Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. Θα ανοίξω ενα θέμα περί τ eshop. Ειχα αγοράσει τη Νοέμβριο ενα λαπτοπ απο εκεί κ πρόσφατα μ χάλασε. Ετσι στα καλά καθούμενα δν ανάβει απλα. Πήρα το θαρρος(βλακεία μ) κ πείραξα τις βίδες απο πίσω, συμαδευτικαν αλλα δν το άνοιξα γτ δν μπόρεσα. Το πήγα λοιπόν σε ενα κατάστημα τ eshop κ μετα απο 8 ημέρες με παίρνουν τηλ κ μ είπαν ότι ίσως να ναι η μητρικη κ ότι δν το καλύπτει η εγγυηση επειδή είχε 3-4 βίδες πειραγμενες. Οχι μονο αυτο αλλα πλήρωσα κ 15€ για τεχνικό έλεγχο κ κλ επειδή ήταν εκτός εγγύησης.

Παει το λαπτοπ Δλδ. Πανε τα λεφτά. Αν ειναι κ η μητρικη όπως μ ειπε δν αξίζει να το φτιάξω...

Διάβασα κάτι forum στο Ίντερνετ κ έλεγαν ότι ειναι απατεώνες το service t eshop.

Τι μ προτείνεται να κανω λοιπόν;

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

απο την στιγμή που το πείραξες τι θα ήθελες να αποδείξεις;

κακώς έβαλες χέρι στο λάπτοπ και αν είναι μάρκα που δεν επιτρέπει τέτοια την πάτησες.

Δημοσ.

παιδια δεν ξερω εαν ειναι εκτος θεματος

 αλλα ξερετε για λαπτοπ acer  εαν μπορω να βαλω χερι  :P ? θελω να βαλω ssd 

Δημοσ.

παιδια δεν ξερω εαν ειναι εκτος θεματος

 αλλα ξερετε για λαπτοπ acer  εαν μπορω να βαλω χερι  :P ? θελω να βαλω ssd 

99% η acer δεν υποστηρίζει χέρι.

Με τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία θα μάθεις 100%

  • Like 1
Δημοσ.

φιλε λυπαμαι αλλα αν ειναι πειραγμενες οι βιδες αντε να αποδειξεις οτι δεν το ανοιξες... τεσπα. ψαξε μηπως βρεις κανενα με σπασμενη οοθονη ή καποιο αλλο ελατωμα για να το αντικαταστησεις. Το eshop με εξυπηρετησε σε προβλημα που ειχα με το καινουργιο μου pc.

Δημοσ.

99% η acer δεν υποστηρίζει χέρι.

Με τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία θα μάθεις 100%

εχει κανενα email να στειλω για να το εχω γραπτος γιατι ποτε δεν ξερεις

μπηκα στο ελληνικο σιτε της αλλα εχει μονο τηλεφωνα

Δημοσ.

Ήθελα να τσεκάρω μήπως ήταν ο σκληρός. Βλακεία μ.. Δλδ παει το λαπτοπ.. Για τα σκουπίδια

 

Sent from my iPhone using Insomnia

<p>φιλε λυπαμαι αλλα αν ειναι πειραγμενες οι βιδες αντε να αποδειξεις οτι δεν το ανοιξες... τεσπα. ψαξε μηπως βρεις κανενα με σπασμενη οοθονη ή καποιο αλλο ελατωμα για να το αντικαταστησεις. Το eshop με εξυπηρετησε σε προβλημα που ειχα με το καινουργιο μου pc.</p>

Τι εννοείς σε εξυπηρέτησε;

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Διάβασα κάτι forum στο Ίντερνετ κ έλεγαν ότι ειναι απατεώνες το service t eshop.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

εντάξει ρε φίλε, τραγικός.

απατεώνες γιατί, επειδή δε σου κάνανε τη χάρη;

 

όταν κάτι είναι σε εγγύηση δεν το πειράζουμε. δεν είναι δύσκολο νομίζω.

 

δοκίμασε να το στείλεις στην αντιπροσωπεία κατευθείαν μήπως και το περάσουν, αλλά αν φαίνονται γρατσουνισμένες βίδες....

Δημοσ.

Τώρα πως κατάφερες και σημάδεψες βίδες απο λαπτοπ... Να φανταστώ ούτε κατάλληλο κατσαβίδι είχες ούτε εμπειρία.

 

Τελοσπάντων, μια λύση είναι να αντικαταστήσεις τις βίδες με καινούριες ώστε να μη φαίνεται ότι το πείραξες και να πας σε άλλο κατάστημα... Άλλα αν κρατάνε αρχείο προφανώς θα διαπιστώσουν οτι το λαπτοπ τους έχει ξανα έρθει.

Και όπως είπε ο παραπάνω φίλος το δίνεις απευθείας στην αντιπροσωπεία με τις καινούριες βίδες.

 

Να πω και εγώ την εμπειρία μου, χρόνια ολόκληρα ποτέ δεν είχα παράπανο απο eshop και έχω κάνει ένα σωρο αγορές.

Να τους αποκαλείς απατεώνες επειδή δεν δέχτηκαν την εγγύηση απο ένα λαπτοπ που φαινόταν πειραγμένο... ε είναι λίγο κάπως!

  • Like 1
Δημοσ.

βαλε ιδιες καινουργιες βιδες και πηγαινε αντιπροσωπεια, ποσο σιγουρος εισαι οτι δε το ανοιξες? ;)

Δημοσ.

Μου θύμισες έναν γνωστό μου που προσπαθούσε να ανοίξει το κινητό με μαχαίρι γιατί δεν είχε το κατάλληλο κατσαβίδι και όταν μετά το πήγε στο σέρβις του ειπαν το πιο λογικό ότι δε το καλύπτουν. Εκείνος αντιθετως με σενα δεν είχε παραπονο γιατι γνώριζε για την βλακεία του. Τώρα εσύ να κατηγορεις αλλους για την δικη σου βλακεια ειναι εντελώς ανεύθηνο και δε σου φταιει ουτε το e-shop ουτε ο καθε τεχνικος που θα το δει. Οπως αναφερθηκε για να εκανες σημαδια σε τετοιες βιδες δεν ειχες εμπειρια καθολου αλλα ουτε το καταλληλο κατσαβιδι. Τα 15 ευρω ειναι απολυτως φυσιολογικα γιατι τους εβαλες στην διαδικασια και επειδη ειναι εκτος εγγυησης ειναι χασουρα για αυτους. Εξαλλου όλοι σου το λενε στους ορους του σερβις οτι αν ειναι εκτος εγγυησης η χρεωση ειναι χχ € ακόμα και για τον ελεγχο. (η εαν το επισκευασεις δεν εχει χρεωση για τον ελεγχο)

 

Για τον smoke0man2 που ρωταει σχετικά με σκληρό δίσκο, καποια λαπτοπ εχουν καπακι για τον σκληρο δισκο. Αν το ανοιξεις χωρις να το χαλασεις δεν βρισκω λογο να δημιουργηθει θεμα. Στην τελική αν θες να το πας στο σερβις του ξαναβαζεις τον δικο του δισκο. (χωρις να κανεις εσυ ζημια βεβαια και μετα να κατηγορεις το σερβις)

Δημοσ.

Μου θύμισες έναν γνωστό μου που προσπαθούσε να ανοίξει το κινητό με μαχαίρι γιατί δεν είχε το κατάλληλο κατσαβίδι και όταν μετά το πήγε στο σέρβις του ειπαν το πιο λογικό ότι δε το καλύπτουν. Εκείνος αντιθετως με σενα δεν είχε παραπονο γιατι γνώριζε για την βλακεία του. Τώρα εσύ να κατηγορεις αλλους για την δικη σου βλακεια ειναι εντελώς ανεύθηνο και δε σου φταιει ουτε το e-shop ουτε ο καθε τεχνικος που θα το δει. Οπως αναφερθηκε για να εκανες σημαδια σε τετοιες βιδες δεν ειχες εμπειρια καθολου αλλα ουτε το καταλληλο κατσαβιδι. Τα 15 ευρω ειναι απολυτως φυσιολογικα γιατι τους εβαλες στην διαδικασια και επειδη ειναι εκτος εγγυησης ειναι χασουρα για αυτους. Εξαλλου όλοι σου το λενε στους ορους του σερβις οτι αν ειναι εκτος εγγυησης η χρεωση ειναι χχ € ακόμα και για τον ελεγχο. (η εαν το επισκευασεις δεν εχει χρεωση για τον ελεγχο)

 

Για τον smoke0man2 που ρωταει σχετικά με σκληρό δίσκο, καποια λαπτοπ εχουν καπακι για τον σκληρο δισκο. Αν το ανοιξεις χωρις να το χαλασεις δεν βρισκω λογο να δημιουργηθει θεμα. Στην τελική αν θες να το πας στο σερβις του ξαναβαζεις τον δικο του δισκο. (χωρις να κανεις εσυ ζημια βεβαια και μετα να κατηγορεις το σερβις)

επειδη εγω εχω τα σωσττα κατσαβιδια και ξερω απο λαπτοπ (Εαν ειμαι προσεχτικοσ και απλα αλλαξω τον δισκο ? δεν 8α εχω προβλημα ετσι? δεν μπορουν να το δουν απο καπου αλλου?δεν ειναι οπως τα dell που εχουν ξεχωριστο καπακι για hdd kai rram :I δυστυχως δεν το προσεξα πριν το αγορασω

Δημοσ.

Δε παίζει ρόλο η μάρκα, μιας κι εγω εχω 2 acer μεσα στο οικογενειακο περιβαλλον που εχουν καπακια και μαλιστα το ενα εχει και δευτερη θεση για δισκο. Αντιθετως ειχα αλλαξει δισκο σε ενα dell φιλης που ανοιγε ολοκληρο το λαπτοπ για να βγει ο δισκος :P

Δε ξερω τι θα γινει με την εγγυηση δε το εχω κανει σε λαπτοπ. (σε κινητό πάντως το είχα πάει σε σέρβις μετά από δικό μου ξεβίδωμα και ούτε γάτα ούτε ζημιά :P ) Με δικη σου ευθυνη φυσικά γιατι εγω δε μπορω να σου εγγυηθω για κάτι. Γιατί δε ρωτάς την εταιρία όμως ή κάποιο εξουσιοδοτημένο σέρβις τους;

  • Like 1
Δημοσ.

Nομιζω οτι η αρχικη διατυπωση απο τον TS δείχνει οτι καταλαβε το λαθος του(βλακεια μου) επι λέξει  και δεν ζηταει τα ρεστα απο το ε -σοπ,απλα αναφερει το προβλημα του και ρωταει για να δει τι μπορει να κανει.Για το αν το σερβις ειναι απατεωνες η οχι αυτο ειναι αλλη ιστορια ....αμαρτωλη....... που ετσι και αλλιώς δεν αφορα την συγκεκριμένη υποθεση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...