Προς το περιεχόμενο

Τι όχημα έχετε και τι πάγια έξοδα πληρώνετε;


petaw-se-oneiro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

E200 W211 (184ps)

 

Tέλη: 300ε

Ασφάλεια: 350ε/έτος

Σερβις: λαδια-φιλτρα-μπουζι: 150ε εκτός αντιπροσωπείας (τα μπουζι τ'αλλάζω καθε 2η αλλαγή λαδιών, μιας και ειναι ιριδιου και το αυτ/το δεν ειναι επιδόσεων).

Λάστιχα: ελέω μαλακισμένης διάστασης, περίπου 600ε

Κατανάλωση: εντός πολης περίπου 10 λιτρα, εκτός 7.5-8.0

 

Ρενώ κλιο ΙΙΙ φεισλιφτ βαν (90ps)

Τέλη: 105ε

Ασφάλεια: 300/ετος

Σερβις: λαδια-φιλτρα 100ε εκτός αντιπροσωπείας (μπουζι δν εχει, πετρέλαιο γαρ)

Λάστιχα: 320ε

Κατανάλωση: μικτή περίπου 5λτ.

 

Το πρώην σαξό μου 1.6 16v (165 ps)

 

Τέλη: 265ε

Ασφάλεια: 250ε

Σερβις: λαδια-φιλτρα-μπουζι περίπου 120ε καθε 5000χλμ

Λαστιχα: 350 τετράδα, τουλάχιστο μια καθε έτος

Κατανάλωση: νορμαλ οδήγηση μικτη 10λιτρα+

(βελτιωμένο, οταν ηταν νορμαλ ήταν κανονικά τα νούμερα)

 

Και ένα μπονους:

 

Φορτηγό τετραξονικό (460ps)

 

Τέλη: 1320ε

Ασφάλεια: 600ε/ ετος

Σερβις: λαδια-φιλτρα 200ε (πολυ περίπου γιατι δε τα θυμαμαι απ'εξω)

Λαστιχα: 300ε το ένα (έχει 12)

Κατανάλωση: μικτή 40λτ/100χλμ

 

Ξεχασα το ματιζ της γυναίκας (55 ps?)

 

Τέλη: 135ε

Ασφάλεια: 220ε/ετος

Λάστιχα: 250ε

Σερβις: λαδια-φιλτρα-μπουζι 60ε

Κατανάλωση: μικτή 5 λιτρα/100χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μηχανή δεν εχει κανένας;;

Να πω επίσης οτι θα είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο (οπότε θα εχει και επασφαλιστρο σαν νεος οδηγος), το πολύ 1600 κυβικα και λογικα κατι σχετικα παλιας τεχνολογιας. Σημασια πιο πολύ για μένα εχουν τα τέλη κυκλοφορίας και η ασφάλεια. Τωρα βενζινες κλπ θα τα βολεψουμε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με οποιαδήποτε μικρή μηχανή θα έχεις χαμηλότερα έξοδα.

Τέλη και ασφάλεια είναι συγκεκριμένα.

Αν κάτι πρέπει να σε απασχολεί είναι η κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με οποιαδήποτε μικρή μηχανή θα έχεις χαμηλότερα έξοδα.

Τέλη και ασφάλεια είναι συγκεκριμένα.

Αν κάτι πρέπει να σε απασχολεί είναι η κατανάλωση.

Η κατανάλωση δεν με απασχολεί και θα σου πω το γιατί. Το αυτοκίνητο θα είναι πιο πολύ διασκέδαση παρά όχημα εργασίας. Θέλω να έχει γκάζι δηλαδή. Όχημα εργασίας θα είναι ενα παπάκι 125.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Golf MK4 1.6, 265€ σήμα, ~10λ/100km κατανάλωση (εντός πόλης), κτέο 50 (?), ασφάλειες συνήθως κάνω 3μηνες με ~75€, και κάποιες φορές μπορεί να μείνει και στο γκαράζ κάνα δίμηνο ανασφάλιστο.

Service δεν μπορώ να τα υπολογίσω ακριβώς ετήσια, μπορεί τον ένα χρόνο να αλλάξω μόνο λάδια (30-40€ ?), και τον επόμενο να αλλαχτούν λάστιχα - αμορτισέρ - ιμάντες - δίσκοι ή ότι άλλο αναλώσιμο (ή μη) προκύψει.

Χοντρικά, υπολογίζω κάνα 200€ το χρόνο για αυτά, αν δεν βγει κάτι έξτρα.

 

Husqvarna SM 610s, 55€ σήμα, 180€ ασφάλεια, ΚΤΕΟ δεν το έχω περάσει γιατί βαριέμαι, κατανάλωση μεγαλύτερη από αυτή του αυτοκινήτου, service φθηνά γιατί τα κάνω μόνος μου.

Τα απρόοπτα πονάνε λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

HONDA HRV 2001 1600 VTEC 124 αλογα υποτιθεται.
Τελη: 265 (εαν θυμαμαι καλα)€
Ασφαλεια 6μηνη γυμνη ουτε καν θραυση:110€
Κτεο:40€ ανα 2 χρονια

λαστιχα ανα 3-4 χρονια 370-400 σε διασταση 205-60-16
Service λαδια φιλτρο:45€ με αγορα δικη μου για να ξερω τι μπαινουν και τα λαδια καλη μαρκα.
Καταναλωση : εξαρταται πως το πας αλλα με οικονομικη οδηγηση μεσα στην πολη ενα 12 στα 100 το εχω.εκτος παλι ειναι ανεβασμενα λογω κοντων σχεσεων.

υπενθυμηζω οτι το αυτοκινητο εχει αυτοματη τετρακινηση οποτε +1 διαφορικο για την καταναλωση.

ελπιζω κανοντας την ρυθμιση στης βαλβιδες που θελει,να πεσει η καταναλωση.     

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κατανάλωση δεν με απασχολεί και θα σου πω το γιατί. Το αυτοκίνητο θα είναι πιο πολύ διασκέδαση παρά όχημα εργασίας. Θέλω να έχει γκάζι δηλαδή. Όχημα εργασίας θα είναι ενα παπάκι 125.

Αν δεν σε απασχολεί η κατανάλωση, τι νόημα έχει το συγκεκριμένο θέμα? Τα τέλη κυκλοφορίας πάνε ανάλογα με τα κυβικά ή τους ρύπους, είναι στάνταρ το ποσό και το γνωρίζεις από πριν. Τα ασφάλιστρα και αυτά με τα κυβικά πάνε, τα βασικά έχουν μικροδιαφορές ανάλογα την ηλικία και την έδρα του οχήματος, και ανεβαίνουν αν προσθέσεις έξτρα καλύψεις. Το ΚΤΕΟ επίσης είναι στάνταρ έξοδο, πχ για αυτοκίνητα 25€/έτος.

 

Άντε και σου πω ότι το δικό μου είναι 1400 και πληρώνω 240€ τέλη 600€ ασφάλεια και 25€ ΚΤΕΟ, ή πως είναι 1000 και πληρώνω 120€ τέλη 220€ ασφάλεια και 25€ ΚΤΕΟ, ή 1600cc 265 + 230 + 25, τι θα καταλάβεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας παραθεσω και εγω για Γερμανια. 

ΒΜW X1 s18d

Tέλη: 250ε ( 130 απο τα οποια εχτρα επειδη ειναι ντιζελ )

Ασφάλεια: 1500 ε/έτος για 30.000 χιλιομετρα, μικτη.

Σερβις: λαδια-φιλτρα-μπουζι: περιπου 310 καθε 20.000 χιλιομετρα στην bmw.

Κατανάλωση: εντός πολης περίπου 6 λιτρα, εκτός αμα πας μεχρι 120, 5 λιτρα περιπου, 10+ λιτρα αμα το τερματισεις . 

Συνηθως 8 με 9 εχω για την διαδρομη 60 κμ που κανω καθημερινα , 20 εντος 40 εκτος ( στα εκτος πηγαινοντας με 200 +)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ελληνικό μουστακαλίδικο συνεργείο το πιστεύω ότι θα άλλαζαν μπουζί σε κάνα diesel για να μπουν στο λογαριασμό. Ιριδίου κιόλας. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας παραθεσω και εγω για Γερμανια. 

ΒΜW X1 s18d

Ασφάλεια: 1500 ε/έτος για 30.000 χιλιομετρα, μικτη.

 

1500€ γιατι τοσα πολλα εγω για mercedes cla diesel του 2014 και ασφαλιζομενο ποσο 35000 το ανωτερο που μου δινει η ασφαλιστικη και ας κανει παραπανω το αμαξι πληρωνω 840€ ετος μικτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γερμανια ( και σε αλλες χωρες ) παει συμφωνα με τα χιλιομετρα που κανεις καθε χρονο. 2η κλαση και 30.000 κμ τοσο βγαινει. Και σε σχετικα οικονομικη ασφαλιστικη ( οχι ονλαιν μονο ομως, τετοια θα σου βγει πιο φτηνα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γερμανία:

BMW 320d E91 2006 /163 άλογα

1 χρόνο

308 εφορία λόγω πετρελαίου.

450 για πρώτο χρόνο για ασφάλεια κλοπής,φωτιάς,τζαμιών,ατυχήματος με όλα τα ζώα,ζημιάς από ζώα,και ένα ατύχημα με δικο μου φταίξιμο τον χρόνο χωρίς να ανέβουν τα ποσοστά.Μείον 30 ευρώ για τον πρώτο χρόνο

Δυστηχώς αυτό τον χρόνο είχα γκαντεμιά με τις βλάβες.

450 επισκευή ναβι

100 μπαταρία.

900 όλα τα ψαλίδια με περαστικά, ευθυγράμμιση, και αλλαγή προθερμαντήρων και ηλεκτρονικού.

850 αλλαγή συμπλέκτη.

300 για κάψιμο δαγκάνας φρένων και αλλαγή όλων.Μόνο πίσω.

+ λάστιχα,λάδια,σερβις.

Πάντως για 240.000 χλμ ακόμα αντέχει καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...