Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Nομιζω οτι η αρχικη διατυπωση απο τον TS δείχνει οτι καταλαβε το λαθος του και δεν ζηταει τα ρεστα απο το εσηοπ

Μαλλον καταλαβαινω κατι λαθος τοτε από τα εξής λόγια:

 

  • Χαλασμενο λαπτοπ απο eshop (φταιει το e-shop για το χαλασμενο, ή τουλάχιστον για το σέρβις)
  • Οχι μονο αυτο αλλα πλήρωσα κ 15€ για τεχνικό έλεγχο (παραπονο για χρεωση)
  • Διάβασα κάτι forum στο Ίντερνετ κ έλεγαν ότι ειναι απατεώνες το service t eshop. (απατεωνες επειδη του το εβγαλαν εκτος εγγυησης;; ) 
Δημοσ.

Ήθελα να τσεκάρω μήπως ήταν ο σκληρός. Βλακεία μ.. Δλδ παει το λαπτοπ.. Για τα σκουπίδια

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Τι εννοείς σε εξυπηρέτησε;

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

εννοω οτι το εστειλα πισω και σε 6 μερες το ειχα πισω να δουλευει αψογα. δεν μου ειπαν τι ειχε αλλα σημασια εχει οτι καλυψαν το προβλημα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...