Προς το περιεχόμενο

Compact φωτογραφική περίπου 200€


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψάχνω για δώρο για την κοπέλα μου φωτογραφική (έχει πάθος με τις φωτογραφίες και ότι κάνει μέχρι τώρα είναι με iPhone), και το πόσο που διαθέτω είναι περίπου αυτό. Ξεκίνησα με budget 160€ αλλά αν αξίζει η διαφορά στην τιμή μπορώ να πάω εκεί και κάτι παραπάνω αν αυξάνεται πολύ ο λόγος ποιότητας / τιμής. Σε αυτά τα μπάτζετ έχω δει Nikon coolpix L830, Samsung WB250F, Canon powershot SX400 IS και πιο ψηλά Canon powershot SX520 HS.. Επειδή είμαι άσχετος έχετε να με συμβουλεψετε κάτι?

Οι φωτογραφίες που της αρέσουν είναι κυρίως τοπία, πόρτες (!), και πανοραμικού στυλ....

Η αγορά μπορεί να γίνει και από εξωτερικό

 

Edit : Μόλις είδα σε προσφορά μόνο για αύριο από mediamarkt την Panasonic Lumix DMC-FZ72 στα 150€. Να υποθέσω πάω γι αυτήν?

Επεξ/σία από stratos_21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψάχνω για δώρο για την κοπέλα μου φωτογραφική (έχει πάθος με τις φωτογραφίες και ότι κάνει μέχρι τώρα είναι με iPhone), και το πόσο που διαθέτω είναι περίπου αυτό. Ξεκίνησα με budget 160€ αλλά αν αξίζει η διαφορά στην τιμή μπορώ να πάω εκεί και κάτι παραπάνω αν αυξάνεται πολύ ο λόγος ποιότητας / τιμής. Σε αυτά τα μπάτζετ έχω δει Nikon coolpix L830, Samsung WB250F, Canon powershot SX400 IS και πιο ψηλά Canon powershot SX520 HS.. Επειδή είμαι άσχετος έχετε να με συμβουλεψετε κάτι?

Οι φωτογραφίες που της αρέσουν είναι κυρίως τοπία, πόρτες (!), και πανοραμικού στυλ....

Η αγορά μπορεί να γίνει και από εξωτερικό

 

Edit : Μόλις είδα σε προσφορά μόνο για αύριο από mediamarkt την Panasonic Lumix DMC-FZ72 στα 150€. Να υποθέσω πάω γι αυτήν?

Το ζουμ που εχει η lumix ειναι πρακτικα αχρηστο, ειδικα για αυτα που θελει η κοπελα σου.

 

Θα προτεινα να περιμενεις να βρεις προσφορα καμμια mirrorless στα 200€ περιπου που θα εχουν ποιοτητα φωτογραφιας πολυ ανωτερη απο τις compact που κοιτας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες