Jophiel Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Το σίγουρα κλέβει επειδή δεν υπάρχει άλλο ίδιο hardware για σύγκριση ειναι τραγικό.... Τόσες εφαρμογές υπαρχουν που δουλευουν στις συσκευές. Δεν έχεις παρα να πάρεις μερικές και να τις δοκιμάσεις σε διαφορετικές συσκευές για να καταλάβεις την απόδοση του hardware. Δεν ειναι απαραίτητο η εφαρμογή να ειναι benchmarking. Σιγά μην περίμεναν να βρουνε ίδιο hardware για να καταλάβουν οτι κλέβει....κάποια εταιρεία. Τα συμπεράσματα σου ειναι λίγο τραβηγμένα. Παίξε ένα παιχνίδι σε ένα iPad Air 2 και παίξε το ίδιο σε ένα απο τα tablet που υποτίθεται οτι κλέβει και μετα έλα πες μου αν εχει ανάγκη η apple το benchmarking... Όλοι ξέρουμε ότι το optimization κάνει θαύματα. Το διαφορετικό hardware των κινητών της Apple είναι πάρα πολύ περιορισμένο, σε αντίθεση με αυτό άλλων λειτουργικών (πχ android). Παρόλα αυτά θα σου προτείνω να τρέξεις ένα βαρύ παιχνίδι σε ένα φτηνό Windows phone για να διαπιστώσεις ότι με καλό optimization όλα γίνονται, ακόμα και με φτηνούς διπύρηνους και 512 RAM. Το να συγκρίνεις εφαρμογές σε διαφορετικές πλατφόρμες είναι εντελώς λάθος και το μόνο που μπορείς να συμπεράνεις είναι το πόσο καλογραμμένες είναι στην κάθε πλατφόρμα και τίποτε άλλο. Το ότι κλέβει το πιστεύω, γιατί δεν υπάρχει απόδειξη ότι δεν το κάνει και το συμφέρον της είναι να το κάνει, εκτός κι αν το αποφεύγει για λόγους ηθικής και υγειούς ανταγωνισμού ( :D :D ). Εξάλλου, αν δεις benchmarks, εμφανίζει απόδοση ανά πυρήνα που θα ζήλευαν και desktop επεξεργαστές μεσαίας κατηγορίας και όλα αυτά στα 1,3GHz σε mobile επεξεργαστή με πολύ ελάχιστη κατανάλωση. Λογικά θα πρέπει να οργανώσει σεμινάριο σχεδίασης και κατασκευής cpu σε Intel και AMD, αν τα νούμερα είναι σωστά και όχι να χρησιμοποιεί intel επεξεργαστές σε πολλά μοντέλα της... Απλή λογική χρειάζεται... Υπάρχει, βέβαια, και η περίπτωση να χρησιμοποιεί εξωγήινη τεχνολογία.... :D
atheatos Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Όλοι ξέρουμε ότι το optimization κάνει θαύματα. Το διαφορετικό hardware των κινητών της Apple είναι πάρα πολύ περιορισμένο, σε αντίθεση με αυτό άλλων λειτουργικών (πχ android). Παρόλα αυτά θα σου προτείνω να τρέξεις ένα βαρύ παιχνίδι σε ένα φτηνό Windows phone για να διαπιστώσεις ότι με καλό optimization όλα γίνονται, ακόμα και με φτηνούς διπύρηνους και 512 RAM. Το να συγκρίνεις εφαρμογές σε διαφορετικές πλατφόρμες είναι εντελώς λάθος και το μόνο που μπορείς να συμπεράνεις είναι το πόσο καλογραμμένες είναι στην κάθε πλατφόρμα και τίποτε άλλο. Το ότι κλέβει το πιστεύω, γιατί δεν υπάρχει απόδειξη ότι δεν το κάνει και το συμφέρον της είναι να το κάνει, εκτός κι αν το αποφεύγει για λόγους ηθικής και υγειούς ανταγωνισμού ( :D :D ). Εξάλλου, αν δεις benchmarks, εμφανίζει απόδοση ανά πυρήνα που θα ζήλευαν και desktop επεξεργαστές μεσαίας κατηγορίας και όλα αυτά στα 1,3GHz σε mobile επεξεργαστή... Απλή λογική χρειάζεται... Υπάρχει, βέβαια, και η περίπτωση να χρησιμοποιεί εξωγήινη τεχνολογία.... :D Δεν υπάρχει απόδειξη οτι ΕΣΥ δεν τρολλάρεις , άρα τρολλάρεις ....Επειδη σχεδιάζει και τον επεξεργαστή και το λειτουργικό την κάνει κλέφτη? Αν ειναι προς το συμφέρον της να βγαίνει πρώτη στα benchmark τότε θα τα διαφήμιζε ανάλογα. Εγώ ξέρω οτι τα ghz δεν ειναι το μονο κριτήριο επιδόσεων σε ένα επεξεργαστή. Ειναι σαν μου λες οτι ένας 3.2 pentium 4 ειναι πιο γρήγορος απο έναν 1.6 core 2 duo... Αν ΕΣΥ με την απλή λογική βγάζεις τέτοια συμπεράσματα δεν θέλω να φανταστώ τι θα ελεγες χωρις λογική...
Jophiel Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δεν υπάρχει απόδειξη οτι ΕΣΥ δεν τρολλάρεις , άρα τρολλάρεις .... Μιλάω με επιχειρήματα, δεν έχω οικονομικό συμφέρον εναντίον της Apple, δεν είμαι fan ή hater καμιάς εταιρείας, άρα δεν τρολλάρω. Η Apple έχει κάθε συμφέρον να σε εξαπατήσει, αρκεί να είναι νόμιμο (όχι, απαραίτητα ηθικό), όπως και κάθε εταιρεία. Επειδη σχεδιάζει και τον επεξεργαστή και το λειτουργικό την κάνει κλέφτη? Αν ειναι προς το συμφέρον της να βγαίνει πρώτη στα benchmark τότε θα τα διαφήμιζε ανάλογα. Δεν το διαφημίζει, γιατί δεν θέλει να έρχεται σε άμεση αντιπαράθεση με τον ανταγωνισμό, έτσι διατηρεί το "απρόσιτο" και το "ανώτερο", που διαφημίζει. Αν ήθελε άμεση αντιπαράθεση θα έβαζε επεξεργαστές γνωστών εταιρειών, αλλά όχι : πρέπει να είναι "μοναδικοί"... Το κάνει για να μπορεί να κλέβει και γενικότερα να κάνει ότι θέλει χωρίς να υπάρχει τρόπος αξιόπιστης σύγκρισης των προϊόντων της με τον ανταγωνισμό. Δεν διαφημίζει τις επιδόσεις, απλά τις "προσαρμόζει" στο επίπεδο του ανταγωνισμού, οταν τη βολεύει και κανείς δε μπορεί να καταλάβει αν το κάνει. Σου ξαναγράφω : δες λίγο την απόδοση ανά πυρήνα. Εγώ ξέρω οτι τα ghz δεν ειναι το μονο κριτήριο επιδόσεων σε ένα επεξεργαστή. Ειναι σαν μου λες οτι ένας 3.2 pentium 4 ειναι πιο γρήγορος απο έναν 1.6 core 2 duo... Είμαι αρκετά "παλιός" στο άθλημα για να πέσω στο λογικό σφάλμα που αναφέρεις. Το μήκος των pipelines, ο memory controller, οι ενσωματωμένες εντολές (που αυξάνουν την πολυπλοκότητα κατασκευής), το μέγεθος λιθογραφίας κ.α. είναι υπεύθυνα για τις επιδόσεις ενός επεξέργαστή. Αλλά είναι αδύνατο ένας mobile πυρήνας να έχει παρόμοια ή μεγαλύτερη απόδοση από έναν desktop ίδιας γενειάς με πολύ μικρότερη κατανάλωση και πολυπλοκότητα. Εσύ συγκρίνεις desktop με desktop cpu διαφορετικής γενείας, λιθογραφίας κτλ. Σύγκρινέ μου ένα mobile cpu με ένα μεσαίας κατηγορίας desktop, όπου ο πρώτος να ξεπερνάει σε επεξεργαστική ισχύ τον δεύτερο (σε απόδοση ανα πυρήνα), ίδιας γενειάς. Αν ΕΣΥ με την απλή λογική βγάζεις τέτοια συμπεράσματα δεν θέλω να φανταστώ τι θα ελεγες χωρις λογική... Τη φιλοσοφία αυτή, την είχα γράψει σαν φοιτητής στο μάθημα του marketing, στη σχολή μου (στο δεύτερο πτυχίο μου), και με άριστα το 8,5 (δεν είχα γράψει το τελευταίο θέμα που έπιανε 1,5 μον.) πήρα 9,5 στην ερώτηση : "Δώστε δύο παραδείγματα του κακώς εννοούμενου marketing στη σημερινή εποχή"... Το άλλο ήταν μια γνωστή αλυσίδα που "χάριζε τον ΦΠΑ" (λογιστικά και νομικά αδύνατο, η σωστή έκφραση είναι "έκπτωση 23% επί της καθαρής αξίας", αλλά δεν πουλάει τόσο πολύ...). Αν ήξερες οικονομικά θα συμφωνουσες μαζί μου.
atheatos Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Μιλάω με επιχειρήματα, δεν έχω οικονομικό συμφέρον εναντίον της Apple, δεν είμαι fan ή hater καμιάς εταιρείας, άρα δεν τρολλάρω. Η Apple έχει κάθε συμφέρον να σε εξαπατήσει, αρκεί να είναι νόμιμο (όχι, απαραίτητα ηθικό), όπως και κάθε εταιρεία. Δεν το διαφημίζει, γιατί δεν θέλει να έρχεται σε άμεση αντιπαράθεση με τον ανταγωνισμό, έτσι διατηρεί το "απρόσιτο" και το "ανώτερο", που διαφημίζει. Αν ήθελε άμεση αντιπαράθεση θα έβαζε επεξεργαστές γνωστών εταιρειών, αλλά όχι : πρέπει να είναι "μοναδικοί"... Το κάνει για να μπορεί να κλέβει και γενικότερα να κάνει ότι θέλει χωρίς να υπάρχει τρόπος αξιόπιστης σύγκρισης των προϊόντων της με τον ανταγωνισμό. Δεν διαφημίζει τις επιδόσεις, απλά τις "προσαρμόζει" στο επίπεδο του ανταγωνισμού, οταν τη βολεύει και κανείς δε μπορεί να καταλάβει αν το κάνει. Σου ξαναγράφω : δες λίγο την απόδοση ανά πυρήνα. Είμαι αρκετά "παλιός" στο άθλημα για να πέσω στο λογικό σφάλμα που αναφέρεις. Το μήκος των pipelines, ο memory controller, οι ενσωματωμένες εντολές (που αυξάνουν την πολυπλοκότητα κατασκευής), το μέγεθος λιθογραφίας κ.α. είναι υπεύθυνα για τις επιδόσεις ενός επεξέργαστή. Αλλά είναι αδύνατο ένας mobile πυρήνας να έχει παρόμοια ή μεγαλύτερη απόδοση από έναν desktop ίδιας γενειάς με πολύ μικρότερη κατανάλωση και πολυπλοκότητα. Εσύ συγκρίνεις desktop με desktop cpu διαφορετικής γενείας, λιθογραφίας κτλ. Σύγκρινέ μου ένα mobile cpu με ένα μεσαίας κατηγορίας desktop, όπου ο πρώτος να ξεπερνάει σε επεξεργαστική ισχύ τον δεύτερο (σε απόδοση ανα πυρήνα). Πάλι χρησιμοποιείς βαρύς χαρακτηρισμούς οπως "αδυνατο" για μια αρχιτεκτονική που κάθε χρόνο αυξάνει τις επιδόσεις με ραγδαίους ρυθμούς. Γιατι δεν κοιτάς και τις επιδόσεις μεταξύ s5 και s6 της Samsung και μετα έλα πες για απόδοση πυρήνα και σχεδιασμό του. Δεν πρόκειται να μπει η apple σε αυτή την ανούσια σύγκριση όταν ξέρει εκ των έσω οτι κάθε 6 μήνες εχει εξέλιξη της συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής και πυρήνα.Το τι ειναι αδύνατο για σένα δεν σημαίνει οτι ειναι αδύνατο για όλους και ούτε ΕΣΥ είσαι το μέτρο που θα καθορίσει αν κάποιος κλέβει ,κάνει αδύνατα πράγματα κτλ. Όταν η apple ασχολιόταν με την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική οι περισσότεροι εδω μέσα παίζαμε με τα ghz των x86... Λογικό ειναι να προκαλεί στον κάθεναν είτε το μίσος είτε το ενδιαφέρον. Στοχεύει σε κάτι που ξεφεύγει απο τα στερεότυπα χρόνων και γενικά αυτό που ονομαζουμε PC. Δεν θα κάτσω να κάνω συγκρίσεις σε διαφορετικές αρχιτεκτονικές cpu, όχι γιατι ειναι διαφορετικές, αλλά γιατι στο συγκεκριμένο τομέα υπάρχει έντονος ανταγωνισμός πια και τα δεδομένα αλλάζουν παρα πολύ γρήγορα. ΥΓ. μου αρέσει που σε χαλάει η σύγκριση απόδοσης μεταξυ διαφορετικών λειτουργικών και δεν σε χαλάει η σύγκριση απόδοσης μεταξύ δυο διαφορετικών αρχιτεκτονικών cpu....
Jophiel Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Πάλι χρησιμοποιείς βαρύς χαρακτηρισμούς οπως "αδυνατο" για μια αρχιτεκτονική που κάθε χρόνο αυξάνει τις επιδόσεις με ραγδαίους ρυθμούς. Γιατι δεν κοιτάς και τις επιδόσεις μεταξύ s5 και s6 της Samsung και μετα έλα πες για απόδοση πυρήνα και σχεδιασμό του. Δεν πρόκειται να μπει η apple σε αυτή την ανούσια σύγκριση όταν ξέρει εκ των έσω οτι κάθε 6 μήνες εχει εξέλιξη της συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής και πυρήνα. Τώρα κάνεις σύγκριση mobile - mobile. Το S4 με το S5 δεν έχουν τόσο μεγάλη διαφορά στην απόδοση ανά πυρήνα αν συνυπολογίσεις και την διαφορά στα MHz (το κάνω γιατί ο επεξεργαστής είναι παρόμοιας αρχιτεκτονικής από την ίδια εταιρεία). Ξαναρωτάω : έχεις δει πόση διαφορά έχει σε απόδοση ανά πυρήνα (σύμφωνα με τα benchmarks) η Apple σε σχέση με τον ανταγωνισμό; Σχεδόν +60 - 80%, είναι δηλαδή σε επίπεδο desktop cpu μεσαίας κατηγορίας. Φυσικά και δεν πιστεύω ότι την ενδιαφέρει η τεχνολογική υπεροχή έναντι του ανταγωνισμού, το αντίθετο λέω μάλιστα... Κοίτα εδώ: http://www.gsmarena.com/apple_iphone_5s_vs_lg_g2_vs_nokia_lumia_1020-review-997p5.php ή εδώ: http://www.gsmarena.com/iphone_6_plus_vs_galaxy_note_4-review-1161p6.php Πόση διαφορά έχει το single core σε σχέση με τον ανταγωνισμό.... Το τι ειναι αδύνατο για σένα δεν σημαίνει οτι ειναι αδύνατο για όλους και ούτε ΕΣΥ είσαι το μέτρο που θα καθορίσει αν κάποιος κλέβει ,κάνει αδύνατα πράγματα κτλ. Από τη στιγμή που έχει οικονομικό συμφέρον (όχι τεχνολογική υπεροχή) να το κάνει, τότε θα πρέπει να μου αποδείξει ότι δεν το κάνει και μέχρι τώρα έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να μου αποδείξει ότι θέλει και το κάνει (custom cpu, λειτουργικό που χρησιμοποιεί μόνο η ίδια, απόκρυψη τεχνικών χαρακτηριστικών, κυρίως στο παρελθόν κ.α.). Φυσικά και δεν είμαι το μέτρο, την αποψή μου λέω... Μπορεί να σε ενοχλέι για κάποιο (ανεξήγητο) λόγο, αλλά αυτή είναι... Τί να κάνω; Να γράφω ότι σου αρέσει εσένα; Όταν η apple ασχολιόταν με την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική οι περισσότεροι εδω μέσα παίζαμε με τα ghz των x86... Λογικό ειναι να προκαλεί στον κάθεναν είτε το μίσος είτε το ενδιαφέρον. Στοχεύει σε κάτι που ξεφεύγει απο τα στερεότυπα χρόνων και γενικά αυτό που ονομαζουμε PC. Προσωπικά με ενδιαφέρει από πλευράς οικονομικής οργάνωσης και δεν τη μισώ. Αν ασχοληθείς λίγο με οικονομικά θα πάψεις κι εσύ να αγαπάς ή να μισείς τις εταιρείες. Για μένα είναι όλες ίδιες, αλλά ειδικά στην Apple έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία. Χρησιμοποιεί τόσo προχωρημένο (κακώς εννοούμενο) marketing, που όσο κι αν έχω προσπαθήσει, δεν έχω καταφέρει να κάνω κανένα από τους fan της να καταλάβει το κόλπο και αυτό με κάνει να την θαυμάζω ακόμα περισσότερο. Έχει τη μοναδική ικανότητα να δημιουργεί τους πιο φανατισμένους οπαδούς, άτομα που θα πιανόντουσαν ακόμα και στα χέρiα με κάποιον για χάρη της... Για την παραπάνω άποψή σου θα ήθελα πηγές, Σήμερα, πάντως, το μέλλον δείχνει να ανήκει στους mobile x86. Δεν θα κάτσω να κάνω συγκρίσεις σε διαφορετικές αρχιτεκτονικές cpu, όχι γιατι ειναι διαφορετικές, αλλά γιατι στο συγκεκριμένο τομέα υπάρχει έντονος ανταγωνισμός πια και τα δεδομένα αλλάζουν παρα πολύ γρήγορα. Αυτό το έχουν καταλάβει πολύ πριν από σένα, γι αυτό έχουν δημιουργήσει τον "δικό τους κόσμο". Όλα custom, "μοναδικά" και "αποκλειστικά" (πατενταρισμένα), ώστε να μην υπάρχε καμία σύγκριση άμεσα. Η σύγκριση, που επιτρέπουν, είναι ελεγχόμενη από αυτούς και στις συνθήκες που θέλουν, άρα ουσιαστικά μια ψευδαίσθηση. Για να κάνεις μια σύγκριση επιδόσεων πρέπει να έχεις κάποιο κοινό σημείο και αυτοί έχουν φροντίσει να μην υπάρχει κανένα... Όλα custom... Έτσι καταλήγει, ο χρήστης, ακριβώς σε αυτό που έγραψες παραπάνω : καθόλου σύγκριση, στο απυροβλητο η Apple, ξεχωριστή, μοναδική, holy grail της τεχνολογίας... ΥΓ. μου αρέσει που σε χαλάει η σύγκριση απόδοσης μεταξυ διαφορετικών λειτουργικών και δεν σε χαλάει η σύγκριση απόδοσης μεταξύ δυο διαφορετικών αρχιτεκτονικών cpu.... Ίδιο cpu με διαφορετικό λειτουργικό -> πόσο optimized είναι το λειτουργικό (κυρίως) ίδιο λειτουργικό με διαφορετικό cpu -> πόσο καλό είναι το cpu (κυρίως) Ανάλογα με το τί θέλεις να κάνεις. Αν θέλεις να συγκρίνεις hardware είναι σωστό να το κάνεις με το ίδιο λειτουργικό. Με την Apple : διαφορετικό λειτουργικό, διαφορετικό cpu, διαφορετική ανάλυση οθόνης κτλ... Όλα διαφορετικά, ώστε να μην υπάρχει κάποιο κοινό σημείο σύγκρισης... Κάθε προϊόν Apple μπορεί να σύγκριθεί ΜΟΝΟ με κάποιο άλλο προϊόν Apple, γιατί μόνο μεταξύ του έχουν κάτι κοινό για να κάνεις σύγκριση... Applή λογική...
atheatos Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Τώρα κάνεις σύγκριση mobile - mobile. Το S4 με το S5 δεν έχουν τόσο μεγάλη διαφορά στην απόδοση ανά πυρήνα αν συνυπολογίσεις και την διαφορά στα MHz (το κάνω γιατί ο επεξεργαστής είναι παρόμοιας αρχιτεκτονικής από την ίδια εταιρεία). Ξαναρωτάω : έχεις δει πόση διαφορά έχει σε απόδοση ανά πυρήνα (σύμφωνα με τα benchmarks) η Apple σε σχέση με τον ανταγωνισμό; Σχεδόν +60 - 80%, είναι δηλαδή σε επίπεδο desktop cpu μεσαίας κατηγορίας. Φυσικά και δεν πιστεύω ότι την ενδιαφέρει η τεχνολογική υπεροχή έναντι του ανταγωνισμού, το αντίθετο λέω μάλιστα... Κοίτα εδώ: http://www.gsmarena.com/apple_iphone_5s_vs_lg_g2_vs_nokia_lumia_1020-review-997p5.php ή εδώ: http://www.gsmarena.com/iphone_6_plus_vs_galaxy_note_4-review-1161p6.php Πόση διαφορά έχει το single core σε σχέση με τον ανταγωνισμό.... Από τη στιγμή που έχει οικονομικό συμφέρον (όχι τεχνολογική υπεροχή) να το κάνει, τότε θα πρέπει να μου αποδείξει ότι δεν το κάνει και μέχρι τώρα έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να μου αποδείξει ότι θέλει και το κάνει (custom cpu, λειτουργικό που χρησιμοποιεί μόνο η ίδια, απόκρυψη τεχνικών χαρακτηριστικών, κυρίως στο παρελθόν κ.α.). Φυσικά και δεν είμαι το μέτρο, την αποψή μου λέω... Μπορεί να σε ενοχλέι για κάποιο (ανεξήγητο) λόγο, αλλά αυτή είναι... Τί να κάνω; Να γράφω ότι σου αρέσει εσένα; Προσωπικά με ενδιαφέρει από πλευράς οικονομικής οργάνωσης και δεν τη μισώ. Αν ασχοληθείς λίγο με οικονομικά θα πάψεις κι εσύ να αγαπάς ή να μισείς τις εταιρείες. Για μένα είναι όλες ίδιες, αλλά ειδικά στην Apple έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία. Χρησιμοποιεί τόσo προχωρημένο (κακώς εννοούμενο) marketing, που όσο κι αν έχω προσπαθήσει, δεν έχω καταφέρει να κάνω κανένα από τους fan της να καταλάβει το κόλπο και αυτό με κάνει να την θαυμάζω ακόμα περισσότερο. Έχει τη μοναδική ικανότητα να δημιουργεί τους πιο φανατισμένους οπαδούς, άτομα που θα πιανόντουσαν ακόμα και στα χέρiα με κάποιον για χάρη της... Για την παραπάνω άποψή σου θα ήθελα πηγές, Σήμερα, πάντως, το μέλλον δείχνει να ανήκει στους mobile x86. Αυτό το έχουν καταλάβει πολύ πριν από σένα, γι αυτό έχουν δημιουργήσει τον "δικό τους κόσμο". Όλα custom, "μοναδικά" και "αποκλειστικά" (πατενταρισμένα), ώστε να μην υπάρχε καμία σύγκριση άμεσα. Η σύγκριση, που επιτρέπουν, είναι ελεγχόμενη από αυτούς και στις συνθήκες που θέλουν, άρα ουσιαστικά μια ψευδαίσθηση. Για να κάνεις μια σύγκριση επιδόσεων πρέπει να έχεις κάποιο κοινό σημείο και αυτοί έχουν φροντίσει να μην υπάρχει κανένα... Όλα custom... Έτσι καταλήγει, ο χρήστης, ακριβώς σε αυτό που έγραψες παραπάνω : καθόλου σύγκριση, στο απυροβλητο η Apple, ξεχωριστή, μοναδική, holy grail της τεχνολογίας... Ίδιο cpu με διαφορετικό λειτουργικό -> πόσο optimized είναι το λειτουργικό (κυρίως) ίδιο λειτουργικό με διαφορετικό cpu -> πόσο καλό είναι το cpu (κυρίως) Ανάλογα με το τί θέλεις να κάνεις. Αν θέλεις να συγκρίνεις hardware είναι σωστό να το κάνεις με το ίδιο λειτουργικό. Με την Apple : διαφορετικό λειτουργικό, διαφορετικό cpu, διαφορετική ανάλυση οθόνης κτλ... Όλα διαφορετικά, ώστε να μην υπάρχει κάποιο κοινό σημείο σύγκρισης... Κάθε προϊόν Apple μπορεί να σύγκριθεί ΜΟΝΟ με κάποιο άλλο προϊόν Apple, γιατί μόνο μεταξύ του έχουν κάτι κοινό για να κάνεις σύγκριση... Applή λογική... Συμφωνώ με το τελευταίο. Αλλά δεν καταλαβαίνω πως οτι δεν συγκρίνεται, θεωρείται απάτη, ψέμα, θέμα marketing κτλ.Δεν θέλω να υπερασπιστώ την apple. Αλλά να ξεφεύγουμε απο την λογική και να χαρακτηρίζουμε οπως μας αρέσει κάτι και μετα να λέμε οτι δεν φταίμε εμείς αλλά το marketing το θεωρώ φτηνό.... Αν όλα αυτα που ανάφερες με τις ξεχωριστές cpu λειτουργικά κτλ. Τα κάνει για το marketing και μονο δεν θα χρειαζόταν κάν να μπει σε αυτή την διαδικασία εδω και 30 χρόνια και όχι τωρα που ξυπνήσατε μερικοί και την έχετε δει "εμείς αυτό πιστεύουμε και σε όποιον αρέσει"....καλα μεγάλη ανακάλυψη και πάλι απο αυτους που δεν θέλουν να πουν οτι απλά την μισούν....
Jophiel Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Συμφωνώ με το τελευταίο. Αλλά δεν καταλαβαίνω πως οτι δεν συγκρίνεται, θεωρείται απάτη, ψέμα, θέμα marketing κτλ. Δεν θέλω να υπερασπιστώ την apple. Αλλά να ξεφεύγουμε απο την λογική και να χαρακτηρίζουμε οπως μας αρέσει κάτι και μετα να λέμε οτι δεν φταίμε εμείς αλλά το marketing το θεωρώ φτηνό.... Αν όλα αυτα που ανάφερες με τις ξεχωριστές cpu λειτουργικά κτλ. Τα κάνει για το marketing και μονο δεν θα χρειαζόταν κάν να μπει σε αυτή την διαδικασία εδω και 30 χρόνια και όχι τωρα που ξυπνήσατε μερικοί και την έχετε δει "εμείς αυτό πιστεύουμε και σε όποιον αρέσει"....καλα μεγάλη ανακάλυψη και πάλι απο αυτους που δεν θέλουν να πουν οτι απλά την μισούν.... Το marketing είναι η διαδικασία, κατά την οποία, μια εταιρεία εντοπίζει τις ανάγκες ενός μέρους το καταναλωτικού κοινού και το ικανοποιεί πριν από τον ανταγωνισμό. Σήμερα η έννοια του marketing έχει ταυτιστεί με την εξαπάτιση του καταναλωτή. Με τον όρο εξαπάτηση αναφέρομαι στο να πουλάς ένα προϊόν, το οποίο είναι διαφορετικό από αυτό που διαφημίζεις, στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το, κακώς εννοούμενο, marketing ανεβάζει την τιμή του προϊόντος με πολύ μικρό κόστος (σε σχέση με το επιπλέον κέρδος). Δε μπορώ να καταλάβω τη λογική σου : γιατί να μισώ την Apple; Μου πήρε τους πελάτες; Όχι. Δεν έχω χρήματα να αγοράσω τα προϊόντα της; ΟΧΙ (με κεφαλαία για να δώσω έμφαση). Μου ανήκει ανταγωνίστρια εταιρεία; Όχι. Μάλλον εσύ μπαίνεις στη διαδικασία να βάζεις ταμπέλες στον κόσμο. Δε μπορεί, δηλαδή, απλά να διαφωνώ με την "επιθετική πολιτική", που εφαρμόζει; Πρέπει, απαραίτητα να την μισώ; Και να ίσχυε κάτι τέτοιο εσύ τί ρόλο παίζεις; Υπέρμαχος της τιμής και της ακεραιότητάς της; Δεν το λέω για να σε κατηγορήσω, αλλά για να τονίσω το προφανές : μπορώ να την κατηγορώ με στοιχεία, αλλά δε μπορείς να την υπερασπίζεσαι χωρίς στοιχεία. Όταν φτάνεις στο σημείο να μην μπορείς να στηρίξεις, καθαρά με λογική, το λόγο που κάνεις κάτι, τότε πρέπει να αρχίσεις να αναρωτιέσαι : μηπως έχω πέσει θύμα του marketing; Το "αυτό πιστεύω και σε όποιον αρέσει" το κάνει αυτός που δεν έχει επιχειρήματα και γνώσεις. Προσωπικά δεν έχω τέτοιο πρόβλημα. Ορίστε και δύο παραπομπές - τροφή για σκέψη : 1ο μέρος: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=402722 2ο μέρος: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=402894
atheatos Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Το marketing είναι η διαδικασία, κατά την οποία, μια εταιρεία εντοπίζει τις ανάγκες ενός μέρους το καταναλωτικού κοινού και το ικανοποιεί πριν από τον ανταγωνισμό. Σήμερα η έννοια του marketing έχει ταυτιστεί με την εξαπάτιση του καταναλωτή. Με τον όρο εξαπάτηση αναφέρομαι στο να πουλάς ένα προϊόν, το οποίο είναι διαφορετικό από αυτό που διαφημίζεις, στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το, κακώς εννοούμενο, marketing ανεβάζει την τιμή του προϊόντος με πολύ μικρό κόστος (σε σχέση με το επιπλέον κέρδος). Δε μπορώ να καταλάβω τη λογική σου : γιατί να μισώ την Apple; Μου πήρε τους πελάτες; Όχι. Δεν έχω χρήματα να αγοράσω τα προϊόντα της; ΟΧΙ (με κεφαλαία για να δώσω έμφαση). Μου ανήκει ανταγωνίστρια εταιρεία; Όχι. Μάλλον εσύ μπαίνεις στη διαδικασία να βάζεις ταμπέλες στον κόσμο. Δε μπορεί, δηλαδή, απλά να διαφωνώ με την "επιθετική πολιτική", που εφαρμόζει; Πρέπει, απαραίτητα να την μισώ; Και να ίσχυε κάτι τέτοιο εσύ τί ρόλο παίζεις; Υπέρμαχος της τιμής και της ακεραιότητάς της; Δεν το λέω για να σε κατηγορήσω, αλλά για να τονίσω το προφανές : μπορώ να την κατηγορώ με στοιχεία, αλλά δε μπορείς να την υπερασπίζεσαι χωρίς στοιχεία. Όταν φτάνεις στο σημείο να μην μπορείς να στηρίξεις, καθαρά με λογική, το λόγο που κάνεις κάτι, τότε πρέπει να αρχίσεις να αναρωτιέσαι : μηπως έχω πέσει θύμα του marketing; Το "αυτό πιστεύω και σε όποιον αρέσει" το κάνει αυτός που δεν έχει επιχειρήματα και γνώσεις. Προσωπικά δεν έχω τέτοιο πρόβλημα. Ορίστε και δύο παραπομπές - τροφή για σκέψη : 1ο μέρος: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=402722 2ο μέρος: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=402894 Τροφή για σκέψη:τα τελευταία 20 χρόνια περίπου η apple ειχε αυτή την "επιθετική πολιτική". Τα τελευταία 10 περίπου χρόνια έγινε γνωστή....γιατι άραγε?
Jophiel Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 (επεξεργασμένο) Τροφή για σκέψη:τα τελευταία 20 χρόνια περίπου η apple ειχε αυτή την "επιθετική πολιτική". Τα τελευταία 10 περίπου χρόνια έγινε γνωστή....γιατι άραγε? Λιγότερο από 10ετία. Περίπου 7-8 χρόνια από το πρώτο iphone άρχισε να παίρνει τα πάνω της. Πράγματι για την εποχή του ήταν ένα πολύ καλό προϊόν, τώρα το βρίσκω αδιάφορο. Μπορώ να βρω πολλά πράγματα, που μπορούν να κάνουν ανταγωνιστικά προϊόντα και σχεδόν κανένα που να μπορεί να κάνει το iphone απέναντι σε αυτά τα προϊόντα. Το ipad είναι εμπειρία ipod σε μεγαλύτερη έκδοση, το οποίο είναι ένα iphone χωρίς πομποδέκτη, πράγμα απαράδεκτο για τα δικά δεδομένα τουλάχιστον. Υπάρχουν tablet που προσφέρουν desktop εμπειρία στη μισή τιμή από το ipad, όμως έχει φροντίσει να σε πείσει ότι, για κάποιο λόγο, παραμένει καλύτερη με tablet (όπως το ipad), που έχουν καθαρά mobile δυνατότητες. Τότε, εκμεταλλεύτηκε τον σχεδόν ανύπαρκτο ανταγωνισμό της εποχής για πολλούς λόγους, που είναι εκτός θέματος να αναλύσουμε. Απλά λειτούργησε, αρχικά, συγκυριακά και κάνοντας κάποιες πολύ έξυπνες κινήσεις marketing (εκμεταλλευόμενη τα συγκυριακά κέρδη της) έφερε καλά αποτελέσματα. Παρακολουθώ την ιστορία της και έχω προ πολλού σκεφτεί γιατί έχει πετύχει τόσα πράγματα σήμερα. Αρχικά : δεν αφήνει, πλέον, τίποτα στην τύχη. Όλα είναι μελετημένα και σχεδιασμένα προσεκτικά. Αυτό σε μια εταιρεία τόσο μεγάλης κλίμακας είναι αξιοθαύμαστο. Σου είπα ότι είναι η αδυναμία μου στον τομέα του marketing και δεν το λέω καθόλου ειρωνικά... Αμφιβάλω αν διάβασες της πηγές που παρέθεσα στο προηγούμενο ποστ μου, έτσι; Χρησιμοποιούν άρθρα από τους NY Times και το Reuters, αλλά δεν έχει καμία σημασία: δεν θα τα πιστέψεις. Λογικά, όμως, δεν το διάβασες, γιατί έρχεται σε αντίθεση με αυτό που πιστεύεις τυφλά και δεν θέλεις να αλλάξεις, ακόμα κι αν δεν ισχύει : "η Apple είναι η καλύτερη, είναι ανώτερη, είναι κορυφή και όλοι οι υπόλοιποι απλά ζηλεύουν και τη λασπολογούν. Τόσοι άνθρωποι αγοράζουν τα προϊόντα της και είναι ευχαριστημένοι. Άρα είναι η καλύτερη..." και θα σου απαντήσω: "Ο δίαλογος και η συζήτηση είναι μάταια όταν υπάρχει προκατάληψη.Eπίσης η γνώμη των πολλών αλλά άσχετων, είναι χειρότερη απο την γνώμη ενός και σχετικού." Πολύ σωστή έκφραση, η οποία συνοψίζει το πρόβλημα του απλού ανθρώπου, αλλά δεν την έχεις αντιληφθεί σε βάθος, απλώς την αναπαράγεις. Για να φτάσουμε στο επίπεδο να ακούμε, πρέπει να ξεπεράσουμε το στάδιο του εγωισμού μας και δυστυχώς πολλοί λίγοι το καταφέρνουν αυτό. Γεγονός που εκμεταλλεύεται το marketing στο έπακρο... Επεξ/σία 9 Απριλίου 2015 από Jophiel
atheatos Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Λιγότερο από 10ετία. Περίπου 7-8 χρόνια από το πρώτο iphone άρχισε να παίρνει τα πάνω της. Πράγματι για την εποχή του ήταν ένα πολύ καλό προϊόν, τώρα το βρίσκω αδιάφορο. Μπορώ να βρω πολλά πράγματα, που μπορούν να κάνουν ανταγωνιστικά προϊόντα και σχεδόν κανένα που να μπορεί να κάνει το iphone απέναντι σε αυτά τα προϊόντα. Το ipad είναι εμπειρία ipod σε μεγαλύτερη έκδοση, το οποίο είναι ένα iphone χωρίς πομποδέκτη, πράγμα απαράδεκτο για τα δικά δεδομένα τουλάχιστον. Υπάρχουν tablet που προσφέρουν desktop εμπειρία στη μισή τιμή από το ipad, όμως έχει φροντίσει να σε πείσει ότι, για κάποιο λόγο, παραμένει καλύτερη με tablet (όπως το ipad), που έχουν καθαρά mobile δυνατότητες. Τότε, εκμεταλλεύτηκε τον σχεδόν ανύπαρκτο ανταγωνισμό της εποχής για πολλούς λόγους, που είναι εκτός θέματος να αναλύσουμε. Απλά λειτούργησε, αρχικά, συγκυριακά και κάνοντας κάποιες πολύ έξυπνες κινήσεις marketing (εκμεταλλευόμενη τα συγκυριακά κέρδη της) έφερε καλά αποτελέσματα. Παρακολουθώ την ιστορία της και έχω προ πολλού σκεφτεί γιατί έχει πετύχει τόσα πράγματα σήμερα. Αρχικά : δεν αφήνει, πλέον, τίποτα στην τύχη. Όλα είναι μελετημένα και σχεδιασμένα προσεκτικά. Αυτό σε μια εταιρεία τόσο μεγάλης κλίμακας είναι αξιοθαύμαστο. Σου είπα ότι είναι η αδυναμία μου στον τομέα του marketing και δεν το λέω καθόλου ειρωνικά... Αμφιβάλω αν διάβασες της πηγές που παρέθεσα στο προηγούμενο ποστ μου, έτσι; Χρησιμοποιούν άρθρα από τους NY Times και το Reuters, αλλά δεν έχει καμία σημασία: δεν θα τα πιστέψεις. Λογικά, όμως, δεν το διάβασες, γιατί έρχεται σε αντίθεση με αυτό που πιστεύεις τυφλά και δεν θέλεις να αλλάξεις, ακόμα κι αν δεν ισχύει : "η Apple είναι η καλύτερη, είναι ανώτερη, είναι κορυφή και όλοι οι υπόλοιποι απλά ζηλεύουν και τη λασπολογούν. Τόσοι άνθρωποι αγοράζουν τα προϊόντα της και είναι ευχαριστημένοι. Άρα είναι η καλύτερη..." και θα σου απαντήσω: "Ο δίαλογος και η συζήτηση είναι μάταια όταν υπάρχει προκατάληψη.Eπίσης η γνώμη των πολλών αλλά άσχετων, είναι χειρότερη απο την γνώμη ενός και σχετικού." Πολύ σωστή έκφραση, η οποία συνοψίζει το πρόβλημα του απλού ανθρώπου, αλλά δεν την έχεις αντιληφθεί σε βάθος, απλώς την αναπαράγεις. Για να φτάσουμε στο επίπεδο να ακούμε, πρέπει να ξεπεράσουμε το στάδιο του εγωισμού μας και δυστυχώς πολλοί λίγοι το καταφέρνουν αυτό. Γεγονός που εκμεταλλεύεται το marketing στο έπακρο... Λυπάμαι αλλά οπως οι περισσότεροι ξέρεις για την Apple μονο όσα παρουσιάζονται τα τελευταία 7 -8 χρόνια. 20 χρόνια τωρα φτιάχνει αντίστοιχα προϊόντα με το iPhone. Το iPod ήταν η είσοδος της στην κατηγορία προϊόντων με τιμή στα όρια που οι περισσότεροι έχουν την δυνατότητα να διαθέσουν για τέτοια προϊόντα.Το φαινόμενο που λέγεται Apple για μένα δεν υπάρχει. Γιατι την γνωρίζω πριν απο το 2000. Οπως λέει και υπογραφή μου δεν ανήκω στην κατηγορία των περισσότερων που την βλέπουν σαν φαινόμενο και την σχολιάζουν,τι και αν ειναι η ny times ή ο Πάπας ο ίδιος... Θες να ασχοληθείς με αυτα που λένε οι περισσότεροι? δικαίωμα σου. Δεν θα ακολουθήσω αλλά θα μου επιτρέψεις να παρέμβω όπου κρίνω οτι ξεφεύγεις. Μπορείς να συνεχίσεις να πιστεύεις οτι το marketing 20 ετιας αποκαλύφτηκε πριν απο 10 χρόνια,οτι η apple κλέβει στα benchmark,οτι φτιάχνει προϊόντα που ακολουθούν το marketing της τελευταίας 10 ετιας,αγνοώντας για την ιστορία της. Η αλήθεια βρίσκεται σε όσους δεν ξεχνούν,αλλά ΕΣΥ δεν έχεις τίποτα θυμηθείς....
Jophiel Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Λυπάμαι αλλά οπως οι περισσότεροι ξέρεις για την Apple μονο όσα παρουσιάζονται τα τελευταία 7 -8 χρόνια. 20 χρόνια τωρα φτιάχνει αντίστοιχα προϊόντα με το iPhone. Το iPod ήταν η είσοδος της στην κατηγορία προϊόντων με τιμή στα όρια που οι περισσότεροι έχουν την δυνατότητα να διαθέσουν για τέτοια προϊόντα. Ποια είναι αυτά τα προϊόντα που έφτιαχνε πριν από 20 χρόνια η Apple και είναι αντίστοιχα με το iphone; Παραπομπές παρακαλώ... Πριν από 20 χρόνια υπήρχαν κάποια "τούβλα" με την ικανότητα να κάνουν κλήσεις και η Apple είχε smartphones (ή κάτι αντίστοιχο); Θέλω κι εγώ αυτό που καπνίζεις... :D Το φαινόμενο που λέγεται Apple για μένα δεν υπάρχει. Γιατι την γνωρίζω πριν απο το 2000. ...Και γω το ίδιο. Πού καταλήγει αυτή η δήλωση; Οπως λέει και υπογραφή μου δεν ανήκω στην κατηγορία των περισσότερων που την βλέπουν σαν φαινόμενο και την σχολιάζουν,τι και αν ειναι η ny times ή ο Πάπας ο ίδιος... ...Εκτός κι αν γράφουνε κάτι καλό γι αυτή. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να ξέρουν κάτι παραπάνω από σένα. Εσύ, κατά τα άλλα, δεν έχεις κανένα πρόβλημα στο να "κάνεις διάλογο και συζήτηση χωρίς προκατάληψη". Κατά την υπογραφή σου... Θες να ασχοληθείς με αυτα που λένε οι περισσότεροι? δικαίωμα σου. Ευχαριστώ ... Αλλά δεν κατάλαβα : τί εννοείς; Τί λένε οι περισσότεροι; Δεν θα ακολουθήσω αλλά θα μου επιτρέψεις να παρέμβω όπου κρίνω οτι ξεφεύγεις. Μάλιστα δάσκαλε... . Δημοκρατία έχουμε, φυσικά και μπορείς να παρεμβαίνεις και να λες τη γνώμη σου. Μπορείς να συνεχίσεις να πιστεύεις οτι το marketing 20 ετιας αποκαλύφτηκε πριν απο 10 χρόνια,οτι η apple κλέβει στα benchmark,οτι φτιάχνει προϊόντα που ακολουθούν το marketing της τελευταίας 10 ετιας,αγνοώντας για την ιστορία της. Το marketing άρχισε να εφαρμόζεται στις επιχειρήσεις το 1960 σαν επιχειρηματικός σχεδιασμός και ενσωματώθηκε σε όλη την παραγωγική διαδικασία τη δεκαετία του 80 περίπου. Και για να μην ψάχνεις στο wiki είναι από το "Αρχές Μαρκετινγκ Η Ελληνική προσέγγιση" Εκδ. Rosilli. Αν και είναι κάτι που έχω διδαχτεί εδώ και αρκετά χρόνια. Το αν κλέβει στα benchmark το έχω αναλύσει παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση τα benchmarks είναι optimized για τα προϊόντα της, πράγμα που δεν μπορεί να υποστηρίξει κανένας άλλος (τουλάχιστον στο βαθμό που μπορεί η Apple). Αυτό και μόνο της δίνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα, που δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς. Το ότι αναφέρεις την ιστορία της σε τί ακριβώς αποσκοπεί; Θέλεις να στηρίξεις κάποιο λογικό επιχείρημα ή απλά προσπαθείς να επαληθεύσεις το παραπάνω που έγραψα: ...όσο κι αν έχω προσπαθήσει, δεν έχω καταφέρει να κάνω κανένα από τους fan της να καταλάβει το κόλπο και αυτό με κάνει να την θαυμάζω ακόμα περισσότερο. Έχει τη μοναδική ικανότητα να δημιουργεί τους πιο φανατισμένους οπαδούς, άτομα που θα πιανόντουσαν ακόμα και στα χέρiα με κάποιον για χάρη της... Η αλήθεια βρίσκεται σε όσους δεν ξεχνούν,αλλά ΕΣΥ δεν έχεις τίποτα θυμηθείς.... Η αλήθεια είναι υποκειμενική, η πραγματικότητα είναι αντικειμενική. H αντίληψη της πραγματικότητας εξαρτάται και από τις γνώσεις του ατόμου. Θυμάμαι, γιατί ήμουν εκεί και μάλιστα σε αρκετά μεγάλη ηλικία, αλλά δεν κατάλαβα (για ακόμα μια φορά) το νόημα. Εκτός κι αν εννοείς ότι είμαι πολύ μικρός για να κρίνω μια εταιρεία όπως η Apple (Holy Grail). Να γράψω, τέλος, ότι δεν έχω καμία διάθεση να σε προσβάλλω και συγνώμη αν, άθελά μου, το έκανα. Ο καθένας μας λέει τη γνώμη του και ασχέτως αν διαφωνούμε, χαίρομαι που το κάνουμε πολιτισμένα... και δεν το γράφω ειρωνικά.
Omnigeek Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Τόσες εφαρμογές υπαρχουν που δουλευουν στις συσκευές. Δεν έχεις παρα να πάρεις μερικές και να τις δοκιμάσεις σε διαφορετικές συσκευές για να καταλάβεις την απόδοση του hardware. Αυτό είναι η όλη ουσία. Αν το ένα κάνει καλύτερα την δουλειά μου από ένα άλλο τι με ενδιαφέρει το πως, το γιατί, τα optimization, τα benchmark και οι πυρήνες. Αυτά είναι για να παίζουν και να τσακώνονται τα παιδάκια. Ένα τούμπανο punto δεν γίνεται m3 και ας την "παίρνει" ενδεχομένως στα φανάρια
Jophiel Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Αυτό είναι η όλη ουσία. Αν το ένα κάνει καλύτερα την δουλειά μου από ένα άλλο τι με ενδιαφέρει το πως, το γιατί, τα optimization, τα benchmark και οι πυρήνες. Αυτά είναι για να παίζουν και να τσακώνονται τα παιδάκια. Ένα τούμπανο punto δεν γίνεται m3 και ας την "παίρνει" ενδεχομένως στα φανάρια Αν εννοείς να κάνει τη δουλειά του μέσου χρήστη, αυτό μπορεί να γίνει και με ένα windows phone των 100€. Εκτός κι αν δε σε ενδιαφέρει ούτε η τιμή...
Omnigeek Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Δεν έχω χρησιμοποιήσει wp και δεν ξέρω. Αν interface/ποιότητα κατασκευής/optimization/οικοσύστημα είναι στην ίδια κλάση τότε μια τέτοια συσκευή στο 1/8 της τιμής σίγουρα θα έχει ακαταμάχητο vfm. Τα καταναλωτικά αγαθά όμως τείνουν να κοστίζουν τόσο όσο είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οι αγοραστές τους οπότε είμαι δύσπιστος αν είναι τόσο καλή και γενναιόδωρη η MS ή οποιαδήποτε εταιρία.
Jophiel Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Δεν έχω χρησιμοποιήσει wp και δεν ξέρω. Αν interface/ποιότητα κατασκευής/optimization/οικοσύστημα είναι στην ίδια κλάση τότε μια τέτοια συσκευή στο 1/8 της τιμής σίγουρα θα έχει ακαταμάχητο vfm. Τα καταναλωτικά αγαθά όμως τείνουν να κοστίζουν τόσο όσο είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οι αγοραστές τους οπότε είμαι δύσπιστος αν είναι τόσο καλή και γενναιόδωρη η MS ή οποιαδήποτε εταιρία. Η διάθεση των καταναλωτών να πληρώσουν ένα προϊόν δεν έχει να κάνει με την ποιότητα, αλλά με την ικανοποίηση που παίρνει ο αγοραστής από την χρήση του προϊόντος και είναι υποκειμενική. Παράγοντες που την επηρεάζουν είναι και η διαφήμιση. Οπότε είναι εντελώς μη μετρήσιμο μέγεθος, με αντικειμενικά κριτήρια. Τα Wp είναι τελείως smooth εμπειρία (ακόμα και τα πιο φτηνά μοντέλα), έχουν optimization το ίδιο καλό με τα iphone (όχι γιατί έγινε κάποιο θαύμα, απλά δεν έχουν μεγάλη ποικιλία hardware, όπως και η Apple), το interface είναι καλύτερο από της Apple (υποκειμενικό) με τα ζωντανά εικονίδια και τις περισσότερες επιλογές (αποστολή/λήψη με bluetooth, file manager κτλ). Σαν οικοσύστημα έχουν τις μισές (και κάτι λιγότερο) από τις εφαρμογές της Apple, αλλά προσφέρουν την ίδια ασφάλεια και έχουν ενοποιημένο store με τη desktop έκδοση του λειτουργικού. Σαν εφαρμογές σε καλύπτουν στα πάντα (τουλάχιστον εμένα, έχω εγκατεστημένες 126 εφαρμογές, από παιχνίδια μέχρι remote desktop, μετρηση φωτεινότητας περιβάλλοντος, εφαρμογές γραφείου, gps κ.α και να σημειωθεί ότι δεν κολλάει καθόλου). Η μόνη εφαρμογή που δεν μπόρεσα να βρω είναι μια της Bayer, για ένα φίλο, που είναι γεωπόνος και η οποία εφαρμογή υπάρχει σε android. Οι εφαρμογές του store έχουν ξεπεράσει τις 500.000 εδώ και 6 μήνες. Συνολικά είναι υπεραρκετές και οι περισσότερες είναι δωρεάν, Τις βασικές τις έχει φτιάξει η ίδια η MS και είναι πολύ καλής ποιότητας και δωρεαν. Από την έκδοση 8 και μετά χρησιμοποιούν τον ίδιο πυρήνα με την desktop έκδοση, οπότε δε θα αργήσει να ανέβει ο αριθμός τους στα επίπεδα των άλλων 2. Όλες οι εφαρμογές του store, πάντως, τρέχουν χωρίς κολλήματα, ακόμα και στα μοντέλα των 60€. H MS έχει υποσχεθεί αναβαθμίσεις λογισμικού για 3 χρόνια από την ημ/νια κυκλοφορίας του κάθε μοντέλου και ισχύει για όλα τα μοντέλα (ακόμα και γι αυτά που κοστίζουν 60€). Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή σύμφωνα με την τιμή τους, πχ το lumia 830 συνδυάζει γυαλί, αλουμίνιο και polycarbon πλαστικό με 230€. Να σημειώσω ότι το polycarbon πλαστικό είναι πιο ακριβό από το αλουμίνιο... Το 930 που έχω αυτή την εποχή είναι καλύτερο από iphone ή παρόμοιας ποιότητας σε όλους σχεδόν τους τομείς, στη μισή τιμή. Δεν το κάνει από γενναιοδωρία, αλλά επειδή μέχρι τόσα είναι διατεθειμένοι οι αγοραστές να πληρώσουν. Αν ανέβουν οι πωλήσεις της προφανώς και θα ανεβάσει τις τιμές στα ίδια προϊόντα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις