Προς το περιεχόμενο

Fiat Punto ή Saxo Tuning ;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιδιά μην λέμε και οτι θέλουμε υπάρχουν και καρναβάλια evo αλλα τα καλά είναι υπέροχα μην το ξεφτιλίσουμε 

Δημοσ.

Σαν αμάξια μια χαρά είναι.

Ειδικά για την εποχή τους.

 

Καμία διαφωνία. Αλλά έχουμε 2015, όχι 1996. Και πολλοί συνεχίζουν να τα θεωρούν «καλά αμάξια» ενώ προφανώς πλέον δε μπορούν να σταθούν δίπλα ούτε στο πιο φτηνό αμάξι που μπορείς να πάρεις.

 

Βέβαια οκ, άμα για τον άλλον αρκεί το 0-100 για να πει "καλό" ή "κακό", τα λόγια είναι περιττά.

Δημοσ.

Και σε συμπεριφορά μια χαρά στέκονται.

Επίσης είναι απλά σε συντήρηση, όπως τα περισσότερα παλιά βέβαια, και η κατανάλωση τρώγεται.

Δημοσ.

Μα δεν ρωτησε για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα στις φωτογραφιες.Γενικα για αυτα τα αυτοκινητα ρωτησε.Και αν βαλουμε ενα μαμα saxo η ενα punto διπλα σε ενα μαμα evo το δευτερο εχει την πινελια της καγκουριας πολυυυ περισσοτερο πανω του :)

 

Αν τα δεις οπως τα εκανε η μανα τους ειναι καλα

αν τα πιασουν οι καγκουρες στα χερια τους τα κανουν αστα να πανε 

Μερικα βεβαια ειναι καγκουρικα απο τη μανα τους

Ειδικα καποια Ασιατικα

post-40128-0-10302800-1427236736_thumb.png

  • Like 1
Δημοσ.

Το ότι η πλειοψηφία των καγκουρων είχε σαξοραλλο δε τα κάνει αχρηστα αυτ/τα ή αυτοκίνητα καγκουριάς. Εχω γράψει πολλάκις πως αν εισαι καγκουρι οδηγός οτι και να οδηγείς βάζεις τη καγκουροπινελιά σου.

Το σαξόραλλο ήταν (είναι ;) το μεγαλύτερο σχολείο προσθιοκίνητου αυτ/του. Ακολουθούν τα κλιο ρς, αλλά ελέω κυβικών δε περπάτησαν παρά για ελάχιστους φίλους της αυτοκινησης.

Οπως επίσης το μεγαλύτερο σχολείο της πίσω κίνησης είναι το μχ5 κατ'εμε.

 

Σαν πρώην κάτοχος σαξό, για περίπου 13 χρόνια, έχω να δηλώσω μόνον τα καλύτερα. Φυσικα για τη χρήση που το ήθελα εγώ, οι προσθήκες ήταν απαραίτητες και δεν ήταν για κάθε μέρα. Ελέω κρίσης, δεν εγινε αγωνιστικό, που ήταν η φυσική του εξέλιξη, έγινε ξανά εργοστασιακό και μετά πουλήθηκε επειδή ξενέρωσα τη ζωή μου.

Πέρασαν και τα χρόνια, και ενα αυτ/το με 1.5 αστέρι ασφαλείας, δεν είναι οτι καλύτερο για κάθε μέρα...

 

Πάντως, όσα χρόνια κι αν περάσουν, αν εχω την οικονομικη δυνατότητα θα αγοράσω ένα ετοιμο αγωνιστικο για να παίζω μια δυο κυριακές το μήνα στο βουνό.

 

Δυστυχώς το αυτοκινητο το αγόρασαν 90% κοντράκηδες, ηχο-καγκουρες, πολυεστερικοκάγκουρες και μπήκε η ταμπέλα στο όχημα...

 

Και οπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, τα αυτοκίνητα βελτιώνονται, και καθε πράγμα είναι για τον καιρό του. Πχ σήμερα ο ιδιος οδηγός πχ εγώ ανεβαίνω στο βουνό στην ιδια διαδρομή πολύ γρηγορότερα με ένα σημερινό 207 rc εργοστασιακό, απ'το σαξο μου με όλο το σεταπ ανάρτησης που είχα.

 

Γενικότερα, τα σημερινά αυτοκίνητα ειναι ΠΟΛΥ fool proof και "στριβουν". Απλά δυστυχώς δεν εχουν "αισθηση" πως τα στρίβεις εσύ, παρά πως στρίβουν μόνα τους, αν με καταννοείτε.

 

Υ.Γ. φτηνά;;; 5 εκ δραχμές είχε το σαξο μου φουλ έξτρα. (αεροσακο/abs). Μη μπείτε στο κοπο να κανετε τη μετατροπη σε 15.000ε. Τα μύρια ήταν μύρια τότε.

  • Like 3
Δημοσ.

Ιδίως το Saxo για πέταμα. Όχι ότι το άλλο πάει πίσω.

 

Το ότι τα πήραν όλοι επειδή είναι φτηνά και γρήγορα και τα καγκούρεψαν δε τα κάνει και αμάξια.

 

Tα SaxoRalla ήταν η εποχή μας.. και δεν τα αγόραζαν ΤΟΤΕ γιατί φθηνά.. γιατί δεν ήταν τόσο φθηνά για την εποχή τους, τα αγόραζαν γιατί οι κινητήρες έπαιρναν τρελές μετατροπές. Θρυλικές εποχές με τα Rally Peugeot & Saxo.

 

Πολλοί ναι τα ήθελαν μόνο για γκομενοπαγίδες(ηλικιών 17-22 το πολύ...), άλλοι όμως που ξέρανε τι σπίρτα ήταν τα συγκεκριμένα τα άφηναν μαμά σε εξωτερική εμφάνιση και τους άλλαζαν τα πρέκια στη μηχανή, αυτή που άλλωστε είναι και η ουσία. Μηχανικά παιχνίδια που δυστυχώς ΔΕΝ θα ξαναβγούν..

Δημοσ.

εγω εχω απογοητευτει που τα καλα ατμοσφαιρικα σιγα-σιγα εξαφανιζονται. Ωραια τα turbo και οι κομπρεσορες σαν τεχνολογια, αλλα σαν οδηγηση δεν λενε και πολυ.

Δημοσ.

δυστυχώς στον βωμό των ρύπων θυσιαστηκαν τα ατμοσφαιρικά μοτερ.

Σημαντικο ρολο επαιξε κι αυξηση του μεσου βαρους των οχηματων, πραγμα το οποίο σημαίνει ροπη. Γι αυτο λοιπον σχεδον ολα πλεον ειναι τουρμπο.

Γενικά, οπως ξαναπα, τα νεα αυτοκίνητα ειναι πιο ευκολοδηγητα.

Εχουν το πλεονέκτημα πως ο καθενας μπορει να τα στριψει σβέλτα αλλα και συναμα το μειονέκτημα πως αν κανουν πως ξεκολλανε αντιο ζωη...διοτι θα ναι με πολλά χλμ ανα ωρα.

Ενω τα παλαιοτερα μοντέλα σου εδιναν να καταλαβεις πότε κανεις τη μλκ, ποτε φτάνεις κοντά στο οριο και παει λέγοντας.

Παντα μιλάμε για τον οδηγό που θέλει το κατι παραπανω κι οχι απλα για να μετακινειται.

  • Like 1
Δημοσ.

εγω εχω απογοητευτει που τα καλα ατμοσφαιρικα σιγα-σιγα εξαφανιζονται. Ωραια τα turbo και οι κομπρεσορες σαν τεχνολογια, αλλα σαν οδηγηση δεν λενε και πολυ.

Evo για παράδειγμα.

  • Like 1
Δημοσ.

στα τετρακινητα δεν σε νοιαζει και τοσο η ακαριαια και προβλεψιμη αποκριση στο γκαζι, και αν μελετησεις την επιλογη του turbo, το lag ειναι ελαχιστο.

 

Τα ηλεκτρονικα συμβαλλουν στο οτι εχει χαθει η διαδικασια του να καταλαβαινεις τα λαθη σου με μικρες ταχυτητες και να μαθαινεις τι-πως-γιατι

Δημοσ.

θα ηθελα να μπω μια φορα σε αυτοκινητο με ηλεκτρονικα καλουδια μιας και τα αυτοκινητα που ειχα μονο abs ειχαν,ετσι να δω πως ειναι

Δημοσ.

Είχα παλιά 106 και πήγαινα σφαίρα παντού και δε φοβόμουν τίποτα . Πλέον έχοντας συνηθίσει σε σύγχρονο αυτοκίνητο πήρα ένα 106 ενός φίλου και με το που μπαίνω γρήγορα σε μια στροφή φεύγει πετάει μούρη κωλο και ευτυχώς το μάζεψα. Πλέον φοβάμαι να τρέξω με παλιάς τεχνολογίας αυτοκιητα

Δημοσ.

Τα ατμοσφαιρικα αρχιζουν και τα κοβουν γιατι εκτος απο το οτι επρεπε στους v κινητηρες ειδικα να βαζουν καμια 4αρια καταλυτες και 4-5 χιλιαδες κυβικα ωστε να ανεβασουν αλογα....αχρηστα πραγματα...ροπη 0 σε σχεση με ενα τουρμπο.Οσες εταιριες ειχαν μεινει πισω σε θεμα τουρμπο  (ferrari-honda-bmw) ξεκινησαν και βγαζουν.Και μαλιστα η τελευταια σε ολες τις m σειρες.Γιατι αλλιιως πως θα κατσει στον ανταγωνισμο οταν σου βγαζει 2λιτρο 360 αλογα η Mercedes και τα vag τα 2.0 παιζουν 350 αλογα χαβαλε τα περισσοτερα.Καλη η ατμοσφαιρα...αλλα μονο για να την ακους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...