Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

 

 

Αντε και αλλο ενα με το ολοκληρωμενο συστημα.....  :P

 

black-box-cutaway.gif

 

 

 

on topic

 

Εδω μεσα ειναι το FVR της πτησης ετοιμο για μεταφορα......

 

_81895994_blackboxsealed.jpg

BEA investigators have released an image of the sealed container holding the flight voice recorder. It does contain usable sounds and voices, according to Mr Jouty.

 

 

Βreaking news !!!

 

 

''French investigators say usable data has been extracted from the cockpit voice recorder of Germanwings 4U 9525, but it has so far yielded no clues as to the cause of the plane's crash.''

Επεξ/σία από Snoob
  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να δειτε που θα λιποθυμησαν για καποιο λογο και ηταν το αεροπλανο ακυβερνητο μεχρι την συντριβη

Δημοσ.

btw σχετικα με τη χθεσινη συζητηση οτι οταν ειναι να συντριβει αεροπλανο ειναι προτιμοτερο να πεσει στα βραχια/τσιμεντο/ξηρα παρα στο νερο γιατι ετσι "αυξανονται οι πιθανοτητες να βρεθουν επιζωντες", (κι επειδη υποστηριχθηκε εμεσα δεν εχει υπαρξει επιζων απο συντριβες σε νερο)  μονο για το 2014-15 εχουμε:

 

1/ 11 Φεβρουαρίου 2014: Στρατιωτικό μεταγωγικό αεροσκάφος «Hercules C-130» συντρίβεται στην ορεινή Αλγερία, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 78 άνθρωποι. Ένα άτομο επέζησε.2/ 8 Μαρτίου 2014: Χάθηκε αεροσκάφος της Malaysia Airlines που εκτελούσε την πτήση MH370. Είχε ξεκινήσει από το Κουάλα Λουμπούρ και είχε προορισμό το Πεκίνο. Μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί κάνενα ίχνος του.3/ 23 Ιουλίου 2014: Σκοτώνονται 48 από τους 54 επιβαίνοντες του αεροσκάφους της TransAsia Airways. Το αεροπλάνο που εκτελούσε την πτήση GE222 έπεσε στη θάλασσα κοντά στο νησί Penghu λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.4/ 24 Ιουλίου 2014: Αεροσκάφος McDonnell Douglas MD-83 της Air Algerie AH5017 χάνεται πάνω από το Μάλι λόγω κακοκαιρίας. Και οι 116 επιβαίνοντες σκοτώνονται.5/ 28 Δεκεμβρίου 2014: Αεροσκάφος της AirAsia QZ8501 που ξεκίνησε από την πόλη Surabaya της Ινδονησίας στη Σιγκαπούρη χάνεται πάνω από τη θάλασσα της Ιάβας. 162 επιβάτες και πλήρωμα σκοτώθηκαν.6/ 4 Φεβρουαρίου 2015: Αεροπλάνο της TransAsia συντρίβεται στον ποταμό Κιλάγκ στα περίχωρα της Ταϊπέι λίγο μετά την απογείωση. 43 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και 15 διεσώθηκαν.7/ 24 Μαρτίου 2015: Το πλέον πρόσφατο αεροπορικό δυστύχημα στις γαλλικές Άλπεις, με 150 νεκρούς.

(πηγη zougla.gr)

 

Aρα απο το 2014 εως σημερα, μια που ζηταγατε στατιστικα χθες:

Απο 7 συντριβες  εχουμε 1 επιζων απο 344 επιβαινοντες στα 3 αεροπλανα που πεσαν σε ξηρα (0,3%).

Απο τα υπολοιπα 3 που πεσαν σε νερο, υπαρχουν 21 επιζοντες απο 274 επιβαινοντες (7,7%). Μαλιστα υπηρξαν επιζοντες σε 2 διαφορετικα περιστατικα. Και για να προλαβω, δεν μιλαμε για προσθαλασωσεις αλλα για συντριβες, επειδη ακουσα το επιχειρημα χθες οτι "η προσθαλασωση δεν μετραει"...

 

*Για την ΜΗ370 δεν υπαρχουν στοιχεια ακομα, πχ μπορει να διαλυθηκε στον αερα, μπορει να κατεριφθη, μπορει να επεσε οπουδηποτε , αλλοι λενε οτι δεν επεσε αλλα προσγειωθηκε κλπ.

 

 

 

Ε, όχι.

Πρώτα απ'όλα η ΜΗ370 πρέπει να συμπεριληφθεί.

Και δεύτερον, δύο από τα τρία που έπεσαν σε νερό, δεν έπεσαν στη θάλασσα, που εμείς μιλούσαμε. Εγώ τουλάχιστον το διευκρίνισα, άλλο water land και άλλο sea land. Το ένα έπεσε σε ποτάμι και το δεύτερο δίπλα στη στεριά.

 

Οπότε από τα 4 του νερού γενικά, τα δύο που έπεσαν στη θάλασσα δεν είχαν ούτε ένα επιζώντα.

Και μεγαλύτερος αριθμός νεκρών.

Δημοσ.

-αλλο water land κι αλλο sea land 

-να συμπεριληφθει η mh370 στις συντριβες σε θαλασσα γιατι ετσι. Οταν κανεις δεν εχει την παραμικρη ιδεα για το τι εχει συμβει σε αυτην την πτηση ποσο μαλλον υπο ποιες συνθηκες επεσε (πχ μπορει να διαλυθηκε στον αερα) και που επεσε.
 

 

Να δειτε που θα λιποθυμησαν για καποιο λογο και ηταν το αεροπλανο ακυβερνητο μεχρι την συντριβη

hint1: υπηρχε επικοινωνια των πιλοτων με τον πυργο ελεγχου μεχρι και λιγα λεπτα πριν την συντριβη. Αρα δεν ηταν λιποθυμοι.
hint2: Ακομα κι αν λιποθυμησαν στα τελευταια λεπτα, το αεροπλανο δεν πεφτει τοσο ευκολα, καθοτι στον αυτοματο πιλοτο (βλεπε helios). Εκτος αν λιποθυμησε κι ο αυτοματος ταυτοχρονα, στο insomnia ολα μπορουν να συμβουν εξαλλου.

Δημοσ.

Παίδες τα πάντα έχουν να κάνουν με τον χρόνο απορρόφησης της ενέργειας. Το νερό σε μεγάλες ταχύτητες είναι γνωστό ότι συμπεριφέρεται ως στερεό λόγω του ότι γίνεται ασυμπίεστο. Τα μόρια δεν έχουν τον χρόνο να φύγουν (εντελώς λαικά) .

 

Υπο συγκεκριμένες συνθήκες, δηλαδή ταχύτητα. γωνίας εισόδου κτλ το νερο θα απορροφήσει πολύ πιο ομαλά την ενέργεια. Το 'ιδιο βέβαια μπορεί να συμβεί και στην άμμο η οποία συμπεριφέρεται ως ρευστό.

 

Σε κάθε περίπτωση αν είσαι σε αεροπλάνο και πέσεις, το πιο πιθανό είναι να μην επιβιώσεις αλλά αν θεωρητικά έχεις την δυνατότητα επιλογής, θα προτιμουσα να πέσω με χαμηλή ταχύτητα σε νερό με μικρή γωνία εισόδου και να κάθομαι πίσω.

  • Like 1
Δημοσ.

 

hint: Αν λιποθυμησoyn oi kybernhtew για X,Y λογους το αεροπλανο δεν πεφτει σε 8 λεπτα καθοτι στον αυτοματο πιλοτο (βλεπε helios). Εκτος αν λιποθυμησε κι ο αυτοματος ταυτοχρονα, ολα ειναι πιθανα στο insomnia.

 

Σορρυ που εγραψα την αποψη μου ενα θεμα στο Μπλα Μπλα.. δεν ειμαστε στο planeexperts.gr

Δημοσ.

Παίδες τα πάντα έχουν να κάνουν με τον χρόνο απορρόφησης της ενέργειας. Το νερό σε μεγάλες ταχύτητες είναι γνωστό ότι συμπεριφέρεται ως στερεό λόγω του ότι γίνεται ασυμπίεστο. Τα μόρια δεν έχουν τον χρόνο να φύγουν (εντελώς λαικά) .

 

Υπο συγκεκριμένες συνθήκες, δηλαδή ταχύτητα. γωνίας εισόδου κτλ το νερο θα απορροφήσει πολύ πιο ομαλά την ενέργεια. Το 'ιδιο βέβαια μπορεί να συμβεί και στην άμμο η οποία συμπεριφέρεται ως ρευστό.

 

Σε κάθε περίπτωση αν είσαι σε αεροπλάνο και πέσεις, το πιο πιθανό είναι να μην επιβιώσεις αλλά αν θεωρητικά έχεις την δυνατότητα επιλογής, θα προτιμουσα να πέσω με χαμηλή ταχύτητα σε νερό με μικρή γωνία εισόδου και να κάθομαι πίσω.

 

Και μετά από αυτές τις μ@λακίες που ασχολούμαστε, ας πάω για καφέ.

 

 

Αυτο ακριβως........

 

Αλλα μετα ερχεται το αλλο ερωτημα που εχουμε διαβασει εδω..... τι θα κανεις με τους καρχαριες.... :P :)

 

 

 

 

 

 

(προφανως αστειευομαι :) )

Δημοσ.

Πάντως στατιστικά αν το πάρει κανείς, είναι τόσο τεράστιος ο αριθμος των ωρών πτήσεων , που κάποιο αεροπλάνο πάντα θα πέσει, για οποιαδήποτε αιτία.

 

Το κυνικό της υπόθεσης, είναι όταν συμβαίνει ένα θανατηφόρο ατύχημα, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να συμβεί σε εμάς τους ζωντανούς. Το "ο θάνατός μου, η ζωή σου" ταιριάζει απόλυτα.

Οπότε να ευχόμαστε να βρεθούν τα αίτια.

  • Like 2
Δημοσ.

Σημερα ακουσα οτι η εν λογο εταιρεια ειχε σοβαρο θεμα με προβλημα με μαυρους καπνους το 2011 που συμφωνα με τους ειδικους ειναι πολυ κακο και δεν ηταν και πολυ συνεργάσιμη ωστε να βρεθει τι εφταιγε τελικα... 

Δημοσ.

Οι πορτες εχουν ειδικο μηχανισμο για depressure του εισερχομενου νερου. (αλλα δυστυχως δεν το γνωριζουν οι περισσοτεροι αεροσυνοδοι για να εκκινησουν την διαδικασια) 

 

Για καποιο λογο υπαρχουν μονο σωσιβια στα αεροπλανα….. :-)

 

Τα σωστικα συνεργεια εκει που επεσε σημερα το αεροπλανο ΜΟΝΟ με ελικοπτερα μπορουν να πανε…..

 

Εν αντιθεσει, αν πεσει σε θαλασσα, εχει καλυψη και απο Αερα και απο θαλασσα και υποβρυχια….  :ph34r:

Γράφτηκαν πολλά ενδιαφέροντα σχόλια αλλά αυτό που γράφεις εδώ μου έκανε μεγάλη εντύπωση! Πως είναι δυνατόν να μην γνωρίζει κάτι τέτοιο το προσωπικό του αεροπλάνου;!

  • Like 1
Δημοσ.

Γράφτηκαν πολλά ενδιαφέροντα σχόλια αλλά αυτό που γράφεις εδώ μου έκανε μεγάλη εντύπωση! Πως είναι δυνατόν να μην γνωρίζει κάτι τέτοιο το προσωπικό του αεροπλάνου;!

 

H απορια σου θα σου λυθει οταν παρακολουθησεις, ασκηση εκκενωσης προσθαλασσωμενου αεροσκαφους…..  :-)

 

Επισης απο το εργοστασιο ειναι κατασκευασμενο να γινεται αυτοματα, οποτε δεν δινεται και η μεγαλυτερη προσοχη σε αυτο….

 

Διοτι σε κατασταση αναγκης αλλα πραγματα εχουν προτεραιοτητα…..

 

Μονο οταν μπλοκαριστει το εν λογω συστημα, η αεροσυνοδος μπορει να το κανει χειροκινητα.

 

 

Γνωριζες οτι τα Airbus, εχουν ''ditching button'' σε περιπτωση που πεσουν στο νερο να βυθιστουν πιο αργα…… ?   :-D

 

''When pressed, it commands the aircraft operating system to close the outflow valve, emergency ram air inlet, avionics inlet, extract valve and flow control valve. In addition, it will immediately shutdown the cabin fans. The button itself has a guard over it to prevent accidental activation. The system is available on all A320 family, A340/A330 and A380 aircraft.

According to the A320 quick reference guide, the ditching procedure calls for Flaps 3 and a minimum approach speed of 150 kts. The system should be activated at 2000 feet AGL and Airbus recommends 11 degrees of pitch at the time of touchdown.

The ultimate purpose of the system is to seal the aircraft to prevent water from undermining the buoyancy of the aircraft to keep it afloat in the event that the airframe remains intact after impacting the water.''

  • Like 1
Δημοσ.

 

και γιατι δε φτιαχνουν και τα αεροπλανα με τα ιδια υλικα των μαυρων κουτιων για να ειναι σχεδον αφθαρτα και να αντεχουν στις πτωσεις ωστε να μη διαμελιζονται οι επιβατες? εχουν υψηλο κοστος κατασκευης?

edit: με προλαβε ο ThReSh :P

Ο πρώτος λόγος είναι ο ίδιος με την ερώτηση "γιατί τα καινούργια αυτοκίνητα γίνονται κονσερβοκούτια σε περίπτωση τράκας ενώ παλαιότερα τα έφτιαχναν τόσο γερά;" Για να "ξεσπάσουν" οι δυνάμεις της κρούσης στό όχημα/αεροπλάνο και όχι στους επιβάτες.

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι σε περίπτωση εγκλωβισμένων σε ένα τεράστιο μαύρο κουτί, μειώνονται οι πιθανότητες να μπορέσουν εγκαίρως να τους απεγκλωβίσουν τα σωστικά συνεργεία.

 

Ίσως να υπάρχουν και άλλοι λόγοι, πχ οικονομικοί, που θα ανεβάσουν τις τιμές των εισιτηρίων στα ύψη, δεν ξέρω.

Δημοσ.

Υπάρχει ένα ωραίο ντοκυμαντέρ για το πως ακριβώς φτιάχνονται τα "μαύρα" κουτιά, νομίζω από τη σειρά how it's made του discovery channel


H απορια σου θα σου λυθει οταν παρακολουθησεις, ασκηση εκκενωσης προσθαλασσωμενου αεροσκαφους…..  :-)

 

Επισης απο το εργοστασιο ειναι κατασκευασμενο να γινεται αυτοματα, οποτε δεν δινεται και η μεγαλυτερη προσοχη σε αυτο….

 

Διοτι σε κατασταση αναγκης αλλα πραγματα εχουν προτεραιοτητα…..

 

Μονο οταν μπλοκαριστει το εν λογω συστημα, η αεροσυνοδος μπορει να το κανει χειροκινητα.

 

 

Γνωριζες οτι τα Airbus, εχουν ''ditching button'' σε περιπτωση που πεσουν στο νερο να βυθιστουν πιο αργα…… ?   :-D

 

''When pressed, it commands the aircraft operating system to close the outflow valve, emergency ram air inlet, avionics inlet, extract valve and flow control valve. In addition, it will immediately shutdown the cabin fans. The button itself has a guard over it to prevent accidental activation. The system is available on all A320 family, A340/A330 and A380 aircraft.

According to the A320 quick reference guide, the ditching procedure calls for Flaps 3 and a minimum approach speed of 150 kts. The system should be activated at 2000 feet AGL and Airbus recommends 11 degrees of pitch at the time of touchdown.

The ultimate purpose of the system is to seal the aircraft to prevent water from undermining the buoyancy of the aircraft to keep it afloat in the event that the airframe remains intact after impacting the water.''

Ευχαριστώ! Όχι δεν το γνώριζα, αλλά και πάλι μου κάνει εντύπωση το να μην το γνωρίζει το προσωπικό ή το να είναι "χαλαροί" κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης....όπως είναι οι επιβάτες όταν δείχνουν πως χρησιμοποιούμε τα σωσίβια πχ...:)

  • Like 1
Δημοσ.

Τα ΜΑΥΡΑ ΚΟΥΤΙΑ φτιάχτηκαν με ένα σκοπό. Το αν η λέξη "ατρωτα" δεν ειναι κατάλληλη για να τα χαρακτηρίσουμε δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι φτιάχτηκαν και να αντέχουν εκτός από τα καταγράφουν πληροφορίες. Εμένα μου έκανε εντύπωση που καταστράφηκε τόσο πολύ το ένα ώστε να βγει από μέσα της η κάρτα μνήμης. Αυτό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...