firewalker Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Την καλύτερη μαλακία την άκουσα από έναν Γάλλο δημοσιογράφο που έλεγε πως μάλλον επειδή είχαν βλάβη κοιτούσαν τα όργανα κι ήταν απασχολημένοι με το τσεκ-λιστ και δεν είδαν πως έπεφταν προς το βουνό να αλλάξουν πορείας. Έχει γίνει. Δεν θυμάμαι πως ονομάζεται το φαινόμενο που "κλειδώνει" ο εγκέφαλος σε κάτι. One of the most famous incidents of an aircraft disaster attributed to pilot error was the night time crash of Eastern Air Lines Flight 401 near Miami, Florida on December 29, 1972. The captain, first officer, and flight engineer had become fixated on a faulty landing gear light and had failed to realize that the flight controls had been bumped by one of the crew altering the autopilot settings from level flight to a slow descent. Κάτι παιδάκια ξέχασαν τα διαβατήρια στο ξενοδοχείο, και έχασαν την πτήση... 1
tsakonas Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Ελληνες εμπειρογνωμονες λιγο υπομονη, βρηκαν τα κουτια.... 3
Unabomber Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Ελληνες εμπειρογνωμονες λιγο υπομονη, βρηκαν τα κουτια.... Βρηκαν και το δευτερο με τα flight data ? Γιατι απο χθες ειχαν βρει το πρωτο….
NT1G Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Ελληνες εμπειρογνωμονες λιγο υπομονη, βρηκαν τα κουτια.... qfe, σε σχόλιο σε ειδήσεις διάβασα οτι είναι 100% σίγουρο ότι έγινε κάποιου είδους έκρηξη μέσα στο αεροπλάνο γιατί δεν γίνεται αλλιώς να μην το πήραν είδηση τι γινόταν κ.τ.λ. .. ΕΛ παντογνώστες .
Unabomber Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Και το CVR και το FDR; Απο χθες ειχαν βρει το CVR παντως. Σε ασχημη κατασταση βεβαια, αλλα ικανο για να τραβηξουν τα δεδομενα. Κατεστραμένο το μαύρο κουτί αλλά μπορούν να αντληθούν πληροφορίες Όλα τα ενδεχόμενα πρέπει να εξετασθούν για να εξηγηθεί γιατί το γερμανικό Airbus A320 συνετρίβη χθες, Τρίτη, σε πλαγιά των Άλπεων, όμως μια τρομοκρατική επίθεση δεν είναι το πιο πιθανό σενάριο, δήλωσε σήμερα ο Γάλλος υπουργός Εσωτερικών Μπερνάρ Καζνέβ στον ραδιοσταθμό RTL. Ο υπουργός εξήγησε πως «τα συντρίμμια του αεροπλάνου είναι συγκεντρωμένα σε μια επιφάνεια 15 στρεμμάτων, είναι ασφαλώς μια σημαντική έκταση επειδή η πρόσκρουση ήταν ισχυρή, αλλά αυτό δείχνει πως το αεροπλάνο φαίνεται ότι δεν εξερράγη» και γι' αυτό το τρομοκρατικό σενάριο «δεν είναι το σενάριο που προκρίνουμε». Ο Καζνέβ επιβεβαίωσε πως το μαύρο κουτί που βρέθηκε χθες ήταν ο καταγραφέας ήχων και συνομιλιών στο πιλοτήριο και πρόσθεσε πως έχει υποστεί ζημιές, αλλά εξακολουθεί να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αντληθούν πληροφορίες. Επισης Νέα δεδομένα: Το Airbus «κατέβαινε» επί 18 ολόκληρα λεπτά πριν συντριβεί Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες το αεροπλάνο βρισκόταν σε πορεία καθόδου, όχι για 8, αλλά για 18 λεπτά! Η Γαλλίδα υπουργός Μεταφορών Σεγκολέν Ρουαγιάλ ανέφερε ότι το οι πιλότοι σταμάτησαν κάθε επικοινωνία στις 10.30 π.μ. όταν το αεροσκάφος ήταν ακόμα πάνω από τη Μεσόγειο. Εκτιμάται ότι το αεροπλάνο συνετρίβη 18 λεπτά αργότερα, άρα όλο αυτό το διάστημα ήταν σαν να πραγματοποιεί κανονική προσγείωση και όχι απότομη βύθιση. Για την ακρίβεια από τα 28.000 πόδια έφτασε στα 2.000 πόδια χωρίς να δώσει σήμα κινδύνου. Οπως είπε η υπουργός αυτά τα 18 λεπτά είναι το κλειδί στην αποκωδικοποίηση του μυστηρίου. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες το αεροσκάφος είχε τεχνικά προβλήματα τα οποία μάλιστα το είχαν καθηλώσει στο έδαφος 24 ώρες πριν την «πτήση θανάτου» στις γαλλικές Αλπεις. Σύμφωνα με αναφορές που μεταδίδει αυτή την ώρα η εφημερίδα Daily Mail το αεροσκάφος είχε προβλήματα στο σύστημα προσγείωσης και γι αυτό 24 ώρες πριν πετάξει τελικά προς την καταστροφή είχε καθηλωθεί στο έδαφος και δεν είχε πραγματοποιήσει την πτήση Βαρκελώνη-Ντίσελντορφ. Ωστόσο σύμφωνα με την εταιρεία το αεροσκάφος είχε πετάξει κανονικά προς τον προορισμό του την προηγούμενη ημέρα. http://www.protothema.gr/world/article/462478/antigrafotouaeroskafos-airbus-a320-sunetrivi-stis-gallikes-alpeis/
lambroszekis Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Χθες το πρωί πετούσα ATH-SKG με Ryanair και πλήρωσα 7€ αντε να εξηγήσεις μετά στους θειους μου για ελέγχους και συντηρησεις Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App
Unabomber Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Germanwings plane crash site in aerial video http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-32041533 Key points Weather reportedly good when A320 Airbus came down Plane descended rapidly but sent out no distress signal White House says no suspicion of terrorism http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-32046250
tsakonas Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Και το αλλο κουτι εκει κοντα ειναι , συντομα θα βρεθει και θα λυσει το μυστηριο... Φαινεται παντως απο τα πρωτα στοιχεια οτι εκανε καθοδο εκτακτης αναγκης με 5000 ft/min .. αυτο γινεται ειτε λογω αποσυμπιεσης καμπινας, ειτε λογω φωτιας, ειτε λογω ιατρικου περιστατικου...το οτι δεν επικοινωνησαν με τους ελεγκτες, ειναι το μυστηριο... για να δουμε...
firewalker Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Σκρόπισε εντελώς. Ούτε ένα μεγάλο κομμάτι δεν εντόπισα στο video. Αν δεν ήξερα τι είναι θα έλεγα πως πέρασαν Έλληνες και γιόρτασαν πρωτομαγιά στην εξοχή. 4
Unabomber Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Σκρόπισε εντελώς. Ούτε ένα μεγάλο κομμάτι δεν εντόπισα στο video. Αν δεν ήξερα τι είναι θα έλεγα πως πέρασαν Έλληνες και γιόρτασαν πρωτομαγιά στην εξοχή. 2
MT60RS Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Έχει γίνει. Δεν θυμάμαι πως ονομάζεται το φαινόμενο που "κλειδώνει" ο εγκέφαλος σε κάτι. target fixation. («Να κοιτας εκει που θελεις να πας, γιατι αλλιως θα πας εκει που κοιτας») 2
Unabomber Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 In other News Για πιθανή έκρηξη από τις μπαταρίες λιθίου, κάνει λόγο Γάλλος αεοροναυπηγός Την τελευταία δεκαετία υπήρξαν συνολικά 170 περιπτώσεις εκρήξεων μπαταριών λιθίου σε αεροπλάνα της γραμμής Ενα 24ωρο μετά την αεροπορική τραγωδία, κι ενώ το προσωπικό των γερμανικών αερογραμμών διακατέχεται από έντονο φόβο, ένα νέο σενάριο σχετικά με τα αίτια της χθεσινής αεροπορικής τραγωδίας δίνει ένας Γάλλος αεροναυπηγός στα γαλλικά ΜΜΕ. Σύμφωνα με την εφημερίδα « Le Figaro», ο Γάλλος ειδικός ισχυρίζεται ότι, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το σενάριο της έκρηξης μπαταριών λιθίου. Υπενθυμίζεται, ότι, πριν από δύο χρόνια, η Airbus έκανε γνωστό πως η εταιρεία θα εγκαταλείψει για τα μελλοντικά της αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων Α350 τις μπαταρίες λιθίου. Για τον Μπερνάρ Σαμπέρ, σύμβουλο αεροναυπηγικής, ένα είναι μέχρι στιγμής βέβαιο: πως το αεροσκάφος των «Germanwings» έχασε απότομα ύψος εξαιτίας κάποιου προβλήματος. Μιλώντας στο γαλλικό δίκτυο «Europe 1», o Σαμπέρ θεωρεί πως, το πιθανότερο είναι ότι οι πιλότοι ήταν αυτοί που αποφάσισαν να πετάξουν σε χαμηλότερο ύψος το αεροσκάφος. Όπως επισημαίνει ο Γάλλος αεροναυπηγός, την τελευταία δεκαετία υπήρξαν συνολικά 170 περιπτώσεις εκρήξεων μπαταριών λιθίου σε αεροπλάνα της γραμμής. «Στις περισσότερες περιτώσεις, το πρόβλημα δημιουργήθηκε από τις μπαταρίες λίθιου που ήταν ενσωματωμένες σε έξυπνα τηλέφωνα και κινητά των επιβαινόντων. Ωστόσο, σε δύο επιβατικά αεροσκάφη, τύπου 747, η έκρηξη που σημειώθηκε οφειλόταν στις μπαταρίες λιθίου που ήταν ενωματωμένες στον εξοπλισμό των αεροσκαφών. Όταν τα αεροπλάνα έπιασαν φωτιά, έγινε διαρροή τοξικών ουσιών, οι οποίες προκάλεσαν το θάνατο δεκάδων ανθρώπων μέσα σε δευτερόλεπτα», εξηγεί ο Γάλλος αεροναυπηγός.Τα τελευταία δύο χρόνια, η Airbus έχει ενεργοποιήσει το «σχέδιο Β», δηλαδή, τα μελλοντικά της αεροσκάφη να παραδοθούν με μπαταρίες καδμίου και όχι λιθίου. Ωστόσο, εκπρόσωπος της Airbus είχε δηλώσει πως, οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις θα πραγματοποιηθούν με μπαταρίες λιθίου».Τα προβλήματα που είχαν εντοπιστεί σε ΗΠΑ και Ιαπωνία στις μπαταρίες λιθίου στο τελευταίο αεροσκάφος του αμερικανικού αερομεταφορέα Boeing, είχαν προβληματίσει έντονα την Airbus. http://www.protothema.gr/world/article/462555/gia-pithani-ekrixi-apo-tis-bataries-lithiou-kanei-logo-gallos-aeoronaupigos/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα