Joshua21 Δημοσ. 3 Απριλίου 2015 Δημοσ. 3 Απριλίου 2015 καλησπερα, Σκεφτομαι να αγορασω το αυτοκινητο του τιτλου το οποιο εχει 200.000χμ,εχετε καποια προσωπικη εμπειρια απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο; ποσο αντεχει αυτος ο κινητηρας; επισης στην αγγελια γραφει οτι τα σερβις εχουν γινει ολα στην ωρα τους. ευχαριστω! Υποκειμενικό το πόσο αντέχει αυτός ο κινητήρας, κατά πάσα πιθανότητα του απομένει πολύ ζωή ακόμα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τον ελέγξεις, μια μέτρηση συμπίεσης θα σου δείξει την κατάσταση του. 200 000 ΧΛΜ ? Ούτε καν να το σκεφτεσαι να το αγοράσεις.. Μέσο όρο ζωής πριν τα φτήσουν παντελώς έχουν 250000 χλμ οι βενζινοκινητήρες. Πρόσεχε δεν εννοώ χωρίς να βγάζουν προβλήματα και να τρέχεις για επισκευές. Μιλάω για ολική καταστροφή . Απο κει και πέρα αυτό το αμάξι με τόσα χλμ θέλει πολλά μαζέματα. Ολική καταστροφή σαν το σαράντα τρίο του τυπά παρακάτω που τα πήρε στη μασχάλη? 1
MT60RS Δημοσ. 3 Απριλίου 2015 Δημοσ. 3 Απριλίου 2015 παρε κι ενα σχετικο (αυτοι οι ιδιοι κραζουν τους Βουλγαρους οδηγους για το οτι οδηγανε επικινδυνα) https://www.youtube.com/watch?v=CTw3EAhTFQ8
trujillo2008 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Αυτό τι, προκύπτει από κάποιο μαθηματικό τύπο που συμπεραίνει ανατίναξη του κινητήρα στις 250.000χλμ; Μια χαρά μπορεί να βγάλει ένα καλοσυντηρημένο αμάξι και 300.000 και 500.000χλμ. υπερβαλλεις . εκτος αν μιλαμε για ντιζελ
liopyr Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Γιατί ο βενζινοκινητήρας που συντηρείται κατάλληλα τι θα πάθει; Απλά είναι τα πράγματα, υπάρχουν ίδια αμάξια που έχουν 300.000χλμ. απροβλημάτιστα και άλλα που έχουν 80.000 και είναι για πέταμα. Αν δεν υπάρχει κάποιο σοβαρό κατασκευαστικό λάθος, είναι στα χέρια του οδηγού να το κάνει να αντέξει με σωστή συντήρηση και συνετή οδήγηση. Αν αλλάζεις ιμάντες κάθε 10 χρόνια, αν ακούς κάποιο περίεργο ήχο και λες δε βαριέσαι, αν ο μάστοράς σου είναι ο Τσάκωνας και αν οδηγάς σαν κανίβαλος με κόφτες και καρφωτές νομίζοντας πως είσαι σε ταινία του Hollywood, ναι, κάποια στιγμή θα σπάσει. 1
georg3b Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δηλαδή το Avensis πρώτης γενιάς που χρησιμοποιώ και έχει φτάσει πλέον 299.000χλμ ενώ κάθε εβδομάδα εδώ και 6 χρόνια γράφει 700χλμ είναι τεχνολογικό επίτευγμα? Δεν νομίζω..Παρόλο που του πίνω το αίμα κάποιες φορές. Φυσικά στο όχημά μου η συντήρηση γίνεται πάντα τακτικά, όπως τακτικά τσεκάρω - όπως οφείλει κάθε οδηγός - τί γίνεται κάτω από το καπό μου και δεν το γράφω στα @@ μέχρι το επόμενο περιοδικό σέρβις. Αν δεν υπάρχει ζήτημα κατασκευής και ελλιπούς συντήρησης μια χαρά φτάνουν και 500.000χλμ, εκτός και αν είναι τύπου wankel. Απο 'κει και πέρα, ναι, ένας κινητήρας ντίζελ έχει σαφώς αρκετά μεγαλύτερες αντοχές, με την ζωή του να φτάνει έως και 700-800.000χλμ
NickTG Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 υπερβαλλεις . εκτος αν μιλαμε για ντιζελ 310000 χλμ είχε η Corolla μας όταν την πουλησαμε. Χωρίς κανένα πρόβλημα και έτσι συνέχισε για αρκετό καιρό ακόμα αφού την είχε γείτονας και τη βλέπαμε. 280000χλμ έχει τώρα το RAV4 που έχουμε. Δεν δίνει σημάδια πως θα εκραγεί.
atasos Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 σε θεμα πιστευω χλμ δεν εχει τοσο θεμα να τα παιξει το μοτερ αντε να τσιμπαει λιγο λαδακι.Απο κει κ περα αν εχει βιβλιο σερβις θα δει και την ιστορια του αυτοκινητου οπως και το αν εχει αλλαχτει και δισκοπλατο γιατι εκει θελει αρκετα χρηματα αλλαγης να υπολογιζει.Ας ρωτησει και κανα μαστορα ο φιλος που ειναι και πιο πολυ σχετικος στο ειδος
Liverpool89 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Το ιστορικο δεν μπορεις να το μαθεις απο την ασφαλεια; αν πας να το ασφαλισεις θα ναι πιο ακριβη γιατι θα το χει τρακαρει ή κανω λαθος
dimitrisOP Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Το ιστορικο δεν μπορεις να το μαθεις απο την ασφαλεια; αν πας να το ασφαλισεις θα ναι πιο ακριβη γιατι θα το χει τρακαρει ή κανω λαθος ισχυει αυτο
Joshua21 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Το ιστορικο δεν μπορεις να το μαθεις απο την ασφαλεια; Δεν ξέρω τι εννοείς ως "ιστορικό", αλλά το μόνο που ίσως μπορέσεις να μάθεις είναι τα δηλωμένα ατυχήματα στα οποία έχει εμπλακεί. αν πας να το ασφαλισεις θα ναι πιο ακριβη γιατι θα το χει τρακαρει ή κανω λαθος Δεν νομίζω, από όσο ξέρω το bonus-malus είναι ένα σύστημα επιβράβευσης/τιμωρίας για τον οδηγό και όχι για το αυτοκίνητο. Αν και τα τελευταία χρόνια έχει καταστρατηγηθεί αυτό το σύστημα, με αποτέλεσμα όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα να ασφαλίζονται στην χαμηλότερη κατηγορία.
atasos Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 ετσι ειναι το ιστορικο για την ασφαλιση δηλαδη το bonus-malus ειναι για τον οδηγο οχι για το αμαξι αφου μεταβιβαζεται σε αλλον το αμαξι,ο αγοραστης δεν επιβαρυνεται για τον προηγουμενο κατοχο εφοσον ακυρωνεται και η ασφαλεια.Η ασφαλεια δεν μεταβιβαζεται.οσο για το ιστορικο πιο πανω που ανεφερα απο το βιβλιο σερβις εννουσα μηχανικα μερη κτλ,οτι εργασια δηλαδη εχει κανει ο πωλητης στο αμαξι του
SolicitedCrib4 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Το Opel Vectra C μου(δεν έχουν και την καλύτερη φήμη σε θέματα αξιοπιστίας) έχει γράψει 265.000 χλμ και συνεχίζει και χωρίς να λαμβάνει και κάποια ιδιαίτερη φροντίδα. Σε νορμάλ πλαίσια. Και δεν έχει βγάλει καμία κάποια ιδιαίτερη και μεγάλη βλάβη. Δεν ξέρω άμα εγώ ο τυχερός ή οι άλλοι άτυχοι ή και δεν τα φροντίζουν σωστά, εγώ πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τα έγραψα αυτά για να δώσω σε αυτούς που νομίζουν οτι οι βενζινοκινητήρες πεθαίνουν νωρίς να καταλάβουν ότι αυτό δεν ισχύει πάντα.
aGka8l Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Δημοσ. 10 Απριλίου 2015 Δηλαδή το Avensis πρώτης γενιάς που χρησιμοποιώ και έχει φτάσει πλέον 299.000χλμ ενώ κάθε εβδομάδα εδώ και 6 χρόνια γράφει 700χλμ είναι τεχνολογικό επίτευγμα? Δεν νομίζω..Παρόλο που του πίνω το αίμα κάποιες φορές. Φυσικά στο όχημά μου η συντήρηση γίνεται πάντα τακτικά, όπως τακτικά τσεκάρω - όπως οφείλει κάθε οδηγός - τί γίνεται κάτω από το καπό μου και δεν το γράφω στα @@ μέχρι το επόμενο περιοδικό σέρβις. Αν δεν υπάρχει ζήτημα κατασκευής και ελλιπούς συντήρησης μια χαρά φτάνουν και 500.000χλμ, εκτός και αν είναι τύπου wankel. Απο 'κει και πέρα, ναι, ένας κινητήρας ντίζελ έχει σαφώς αρκετά μεγαλύτερες αντοχές, με την ζωή του να φτάνει έως και 700-800.000χλμ Υποθετω οτι του χεις κανει επισκευη γιατι ολα τα αβενσις 1ης γενιας vvti μετα τα 70.χιλιαδες χλμ καινε απο 1 εως 3 λτ λαδι απο τα 3200 π βαζει και χρηζει επισκευης Γενικα και εγω ειμαι της αποψης οτι η βενζινη βγάζει σίγουρα πανω απο 250 000 χλμ και πολλα περισσότερα με σωστη συντήρηση και χωρις να υπάρχει κάποιο κατασκευαστικο λαθος/αστοχία υλικού. Εφερα το παραδειγμα με το avensis του φιλου απο πανω ομως γιατι το συγκεκριμένο μοτέρ που φοράει το fabia ειναι το ιδιο που φοράνε και τα golf mk4 που τσιμπάνε πολύ λαδάκι και παραδίδουν ευκολα, βέβαια αν ο προηγούμενος του χει κανει μια ΣΩΣΤΗ γενικη επισκευή στο μοτερ θα είσαι θεωρητικά καλημένος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα