Προς το περιεχόμενο

skoda fabia 2001 1.4 16v


spyros4776

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα,

Σκεφτομαι να αγορασω το αυτοκινητο του τιτλου το οποιο εχει 200.000χμ,εχετε καποια προσωπικη εμπειρια απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο; ποσο αντεχει αυτος ο κινητηρας; επισης στην αγγελια γραφει οτι τα σερβις εχουν γινει ολα στην ωρα τους.

 

ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα,

Σκεφτομαι να αγορασω το αυτοκινητο του τιτλου το οποιο εχει 200.000χμ,εχετε καποια προσωπικη εμπειρια απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο; ποσο αντεχει αυτος ο κινητηρας; επισης στην αγγελια γραφει οτι τα σερβις εχουν γινει ολα στην ωρα τους.

 

ευχαριστω!

200 000 ΧΛΜ ? Ούτε καν να το σκεφτεσαι να το αγοράσεις.. Μέσο όρο ζωής πριν τα φτήσουν παντελώς έχουν 250000 χλμ οι βενζινοκινητήρες. Πρόσεχε δεν εννοώ χωρίς να βγάζουν προβλήματα και να τρέχεις για επισκευές. Μιλάω για ολική καταστροφή . 

Απο κει και πέρα αυτό το αμάξι με τόσα χλμ θέλει πολλά μαζέματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

200 000 ΧΛΜ ? Ούτε καν να το σκεφτεσαι να το αγοράσεις.. Μέσο όρο ζωής πριν τα φτήσουν παντελώς έχουν 250000 χλμ οι βενζινοκινητήρες. Πρόσεχε δεν εννοώ χωρίς να βγάζουν προβλήματα και να τρέχεις για επισκευές. Μιλάω για ολική καταστροφή

Απο κει και πέρα αυτό το αμάξι με τόσα χλμ θέλει πολλά μαζέματα.

 

πιο τσουβαλιασμα δεν παιζει...

 

τι εννοεις ακριβως με το "ολικη καταστροφη";

 

παντως εχεις πιο πολλες πιθανοτητες να πεσεις σε κατεβασμενο κοντερ σε αμαξια με -100K, παρα σε αμαξια με +200Κ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι το θέλεις, πόσα δίνεις, κλπ. Χωρίς αυτά δε πάμε μακριά.

 

Αλλά για να σε προετοιμάσω, τέτοιο αυτοκίνητο μάλλον δε κάνει σχεδόν για τίποτα. Άπειρα πολλά χιλιόμετρα. Με λίγα παραπάνω σίγουρα θα βρεις αυτοκίνητα με πολύ περισσότερο "ψωμί".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολλα χλμ φορτωμενο εκτος αν το παρεις πολυ φθηνα και σκασεις και κανα 500ευρω για αλλο μοτερ,απο κανα τρακαρισμενο.Δεν συμφερει εκτος αν το παρεις κανα 2χιλιαρο το πολυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

200 000 ΧΛΜ ? Ούτε καν να το σκεφτεσαι να το αγοράσεις.. Μέσο όρο ζωής πριν τα φτήσουν παντελώς έχουν 250000 χλμ οι βενζινοκινητήρες. Πρόσεχε δεν εννοώ χωρίς να βγάζουν προβλήματα και να τρέχεις για επισκευές. Μιλάω για ολική καταστροφή . 

Απο κει και πέρα αυτό το αμάξι με τόσα χλμ θέλει πολλά μαζέματα.

 

Αυτό τι, προκύπτει από κάποιο μαθηματικό τύπο που συμπεραίνει ανατίναξη του κινητήρα στις 250.000χλμ;

 

 

Μια χαρά μπορεί να βγάλει ένα καλοσυντηρημένο αμάξι και 300.000 και 500.000χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

200 000 ΧΛΜ ? Ούτε καν να το σκεφτεσαι να το αγοράσεις.. Μέσο όρο ζωής πριν τα φτήσουν παντελώς έχουν 250000 χλμ οι βενζινοκινητήρες.. Μιλάω για ολική καταστροφή .

Κάτι τέτοιο να περιμένεις TS στα 250.001km

 

Srgeh.jpg

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενα καλοσυντηρημενο αυτοκινητο μπορει να βγαλει και 500.000 και 600.000 χλμ τωρα σε αυτο δεν ξερεις τι χρηση εχει γινει  και κατα ποσο το προσεχε ο προηγουμενος οποτε καλητερα να το αποφυγεις

Ο πατερας μου ειχε μια corolla του '89 απο καινουργια εκανε περιπου 550.000 χλμ και την πουλησε και κοντοχωριανο ο οποιος την εχει ακομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενα καλοσυντηρημενο αυτοκινητο μπορει να βγαλει και 500.000 και 600.000 χλμ τωρα σε αυτο δεν ξερεις τι χρηση εχει γινει  και κατα ποσο το προσεχε ο προηγουμενος οποτε καλητερα να το αποφυγεις

Ο πατερας μου ειχε μια corolla του '89 απο καινουργια εκανε περιπου 550.000 χλμ και την πουλησε και κοντοχωριανο ο οποιος την εχει ακομα

 

'Εγραψες τη μαγική λέξη. Παλιά Corolla. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα είναι ένα γερμανικό αυτοκίνητο του 2001, αυτής της κατηγορίας, με 550000 χιλιόμετρα. 

 

Για μένα, όσο πιο απλό τεχνολογικά είναι ένα αυτοκίνητο τόσο πιο αξιόπιστο είναι. Γι' αυτό επιλέγω Hyundai, τα έχω για τη δουλειά, και ειλικρινά γλιτώνω πάρα πολλά λεφτά κάθε χρόνο επειδή θέλουν μόνο αλλαγή λαδιών και τακάκια. Getz και πάλι Getz. Όποιος είναι κάτοχος, καταλαβαίνει τι εννοώ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Εγραψες τη μαγική λέξη. Παλιά Corolla. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα είναι ένα γερμανικό αυτοκίνητο του 2001, αυτής της κατηγορίας, με 550000 χιλιόμετρα.

Δύσκολα θα βρεις οποιοδήποτε (μη επαγγελματικό) αυτοκίνητο 15ετίας να έχει κάνει 500.000χλμ, δεν έχει να κάνει με το αν είναι γερμανικό - ιαπωνέζικο κλπ..

Πλέον, ή τουλάχιστον μέχρι και πρόσφατα, οι περισσότεροι είχαν την ευχέρεια να αλλάξουν πολύ νωρίτερα αμάξι γιατί απλά μπορούσαν.

Αυτοί που δεν άλλαξαν ή όσοι αγόρασαν μεταχειρισμένα, προφανώς για τους ίδους (οικονομικούς) λόγους δεν έχουν την δυνατότητα να γράψουν πολλά χιλιόμετρα.

 

Οπότε τα παραδείγματα του corrola δύσκολα θα τα ξαναδούμε.

 

Αυτό δεν σημαίνει πως οποιοδήποτε αυτοκίνητο αν συντηρηθεί κατάλληλα δεν θα βγάλει πολλά χιλιόμετρα.

Όσα ηλεκτρονικά και αν έχει, η φιλοσοφία σε έναν κινητήρα παραμένει ίδια, οπότε πιθανόν να υπάρξουν περισσότερες μικροβλάβες σε κάτι πολύ πιο περίπλοκο σε βάθος χρόνου, αλλά το μοτέρ θα συνεχίσει να δουλεύει μια χαρά, αυτά τα σενάρια "ολικής καταστροφής" και "παλιά τα φτιάχνανε αλλιώς" είναι περισσότερο καφενειακού επιπέδου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Εγραψες τη μαγική λέξη. Παλιά Corolla. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα είναι ένα γερμανικό αυτοκίνητο του 2001, αυτής της κατηγορίας, με 550000 χιλιόμετρα. 

 

Για μένα, όσο πιο απλό τεχνολογικά είναι ένα αυτοκίνητο τόσο πιο αξιόπιστο είναι. Γι' αυτό επιλέγω Hyundai, τα έχω για τη δουλειά, και ειλικρινά γλιτώνω πάρα πολλά λεφτά κάθε χρόνο επειδή θέλουν μόνο αλλαγή λαδιών και τακάκια. Getz και πάλι Getz. Όποιος είναι κάτοχος, καταλαβαίνει τι εννοώ. 

Τα σύγχρονα hyundai δεν έχουν τεχνολογική απλότητα (ι30 kia ceed). Καμία σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα. Χρησιμοποιούν τεχνολογια αιχμής καθώς και γερμανική τεχνολογία σε μεγάλο βαθμό στα ηλεκτρονικά τους (βλέπε kia ceed) .

Ίσα ίσα οι ανακλήσεις σε hyundai Kia έχουν αυξηθεί δραματικά σε παγκόσμιο επίπεδο .

Αυτό τι, προκύπτει από κάποιο μαθηματικό τύπο που συμπεραίνει ανατίναξη του κινητήρα στις 250.000χλμ;

 

 

Μια χαρά μπορεί να βγάλει ένα καλοσυντηρημένο αμάξι και 300.000 και 500.000χλμ.

Μίλησα για μέσο όρο και προφανώς προκύπτει στατιστικά. Τώρα αν ισχύει ή δεν ισχύει καθηγητής στην σχολή μου μου το πε .

Πάντως βενζινοκίνητο πάνω απο 200000 χλμ θα ζητάει το μοτέρ του και αν αυτό ζητάει λίγα σίγουρα αμάξι πάνω απο 150000 χλμ θα ζητάει διάφορα πέρα απο μοτερ . Για μένα είσαι κάθε λίγο και λιγάκι σε συνεργείο. Εκτώς και αν δεν σε ενδιαφέρει να είναι στην εντέλεια δηλαδή μόνο να τσουλάει . Οπότε δεν σκεφτόμαστε αν θέλει π.χ αμορτισέρ ελατήρια silentblocks top mounts κτλ κτλ γιατί και χαλασμένα να ναι αυτά μια χαρά τσουλάει . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^Αυτά που αναφέρεις είναι αναλώσιμα, και αλλάζονται αρκετές φορές μέχρι τα 150.000χλμ.

Αυτό το "θα ζητάει το μοτέρ του", διευκρίνησέ το αν θες, δεδομένου πως μιλάμε πάντα για αυτοκίνητο που συντηρείται κατάλληλα.

 

 

Καθηγητές "αυθεντίες" πάντως γνώρισα κι εγώ πολλούς. Αν έπαιρνα σοβαρά ότι έλεγαν δεν θα είχα ακόμα τα πολυπόθητα μαλλιά μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...