.::NikoS::. Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Nομιζω οτι η αρχικη διατυπωση απο τον TS δείχνει οτι καταλαβε το λαθος του και δεν ζηταει τα ρεστα απο το εσηοπ Μαλλον καταλαβαινω κατι λαθος τοτε από τα εξής λόγια: Χαλασμενο λαπτοπ απο eshop (φταιει το e-shop για το χαλασμενο, ή τουλάχιστον για το σέρβις) Οχι μονο αυτο αλλα πλήρωσα κ 15€ για τεχνικό έλεγχο (παραπονο για χρεωση) Διάβασα κάτι forum στο Ίντερνετ κ έλεγαν ότι ειναι απατεώνες το service t eshop. (απατεωνες επειδη του το εβγαλαν εκτος εγγυησης;; )
AETOLOFITIS Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Ήθελα να τσεκάρω μήπως ήταν ο σκληρός. Βλακεία μ.. Δλδ παει το λαπτοπ.. Για τα σκουπίδια Sent from my iPhone using Insomnia Τι εννοείς σε εξυπηρέτησε; Sent from my iPhone using Insomnia εννοω οτι το εστειλα πισω και σε 6 μερες το ειχα πισω να δουλευει αψογα. δεν μου ειπαν τι ειχε αλλα σημασια εχει οτι καλυψαν το προβλημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα