News Editors insomnia.gr Δημοσ. 24 Μαρτίου 2015 News Editors Δημοσ. 24 Μαρτίου 2015 Η Dell ανακοινώνει την επέκταση της κορυφαίας της υπηρεσίας υποστήριξης ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets. Μέσω της τεχνολογίας SupportAssist, η Dell είναι η πρώτη και μοναδική εταιρεία, που προσφέρει προληπτική και προγνωστική αυτοματοποιημένη υπηρεσία για πρόληψη και επίλυση ζητημάτων για τελικούς χρήστες συστημάτων.1H ολοκληρωμένη λύση υποστήριξης είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε, να παρέχει μέγιστη υποστήριξη με την ελάχιστη προσπάθεια εκ μέρους του πελάτη. «Η έρευνά μας, δείχνει ότι τα τμήματα ΙΤ συνεχίζουν να ξοδεύουν γύρω στο 80 τοις εκατό του χρόνου τους σε εργασίες ρουτίνας και τεχνικής υποστήριξης, αφήνοντας μόνο 20 τοις εκατό σε στρατηγικής σημασίας projects, τα οποία προωθούν την επιχείρησή τους.» δήλωσε ο Rob Brothers, Program Director for Software and Hardware Support and Deploy Services, IDC. «H νέα λύση ProSupport Plus της Dell, αξιοποιεί τα στοιχεία από την παρακολούθηση των συστημάτων και τεχνικές πρόβλεψης, με στόχο να διατηρεί τις επιχειρήσεις στο δρόμο της καινοτομίας. Η Dell ανεβάζει τον πήχη στον τομέα της υποστήριξης, επεκτείνοντας την προληπτική, αυτοματοποιημένη της τεχνολογία από το data center στον τελικό χρήστη των συσκευών.» «Τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων και οι IT managers, ανέκαθεν καλούνται να κάνουν περισσότερα, με λιγότερα μέσα, κάτι που τους αφήνει με μια ατέλειωτη λίστα projects, που πρέπει να αντιμετωπίσουν,» δήλωσε ο Doug Schmitt, vice president and general manager, Global Support και Deployment στην Dell. «Επεκτείνοντας το ProSupport Plus σε υπολογιστές και tablets, προσφέρουμε τώρα προληπτική υποστήριξη για το data center και τους τελικούς χρήστες συσκευών, έτσι ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να δαπανούν λιγότερο χρόνο σε υποστήριξη και περισσότερο χρόνο σε ό,τι έχει περισσότερη σημασία.» ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets Σχεδιασμένη με στόχο να βοηθά τους πελάτες και τους συνεργάτες του καναλιού της Dell να προσφέρουν τον αναμενόμενο χρόνο ομαλής λειτουργίας με σημαντικά μικρότερη προσπάθεια, σε έναν κόσμο με συνεχή πίεση εξαιτίας των περιορισμών του προϋπολογισμού, το ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets συνδυάζει όλα τα απαιτούμενα σε μια ενιαία προσφορά που περιλαμβάνει: Πρόσβαση με προτεραιότητα 24χ7 στους μηχανικούς του ProSupport, οι οποίοι έχουν σημαντική ειδίκευση στο hardware και το software. Προληπτική και προγνωστική αυτοματοποιημένη υποστήριξη χάρη στην τεχνολογία παρακολούθησης Dell SupportAssist. Self-service διαχείριση συμβάντων και αποστολή εξαρτημάτων μέσω του portal της Dell, TechDirect, εφαρμογής για φορητές συσκευές ή με χρήση API3. Διαχείριση ροής εργασιών (workflow) για θέματα τεχνικής υποστήριξης, η οποία επιτρέπει στους τεχνικούς του πελάτη και του συνεργάτη της Dell να προσφέρουν προληπτική και προγνωστική υποστήριξη με τη Dell. Κάλυψη για πτώση, διαβροχή και ανωμαλίες του δικτύου ηλεκτροδότησης, για την προστασία των επενδύσεων σε hardware. Διατήρηση του σκληρού δίσκου μετά την αντικατάστασή του, για τη διασφάλιση του ελέγχου των δεδομένων. Έναν εξειδικευμένο Διαχειριστή Τεχνικού Λογαριασμού (Technical Account Manager), ο οποίος λειτουργεί ως ένα μοναδικό σημείο επαφής για τα τεχνικά ζητήματα και προσφέρει μηνιαίες αναφορές για πελάτες με 1.000 ή περισσότερα συστήματα που καλύπτονται από ProSupport Plus. Ως η νεώτερη προσθήκη στο υψηλής αξιολόγησης σύνολο υπηρεσιών υποστήριξης της Dell, το ProSupport Plus είναι η πλέον ολοκληρωμένη και πρώτη υπηρεσία προληπτικής υποστήριξης για υπολογιστές και tablets. Είναι πλέον διαθέσιμη σε 66 χώρες ανά την υφήλιο για προϊόντα Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue και Chromebook.1 Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.dell.com/prosupportplus.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα