raldi13 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Καλησπέρα παιδιά. Θα ανοίξω ενα θέμα περί τ eshop. Ειχα αγοράσει τη Νοέμβριο ενα λαπτοπ απο εκεί κ πρόσφατα μ χάλασε. Ετσι στα καλά καθούμενα δν ανάβει απλα. Πήρα το θαρρος(βλακεία μ) κ πείραξα τις βίδες απο πίσω, συμαδευτικαν αλλα δν το άνοιξα γτ δν μπόρεσα. Το πήγα λοιπόν σε ενα κατάστημα τ eshop κ μετα απο 8 ημέρες με παίρνουν τηλ κ μ είπαν ότι ίσως να ναι η μητρικη κ ότι δν το καλύπτει η εγγυηση επειδή είχε 3-4 βίδες πειραγμενες. Οχι μονο αυτο αλλα πλήρωσα κ 15€ για τεχνικό έλεγχο κ κλ επειδή ήταν εκτός εγγύησης. Παει το λαπτοπ Δλδ. Πανε τα λεφτά. Αν ειναι κ η μητρικη όπως μ ειπε δν αξίζει να το φτιάξω... Διάβασα κάτι forum στο Ίντερνετ κ έλεγαν ότι ειναι απατεώνες το service t eshop. Τι μ προτείνεται να κανω λοιπόν; Sent from my iPhone using Insomnia
Xristaras12 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 απο την στιγμή που το πείραξες τι θα ήθελες να αποδείξεις; κακώς έβαλες χέρι στο λάπτοπ και αν είναι μάρκα που δεν επιτρέπει τέτοια την πάτησες.
smoke0man2 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 παιδια δεν ξερω εαν ειναι εκτος θεματος αλλα ξερετε για λαπτοπ acer εαν μπορω να βαλω χερι ? θελω να βαλω ssd
Xristaras12 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 παιδια δεν ξερω εαν ειναι εκτος θεματος αλλα ξερετε για λαπτοπ acer εαν μπορω να βαλω χερι ? θελω να βαλω ssd 99% η acer δεν υποστηρίζει χέρι. Με τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία θα μάθεις 100% 1
AETOLOFITIS Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 φιλε λυπαμαι αλλα αν ειναι πειραγμενες οι βιδες αντε να αποδειξεις οτι δεν το ανοιξες... τεσπα. ψαξε μηπως βρεις κανενα με σπασμενη οοθονη ή καποιο αλλο ελατωμα για να το αντικαταστησεις. Το eshop με εξυπηρετησε σε προβλημα που ειχα με το καινουργιο μου pc.
smoke0man2 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 99% η acer δεν υποστηρίζει χέρι. Με τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία θα μάθεις 100% εχει κανενα email να στειλω για να το εχω γραπτος γιατι ποτε δεν ξερεις μπηκα στο ελληνικο σιτε της αλλα εχει μονο τηλεφωνα
raldi13 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Ήθελα να τσεκάρω μήπως ήταν ο σκληρός. Βλακεία μ.. Δλδ παει το λαπτοπ.. Για τα σκουπίδια Sent from my iPhone using Insomnia <p>φιλε λυπαμαι αλλα αν ειναι πειραγμενες οι βιδες αντε να αποδειξεις οτι δεν το ανοιξες... τεσπα. ψαξε μηπως βρεις κανενα με σπασμενη οοθονη ή καποιο αλλο ελατωμα για να το αντικαταστησεις. Το eshop με εξυπηρετησε σε προβλημα που ειχα με το καινουργιο μου pc.</p>Τι εννοείς σε εξυπηρέτησε; Sent from my iPhone using Insomnia
IceFrog Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Οταν ενα προιον εχει εγγυηση δεν βαζουμε χερι.. τωρα θα το θυμασαι..
kleo1 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Διάβασα κάτι forum στο Ίντερνετ κ έλεγαν ότι ειναι απατεώνες το service t eshop. Sent from my iPhone using Insomnia εντάξει ρε φίλε, τραγικός. απατεώνες γιατί, επειδή δε σου κάνανε τη χάρη; όταν κάτι είναι σε εγγύηση δεν το πειράζουμε. δεν είναι δύσκολο νομίζω. δοκίμασε να το στείλεις στην αντιπροσωπεία κατευθείαν μήπως και το περάσουν, αλλά αν φαίνονται γρατσουνισμένες βίδες....
mixmixtouta Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Τώρα πως κατάφερες και σημάδεψες βίδες απο λαπτοπ... Να φανταστώ ούτε κατάλληλο κατσαβίδι είχες ούτε εμπειρία. Τελοσπάντων, μια λύση είναι να αντικαταστήσεις τις βίδες με καινούριες ώστε να μη φαίνεται ότι το πείραξες και να πας σε άλλο κατάστημα... Άλλα αν κρατάνε αρχείο προφανώς θα διαπιστώσουν οτι το λαπτοπ τους έχει ξανα έρθει. Και όπως είπε ο παραπάνω φίλος το δίνεις απευθείας στην αντιπροσωπεία με τις καινούριες βίδες. Να πω και εγώ την εμπειρία μου, χρόνια ολόκληρα ποτέ δεν είχα παράπανο απο eshop και έχω κάνει ένα σωρο αγορές. Να τους αποκαλείς απατεώνες επειδή δεν δέχτηκαν την εγγύηση απο ένα λαπτοπ που φαινόταν πειραγμένο... ε είναι λίγο κάπως! 1
Gana Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 βαλε ιδιες καινουργιες βιδες και πηγαινε αντιπροσωπεια, ποσο σιγουρος εισαι οτι δε το ανοιξες?
.::NikoS::. Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Μου θύμισες έναν γνωστό μου που προσπαθούσε να ανοίξει το κινητό με μαχαίρι γιατί δεν είχε το κατάλληλο κατσαβίδι και όταν μετά το πήγε στο σέρβις του ειπαν το πιο λογικό ότι δε το καλύπτουν. Εκείνος αντιθετως με σενα δεν είχε παραπονο γιατι γνώριζε για την βλακεία του. Τώρα εσύ να κατηγορεις αλλους για την δικη σου βλακεια ειναι εντελώς ανεύθηνο και δε σου φταιει ουτε το e-shop ουτε ο καθε τεχνικος που θα το δει. Οπως αναφερθηκε για να εκανες σημαδια σε τετοιες βιδες δεν ειχες εμπειρια καθολου αλλα ουτε το καταλληλο κατσαβιδι. Τα 15 ευρω ειναι απολυτως φυσιολογικα γιατι τους εβαλες στην διαδικασια και επειδη ειναι εκτος εγγυησης ειναι χασουρα για αυτους. Εξαλλου όλοι σου το λενε στους ορους του σερβις οτι αν ειναι εκτος εγγυησης η χρεωση ειναι χχ € ακόμα και για τον ελεγχο. (η εαν το επισκευασεις δεν εχει χρεωση για τον ελεγχο) Για τον smoke0man2 που ρωταει σχετικά με σκληρό δίσκο, καποια λαπτοπ εχουν καπακι για τον σκληρο δισκο. Αν το ανοιξεις χωρις να το χαλασεις δεν βρισκω λογο να δημιουργηθει θεμα. Στην τελική αν θες να το πας στο σερβις του ξαναβαζεις τον δικο του δισκο. (χωρις να κανεις εσυ ζημια βεβαια και μετα να κατηγορεις το σερβις)
smoke0man2 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Μου θύμισες έναν γνωστό μου που προσπαθούσε να ανοίξει το κινητό με μαχαίρι γιατί δεν είχε το κατάλληλο κατσαβίδι και όταν μετά το πήγε στο σέρβις του ειπαν το πιο λογικό ότι δε το καλύπτουν. Εκείνος αντιθετως με σενα δεν είχε παραπονο γιατι γνώριζε για την βλακεία του. Τώρα εσύ να κατηγορεις αλλους για την δικη σου βλακεια ειναι εντελώς ανεύθηνο και δε σου φταιει ουτε το e-shop ουτε ο καθε τεχνικος που θα το δει. Οπως αναφερθηκε για να εκανες σημαδια σε τετοιες βιδες δεν ειχες εμπειρια καθολου αλλα ουτε το καταλληλο κατσαβιδι. Τα 15 ευρω ειναι απολυτως φυσιολογικα γιατι τους εβαλες στην διαδικασια και επειδη ειναι εκτος εγγυησης ειναι χασουρα για αυτους. Εξαλλου όλοι σου το λενε στους ορους του σερβις οτι αν ειναι εκτος εγγυησης η χρεωση ειναι χχ € ακόμα και για τον ελεγχο. (η εαν το επισκευασεις δεν εχει χρεωση για τον ελεγχο) Για τον smoke0man2 που ρωταει σχετικά με σκληρό δίσκο, καποια λαπτοπ εχουν καπακι για τον σκληρο δισκο. Αν το ανοιξεις χωρις να το χαλασεις δεν βρισκω λογο να δημιουργηθει θεμα. Στην τελική αν θες να το πας στο σερβις του ξαναβαζεις τον δικο του δισκο. (χωρις να κανεις εσυ ζημια βεβαια και μετα να κατηγορεις το σερβις) επειδη εγω εχω τα σωσττα κατσαβιδια και ξερω απο λαπτοπ (Εαν ειμαι προσεχτικοσ και απλα αλλαξω τον δισκο ? δεν 8α εχω προβλημα ετσι? δεν μπορουν να το δουν απο καπου αλλου?δεν ειναι οπως τα dell που εχουν ξεχωριστο καπακι για hdd kai rram :I δυστυχως δεν το προσεξα πριν το αγορασω
.::NikoS::. Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δε παίζει ρόλο η μάρκα, μιας κι εγω εχω 2 acer μεσα στο οικογενειακο περιβαλλον που εχουν καπακια και μαλιστα το ενα εχει και δευτερη θεση για δισκο. Αντιθετως ειχα αλλαξει δισκο σε ενα dell φιλης που ανοιγε ολοκληρο το λαπτοπ για να βγει ο δισκος Δε ξερω τι θα γινει με την εγγυηση δε το εχω κανει σε λαπτοπ. (σε κινητό πάντως το είχα πάει σε σέρβις μετά από δικό μου ξεβίδωμα και ούτε γάτα ούτε ζημιά ) Με δικη σου ευθυνη φυσικά γιατι εγω δε μπορω να σου εγγυηθω για κάτι. Γιατί δε ρωτάς την εταιρία όμως ή κάποιο εξουσιοδοτημένο σέρβις τους; 1
spyros007 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Nομιζω οτι η αρχικη διατυπωση απο τον TS δείχνει οτι καταλαβε το λαθος του(βλακεια μου) επι λέξει και δεν ζηταει τα ρεστα απο το ε -σοπ,απλα αναφερει το προβλημα του και ρωταει για να δει τι μπορει να κανει.Για το αν το σερβις ειναι απατεωνες η οχι αυτο ειναι αλλη ιστορια ....αμαρτωλη....... που ετσι και αλλιώς δεν αφορα την συγκεκριμένη υποθεση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα