Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ας πούμε ένα Mazda MX-5. Μετά από πόσα χλμ πρέπει να αποφεύγεται, χωρίς καν να προηγηθεί έλεγχος σε συνεργείο; 200,000; Παίζει ρόλο η περιοχή, όπως ας πούμε Αθήνα; (που να δείχνει πως το αυτοκίνητο ήταν συνέχεια 1η-2α στην πόλη)


π.χ. τόσα χλμ είναι πολλά; http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6139480/

Δημοσ.

εξαρταται κατα ποσο το προσεχε ο προηγουμενος,ποιος μου λεει εμενα οτι και 50.000 χλμ να εχει οτι ειναι καλο, μπορει να μην εχει αλλαξει λαδια ποτε πχ.

Γενικα να κοιτας κατω απο 200κ

  • Like 1
Δημοσ.

το θεμα ειναι να συναντηθειτε απο κοντα με τον πωλητη, και να τον κοψεις τι ανθρωπος ειναι και τι χρηση του εκανε.

Οχι αυτα που σου λεει, αυτα που καταλαβαινεις απο τη γλωσσα του σωματος. Πρεπει να γινει σαν ανακριση, κατω απο εναν φιλικο μανδυα χαμογελου, χειριζεσαι την κουβεντα ετσι ωστε αποκαλυφθει μονος του

 

Ρωτας πχ τι του αρεσει, τι δεν του αρεσει, τι θα του εκανε αν μπορουσε να το κρατησει, γιατι το δινει, τι αλλο αμαξι θελει να παρει κτλ

 

Αν ξερεις οτι αυτο το αμαξι εχει βγαλει ενα στανταρ προβλημα, δεν τον ρωτας με τη μια, τον αφηνεις να δει αν θα στο πει μονος του, και το πως το διορθωσε. Αν δεν σου πει τιποτα, τον ρωτας αργοτερα στη κουβεντα

 

ρωτα τον ποσο του εκαιγε περιπου, εκει βλεπεις πολλα για τον ανθρωπο (οχι μονο απο το νουμερο που θα σου πει)

 

πχ ο ενας σου λεει: «με ενα 20αρικο βγαζω μια εβδομαδα»

 

και ο αλλος: «κοιτα αναλογα , μεσα στην πολη χαλαρα, γυρω στα 6-7L στα 100κμ, εξω παιζει απο 4 στα ηρεμα εως 12 πλακωμενος»

 

και κρινεις ποιοτητα ανθρωπου και πιθανων οδηγου-συντηρητη

 

Αυτο που σκοτωνει τους αγοραστες ειναι η απελπισια και η βιασυνη. Θελει ηρεμια, χρονο και να δεις πολλα αυτοκινητα. Δες αυτοκινητα που δεν πολυσκοπευεις να αγορασεις, ωστε να μαθεις να κρινεις ανθρωπους και αυτοκινητα σε τετοιες φασεις.

 

Μπορει ο αλλος να το ειχε για να κανει τις δουλειες του ή

για να το σπαει καθε βραδυ στα φαναρια ή

για να το βγαζει 2 φορες την εβδομαδα να το χαρει

κτλ

 

το βασικο θεμα ειναι τι συντηρηση του εχει κανει και με τι προσοχη, καλυτερα να σου πει πχ «το βγαζω καθε Κυριακη χαραματα και του πινω το αιμα, γι' αυτο αναγκαστικα αλλαζω λαδια καθε 3κ χμ»

 

καλο ειναι πριν το αγορασεις

 

-να το ακουσεις πως δουλευει παγωμενο

-βαζεις να σε παει μια βολτα ο πωλητης, για να τσεκαρεις πανω κατω πως συμπεριφερεται σαν οδηγος

-το κανεις βολτα εσυ, ή ακομα καλυτερα καποιος που εχει/ειχε το ιδιο αμαξι

-το κανει βολτα δικος σου εμπιστος μηχανικος, ή/και καποιος που τα εχει δουλεψει αυτα τα αμαξια, και να το σηκωσει στη ραμπα

-να του παρει συμπιεση σε ΟΛΟΥΣ του κυλινδρους

-να το πας να το τσεκαρει ενας φανοποιος και να το μετρησει ενας ευθυγραμμισας

 

και να εχει βαψει εναν προφυλακτηρα ή ενα φτερο, δεν τρεχει τιποτα, άλλα ειναι πιο σημαντικα

 

αν ο πωλητης δεν σου λεει παπαριες, δεν θα εχει κανενα προβλημα με ολους αυτους τους ελεγχους, εννοειται οτι θα ειναι μπροστα.

 

Αν δεν εισαι 100% σιγουρος για τον μηχανικο σου, δεν κανονιζετε ραντεβου εκει, αλλα συναντιεστε αλλου και τον πας εσυ, mafia style

 

εξαρταται κατα ποσο το προσεχε ο προηγουμενος,ποιος μου λεει εμενα οτι και 50.000 χλμ να εχει οτι ειναι καλο, μπορει να μην εχει αλλαξει λαδια ποτε πχ.

Γενικα να κοιτας κατω απο 200κ

 

υπαρχουν αυτοκινητα με 300+ K κμ που τα εχουν ολα σε ταξιδια/εκδρομες

 

και ποιος σου λεει οτι και να γραφει 50K κμ θα ειναι η αληθεια;


Ας πούμε ένα Mazda MX-5. Μετά από πόσα χλμ πρέπει να αποφεύγεται, χωρίς καν να προηγηθεί έλεγχος σε συνεργείο; 200,000; Παίζει ρόλο η περιοχή, όπως ας πούμε Αθήνα; (που να δείχνει πως το αυτοκίνητο ήταν συνέχεια 1η-2α στην πόλη)


π.χ. τόσα χλμ είναι πολλά; http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6139480/

 

σαν αγγελια ειναι καλογραμμενη, και αυτο ειναι ενα σημαντικο +

  • Like 7
Δημοσ.

το θεμα ειναι να συναντηθειτε απο κοντα με τον πωλητη, και να τον κοψεις τι ανθρωπος ειναι και τι χρηση του εκανε.

Οχι αυτα που σου λεει, αυτα που καταλαβαινεις απο τη γλωσσα του σωματος. Πρεπει να γινει σαν ανακριση, κατω απο εναν φιλικο μανδυα χαμογελου, χειριζεσαι την κουβεντα ετσι ωστε αποκαλυφθει μονος του

 

Ρωτας πχ τι του αρεσει, τι δεν του αρεσει, τι θα του εκανε αν μπορουσε να το κρατησει, γιατι το δινει, τι αλλο αμαξι θελει να παρει κτλ

 

Αν ξερεις οτι αυτο το αμαξι εχει βγαλει ενα στανταρ προβλημα, δεν τον ρωτας με τη μια, τον αφηνεις να δει αν θα στο πει μονος του, και το πως το διορθωσε. Αν δεν σου πει τιποτα, τον ρωτας αργοτερα στη κουβεντα

 

ρωτα τον ποσο του εκαιγε περιπου, εκει βλεπεις πολλα για τον ανθρωπο (οχι μονο απο το νουμερο που θα σου πει)

 

πχ ο ενας σου λεει: «με ενα 20αρικο βγαζω μια εβδομαδα»

 

και ο αλλος: «κοιτα αναλογα , μεσα στην πολη χαλαρα, γυρω στα 6-7L στα 100κμ, εξω παιζει απο 4 στα ηρεμα εως 12 πλακωμενος»

 

και κρινεις ποιοτητα ανθρωπου και πιθανων οδηγου-συντηρητη

 

Αυτο που σκοτωνει τους αγοραστες ειναι η απελπισια και η βιασυνη. Θελει ηρεμια, χρονο και να δεις πολλα αυτοκινητα. Δες αυτοκινητα που δεν πολυσκοπευεις να αγορασεις, ωστε να μαθεις να κρινεις ανθρωπους και αυτοκινητα σε τετοιες φασεις.

 

Μπορει ο αλλος να το ειχε για να κανει τις δουλειες του ή

για να το σπαει καθε βραδυ στα φαναρια ή

για να το βγαζει 2 φορες την εβδομαδα να το χαρει

κτλ

 

το βασικο θεμα ειναι τι συντηρηση του εχει κανει και με τι προσοχη, καλυτερα να σου πει πχ «το βγαζω καθε Κυριακη χαραματα και του πινω το αιμα, γι' αυτο αναγκαστικα αλλαζω λαδια καθε 3κ χμ»

 

καλο ειναι πριν το αγορασεις

 

-να το ακουσεις πως δουλευει παγωμενο

-βαζεις να σε παει μια βολτα ο πωλητης, για να τσεκαρεις πανω κατω πως συμπεριφερεται σαν οδηγος

-το κανεις βολτα εσυ, ή ακομα καλυτερα καποιος που εχει/ειχε το ιδιο αμαξι

-το κανει βολτα δικος σου εμπιστος μηχανικος, ή/και καποιος που τα εχει δουλεψει αυτα τα αμαξια, και να το σηκωσει στη ραμπα

-να του παρει συμπιεση σε ΟΛΟΥΣ του κυλινδρους

-να το πας να το τσεκαρει ενας φανοποιος και να το μετρησει ενας ευθυγραμμισας

 

και να εχει βαψει εναν προφυλακτηρα ή ενα φτερο, δεν τρεχει τιποτα, άλλα ειναι πιο σημαντικα

 

αν ο πωλητης δεν σου λεει παπαριες, δεν θα εχει κανενα προβλημα με ολους αυτους τους ελεγχους, εννοειται οτι θα ειναι μπροστα.

 

Αν δεν εισαι 100% σιγουρος για τον μηχανικο σου, δεν κανονιζετε ραντεβου εκει, αλλα συναντιεστε αλλου και τον πας εσυ, mafia style

 

 

υπαρχουν αυτοκινητα με 300+ K κμ που τα εχουν ολα σε ταξιδια/εκδρομες

 

και ποιος σου λεει οτι και να γραφει 50K κμ θα ειναι η αληθεια;

 

σαν αγγελια ειναι καλογραμμενη, και αυτο ειναι ενα σημαντικο +

Α-να-λυ-τι-κό-τα-τος! ;)

Δημοσ.

Ακριβός όμως ότι λέει ο MT60RS... 

 

Γενικά κοίτα και για άλλα αμάξια. Να ξέρεις το συγκεκριμένο είναι λίγο ρουφίχτρα! 1800cc-140hp-πισωκίνητο. Αν ντε και καλά θες κάμπριο επίσης κοίτα για μεταλλικές οροφές. Μπορεί όταν το ανοίγεις να μην έχεις πορτμπαγκάζ αλλά η κουκούλα μετά από καιρό μπάζει.

 

Ένα άλλο cabrio πολύ όμορφο και οικονομικό είναι το Peugeot 207CC του συμφορουμιτή leonidas_fs που από ότι είδα κάνει και γραμμάτια. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ας πούμε ένα Mazda MX-5. Μετά από πόσα χλμ πρέπει να αποφεύγεται, χωρίς καν να προηγηθεί έλεγχος σε συνεργείο; 200,000; Παίζει ρόλο η περιοχή, όπως ας πούμε Αθήνα; (που να δείχνει πως το αυτοκίνητο ήταν συνέχεια 1η-2α στην πόλη)

 

 

π.χ. τόσα χλμ είναι πολλά; http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6139480/

 

Δεν υπαρχει συγκεκριμενος αριθμος χιλιομετρων οπου μπορεις να πεις οτι κατω απο αυτον τον αριθμο ειναι καλα και πανω κοιτας αλλου. Το πιο βασικο ειναι η χρηση και μετα η συντηρηση. Υπαρχουν αμαξια με 150Κ χλμ που ειναι σαν καινουρια και υπαρχουν και με 50Κ που ειναι για πεταμα.

 

Γενικα το πας να το δει κατα σειρα φανοποιος, μετα μηχανικος, μετα ηλεκτρολογος. Επισης μπορεις να τσεκαρεις online για το τι προβληματα βγαζει το συγκεκριμενο μοντελο, αν τα γνωριζει ο ιδιοκτητης και αν εχει κανει κατι γι αυτα. Ακομα, αυτο που μπορεις να κανεις ειναι μπεις στο αντιστοιχο forum των φιλων του συγκεκριμενου μοντελου και να δεις τι αυτοκινητα παιζουν εκει.

 

Αμα δεις ας πουμε οτι πωλειται ενα αμαξι απο καποιον που εχει 500 δημοσιευσεις, ξερεις οτι ειναι καυλογκαζος αλλα τουλαχιστον ασχολειται με το αυτοκινητο του, το προσεχει, την ψαχνει γενικα την δουλεια κλπ. Επισης μπορεις να τσεκαρεις τα ποστ του να δεις τι ανθρωπος ειναι. Ιδεες δινω βεβαια, αυτο δεν σημαινει οτι αυτα που λεω ειναι απολυτα, μην τα παρεις σαν ευαγγελιο. Στα υπολοιπα με καλυψε ο αποπανως. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τα χιλιόμετρα είναι σε συνάρτηση και με την συντήρηση που του κάνει.. το πρώτο που θα τον ρωτήσεις είναι που το πάει για σέρβις, να δεις τι παίζει, μετά κοίτα το βιβλίο να δεις πως είναι γραμμένα τα σέρβις του.. αν έχεις γνώσεις ρίξτου μια ματιά, αν όχι συνεργείο που εμπιστεύεσαι! Δύσκολη απάντηση... αν δεν δεις το όχημα.  

  • Like 1
Δημοσ.

το θεμα ειναι να συναντηθειτε απο κοντα με τον πωλητη, και να τον κοψεις τι ανθρωπος ειναι και τι χρηση του εκανε.

Οχι αυτα που σου λεει, αυτα που καταλαβαινεις απο τη γλωσσα του σωματος. Πρεπει να γινει σαν ανακριση, κατω απο εναν φιλικο μανδυα χαμογελου, χειριζεσαι την κουβεντα ετσι ωστε αποκαλυφθει μονος του

 

Ρωτας πχ τι του αρεσει, τι δεν του αρεσει, τι θα του εκανε αν μπορουσε να το κρατησει, γιατι το δινει, τι αλλο αμαξι θελει να παρει κτλ

 

Αν ξερεις οτι αυτο το αμαξι εχει βγαλει ενα στανταρ προβλημα, δεν τον ρωτας με τη μια, τον αφηνεις να δει αν θα στο πει μονος του, και το πως το διορθωσε. Αν δεν σου πει τιποτα, τον ρωτας αργοτερα στη κουβεντα

 

ρωτα τον ποσο του εκαιγε περιπου, εκει βλεπεις πολλα για τον ανθρωπο (οχι μονο απο το νουμερο που θα σου πει)

 

πχ ο ενας σου λεει: «με ενα 20αρικο βγαζω μια εβδομαδα»

 

και ο αλλος: «κοιτα αναλογα , μεσα στην πολη χαλαρα, γυρω στα 6-7L στα 100κμ, εξω παιζει απο 4 στα ηρεμα εως 12 πλακωμενος»

 

και κρινεις ποιοτητα ανθρωπου και πιθανων οδηγου-συντηρητη

 

Αυτο που σκοτωνει τους αγοραστες ειναι η απελπισια και η βιασυνη. Θελει ηρεμια, χρονο και να δεις πολλα αυτοκινητα. Δες αυτοκινητα που δεν πολυσκοπευεις να αγορασεις, ωστε να μαθεις να κρινεις ανθρωπους και αυτοκινητα σε τετοιες φασεις.

 

Μπορει ο αλλος να το ειχε για να κανει τις δουλειες του ή

για να το σπαει καθε βραδυ στα φαναρια ή

για να το βγαζει 2 φορες την εβδομαδα να το χαρει

κτλ

 

το βασικο θεμα ειναι τι συντηρηση του εχει κανει και με τι προσοχη, καλυτερα να σου πει πχ «το βγαζω καθε Κυριακη χαραματα και του πινω το αιμα, γι' αυτο αναγκαστικα αλλαζω λαδια καθε 3κ χμ»

 

καλο ειναι πριν το αγορασεις

 

-να το ακουσεις πως δουλευει παγωμενο

-βαζεις να σε παει μια βολτα ο πωλητης, για να τσεκαρεις πανω κατω πως συμπεριφερεται σαν οδηγος

-το κανεις βολτα εσυ, ή ακομα καλυτερα καποιος που εχει/ειχε το ιδιο αμαξι

-το κανει βολτα δικος σου εμπιστος μηχανικος, ή/και καποιος που τα εχει δουλεψει αυτα τα αμαξια, και να το σηκωσει στη ραμπα

-να του παρει συμπιεση σε ΟΛΟΥΣ του κυλινδρους

-να το πας να το τσεκαρει ενας φανοποιος και να το μετρησει ενας ευθυγραμμισας

 

και να εχει βαψει εναν προφυλακτηρα ή ενα φτερο, δεν τρεχει τιποτα, άλλα ειναι πιο σημαντικα

 

αν ο πωλητης δεν σου λεει παπαριες, δεν θα εχει κανενα προβλημα με ολους αυτους τους ελεγχους, εννοειται οτι θα ειναι μπροστα.

 

Αν δεν εισαι 100% σιγουρος για τον μηχανικο σου, δεν κανονιζετε ραντεβου εκει, αλλα συναντιεστε αλλου και τον πας εσυ, mafia style

 

 

υπαρχουν αυτοκινητα με 300+ K κμ που τα εχουν ολα σε ταξιδια/εκδρομες

 

και ποιος σου λεει οτι και να γραφει 50K κμ θα ειναι η αληθεια;

 

σαν αγγελια ειναι καλογραμμενη, και αυτο ειναι ενα σημαντικο +

αδερφε αν χρειαστω κατι μπορω να απευθυνθω σε σενα? μην φωναζεις , θα παρεις και συ κατι ! :-) :D

  • Like 1
Δημοσ.

κοιτα, απο αμαξια δεν ξερω πολλα. Να σε βοηθησω σε μια ερευνα και να σου πω μια γνωμη (που θα προερχεται απο τις δικες μου αποψεις, μπορει και να ειναι λαθος), ναι. Να αναλαβω καποια ευθυνη, οχι. Σε καθε περιπτωση, ενα pm δεν χαλασε κανεναν.

  • Like 5
Δημοσ.

κοιτα, απο αμαξια δεν ξερω πολλα. Να σε βοηθησω σε μια ερευνα και να σου πω μια γνωμη (που θα προερχεται απο τις δικες μου αποψεις, μπορει και να ειναι λαθος), ναι. Να αναλαβω καποια ευθυνη, οχι. Σε καθε περιπτωση, ενα pm δεν χαλασε κανεναν.

Τετοια ποστ επρεπε να εχουν πολλα λαικ..

 

Φιλε που ψαχνεσαι αυτα που θες να δωσεις τα συν, πανε παρε τον μηχανικο σου μαζι να το βλεπει, δωστπυ μετα κατι ή καντου το τραπεζι...

 

Ειδικα αν.ειναι φανοποιος τοσο το καλυτερο η μηχανη ξαναφτιαχνεται το σκαρι οχι

  • Like 1
Δημοσ.

Το κακό είναι πάντος ότι με τα χιλιόμετρα δε βγάζεις άκρη. Μπορεί το άλλο να έχει πχ 200.000 και να το γυρνάνε στα 80.000 και να μην έχει γίνει κανένα από τα μεγάλα service. Αν ο άλλος απλώς το προσέχει με προσωπική φροντίδα και κάνει τα απολύτως απαραίτητα, αν είσαι άπειρος και χωρίς να έχεις φανοποιό-μηχανικό έμπιστο μαζί σου, δε πρόκειται να το καταλάβεις. Θέλει πολύ ψάξιμο και δικά σου άτομα για έλεγχο. Ξέρει κάποιος αυτά τα σαραβαλάκια με μικρά κυβικά πχ matiz, twingo μέχρι πόσα χιλιόμετρα μπορεί να βγάλει ο κινητήρας αν τα προσέχει κάποιος; Για τα τρικύλινδρα;

  • Like 1
Δημοσ.

Σιγουρα η συντηρηση παιζει τον μεγαλυτερο ρολο αλλα για βενζινη να κοιτας κατω απο 150.000.

Πετρελαιο και με 300.000 μπορει να ειναι τζαμι

Δημοσ.

Το πισωγυρισμα χιλιομετρων ειναι μεγαλο προβλημα. Η μονο αξιοπιστη λυση ειναι να παρεις αμαξι που εχει κανει τα σερβις στην επισημη αντιπροσωπεια, οποτε θα ειναι και περασμενα ηλεκτρονικα και δεν παιζει περιπτωση να εχει γυρισει τιποτα...

  

  PS: Απο την στιγμη που ενα αμαξι εχει κανει ολα τα σερβις και τους ελεγχους του οταν επρεπε, δεν πιστευω οτι υπαρχει περιπτωση ενα αμαξι με 150.000 να ειναι σε καλυτερη κατασταση απο ενα με 50.000. Αμα ο οδηγος δεν ειναι καγκουρας 20χρονος να τρεχει σε wannabe αγωνες τοτε απλα δεν υπαρχει περιπτωση.

   Αλλα και σαυτην την περιπτωση το αμαξι του δεν θα ειναι οικογενειακο, οποτε για συγκεκριμενες κατηγοριες αμαξιων, εφοσον ολα τα σερβις ειναι οκ, οσα λιγοτερα χιλιομετρα, σε τοσο καλυτερη κατασταση το αμαξι. 

   Αμα θελεις να παρεις πχ RX8 τοτε πας γυρευοντας σε σχεση με το να παρεις ενα mazda 3...

 

   Ενα απο τα σημαντικα θεματακια σε αμαξια με αρκετα χιλιομετρα που πρεπει να κοιτας ειναι ποσο θελει μεχρι να το κανεις μεγαλο σερβις. Αμα σε 15.000 χιλιομετρα πρεπει να δωσεις 1.500 ευρα, αυτο ειναι ενα σημαντικοτατο κοστος που πρεπει να το συνυπολογισεις...

Δημοσ.

Το πισωγυρισμα χιλιομετρων ειναι μεγαλο προβλημα. Η μονο αξιοπιστη λυση ειναι να παρεις αμαξι που εχει κανει τα σερβις στην επισημη αντιπροσωπεια, οποτε θα ειναι και περασμενα ηλεκτρονικα και δεν παιζει περιπτωση να εχει γυρισει τιποτα...

  

 

 

δεν μπορουν να παιξουν λαμογιες και συνεννοησεις με μεγαλομαντραδες;

Δημοσ.

δεν μπορουν να παιξουν λαμογιες και συνεννοησεις με μεγαλομαντραδες;

   Δεν νομιζω να μπορουνε να πειραξουν τις βασεις δεδομενων ολης της BMW πχ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...