοντας στα ίδια κιλά αλλά βάζοντας αλουμινίου ποιο φαρδιές... Σε ένα dyno μετράμε την απόδοση του κινητήρα σε HP, στον τροχό όμως αλλάζει. Τι μπορεί να το επηρεάσει? αεροδυναμική και τα σχετικά? πως μετράμε τους HP στον τροχό? Ψαγμένες ερώτησης όχι βλακείες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MT60RS Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Καλησπέρα! Θέλω να κάνω κάποιες ερωτήσεις με θέμα τις αναβαθμίσεις αυτοκινήτων. Φυσικά όποιος θέλει μπορεί να κάνει και την δική του ερώτηση. Η απαντηση που ταιριαζει παντου ειναι «εξαρταται». Ολα ειναι ενας συμβιβασμος, και επιλεγουμε τη βελτιστη λυση αναλογα την εφαρμογη, τις απαιτησεις, και την υπαρχουσα υποδομη. Εξάτμιση: 1. Αλλάζοντας τελικό ανεβαίνει και η κατανάλωση? συνηθως οχι, αν εισαι σιγουρος οτι δεν δε μπριζωνει το soundtrack 2. Άμα κάποιος θέλει να ανεβάσει άλογα αλλάζοντας απλά εξάτμιση (αν γίνεται χωρίς αναβαθμίσεις κινητήρα) πρέπει απλά να βάλει μεγαλύτερο τελικό ή αλλαγή ολόσωμη? Ολα (εισαγωγες-εξαγωγες-εκκεντροφοροι κτλ) εχουν φτιαχτει για να αποδιδουν σε ενα συγκεκριμενο φασμα. Ο κατασκευαστης ή βελτιωτης τα εχει ταιριαξει ολα μεταξυ τους ωστε να συντονιζονται πχ στις 6-8k rpm. Αν παρατηρησεις, εκει που "δουλευει" ενα μοτερ, κανει και τον πιο αρμονικο ηχο. Τον βασικο ρολο εχουν οι λαιμοι. Αν και στα καινουρια μοντελα με τις υπερβολικες απαιτησεις ηχορυπανσης, ενα σκετο τελικο μπορει να δωσει μια ανασα στην αποκριση χαμηλα 3. Η εξάτμιση μετριέται με ροή αέρα? Θεωρητικα θελουμε να αδειαζει τον θαλαμο οσο πιο γρηγορα γινεται. Πρακτικα, οι συντονισμοι των κυματων βοηθανε στην αποδοση (με την εννοια [κερδος]/[χασουρα] ) Ακομα και στην F1 που δεν τους νοιαζει η φασαρια εχουν εξατμιση 4. Πως επιλέγουμε τι εξάτμιση θα βάλουμε στο αμάξι? Κινητήρας: 1. Καλύτερα με καδένα ή ιμάντα? Ολα αυτα ειναι για την πλεμπα. Τα σοβαρα μοτερ εχουν γραναζια. Ειναι ακριβα σαν κατασκευη, εχουν τριβες και φασαρια, αλλα δουλευουν σαν τους Αγγλους στα ραντεβου. 2. Τι είναι ο σφυρήλατος κινητήρας? συνηθως τα πιστονια τα oem κατασκευαζονται με χυτευση. Τα σφυρηλατα (παιρνουμε το μασουρι, το ζεσταινουμε, και το χτυπαμε) ειναι πιο ακριβα, αλλα ειναι καλυτερα για αυξημενες απαιτησεις. 3. Ας πούμε πως ένα αμάξι 120hp θέλουμε να το πάμε 300-350. Τι αλλαγές θα κάνουμε? σε αυτή την περίπτωση προτιμάτε turbo ή ατμόσφαιρα? και στις 2 περιπτώσεις τι αλλάζουμε? (ότι λεπτομέρεια ξέρετε καλό είναι ) τα πολλα αλογα βγαινουν πιο ευκολα με turbo 4. Καρμπιρατέρ ή injection? και γιατί? injection. 2015 εχουμε. Το μονο θετικο που εχουν τα καρμπ ειναι η πιο γλυκια (αναλογικη) αποκριση στις μικρες μεταβολες του ανοιγματος, και οτι θεωρητικα επισκευαζονται-καθαριζονται πιο ευκολα, αν σκοπευεις να ταξιδευεις γα 2 χρονια στα βαθη της Ασιας 5. Καλύτερα i6 ή v6? 6. Έχω δει μέσα σε καμπίνες ρολόγια που μετράνε Volt μπαταρίας, θερμοκρασία λαδιού. Γιατί? το λάδι πως ψύχεται πέρα από τον κορμό? βάζουν χώρια ψυγείο? τα οργανακια σε βοηθανε να ξερεις τι παιζει και να προλαβεις ζημιες-σπρωξιμο, αν ξερεις τι γινεται. Αν δεν ξερεις, θα αγχωνεσαι και δεν θα μπορεις να συγκεντρωθεις. Ακομα και στα ραλλυ πλεον, υπαρχει η ταση ο οδηγος να μην εχει αμεση πληροφηρηση, μονο λαμπακια και beepers, αν ξεφυγει κατι εκτος οριων. μπορεις να πεις οτι το λαδι ψυχει τον κινητητα απο μεσα. Αν ειναι εκτος του θερμοκρασιακου ευρους λειτουργιας του, αρχιζει η προωρη φθορα και η αμεση ζημια 7. Πότε ξέρουμε ότι ένας κινητήρας αντέχει για ενισχυμένα οκτάνια ή να καίει μεθανόλη? Επίσης είδα στο VW του Κάκαρη πως οι αλλαγές γίνονται αυτόματα (όπως και τα gtr). Υπάρχει κάποιο μειονέκτημα σε αυτό? γιατί άμα δεν έχει γιατί να μην βάλει και ο Πανόπουλος στο Evo για γρηγορότερες αλλαγές? Αυτά προς το παρών δεν σκοπεύω να κάνω κάποια αναβάθμιση μόνος μου ή το οτιδήποτε απλά ρωτάω για να μάθω! ξεκινα απο εδω http://www.powermag.gr/el/%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC/know-how τα παλιοτερα μπορεις να τα δεις χωρις συνδρομη. Τα γραφει απλα και θα σου δωσει keywords να εμβαθυνεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Τα οκτάνια/μεθανόλη δεν έχουν σχέση με την αντοχή του κινητήρα πάντως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Υπάρχει σύστημα κλειδώματος 4x4 και πισωκίνητο? από όσο ξέρω όταν λέμε ότι ένα αμάξι είναι 4x4 η μετάδοση στους τροχούς δεν είναι ίδια και συνεχές άμα δηλαδή πας κανονικά δουλεύουν μόνο τα πίσω (ή τα μπροστά δεν ξέρω) και μόλις φας ολίσθηση ανοίγουν όλα. Καταρχήν ισχύει? και αν ναι υπάρχει σύστημα που να επιλέγεις να είναι μόνιμα λακαρισμένο το 4x4 ή ότι και να γίνει να μεταδίδουν μόνο οι πίσω? Ξέρω πως η κάθε ρόδα είναι ανεξάρτητη, Δηλαδή μπορεί η μια να είναι στον αέρα και να γυρνάει και η άλλη να δίνει ώθηση για να προχωρήσει. Είναι καλύτερα έτσι ή ο κάθε άξονας (μπροστά-πίσω) να κινούνται μαζί? στα drag τι έχουν? Υπαρχουν διαφορα συστηματα 4χ4 απο τα παραδοσιακα με το λεβιε εως και ηλεκρικα ελεγχομενα διαφορικα. -Η ποιο απλη μορφη τετρακινησης ειναι η επιλογη απο πισω κινηση σε 50-50 ( μοιραζει την ροπη 50 πισω 50 εμπρος ),αν 1 τροχος δεν παταει συνεχιζει , αλλα αν κρεμασουν χιαστη 2 τροχοι το αυτοκινητο ακινητοποιειται. Αυτη χρησιμοποιειται μονο σε 4x4 ( l200,navara κτλπ) -Αργοτερα προστεθηκε στην μεση διαφορικο οπου επετρεπε την ελευθερη μεταδοση της ροπης μπρος πισω και οχι μονο στον ιδιο αξονα με λιγα λογια AWD ,μερικα αμαξια ειχαν επιλογη για κλειδωμα του κεντρικου και μεταδοση 50-50 -Τα αυτοκινητα τυπου drag-wrc και γενικα τα αγωνιστικα χρεισημοποιουν ΑWD αλλα ειναι κατα κυριο λογο ηλεκτρονικα ελενχομενο το κεντρικο διαφορικο για να δινει την περισσοτερη ροπη στον αξονα με την περισσοτερη προσφυση οπου σε δυνεργασια με το traction control στελνει την ροπη στον τροχο που πρεπει,ετσι το αυτοκινητο δεν φευγει ευκολα απο τον δρομο(impreza, evo) -Υπαρχουν βεβαια με καποια μικρα crossover οπου κατα κυριο λογο ειναι μπροστοκινητα και οταν χρειαστει ενα μικρο ποσοστο παει και στον πισω αξονα Αυτα σε γενικες γραμμες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KostasI Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Οπότε άμα θέλουμε πολλά άλογα το turbo είναι μονόδρομος έτσι? Ας πούμε ότι έχουμε ένα 300hp ατμόσφαιρα και ένα 300hp turbo, ποιο είναι ποιο γρήγορο? -Η ερωτηση ειναι πολυ γενικη.Για να το κανουμε πιο απλο σε περιπτωση που σε ολααα τα υπολοιπα ειναι ιδια (κιλα,κυβικα, σασμαν κτλ) τοτε ΣΙΓΟΥΡΑ το τουρμπατο ειναι μπροστα μονο και μονο απο θεμα ροπης και δυναμης απο χαμηλα. Όταν βλέπουμε ότι ένα αμάξι πετάει άκαυστη, είτε αυτό είναι μαμά είτε πειραγμένο, φυσικά και δεν είναι καλό (ατελής καύση) αλλά τι μπορεί να φταίει? βλέπουμε πχ αμάξια των 900-1000hp που στις αλλαγές αφήνουν πίσω ντεπόζιτα. Είναι νορμάλ αυτό? -Ειναι κατι αναποφευκτο οταν πας για τοσα αλογα και ο προγραμματιστης σου δεν ειναι της Ferrari η της Bmw πχ προγραμματιστης ...Δωσε μιγμα να ειμαστε σιγουροι μην κανει το κραου. Κατι που στο αποτομα αφημα του γκαζιου λογο και ελευθερης εξατμισης κτλ κτλ ειναι λογικο να το βλεπουμε πισω. Βεβαια εσυ αυτο που βλεπεις πολλες φορες σε αυτα τα αυτοκινητα μπορει να ειναι και το anti lag.Σε καθε αλλαγη στις μεγαλες τουρμπινες εαν επεφτε η πιεση του τουρμπο μεχρι να ξανασηκωση θα ειχες μεγγααααλο lag.οποτε με το συστημα anti lag στην αλλαγη πανω σου κραταει σταθεση την πιεση την τουρμπινας ε και εκει για αυτο βλεπερις πισω φλογιδια και πανικους .. Υπάρχει σύστημα κλειδώματος 4x4 και πισωκίνητο? από όσο ξέρω όταν λέμε ότι ένα αμάξι είναι 4x4 η μετάδοση στους τροχούς δεν είναι ίδια και συνεχές άμα δηλαδή πας κανονικά δουλεύουν μόνο τα πίσω (ή τα μπροστά δεν ξέρω) και μόλις φας ολίσθηση ανοίγουν όλα. Καταρχήν ισχύει? και αν ναι υπάρχει σύστημα που να επιλέγεις να είναι μόνιμα λακαρισμένο το 4x4 ή ότι και να γίνει να μεταδίδουν μόνο οι πίσω? Σε κατι lada niva κτλ υπαρχει επιλογη ειτε 2 κινητο μονο μπροστα ειτε 4χ4 ...Αυτο που λες εσυ να δουλευει 2 κινητο και οταν ολισθηση να γινεται τετρακινητο ειναι το λεγομενο haldex..Το εχουν audi ,subaru και δεν θυμαμαι τωρα ποιες αλλες. ΜΟΝΙΜΗ τετρακινηση χωρις ηλεκτρονικα εχει το evo σιγουρα ( TORSEN) και το audi Α4 1.8 και 2.0Τ το β6 ...Αυτα εχουν σιγουρα μονιμη και ου ερχονται στα γρηγορα στο μυαλο. Ξέρω πως η κάθε ρόδα είναι ανεξάρτητη, Δηλαδή μπορεί η μια να είναι στον αέρα και να γυρνάει και η άλλη να δίνει ώθηση για να προχωρήσει. Είναι καλύτερα έτσι ή ο κάθε άξονας (μπροστά-πίσω) να κινούνται μαζί? στα drag τι έχουν? Αυτο που λες γινεται οταν ενα αυτοκινητο ΔΕΝ εχει μπλοκε διαφορικο.Για εμενα οχι δεν ειναι καλυτερο για αυτο και οταν βλεπτιωνουν ενα αυτοκινητου του βαζουν και μπλοκε οπως και στα drag που ανεφερες.Τι λες θα ηταν καλυτερο να ξεκινησει στα 500 αλογα να σπινιαρει μονο η δεξια ροδα πχ απο το να μεταφερουν δυναμη και οι δυο?.. Σε ένα αμάξι τις ρόδες τις μετράμε σε βάρος για να μην αλλάξουμε ζάντες και μειωθεί η μετάδοση? Δηλαδή τα μαμά αμάξια έχουν σιδερένιες (τουλάχιστον τα παλιά για τα νέα δεν ξέρω) που σημαίνει θεόβαρα! άμα βάλουμε ίδιες διαστάσεις, αλλά αλουμινίου ας πούμε (πολύ ελαφρότερες) ποια τα μειονεκτήματα και ποια τα πλεονεκτήματα? ή το ίδιο φτάνοντας στα ίδια κιλά αλλά βάζοντας αλουμινίου ποιο φαρδιές... Οχι το βαρος θες να ειναι οσο λιγοτερο εκει.Για να μεινεις στην ιδια "κατασταση" με τις μαμα οταν αλλαξεις ζαντες πρεπει να υπολογισεις το φαρδος, το μεγεθος αλλα και το προφιλ που θα βαλεις.Κατι που σημαινει οτι σε ενα απλο αυτοκινητο που φοραει 14 και 15 και του βαζεις 17 -18 ΔΕΝ προκειται να μεινει ιδιο.Εαν φοραει 17 και του βαλεις 18 με σωστες διαστασεις τοτε ναι. Σε ένα dyno μετράμε την απόδοση του κινητήρα σε HP, στον τροχό όμως αλλάζει. Τι μπορεί να το επηρεάσει? αεροδυναμική και τα σχετικά? πως μετράμε τους HP στον τροχό? Το δυναμομετρο σου υπολογιζει και σου βγαζει τους ιππους και στον τροχο.Το μοτερ βγαζει παραπανω αλογα απο οτι στον τροχο αφου για να περασει η δυναμη στους τροχους πρεπει να περασει απο σασμαν,διαφορικα,αξονες,ημιαξονια κτλ.Εχει μια απωλεια. Λιγοτερη απωλεια εχουν τα προσθιοκινητα , μετα τα πισωκινητα και τελος την μεγαλυτερη τα τετρακινητα.(εδω ειναι και ο λογος που οι εταιριες προτιμουν haldex γιατι αλλο ειναι στα 140 να εχεις να σπρωξεις 4 τροχους και αλλο 2) Ψαγμένες ερώτησης όχι βλακείες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 1) Οπότε άμα θέλουμε πολλά άλογα το turbo είναι μονόδρομος έτσι? 2) Ας πούμε ότι έχουμε ένα 300hp ατμόσφαιρα και ένα 300hp turbo, ποιο είναι ποιο γρήγορο? 1) Είναι μονόδρομος όταν θέλουμε πολλά άλογα εύκολα. 2) Αν είναι ισοδύναμα μοτέρ (ιπποδύναμη, ροπή, μορφολογία ) δε βλέπω λόγο γιατι να προηγηθεί το ένα έναντι του άλλου στο ίδιο αμάξι βαλμένα. Τώρα αν εσύ εννοείς άλλα μοτέρ, με μόνο κοινό στοιχείο την ιπποδύναμη, είναι χαζή σύγκριση. Δεν αρκεί η ιπποδύναμη. Άμα το άλλο είναι κάνα "ροπάτο" υποτετράγωνο που θέλει 3εις μέρες να στροφάρει, θα μείνει πίσω κι ας έχει 1000HP. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 @evoracing δεν ειμαι ειδικος αλλα δεν υπαρχει ερωτηση "ποιο ειναι πιο γρηγορο" ποιο γρηγορο που? σε ευθεια ?(drag) , θα εχει και στροφες? στο 1 χιλιομετρο? απο φαναρι σε φαναρι ? αφου απαντηθουν ολα αυτα τα ερωτηματα , τοτε παιζει σημασια που αποδιδει τα αλογα το καθε αμαξι και κατ'επεκταση και τα υπολοιπα χαρακτηριστικα του αμαξιου... σκεψου 2 αμαξια με 300 αλογα και το ενα να ειναι 1 τονος και το αλλο 2 τονοι....σκεψου το ενα να ειναι πισωκινητο (πιθανως να κανει καλυτερες εκκινησεις) και το αλλο μπροστινοκινητο θα σου δωσω δυο παραδειγμα 2 κοντρων που εκανα με 2 φιλους 1. opel corsa c gsi (το δικο μου δηλ , 125 αλογα μαμα + οποιες βελτιωσεις εχει πανω , πες βαρια βαρια να χει φτασει 140-145 , για παραπανω δεν το κοβω) vs mazda rx8 (με 192 αλογα πισωκινητο) Προφανως και με ειχε , αλλα εκανε καλυτερες εκκινησεις απο μενα..λογω πισω κινησης...ασε δε που η 1η η δικη του εβγαζε περισσοτερα χιλιομετρα απο την δικη μου... Επισης εγω μεχρι και την 2α , σπινιαρα (πιο ελαφρυ το δικο μου , υπερβολικη δυναμη για τα κιλα του...ενω το rx8 εφευγε σαν νερακι). 2. opel corsa c gsi vs honda crx (εκεινο το παλιο το 1600αρι με τα 160 αλογα ατμοσφαιρα) Προφανως με ειχε , αλλα επειδη το crx εβγαλε τα αλογα ψηλα...ξεκιναγε την κοντρα με τερμα γκαζι πριν αφησει συμπλεκτη...εφευγε το αμαξι σαν ρουκετα. Ολα αυτα τα γραφω για να δειξω οτι διαφορετικα αυτοκινητα αποδιδουν διαφορετικα αναλογως την κατασκευη τους και αναλογως τις συνθηκες που τεσταρονται (κοντρες ντε) Δεν μπορεις να πεις οτι το ταδε ηταν πιο γρηγορο απο το αλλο.. μπορει στα 100μετρα το rx8 να το παταγα στο λαιμο...μετα ομως να με αφηνε 2 ταχυδρομικους κωδικες πισω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα