_chris_ Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 το σκέφτομαι για μηχανή αλλά δεν έχω ιδέα. ποια η διαφορά στο κόστος συντήρησης μιας μηχανής 125cc έναντι μιας 250cc; θα μου πείτε ότι είναι ανάλογα τη μηχανή. αλλά ας πούμε ότι μιλάω για ίδιες μηχανές. δηλαδή αντί να πάρω την έκδοση 125 να πάρω την 250 του ίδιου μοντέλου. αναφέρομαι σε μοτοσυκλετάκια και όχι παπια/σκουτερ. πχ sym wolf 125 vs wolf 250. yamaha ybr 125 vs ybr 250 τα τέλη κυκλοφορίας είναι 22€ μέχρι τα 300cc. οπότε είναι το ίδιο. ασφάλεια (6μηνη) πόσο πάει στο 125, πόσο στο 250; υπάρχει διαφορά; στην κατανάλωση υποθέτω θα έχουμε μια διαφορά +20% για το 250, σωστά; από εκεί και πέρα το κόστος της κλασσικής συντήρησης (δε μιλάμε για απρόοπτα) πόσο διαφέρει; εννοώ λάδια, φίλτρα.... και για να μη πολυλογώ, για 8,000χμ το χρόνο (και πολύ βάζω) πόσο θα μου κοστίσει ένα μηχανάκι σαν κι αυτά που έγραψα; όποιος μπορεί ας κάνει μια εκτίμηση. ξέρω παίζουν πολλά ρόλο αλλά στο περίπου ζητάω το κόστος. όσοι έχετε παρόμοια μηχανάκια γράψτε τις απόψεις σας. ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Παίζει να μην υπάρχει καμία ουσιαστική διαφορά στο κόστος συντήρησης ανάμεσα στα 2 (4) που κοιτάς. Τα τέλη είναι ίδια, στην ασφάλεια αν υπάρχει διαφορά θα είναι ελάχιστη, στην κατανάλωση επίσης. Η μόνη διαφορά που μπορώ να φανταστώ είναι το κόστος ανταλλακτικών και επισκευής αν τυχόν προκύψει κάτι. (τα αναλώσιμα, λάδια - φίλτρα κλπ. δεν έχουν διαφορές). Τα 125cc δεν αξίζουν σε καμία περίπτωση, εκτός και αν κάποιον τον περιορίζει το δίπλωμα. Προσωπικά βρίσκω λίγα και τα 250cc, αλλά αυτό εξαρτάται και από τον οδηγό και την χρήση που προορίζεται. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Παίζει να μην υπάρχει καμία ουσιαστική διαφορά στο κόστος συντήρησης ανάμεσα στα 2 (4) που κοιτάς. Τα τέλη είναι ίδια, στην ασφάλεια αν υπάρχει διαφορά θα είναι ελάχιστη, στην κατανάλωση επίσης. Η μόνη διαφορά που μπορώ να φανταστώ είναι το κόστος ανταλλακτικών και επισκευής αν τυχόν προκύψει κάτι. (τα αναλώσιμα, λάδια - φίλτρα κλπ. δεν έχουν διαφορές). Τα 125cc δεν αξίζουν σε καμία περίπτωση, εκτός και αν κάποιον τον περιορίζει το δίπλωμα. Προσωπικά βρίσκω λίγα και τα 250cc, αλλά αυτό εξαρτάται και από τον οδηγό και την χρήση που προορίζεται. Κοίτα κι εμένα μου φαίνονται πολύ λίγα και τα 2 μιας κι έχω απεριόριστο δίπλωμα για δίκυκλο, αλλά τα οικονομικά μου με ανάγκασαν να επιλέξω 50ρι σκούτερ. Δε πάει μια άλλα από την άλλη είναι κ γαμώ για πόλη άσε που ξεχνάω να του βάλω βενζίνη.(τα οικονομικά που λέγαμε). Επίσης όταν επειδή chris πόσταρες μοτοσυκλέτες συγκεκριμένες, αν διαλέξεις αυτές το κόστος χρήσης και συντήρησης θα ήταν πολύ πιο υψηλό αν έπαιρνες τα αντίστοιχα σκούτερ.(Πολύ πιο ακριβά ανταλλακτικά, πολλά πλαστικά (δύσκολη συναρμολόγηση-συντήρηση). Το πόσο θα δίνεις για τη μοτοσυκλέτα είναι θέμα κ οδηγού άλλα και κατασκευαστή. Άλλα ανταλλακτικά έχει η SYM κι άλλα η Yamaha. Eπίσης αν πηγαίνεις σαν άνθρωπος τόσο λιγότερα θα ζητάει. Λάδια κ φίλτρα κ μπουζί στις μηχανές μπορείς να αλλάξεις μόνος σου. Δε χάνεις τίποτα να κάνεις μερικά τηλέφωνα στα εξουσιοδοτημένα κ στην αντιπροσωπεία και να ρωτήσεις πόσο πάνε τα service,αλλαγές λαδιών, ρύθμιση αλυσίδας, αλλαγές ελαστικών κ να δεις κ τα αναλώσιμα. Πόσο έχουν τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής, τι κατανάλωση έχει (μη ξαφνιαστείς αν δεις κανέναν κινητήρα 250 κυβικά να καίει όσο ένα 1000κεκ αυτοκινητο), πόσο κοστίζουν τα τακάκια της, αυτά σε γενικές γραμμές. Μπορείς βέβαια να κάνεις ελάχιστο σέρβις και να την αφήνεις την μηχανή μέχρι να σε αφήσει όπως κάνουν αρκετοί, άλλα επειδή έχει 2 ρόδες εγώ προσωπικά δε θα το έκανα... Αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MT60RS Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Αν εχεις διπλωμα για να εισαι νομιμος, οπωσδηποτε το 250. Εγω γουσταρω τα χοντρα γκαζια, αλλα αν ειχα τη δυνατοτητα, σιγουρα θα ειχα καμμια 10αρια μικρα καλοφτιαγμενα μηχανακια, καθαρα για ultra διασκεδαση σε μικρες καρτοπιστες και σουζες στη διαδρομη σπιτι-περιπτερο. Εχει πολυ πλακα να του πινεις το αιμα παντου και παντα. Αλλα για νορμαλ χρηση, ως μοναδικο μηχανακι οχι. Δεν εχουν γκαζι να πανε ανθρωπινα δικαβαλο, ή να ανεβεις ανηφορες φορτωμενος, χωρις να τρως καταρες απο την φασαρια. Αν χρειαστει να βγεις εθνικη ή θα κοιτας συνεχεια τους καθρεφτες να μην σε πατησει καμμια νταλικα, ή θα ψαχνεις τα λαδια στο φιλτροκουτι. Οπου εχει ανηφορες, θα βαρεθεις να κανεις συνεχεια δεξια, για να μην σε πανε καροτσα. Με ενα 250 θα ανοιγεις το γκαζι λιγοτερο, οποτε σε πραγματικη χρηση η διαφορα καταναλωσης ειναι πολυ μικρη, ειδικα αν λαβεις υποψιν και τα benefits: Μεγαλυτεροι χωροι για δυο ατομα, μαμισιες αναρτησεις που δεν καθονται για πλακα, καλυτερα φρενα κτλ. Τα γνησια αναλωσιμα στις τιμες διαφερουν λιγο, και τα aftermarket ακομα λιγοτερο. Ντεποζιτα-μανετες-τιμονια (και ολα τα παρελκομενα μιας καλης πτωσης) εχουν μεγαλυτερη διαφορα Ενα 125 δουλευει χαλαρα μεχρι τα 70-80χλμ. Ενα 250 περιπου 100-110. Με αυτην την ταχυτητα αν θες, μπορεις να ταξιδευεις ανετα (σχετικα) φορτωμενος και δικαβαλος, εχοντας λιγο γκαζακι ακομα. (μεχρι 140-170, αναλογα) Αν μπεις στον πειρασμο να βελτιωσεις το μικρο, η συντηρηση και τα performance ανταλλακτικα ειναι πολυ ευκολο να ξεφυγουν σε κοστος που δεν θα διαφερει και πολυ απο αντιστοιχες βελτιωσεις σε ενα μεγαλο. Και αν δεν το εχεις επιλεξει συνειδητα, σε 1 μηνα θα το εχεις βαρεθει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
πιτόγυρος Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2015 Λοιπόν, μια διαφορά υπάρχει. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι ίδια, 22€ όπως είπες, προς το παρόν αυτό. Τα ασφάλιστρα από τα 125cc πάνω έχουν μια αύξηση. Υπολόγισε ένα +10€ με 15€ το χρόνο. Δηλαδή με 125 θα σου βγει ~60-70€ το χρόνο, με 250 ~70-80€. Χοντρικά τώρα λέμε. Σε θέμα ανταλλακτικών, λογικά θα είναι ελαφρώς ακριβότερα του 250cc. Πολλά θα είναι και κοινά κιόλας. Μιλάμε όμως για όμοια μηχανάκια. Δηλαδή συγκρίνουμε Honda με honda, sym με sym……. Όπως ακριβώς ρωτάς. Αλλιώς χάνουμε τη μπάλα. Τώρα στην κατανάλωση. Γενικά το 250 θα σου κάψει παραπάνω αλλά εδώ μπορεί να υπάρχει μια παγίδα. Τι εννοώ. Έστω Α 125 με κατανάλωση 2,2/100 Και Β 250 με κατανάλωση 2,7/100. Αν εσύ πάρεις το Α και το πηγαίνεις συνέχεια με 100+km/h μην απορήσεις αν κάψει περισσότερο από ότι το 250ρι με τα ίδια χιλιόμετρα. Ο λόγος είναι ότι το 125ρι θα πηγαίνει στο 100% των δυνατοτήτων του οπότε θα ζορίζεται και άρα η κατανάλωση θα ανέβει, ενώ το 250ρι θα πηγαίνει πχ στο 80%. Άρα δεν είναι ξερά η κατανάλωση, είναι και η χρήση. Μη πας να πάρεις το 125 αν έχεις σκοπό να βγαίνεις συχνά σε μεγάλους δρόμους δικάβαλος Υπόψιν τα σκούτερ καίνε παραπάνω και έχουν μεγαλύτερο κόστος συντήρησης. δες κι αυτό να πάρεις μια ιδέα, αν και παλιό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
townleader Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2015 _chris_ και εγώ είχα αυτό το δίλημμα που ήθελα scooter για να μειώσω τις μετακινήσεις με το αμάξι μου. Βέβαια πήγα σε scooter ευκολία & λίγα κυβικά - Sym GTS 300 . Πρεπει να ξερεις ότι , τι πάρεις 125 τι 250 - 300 είσαι στα πάγια το ίδιο , η βενζίνη σου μπορεί να έχει διαφορά απο 0.5 - 1λίτρο εαν το πιέζεις. Οπότε κοιτα εαν εισαι μεσα στο κέντρο πόλης πήγαινε για 150 αλλα για πιο εξω θες 250-300 κυβικα για να μην εισαι στην τσίτα. Στα 100-110χλμ ενα 150 μηχανακι ειναι οριακά ενω ενα 250 ~ 300 θα ειναι ανετο και δεν θα καιει και θα εχει γκαζι μεχρι τα 120-130. Αν βάζεις και 2ο ατομο εκει με το 150 θα τα βρεις σκουρα σε ανοιχτό δρομο..και επικινδυνο θα ελεγα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos1982 Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2015 αν σε ενδιαφερη η καταναλωση και σκεφτης να δωσεις για καινουργιο καπου στα 2000+ και καταληξεις σε καποιο 125/150 cc θα σου πρωτηνα στο χοντα pcx 150cc εχει 14 αλογα και τελικη καπου στα 120 με 130.(το 125 που εχω εχει 110) που η κατανάλωση του με νορμαλ χρηση οπως ειπαν τα παιδια ποιο πανω ειναι λιγο παραπανω απο ενα παπι 125cc . εχω το 125 και τα λαδια στοιχιζουν 10 ευρο καθε 2000 με 3000 χλμ το σερβισ μπουζι λαδια βαλβιδες και γενικο ελέγχο ειναι καπου στα 60 ευρω που αυτο το κανεις καπου ανα 8000 χλμ και το μεγαλο σερβις που ειναι ιμάντας μπίλιες λαδια μπουζι κτλ και οτι εχει σχεση με αλλαγη στην μεταδοση του scooter ειναι καπου στα 120 ευρο αν θυμάμαι καλα και το κανεις στα 24.000 χλμ. αυτα μου εχει πει το εξουσιοδοτημένο σερβις της χοντα.δεν εχω φτασει ακομα τα 24.000 για να σου πω ποσο κοστισε ακριβώς αλλα δεν νομίζω να διαφέρει πολυ πανω απο τι σου ειπα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_chris_ Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 διάβασα και κάποια πράγματα και τελικά κατέληξα κάπου. σε αυτό βοήθησε και το γεγονός ότι το ποσό που μπορώ να διαθέσω περιορίστηκε στα ~2000€. άρα αναγκαστικά πάμε στα 125cc. απ ότι είδα για να πας στα 250cc θέλει τα διπλάσια. το θεωρώ υπερβολικό. αλλά και να μη το θεωρούσα, δε μπορώ να τα δώσω. αυτοκίνητο έχω. θέλω μηχανάκι απλά για να πηγαίνω οικονομικά στη δουλειά μου. (γλιτώνω καύσιμα, το πρόβλημα με το παρκάρισμα και δε φθείρω και τόσο το αυτοκίνητο -έκανα service και έτσουξε). όπως τα υπολόγισα με συμφέρει. όχι τρελά αλλά απόσβεση θα κάνω. ξέρω ότι με 125 δε μπορείς να πας μακριά. αλλά αυτό δε με απασχολεί μιας και δεν έχω σκοπό να απομακρύνομαι. έχω αυτοκίνητο είπαμε. καθημερινή απόσταση 30km σε πόλη/επαρχία. το πολύ πολύ το καλοκαίρι να κάνω διαδρομή 50km+50Km αλλά σε δρόμο που και με αυτοκίνητο δε πας πάνω από 70-80km/h τα σκουτερ είναι καλή φάση αλλά καίνε λίγο παραπάνω και τα ανταλλακτικά/συντήρηση κοστίζουν. - θέλω οικονομία λέμε με ενδιαφέρει να έχει κάποια αυτονομία και όχι τα ~150-170km των παπιών/σκουτερ. κατέληξα σε: yamaha YBR 125 Sym Wolf 125 Daytona panther / Daytona monster περισσότερο κοιτάω τα 2 daytona. για τα οποία δεν υπάρχουν πληροφορίες καθώς όλοι ρωτάνε και οι απαντήσεις είναι του στυλ.. μακριά από τα κινέζικα. να μην ανοίξω άλλο θέμα για επιλογή μηχανής στα 125cc, είπα να συνεχίσω εδώ. δε σκέφτομαι για μεταχειρισμένο. μόνο καινούργιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MT60RS Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 για το sym (τα wolf 125-250, και γενικα για ολα τα sym) εχω ακουσει καλα λογια. Sym σκουτερακια που εχω δει απο κοντα ειναι μια χαρα (δουλεμενα μηχανακια 2-3 χρονων). Wolf δεν εχω δει απο κοντα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_chris_ Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 για τα sym κι εγώ ακούω καλά λόγια. κοιτούσα και το symphony 125/150. διάβασα όμως ότι καίει λίγο, αν και ένας γνωστός που το πήρε για τον γιο του μου λέει ότι είναι οικονομικό. αλλά σκέφτομαι τη συντήρηση του και το ρεζερβουαρ. αυτά που κοιτάω με νορμαλ οδήγηση βγάζουν 500+km με ένα ρεζερβουαρ και βλέπω έχουν σχετικά φθηνά ανταλλακτικά, με τα daytona να έχουν τα φθηνότερα. λίγο άσχετο, μου κάνει εντύπωση πάντως πως γίνεται το panther με 12 ίππους να έχει τελική 90-95 και άλλα να φτάνουν τα 110+. είναι και ελαφρύ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MT60RS Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2015 για να βγαλουν αυτα 500+ με ενα γεμισμα, αυτο πρεπει να γινει με σταθερα 50 στην εθνικη χωρις ανηφορες, χωρις πολλους αερηδες, και να τα οδηγαει η κοπελα σου που ζυγιζει 50 κιλα. Αντεχεις να βλεπεις τον δεικτη βαθια στο κοκκινο και να προσπερνας τα βενζιναδικα το ενα μετα το αλλο; ωφελιμη (πραγματικη) αυτονομια εχουν 350+ παιζει να ειναι γραναζωμενο κοντο μην πολυπιστευεις δηλωμενες επιδοσεις. Για να υπαρξει μετρο συγκρισης πρεπει (το λιγοτερο) να τα τεσταρουν με ιδια μηχανηματα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pa0ki Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Για μεταχειρισμένο δεν σκέφτεσαι? Με 2k έχει πολύ πράμα να διαλέξεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_chris_ Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 μεταχειρισμένο δε παίρνω. δε τα εμπιστεύομαι. πες ότι έχω κόλλημα σε αυτό το θέμα. αν και έχω αγοράσει αυτοκίνητο μεταχειρισμένο χωρίς κανένα πρόβλημα, θέλω καινούργιο. ας πάρω και χειρότερο, να ξέρω ότι έχω εγγύηση και να το προσέχω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
townleader Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Δες για Sym Symphony http://www.gorgolis.gr/symphonyST.htm Piaggio liberty 150 3v http://www.gr.piaggio.com/piaggio/GR/gr/modelli-intro/modelli/smart/liberty/version-150-3v.html Μην περιμενεις 500χλμ αυτονομια..δεν υπαρχει αυτο! Θα είσαι στα 2.5 ~ 3 λιτρα /100χλμ. Χωρις να εισαι ομως τερμα γκαζι..γιατι τοτε εισαι στο 100% των δυνατοτητων. Eπισης τα 150αρια εχουν μικρα ρεζερβουαρ, 6-7 λιτρα..οποτε do the maths! Για αυτό αν βγαινεις πιο ανοιχτα η βαζεις και 2ο ατομο θες 250cc... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_chris_ Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Μην περιμενεις 500χλμ αυτονομια..δεν υπαρχει αυτο! Θα είσαι στα 2.5 ~ 3 λιτρα /100χλμ. ρε παιδιά, αυτά που ανέφερα έχουν ρεζερβουαρ 13-17 λίτρα.(daytona panther -15l) άρα βάση αυτών που λες για κατανάλωση (που κι εγώ τόση την υπολογίζω) βγάζει και πάνω από 500km άνετα, χωρίς να πηγαίνεις σαν χελώνα. δεν εννοώ 500Km με παπιά / σκουτερ. σίγουρα είναι πολύ δύσκολο να φτάσεις τις καταναλώσεις που δίνει το εργοστάσιο αλλά υπόψην ότι οι περισσότεροι δε ξέρουν να οδηγούν. ο τύπος εδώ το τερμάτισε. λίγο ακόμα και το μηχανάκι θα παράγει βενζίνη αντί να καταναλώνει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα