MiDi_MiLiZ Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Και για καλυτερη τιμη και για την πιθανοτητα να φας λιγοτερη απατη, προτιμησε ιδιωτη αντι για μαντρα και ακολουθησε οσο μπορεις τους ελεγχους που προαναφερθηκαν. Πχ ενας ιδιωτης που πουλαει το αμαξι του χωρις μεσαζοντες, ειναι πιο δυσκολο να γυρισει τα χιλιομετρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petaw-se-oneiro Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Τα χιλιόμετρα δεν αντικατοπρίζουν απαραίτητα την κατάσταση του αυτοκινήτου. Ας πούμε ένα αυτοκίνητο με 200.000 με καλή συντήρηση μπορεί να "κελαηδάει" και ένα άλλο με τα ίδια χιλιόμετρα να είναι στα τελευταία του. Τώρα απο εκεί και πέρα μην εμπιστεύεσαι ούτε τα βιβλία service των μεταχειρισμένων απα μάντρα, ούτε το τι λέει το κοντέρ. Βέβαια υπάρχουν και πολλά απο ιδιώτες με "πειραγμένα" βιβλία και κοντέρ αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Πάντως για τις μάντρες αυτός είναι γενικός κανόνας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
trujillo2008 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Και για καλυτερη τιμη και για την πιθανοτητα να φας λιγοτερη απατη, προτιμησε ιδιωτη αντι για μαντρα και ακολουθησε οσο μπορεις τους ελεγχους που προαναφερθηκαν. Πχ ενας ιδιωτης που πουλαει το αμαξι του χωρις μεσαζοντες, ειναι πιο δυσκολο να γυρισει τα χιλιομετρα. πλεον με κατι μηχανηματακια που υπαρχουν στο ebay δυστυχως ειναι πλεον πολυ ευκολο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 πλεον με κατι μηχανηματακια που υπαρχουν στο ebay δυστυχως ειναι πλεον πολυ ευκολο Πολύ εύκολο δεν είναι με την καμία. Αναλόγως και το αμάξι βέβαια. Στο 90% των περιπτώσεων πρέπει να ξηλώσεις κοντέρ και να το λύσεις για να πάρεις πρόσβαση στην EPPROM που έχει απο πίσω. Τα καινούρια δε, αυτοκίνητα, καταγράφουν εκτός απο το κοντέρ και αλλού τα χλμ, οπότε πρέπει να πας και εκεί για να τα αλλάξεις. Δεν λέω οτι είναι ακατόρθωτο, αλλά αυτός που θα αναλάβει να κάνει κάτι τέτοιο πρέπει να έχει έναν βαθμό άνεσης τόσο με τα αυτοκίνητα όσο και με τους υπολογιστές - και φυσικά - να πιάνει το χέρι του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Αναλόγως το αμάξι. Στο δικό μου (Polo '08) μια μέρα με το διαγνωστικό και ένα καλωδιάκι των 5€ από eBay πήγαινα μπρος-πίσω τα χιλιόμετρα για πλάκα. Χωρίς να ξηλώσω τίποτα, απλά κότσαρα ένα φις OBD και είχα στα γόνατά μου το laptop. Μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Το αναλόγως το αμάξι, το αναφέρω και γω. Ίδια ακριβώς φάση με αυτή που περιγράφεις είναι και στο Astra G. Με μία φύσα των 15 ευρώ και ένα πρόγραμμα, κάνεις ότι θες στο κοντέρ. Σε 307 όμως (και σε όλα τα αμάξια του PSA group που έχουν και BSI εγκέφαλο) θα ματώσεις. Ένα απο τα προγράμματα που κάνει αυτή τη δουλειά είναι το tacho pro. Βάζοντας το (μαζί με το αμάξι που μας ενδιαφέρει) στο youtube, υπάρχει η πιθανότητα να έχει ανέβει η διαδικασία σε video, και να διαπιστώσει ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος αν μπορεί (ή όχι) να το κάνει ο ίδιος. Ενημερωτικά πάντως, ποιο software χρησιμοποίησες στο Polo σου? Γιατί εξ' όσων γνωρίζω το VAS PC και το O.D.I.S (τα επίσημα του VAG group) δεν τα κάνουν αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Το VCDS-Lite της Ross-Tech. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Αυτό δεν είναι που "πιάνει" και μερικά BMW ή κάνω λάθος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Επισήμως είναι μόνο για VAG. Τώρα αν καταλάθως (???) πιάνει το interface και οι κωδικοί και κάνα BMW τι να πω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα