Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%

 

Καλησπέρα παιδιά,έχω στην κατοχή μου ένα κινητό sony Z3  αγορασμένο στις 22/01/2015.Από την πρώτη μέρα που το πήρα το έχω σε γυαλί προστασίας και θήκη...

 

 

Σήμερα θέλησα να τραβήξω ένα video την ώρα που έβρεχε,βράχηκε λίγο η οθόνη και το σκούπισα,από εκείνη την ώρα άρχισε να μου κάνει νούμερα,στην αρχή άρχισε να τρεμοπαίζει και να μου εμφανίζει διάφορα χρώματα όπου να ναι(όπως η εικόνα),μετά από λίγο άρχισε να αναβοσβήνει,και τώρα άκρα του τάφου σιωπή...πατάω το κεντρικό κουμπί να ανάψει και το μονο που κάνει είναι η οθόνη από μαύρη να φωτίζει λίγο και να γίνεται γκρι...

 

Τι μπορώ να περιμένω από την Sony? Θα με καλύψει η εγγύηση?

και αν ναι,θα μου το αντικαταστήσουν? κανονικά ρε παιδιά για αδιάβροχο δεν το πλασάρουν?με λίγο 

νερό βροχής και πάπαλα???

Επεξ/σία από Fingerboy
  • Like 1
Δημοσ.

απο περιεργεια: και αν καποιος δεν θελει να μπλεξει με arvato,δεν γινεται να το παει απευθειας στην sony και να πει απλα οτι δεν θελω να μπλεξω με arvato λογω κακιστης εμπειριας;

Δημοσ.

Από εχθές διαβάζω εμπειρίες χρηστών με Arvato...έχω απελπιστεί...ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω...

Σήμερα επικοινώνησα με την εταιρία που το αγόρασα και μου είπε ο τεχνικός τους να το στείλω στην Arvato 

εγώ με Ελτά, τον ρώτησα αν με καλύπτει η εγγύηση και μου είπε ότι φυσικά με καλύπτει γιατί τα κινητά αυτά 

είναι στεγανά οπότε δεν δικαιολογείτε να περάσει νερό...όταν τον ρώτησα για επισκευή ή αντικατάσταση μου 

απάντησε ότι δύσκολα θα γίνει αντικατάσταση και λογικά επισκευή...

 

Τι επισκευή να γίνει σε ένα κινητό που κάηκαν όλα μέσα?θα είναι στεγανό από τους τεχνικούς της Arvato 

όταν θα έρθει στα χέρια μου? εδώ διαβάζω ότι απλές συσκευές στάλθηκαν σε αυτή την εταιρία και επιστράφηκαν 

χειρότερα από ότι ήταν...

Δημοσ.

γιατι πολυ απλα δεν λες στην σονυ οτι δν θες να το πας στην arvato επειδη τα service ειναι πραγματικα αθλια;

Δημοσ.

Από εχθές διαβάζω εμπειρίες χρηστών με Arvato...έχω απελπιστεί...ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω...

Σήμερα επικοινώνησα με την εταιρία που το αγόρασα και μου είπε ο τεχνικός τους να το στείλω στην Arvato 

εγώ με Ελτά, τον ρώτησα αν με καλύπτει η εγγύηση και μου είπε ότι φυσικά με καλύπτει γιατί τα κινητά αυτά 

είναι στεγανά οπότε δεν δικαιολογείτε να περάσει νερό...όταν τον ρώτησα για επισκευή ή αντικατάσταση μου 

απάντησε ότι δύσκολα θα γίνει αντικατάσταση και λογικά επισκευή...

 

Τι επισκευή να γίνει σε ένα κινητό που κάηκαν όλα μέσα?θα είναι στεγανό από τους τεχνικούς της Arvato 

όταν θα έρθει στα χέρια μου? εδώ διαβάζω ότι απλές συσκευές στάλθηκαν σε αυτή την εταιρία και επιστράφηκαν 

χειρότερα από ότι ήταν...

 

θα το πας εκει που το πηρες . 

 

θα τους πεις τι εγινε και οτι ειναι στην εγγυηση. 

 

Θα μεινεις καμια 15 μερες χωρις κινητο.

 

Θα παρεις καινουργιο ή επισκευασμενο πισω. Αυτα... μην τα δραματοποιεις :-)

Δημοσ.

Πρεπει να σταματήσει αυτό το ηλίθιο πράγμα με το αδιάβροχο!επειδή λένε οτι είναι αδιάβροχη μια συσκευή πρεπει ή να το βάλει κάποιος μέσα στο μπάνιο ή να τραβήξει βίντεο μέσα στη βροχή? Ή να το πλένει? Είναι δυνατόν μια στα χίλια θα πάθει κάτι όπως τώρα και μετα θα τρέχεις!! Φιλέ πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί με υο κάνουμε! Για το κινητό πάρε στην Σόνυ τηλέφωνο και ψαξτο!

Δημοσ.

Όταν το κινητό φίλε μου,εγώ και ο κάθε καταναλωτής το πληρώνει με κάποιες προδιαγραφές τότε επιβάλετε 

η συσκευή να ανταπεξέρχεται,αν εγώ το είχα 2 χρόνια,και δεν το είχα βάλει ΟΥΤΕ μία φορά στο νερό(βροχής) 

και το έβαζα εφόσον είχε λήξη η εγγύηση του τι θα μου έλεγε η Sony? ναι μεν ήταν προβληματικό,αλλά τώρα δεν 

έχει εγγύηση? 

 

όταν πληρώνω κάτι επιβάλετε να πληρεί αυτά που λέει ότι προσφέρει

Δημοσ.

Το καταστημα δεν ειναι υποχρεωμενο βασει νομου να αναλαβει την επισκευη του κινητου στελνοντας το στην αντιπροσωπεια?

 

Πες μας ποιο ειναι να το να το βαλουμε σε black list.

  • Like 1
Δημοσ.

Όταν το κινητό φίλε μου,εγώ και ο κάθε καταναλωτής το πληρώνει με κάποιες προδιαγραφές τότε επιβάλετε 

η συσκευή να ανταπεξέρχεται,αν εγώ το είχα 2 χρόνια,και δεν το είχα βάλει ΟΥΤΕ μία φορά στο νερό(βροχής) 

και το έβαζα εφόσον είχε λήξη η εγγύηση του τι θα μου έλεγε η Sony? ναι μεν ήταν προβληματικό,αλλά τώρα δεν 

έχει εγγύηση? 

 

όταν πληρώνω κάτι επιβάλετε να πληρεί αυτά που λέει ότι προσφέρει

συμφωνω σε αυτο που λες εν μερη αλλα δες τι συνεβει τωρα? και βρηκες μπελα στα καλα καθουμενα? εγω γιαυτο το λεω ! προσωπικα δεν θα το βαζα σε νερο στη ψυχρα ουτε στο μπανιο κτλπ αλλα ευχομαι να βρεις ακρη  :-)

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Έχω στείλει το κινητό από την προηγούμενη Δευτέρα στην Arvato,δεν έχει επικοινωνήσει κανένας μαζί μου,

σήμερα έχω πάρει 3 φορές,περιμένω και τις 3 φορές από 33 λεπτά στην αναμονή και στο τέλος πέφτει η γραμμή........

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...