Μπαν Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 ίσως πάντως και το 106 δεν παύει να είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο όπως και το 206
dacourt Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Είχα παλιά 106 και πήγαινα σφαίρα παντού και δε φοβόμουν τίποτα . Πλέον έχοντας συνηθίσει σε σύγχρονο αυτοκίνητο πήρα ένα 106 ενός φίλου και με το που μπαίνω γρήγορα σε μια στροφή φεύγει πετάει μούρη κωλο και ευτυχώς το μάζεψα. Πλέον φοβάμαι να τρέξω με παλιάς τεχνολογίας αυτοκιητα Δεν πρέπει να έχεις φόβο, γιατί αυτό τον φόβο χωρίς να το καταλάβεις θα τον μεταφέρεις σταδιακά στο αυτοκίνητο που έχεις τώρα.
adi32 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Νομιζω καπου ειναι φυσιολογικο να μην αισθανεσαι το ιδιο ασφαλης σε ενα αυτοκινητο παλαιοτερης τεχνολογιας Μιλαμε βεβαια για αρκετα γρηγορη οδηγηση σε σροφες , βρεμενο κλπ
kanesaxo Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 να σου πω την αλήθεια στα συναισθηματα μου είναι κάπως μικτά για αυτό που αναφέρεις. Σίγουρα σε απλή σβέλτη οδήγηση, αισθάνεσαι πιο ασφαλής με ένα "καινουργιο" αυτοκινητο. Αποκομίζεις μια αισθηση στιβαρότητας, ακόμη κια οταν οδηγείς χιουνται ι30. Οσοι ειχαν οδηγήσει το αντίστοιχο του τοτε χιουνται, βλ. αξεντ, θα θυμούνται πως ήταν το όνειδος της αυτοκίνησης. Ομως θεωρώ πως αν θέλει να κινηθώ γρήγορα, θα προτιμούσα το παλιό μου αυτοκινητο, όπως ήταν στημένο. Κι αυτό ομως είναι σχετικό, διότι ένα σαξοραλλο και ολινς να φόραγε επάνω, στις ανοικτες καμπές θελει ΠΟΛΥ ψυχή... Εγώ κινιούμουν κυρίως βουνό, που η ταχύτητες ηταν σίγουρα χαμηλότερες. Δηλαδή αναλόγως το δρόμο που κινείσαι, καποιο μικρότερο αυτ/το ίσως να'ναι πιο fun to drive και μπορεί και γρηγορότερο. Σε αρκετά ράλλυ σαξοραλλα έχουν πάρει γενική, με 4 κινητα μεσα. Αυτό συνέβη ελέω συγκυριών, και φυσικα περιείχαν διαδρομές που "βολευαν". Βέβαια απο ενα σημείο και μετά, όλοι πήραν εβο και κάπου εκει καθάρισε η μπουγάδα. Δυστυχώς όμως, εβο δεν μπορούμε να αγοράσουμε όλοι και γιαυτο ασχολιομασταν και βελτιώναμε τα κουβαδάκια μας. Αν είχα τη δυνατότητα να αγοράσω σήμερα αντιστοιχο αυτ/το θα έπαιρνα ένα κλιο ΙΙΙ rs. Τάφος μεν, αλλά το στρίψμο του είναι απο άλλο πλανήτη. Εχω τρέξει κι αγώνα με αυτό, σε σχεδόν μαμα μορφή κι εχω τις καλύτερες εντυπώσεις.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Moderators Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Καμία διαφωνία. Αλλά έχουμε 2015, όχι 1996. Και πολλοί συνεχίζουν να τα θεωρούν «καλά αμάξια» ενώ προφανώς πλέον δε μπορούν να σταθούν δίπλα ούτε στο πιο φτηνό αμάξι που μπορείς να πάρεις. Βέβαια οκ, άμα για τον άλλον αρκεί το 0-100 για να πει "καλό" ή "κακό", τα λόγια είναι περιττά. Εδωσα 1 χιλιαρικο για Saxo 2001 με 132000km, περσι. Μπορεις να μου πεις, τι καλυτερο επαιρνα με: aircondition, 1 αεροσακο, πραγματικη καταναλωση μεσα στην πολη 6,7 lt/100km και οχι πιο αργο και απο το θανατο, με τοσα χρηματα παντα? Κοστος συντηρησης? ΤΙΠΟΤΑ. Εχω κανει 12000km και δεν εχει ζητησει απολυτως τιποτα παρα μονο τη βενζινουλα του... Εαν ηταν να δωσω 8 χιλιαρικα για να παρω... Up! ή 12 για να παρω... Rio, sorry αλλα προτιμουσα να παρω 8 ή 12 Saxo αντιστοιχα ή καποιο αιωνες καλυτερο αυτοκινητο, μεταχειρισμενο. Ενταξει καλα χρυσα τα καινουρια μικρουλια, αλλα μην τα θεοποιουμε κιολας. Ισα ισα ειναι αρκετα πετσοκομμενα σε σχεση με παλια και αντεχουν λιγοτερο. Το οτι βαζουν παντου 7" οθονες και "multimedia", σιγα... Με 70 ευρω παιρνεις 7ρι κινεζοtablet που κανει παπαδες. Οσο για τα καγκουρεμενα, εχω να πω οτι δεν χρειαζονται. Μπορεις πολυ ευκολα να το χειροτερεψεις το αμαξι ακομα και απο το εργοστασιακο. Ενα Saxo VTS χωρις καμια μετατροπη, τις προαλλες πηγαινε με 170 και στη λωριδα του στην Εθνικη. Εγω με ενα Yaris 1.4 diesel δεν μπορουσα να το φτασω παντως... Και ας ειχα 20 κιλα ροπη και 82 αεροσακους περισσοτερους... 2
dacourt Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Μια χαρά αυτοκίνητο πήρες.. 1.000 ευρώ!! Το είχε φτιάξει ο προηγούμενος ή μαμά;
kanesaxo Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 καλά 132.000 αποκλείεται να είχε, αλλα τα μοτεράκια αυτα ειναι αθάνατα, αν εισια τυπικος με τα σέρβις του. Ειδικά δε αν ειναι το τριφυσο με τη μεταλλικη φλάντζα. Εγώ σαν καρότσα το πουλησα με 255.000χλμ, βέβαια αυτός που το πηρε τριβει τα χέρια του, μιας και το τελευταίο μοτερ που άλλαξα ειχε 20.000χλμ απο τουμπαρισμένο 206 και αλλες 20.000 του κανα εγώ...καλά καλά ιμάντα χρονισμού δεν χρειαζόταν, χαχαχα
zio10 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 καλά 132.000 αποκλείεται να είχε, αλλα τα μοτεράκια αυτα ειναι αθάνατα, αν εισια τυπικος με τα σέρβις του. Ειδικά δε αν ειναι το τριφυσο με τη μεταλλικη φλάντζα. Εγώ σαν καρότσα το πουλησα με 255.000χλμ, βέβαια αυτός που το πηρε τριβει τα χέρια του, μιας και το τελευταίο μοτερ που άλλαξα ειχε 20.000χλμ απο τουμπαρισμένο 206 και αλλες 20.000 του κανα εγώ...καλά καλά ιμάντα χρονισμού δεν χρειαζόταν, χαχαχα Γιατί αποκλείεται; Λογικό νούμερο είναι!
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Moderators Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Μια χαρά αυτοκίνητο πήρες.. 1.000 ευρώ!! Το είχε φτιάξει ο προηγούμενος ή μαμά; H μόνη μετατροπη που ειχε ηταν... οχι τα μαμα τασια Οσο για τα χιλιομετρα, τα πεταλια και το τιμονι δεν φαινονται τραγικα ταλαιπωρημενα, για να πεις οτι ειχε 200.000+, αλλα και τοσα να εχει, αφου δουλευει σωστα δεν με απασχολει καθολου. Το προηγουμενο αυτοκινητο εφυγε οταν ειχε 335.000 και λειτουργουσε το ιδιο οπως τις 235.000, οποτε δεν εχω κανενα θεμα με τα χιλιομετρα.
kanesaxo Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Γιατί αποκλείεται; Λογικό νούμερο είναι! 14 ετών πάνω κατω αυτ/το με 132.000 χλμ; Δύσκολα φίλε γιώργο. Εκτός αν "δε πηγαινε πουθενα" με το αυτ/το. Που ούτε κι αυτό είναι καλό, διότι θα τα εκανε σχεδόν ολα μεσα στη πολη... Βέβαια υπάρχουν και σπάνιες περιπτώσεις, αλλά μόνο αν τις γνωρίζεις προσωπικά. Πχ φίλος εχει κολτ 07 μοντέλο με 34.000χλμ. Κυριολεκτικά δε πηγαίνει πουθενά με το αυτ/το. Αλλα μια περίπτωση γνωρίζω...αυτόν! Προ κρίσης, θεωρώ για επιβατικό τα 15-20.000χλμ μια μεσοβέζικη λυση. Εμένα με βγάζω απ'την εξισωση διότι απ'το 99 μέχρι το 08 περίπου είχα 240.000χλμ. Μετά βέβαια απο το 08 μέχρι 14 ειχα...15.000-20.000 (λογω επαγγελματικου, 2 επιβατικών άλλων) Βέβαια κουβέντα κάνουμε, απ'τη στιγμή που λειτουργεί το οχημα προβλεπόμενα, ποσώς σε ενδιαφέρει. Ενα χιλιάρικο εδωσες, κλαιν μαιν. 1
adi32 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δεν ειναι και απιθανο Εγω γενικα εκανα 10000 το χρονο με κινηση καθε μερα σε μικρες αποστασεις και 2-3 ταξιδια το χρονο 1
zio10 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Εγώ με το αυτοκίνητο που έχω τώρα έχω 80000 σε 7 χρόνια γι'αυτό λέω
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Moderators Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Ενας παππουλης το ειχε για να πηγαινει στο χωραφι. Εγω τον πιστευω παντως, αν και δεν εχασα και τον υπνο μου για τα χιλιομετρα για να πω την αληθεια Zio θελω το Bravo σου λεμε. 1
thanosrx8 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 απο ραλλακι περασα κ γω ενα φεγγαρι. Απ τα τελευταια μοντελα που ειχαν βγει. Το αυτοκινητο το ευχαριστηθηκα απειρα,οσο καιρο το ειχα εφαγε τοσο "ξυλο" και δεν εβγαλε κιχ. Νομιζα πως οδηγαω καρτ. Βεβαια λιγο αβολο για μενα λογο υψους μιας και ειμαι περιπου 2 μετρα,η σκεψη για καποιο ταξιδι ηταν κολαση μιας και εβγαινα πιασμενος παντου. Εν πασει περιπτωση ενα ωραιο καλοκαιριατικο βραδι μπηκα σε στροφη με 100+ χιλιομετρακια,με αποτελεσμα να φυγει ο κωλος,να μην μπορεσω να το σωσω με γκαζι και να φυγω σε χωραφι. Το ραλι κομματια,εγω αγρατσουνιστος. Φετος λοιπον αποφασισα να παω σε μικρο αμαξι,μικρου κυβισμου για μετακινησεις και επελεξα το μεγαλυτερο συμβολο του ελληνα καγκουρα,ενα fiat punto του 95. Το ειχε μια κυρια πρωτο χερι και για τα χρονακια του αψογο. Η μονη βελτιωση ειναι οτι αλλαξε τις σιδερενιες ζαντες με αλουμινενιες. Βεβαια αρχιζω να βγαζω καγκουρικα ενστικτα και σκεφτομαι να κουμπωσω αεροτομη απο abarth και προφυλακτηρες απο gt. Ηδη την 2η μερα που το ειχα περασα τελικο απο gt. Μου φαινεται οτι θα αρχισω να αφηνω χαιτη και να κυκλοφορω με λευκο γυαλι μασκα,επι μονιμου βασεως. Χοχοχο
dacourt Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 H μόνη μετατροπη που ειχε ηταν... οχι τα μαμα τασια Οσο για τα χιλιομετρα, τα πεταλια και το τιμονι δεν φαινονται τραγικα ταλαιπωρημενα, για να πεις οτι ειχε 200.000+, αλλα και τοσα να εχει, αφου δουλευει σωστα δεν με απασχολει καθολου. Το προηγουμενο αυτοκινητο εφυγε οταν ειχε 335.000 και λειτουργουσε το ιδιο οπως τις 235.000, οποτε δεν εχω κανενα θεμα με τα χιλιομετρα. LOL άρχοντας, τους δίνεις και καταλαβαίνουν βλέπω. Αυτά τα 106 και τα Σαξό ήταν σκυλιά πραγματικά, βλέπεις ήταν τελείως μηχανικά, όχι όπως τώρα με τα χίλια υποβοηθήματα. Ο Πατέρας μου είχε φτάσει ένα Πεζό στα 1.400.000 χιλιόμετρα(ΟΧΙ Ταξί). Και ήθελε η Γαλλική αντιπροσωπεία όχι η εδώ να το πάρει για εκθεσιακό χαχα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα