dletkas Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 σας παραθετω το mail μου προς την samsung εδω ... Καταρχήν ο λόγος που γραφώ εδώ και όχι στο mail της τεχνικής υποστήριξης έιναι ότι για καποιό λόγο δεν έχει το μον΄τελο της tv μου και δεν με αφήνει να προχωρήσω . έχω την samsung UE32f6200AWXZH με s/n ZB343SJF300160H και version No TD01 , αγορασμενη απο πλαισιο πριν απο 8-9 μηνες περιπου . εχει 5 καμμενα Pixel ... εξ αρχής τα 2 αλλα σήμερα παρατηρήσα άλλα 3 ... ποια ειναι η πολιτική αντικατάστασης της εταιρίας σας καθως εδώ μιλάμε σαφώς για ένα ελλατωματικό προιόν . ευχαριστω πολύ εχει κανεις ιδεα ποια ειναι η πολιτικη τους για το συγκεκριμενο θεμα ?
aekoupoli Δημοσ. 30 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2015 για ριξε μια ματια σε αυτο το θεμα http://www.insomnia.gr/topic/558594-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF-pixel-%CF%83%CE%B5-samsung-ue48h6400/
graphist83 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2015 Εάν είναι έγχρωμα πίξελ σε καλύπτει και από το πρώτο.
dletkas Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Αγαπητέ κύριε .............., Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas. Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε επίσης, να σας ευχαριστήσουμε για την προτίμησή σας στα προϊόντα μας. Κατανοούμε απολύτως την ενδεχόμενη δυσαρέσκειά σας για την εμφάνιση των καμένων pixel, τα οποία, έχετε παρατηρήσει στην οθόνη της τηλεόρασής σας και θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι, για τις οθόνες LCD από 32'' μέχρι 37’’ υπάρχει 0 bright pixel policy και για dark, καλύπτονται από 7 σκοτεινά DOT και πάνω. Σε κάθε περίπτωση, πραγματοποιείται ο απαραίτητος τεχνικός έλεγχος από τα εξουσιοδοτημένα service μας, ώστε, να υπάρχει η τεχνική έκθεση, να εκτιμηθεί και να διαγνωσθεί το τι ακριβώς έχει εμφανίσει το προϊόν και στη συνέχεια, να σας ενημερώσουμε για τις επόμενες ενέργειές μας. Στη συνέχεια, εάν επιθυμείτε, παρακαλούμε παραθέστε μας την περιοχή σας ώστε να σας παραπέμψουμε στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών μας ή αναζητήστε το μέσω της ιστοσελίδας μας, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο: http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation/ Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε. Με εκτίμηση, ....................................... Samsung Electronics Hellas Online Εξυπηρέτηση Πελατών Λεωφόρος Κηφισίας 24Α, Μαρούσι 15125 Αθήνα - Ελλάδα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα