Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και για καλυτερη τιμη και για την πιθανοτητα να φας λιγοτερη απατη, προτιμησε ιδιωτη αντι για μαντρα και ακολουθησε οσο μπορεις τους ελεγχους που προαναφερθηκαν.

 

Πχ ενας ιδιωτης που πουλαει το αμαξι του χωρις μεσαζοντες, ειναι πιο δυσκολο να γυρισει τα χιλιομετρα.

Δημοσ.

Τα χιλιόμετρα δεν αντικατοπρίζουν απαραίτητα την κατάσταση του αυτοκινήτου. Ας πούμε ένα αυτοκίνητο με 200.000 με καλή συντήρηση μπορεί να "κελαηδάει" και ένα άλλο με τα ίδια χιλιόμετρα να είναι στα τελευταία του. Τώρα απο εκεί και πέρα μην εμπιστεύεσαι ούτε τα βιβλία service  των μεταχειρισμένων απα μάντρα, ούτε το τι λέει το κοντέρ. Βέβαια υπάρχουν και πολλά απο ιδιώτες με "πειραγμένα" βιβλία και κοντέρ αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Πάντως για τις μάντρες αυτός είναι γενικός κανόνας.

Δημοσ.

Και για καλυτερη τιμη και για την πιθανοτητα να φας λιγοτερη απατη, προτιμησε ιδιωτη αντι για μαντρα και ακολουθησε οσο μπορεις τους ελεγχους που προαναφερθηκαν.

 

Πχ ενας ιδιωτης που πουλαει το αμαξι του χωρις μεσαζοντες, ειναι πιο δυσκολο να γυρισει τα χιλιομετρα.

πλεον με κατι μηχανηματακια που υπαρχουν στο ebay δυστυχως ειναι πλεον πολυ ευκολο

Δημοσ.

πλεον με κατι μηχανηματακια που υπαρχουν στο ebay δυστυχως ειναι πλεον πολυ ευκολο

 

Πολύ εύκολο δεν είναι με την καμία. Αναλόγως και το αμάξι βέβαια. Στο 90% των περιπτώσεων πρέπει να ξηλώσεις κοντέρ και να το λύσεις για να πάρεις πρόσβαση στην EPPROM που έχει απο πίσω. Τα καινούρια δε, αυτοκίνητα, καταγράφουν εκτός απο το κοντέρ και αλλού τα χλμ, οπότε πρέπει να πας και εκεί για να τα αλλάξεις. Δεν λέω οτι είναι ακατόρθωτο, αλλά αυτός που θα αναλάβει να κάνει κάτι τέτοιο πρέπει να έχει έναν βαθμό άνεσης τόσο με τα αυτοκίνητα όσο και με τους υπολογιστές - και φυσικά - να πιάνει το χέρι του.

Δημοσ.

Αναλόγως το αμάξι. Στο δικό μου (Polo '08) μια μέρα με το διαγνωστικό και ένα καλωδιάκι των 5€ από eBay πήγαινα μπρος-πίσω τα χιλιόμετρα για πλάκα. Χωρίς να ξηλώσω τίποτα, απλά κότσαρα ένα φις OBD και είχα στα γόνατά μου το laptop. Μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε.

Δημοσ.

Το αναλόγως το αμάξι, το αναφέρω και γω. Ίδια ακριβώς φάση με αυτή που περιγράφεις είναι και στο Astra G. Με μία φύσα των 15 ευρώ και ένα πρόγραμμα, κάνεις ότι θες στο κοντέρ. Σε 307 όμως (και σε όλα τα αμάξια του PSA group που έχουν και BSI εγκέφαλο) θα ματώσεις.

 

Ένα απο τα προγράμματα που κάνει αυτή τη δουλειά είναι το tacho pro. Βάζοντας το (μαζί με το αμάξι που μας ενδιαφέρει) στο youtube, υπάρχει η πιθανότητα να έχει ανέβει η διαδικασία σε video, και να διαπιστώσει ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος αν μπορεί (ή όχι) να το κάνει ο ίδιος.

 

Ενημερωτικά πάντως, ποιο software χρησιμοποίησες στο Polo σου? Γιατί εξ' όσων γνωρίζω το VAS PC και το O.D.I.S (τα επίσημα του VAG group) δεν τα κάνουν αυτά.

Δημοσ.

Επισήμως είναι μόνο για VAG. Τώρα αν καταλάθως (???) πιάνει το interface και οι κωδικοί και κάνα BMW τι να πω. :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...