Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοίτα, παίρνοντας τον νόμο των πιθανοτήτων, πόσες πιθανότητες έχει να πέσει αεροπλάνο στην κορυφή των Άλπεων ή σε οποιαδήποτε κορυφή και πόσες στη θάλασσα.

Δεύτερον, αν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε κολύμπι, υποθερμία, κούραση, καρχαρίες, θαλασσοταραχή, έλλειψη τροφής, ΝΕΡΟΥ,

χωρίς δεύτερη σκέψη θα διάλεγα το κρύο των Άλπεων και λιγότερο οξυγόνο, χωρίς κούραση από κολύμπι, ίσως με τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσω την άτρακτο ή συντρίμια για προστασία, ρούχα και τρόφιμα και εργαλεία από βαλίτσες, χιόνι για ΝΕΡΟ και περιμένω να με σώσουν, ΚΟΝΤΑ στον τόπο του ατυχήματος χωρίς να αρμενίζω εκατοντάδες χιλιόμετρα μακρυά λόγω της θάλασσας και να με ψάχνουν στα τυφλά σαν ψύλλους στα άχυρα.

 

Σε αναζήτηση στο ίντερνετ που κάνω, η προσθαλάσσωση χάνει πανηγυρικά.

πχ

http://philip.greenspun.com/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=000tll

 

Ψάξε και μόνος σου να δεις.

 

 

αποσπασμα απο αυτο που παρεθεσες….

 

Over the sea, such a forced landing is called a "ditching", and you do pretty much the same thing, and the chance of survival up till now is broadly similar to that over land. The problem is that, unlike a forced landing in a field, after which you can sit down and relax with a nice cup of tea, after a forced landing in the sea, your troubles are only just starting. In a light aircraft, you have a couple of minutes to get out before the aircraft sinks, and this is not necessarily easy as the pressure from the water will tend to make opening the doors tricky. Once you are out, although legally you will have a lifejacket with you and so presumably won't drown, you have to get yourself rescued before hypothermia sets in: even in the middle of summer, survival times without a liferaft in the open seas are typically just a few hours, and getting a search and rescue helicopter to pick you up can take longer than that, even if S&R already know exactly where you are, which they are highly unlikely to.

 

 

Ο τυπος μιλαει για single engine airplane τυπου Cessna…..

 

Φυσικα σωστα και αυτα που λεει για το μετα την προσκρουση. 

 

 

Μακαρι να μην βρεθει ποτε κανενας μας σε αντιστοιχα συμβαντα εννοειται….. ειτε μιλαμε για θαλασσα ειτε για ξηρα…..  :-)

  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν εξαιρέσει την ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σπάνια περίπτωση της προσθαλάσσωσης (ή προς-ποταμίωσης) του A-320 στον hudson, πότε άλλωστε έπεσε αεροπλάνο στη θάλασσα και σώθηκε κάποιος ?

Και όμως έχει γίνει σε θάλασσα και σώθηκαν κάποιοι . Ο πιλότος πετάχτηκε από το τζάμι του πιλοτηρίου και όμως σώθηκε.Υπάρχει και βιντεο .

Δημοσ.

Ένα Super Puma έχει ceiling (wikipedia) 6.100m ... 

 

 

Σωστος, οι Αλπεις ηταν τυχαιο βεβαια…. κατι αντιστοιχο στις Ανδεις ( 6.959μ) wiki……. ομως ?

 

Φυσικα για να φτασει το Super Puma εστω και στο highest ceiling του θα πρεπει να επικρατουν ιδανικες συνθηκες…..

 

και οχι τρελες ταχυτητες ανεμων…..  :-)

Δημοσ.

αποσπασμα απο αυτο που παρεθεσες….

 

Over the sea, such a forced landing is called a "ditching", and you do pretty much the same thing, and the chance of survival up till now is broadly similar to that over land. The problem is that, unlike a forced landing in a field, after which you can sit down and relax with a nice cup of tea, after a forced landing in the sea, your troubles are only just starting. In a light aircraft, you have a couple of minutes to get out before the aircraft sinks, and this is not necessarily easy as the pressure from the water will tend to make opening the doors tricky. Once you are out, although legally you will have a lifejacket with you and so presumably won't drown, you have to get yourself rescued before hypothermia sets in: even in the middle of summer, survival times without a liferaft in the open seas are typically just a few hours, and getting a search and rescue helicopter to pick you up can take longer than that, even if S&R already know exactly where you are, which they are highly unlikely to.

 

 

Ο τυπος μιλαει για single engine airplane τυπου Cessna…..

 

Φυσικα σωστα και αυτα που λεει για το μετα την προσκρουση. 

 

O τύπος λέει ουσιαστικά ότι λέω εδώ και αρκετά offtopic posts

 

+

While I don't have numbers to hand, you will find if you look at light aircraft statistics that engine failures over sea are many times more likely to result in fatalities than engine failures over land. Indeed, many pilots will not fly over the sea on a single-engine aircraft unless they can remain within gliding distance of land.

Σωστος, οι Αλπεις ηταν τυχαιο βεβαια…. κατι αντιστοιχο στις Ανδεις ( 6.959μ) wiki……. ομως ?

 

Φυσικα για να φτασει το Super Puma εστω και στο highest ceiling του θα πρεπει να επικρατουν ιδανικες συνθηκες…..

 

και οχι τρελες ταχυτητες ανεμων…..  :-)

 

Κάντο και ημαλαία ... γιατί κάποιο αεροπλάνο να πετάξει πάνω από τα ημαλάια ?

Αν δεν μπορεί να πετάξει κάπου ελικότερο , γιατί να πάει αεροπλάνο εκεί, αν μπορεί να κάνει ένα εναλλακτικό δρομολόγιο (εκτός αν χαθεί)

 

το κάνουν γύρω-γύρω

 

 

οι άνδεις πολύ κακό παράδειγμά κθώς τους επιζώντες από την Uruguayan Air Force Flight 571 , ελικόπτερα τουε πήρανε.

Δημοσ.

αποσπασμα απο αυτο που παρεθεσες….

 

Over the sea, such a forced landing is called a "ditching", and you do pretty much the same thing, and the chance of survival up till now is broadly similar to that over land. [/size]The problem is that, unlike a forced landing in a field, after which you can sit down and relax with a nice cup of tea, after a forced landing in the sea, your troubles are only just starting. In a light aircraft, you have a couple of minutes to get out before the aircraft sinks, and this is not necessarily easy as the pressure from the water will tend to make opening the doors tricky. Once you are out, although legally you will have a lifejacket with you and so presumably won't drown, you have to get yourself rescued before hypothermia sets in: even in the middle of summer, survival times without a liferaft in the open seas are typically just a few hours, and getting a search and rescue helicopter to pick you up can take longer than that, even if S&R already know exactly where you are, which they are highly unlikely to.[/size]

 

 

Ο τυπος μιλαει για single engine airplane τυπου Cessna…..

 

Φυσικα σωστα και αυτα που λεει για το μετα την προσκρουση. 

 

 

Μακαρι να μην βρεθει ποτε κανενας μας σε αντιστοιχα συμβαντα εννοειται….. ειτε μιλαμε για θαλασσα ειτε για ξηρα…..  :-)

Γιατί, στα multiple engine airplanes άλλου τύπου δεν ισχύουν τα όσα λέει;

Πάρε και άλλο λινκ, μιλάνε και άλλοι πιο αρμόδιοι από εμάς

 

http://www.quora.com/Is-it-better-to-crash-land-a-plane-into-water-or-on-land

 

Γενικά το ψάχνω σχεδόν ώρα τώρα, η προσθαλάσσωση επιλέγεται μόνο όταν δεν υπάρχει άλλη επιλογή.

Όταν μπορούν, πάντα επιλέγουν έδαφος, αυτό τα λέει όλα νομίζω.

Δημοσ.

O τύπος λέει ουσιαστικά ότι λέω εδώ και αρκετά offtopic posts

 

+

While I don't have numbers to hand, you will find if you look at light aircraft statistics that engine failures over sea are many times more likely to result in fatalities than engine failures over land. Indeed, many pilots will not fly over the sea on a single-engine aircraft unless they can remain within gliding distance of land.

 

Για light aircrafts μονοκινητηρια μιλαει….. καμια σχεση με τα ''μεγαλα''  :-)

Δημοσ.

Γιατί, στα multiple engine airplanes άλλου τύπου δεν ισχύουν τα όσα λέει;

Πάρε και άλλο λινκ, μιλάνε και άλλοι πιο αρμόδιοι από εμάς

 

http://www.quora.com/Is-it-better-to-crash-land-a-plane-into-water-or-on-land

 

Γενικά το ψάχνω σχεδόν ώρα τώρα, η προσθαλάσσωση επιλέγεται μόνο όταν δεν υπάρχει άλλη επιλογή.

Όταν μπορούν, πάντα επιλέγουν έδαφος, αυτό τα λέει όλα νομίζω.

 

Προφανως και δεν ειναι το ιδιο να πετας μονοκινητιριο light αεροπλανακι με το 1/5 των καυσιμων που μπορει να μεταφερει ενα μεγαλο airplane….. αλλες ταχυτητες αναπτυσει και σε διαφορετικα υψη….. 

 

Οι τυποι που εδωσες στο λινκ, παλι για μονοκινητιρια αεροπλανακια μιλανε….   :P

 

και για Gliders http://en.wikipedia.org/wiki/Glider_(aircraft)  :P

 

 

Λογικο ειναι να λενε οτι θελουν να πεσουν στην στερια, αφου δεν μπορουν να αναπτυξουν μεγαλες ταχυτητες με τα light aircrafts.

 

Οι ζημιες σε αυτη την περιπτωση μπορει να ειναι και σχεδον μηδαμινες αν ο χειριστης ειναι εμπειρος.

 

Και αμα δεις οι περισσοτεροι λενε Land ή αντιστοιχα Water παντα υπο ορισμενες συνθηκες…. εχουν και τα + και τα - και οι 2 πλευρες…. 

 

 

 

Αν και παλιο ειναι ενδιαφερον το αρθρο…..  http://www.salon.com/2004/03/19/askthepilot71_2/

 

Κάντο και ημαλαία ... γιατί κάποιο αεροπλάνο να πετάξει πάνω από τα ημαλάια ?

Αν δεν μπορεί να πετάξει κάπου ελικότερο , γιατί να πάει αεροπλάνο εκεί, αν μπορεί να κάνει ένα εναλλακτικό δρομολόγιο (εκτός αν χαθεί)

 

το κάνουν γύρω-γύρω

 

 

οι άνδεις πολύ κακό παράδειγμά κθώς τους επιζώντες από την Uruguayan Air Force Flight 571 , ελικόπτερα τουε πήρανε.

 

Οτι τα αεροπλανα πετανε στα υψη ή στα μερη που μπορουν να πεταξουν μονο ελικοπτερα……..  :-(

 

Αυτο εξαρταται απο την ποσοτητα καυσιμων που απομενει στο αεροσκαφος, δεν γινεται να κανουν γυρω-γυρω ενω τα καυσιμα ειναι περιορισμενα

 

 

The survivors had little food and no source of heat in the harsh conditions at over 3,600 metres  (wiki)

 

Δεν επεσαν και σε τοσο μεγαλο υψομετρο….

Δημοσ.

Προφανως και δεν ειναι το ιδιο να πετας μονοκινητιριο light αεροπλανακι με το 1/5 των καυσιμων που μπορει να μεταφερει ενα μεγαλο airplane….. αλλες ταχυτητες αναπτυσει και σε διαφορετικα υψη…..

 

Οι τυποι που εδωσες στο λινκ, παλι για μονοκινητιρια αεροπλανακια μιλανε…. :P

 

και για Gliders http://en.wikipedia.org/wiki/Glider_(aircraft) :P

 

 

Λογικο ειναι να λενε οτι θελουν να πεσουν στην στερια, αφου δεν μπορουν να αναπτυξουν μεγαλες ταχυτητες με τα light aircrafts.

 

Οι ζημιες σε αυτη την περιπτωση μπορει να ειναι και σχεδον μηδαμινες αν ο χειριστης ειναι εμπειρος.

 

Και αμα δεις οι περισσοτεροι λενε Land ή αντιστοιχα Water παντα υπο ορισμενες συνθηκες…. εχουν και τα + και τα - και οι 2 πλευρες….

 

 

 

Αν και παλιο ειναι ενδιαφερον το αρθρο….. http://www.salon.com/2004/03/19/askthepilot71_2/

 

 

Οτι τα αεροπλανα πετανε στα υψη ή στα μερη που μπορουν να πεταξουν μονο ελικοπτερα…….. :-(

 

 

The survivors had little food and no source of heat in the harsh conditions at over 3,600 metres (wiki)

 

Δεν επεσαν και σε τοσο μεγαλο υψομετρο….

Ρε συ φιλαράκι, οι πιθανότητες να επιζήσεις από πτώση αεροπλάνου, εμπορικού, ταξιδιών, είτε πέσει στη στεριά είτε στη θάλασσα είναι οι ίδιες. Το αεροπλάνο δεν φρενάρει στον αέρα, και με την ίδια δύναμη που θα πέσει στη στεριά θα πέσει και στη θάλασσα.

 

Το θέμα δεν είναι η πτώση, είναι το μετά.

Οι πιθανότητες να σε βρουν ζωντανό, τραυματία ή μη, είναι σαφώς αυξημένες στη στεριά.

Δεν είμαστε υδρόβιοι, πως να το κάνουμε.

 

Και water landing ΔΕΝ είναι το ίδιο με sea landing.

Δημοσ.

Ρε συ φιλαράκι, οι πιθανότητες να επιζήσεις από πτώση αεροπλάνου, εμπορικού, ταξιδιών, είτε πέσει στη στεριά είτε στη θάλασσα είναι οι ίδιες. Το αεροπλάνο δεν φρενάρει στον αέρα, και κε την ίδια δύναμη που θα πέσει στη στεριά θα πέσει και στη θάλασσα.

 

Το θέμα δεν είναι η πτώση, είναι το μετά.

Οι πιθανότητες να σε βρουν ζωντανό, τραυματία ή μη, είναι σαφώς αυξημένες στη στεριά.

Δεν είμαστε υδρόβιοι, πως να το κάνουμε.

 

 

Αν διαβασεις καμια σελιδα πισω το αναφερω και γω.  :-)

 

Θα πεσει με την ιδια δυναμη σωστα οπως λες, αλλα αλλη ''αποροφητικοτητα΄΄στο impact εχει ενα στερεο αντικειμενο(στερια) και αλλο ενα υγρο( Θαλασσα)  :-) 

 

Προφανως εχεις ακουστα τα airbrakes, για το ''φρεναρισμα''  οσο περιεργο και αν ακουγεται, δεν λεω οτι το φρεναρει, αλλα επιβραδυνει την ταχυτητα πτωσης…. 

 

Και για να μπουμε ξανα ον τοπικ μαζι με λιγο οφ τοπικ…..

 

Το σημερινο με την Germanwings, σε στερια εγινε σωστα ? Ειδες καναν επιζωντα ?

 

 

End of off topic mates…..  :-)

Δημοσ.

Αν διαβασεις καμια σελιδα πισω το αναφερω και γω.  :-)

 

Θα πεσει με την ιδια δυναμη σωστα οπως λες, αλλα αλλη ''αποροφητικοτητα΄΄στο impact εχει ενα στερεο αντικειμενο(στερια) και αλλο ενα υγρο( Θαλασσα)  :-) 

 

Προφανως εχεις ακουστα τα airbrakes, για το ''φρεναρισμα''  οσο περιεργο και αν ακουγεται, δεν λεω οτι το φρεναρει, αλλα επιβραδυνει την ταχυτητα πτωσης…. 

 

Και για να μπουμε ξανα ον τοπικ μαζι με λιγο οφ τοπικ…..

 

Το σημερινο με την Germanwings, σε στερια εγινε σωστα ? Ειδες καναν επιζωντα ?

 

 

End of off topic mates…..  :-)

Ενώ εδώ βαρέθηκαν να μαζεύουν επιζώντες

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_447

ή εδώ

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Indonesia_AirAsia_Flight_8501

ή εδώ, ακόμα το ψάχνουν

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370

 

θέλεις και άλλα; Αν ναι, πες γιατί υπάρχουν

 

 

Όσο για τις απορροφητικότητες και τα όποια σχετικά αναφέρεις, είναι στην ευθύνη του ισχυρίζοντα να αποδείξει τους ισχυρισμούς του. Προφανώς θα στηρίζεσαι σε στοιχεία που αποδεικνύουν την "απορροφητικότητα" και σε στοιχεία που να λένε ότι καλύτερα να πέσει το αεροπλάνο στη θάλασσα παρά στη στεριά.

 

Γιατί από τη μεριά μου παράπονο μην έχεις, από την πλευρά σου όμως δεν διάβασα κανά στοιχείο ή έστω και άποψη κάποιου πιο έμπειρου αποπ εμάς που να ενισχύει την άποψή σου.

Δημοσ.

Η άτρακτος ενός αεροπλάνου, πού προσκρούει στην θάλασσα με μια συγκεκριμένη γωνία, δέχεται περισσότερα φορτία από την αντίστοιχη πρόσκρουση στην ξηρά.

Δημοσ.

Δηλαδή τι θα γίνει αν πέσει στη θάλασσα ένα αεροπλάνο; Ποια θα είναι η διέξοδος;

 

Θα ανοίξουν τα παράθυρα και θα βγούνε έξω οι επιβάτες κολυμπώντας;

Δημοσ.

Η άτρακτος ενός αεροπλάνου, πού προσκρούει στην θάλασσα με μια συγκεκριμένη γωνία, δέχεται περισσότερα φορτία από την αντίστοιχη πρόσκρουση στην ξηρά.

 

Δεν ισχύει αυτό. H συνεκτικότητα του ρευστού θα το κάνει να συμπεριφερθεί σαν έδαφος, οπότε ισάξιες δυνάμεις. Υψηλότερες γιατί?

Δημοσ.

Η άτρακτος ενός αεροπλάνου, πού προσκρούει στην θάλασσα με μια συγκεκριμένη γωνία, δέχεται περισσότερα φορτία από την αντίστοιχη πρόσκρουση στην ξηρά.

 

Χμμμμ, υπαρχουν και αλλοι παραγοντες που το καθοριζουν αυτο.

 

Η ταχυτητα που εχει το αεροπλανο , η κλιsη που θα εχει κατα την πτωση (οχι η γωνια προσκρουσης, αλλο ειναι αυτο) και φυσικα το βαρος του.....

 

Επισης υπαρχει και ο παραγοντας ´´σκληροτητά´´ νερου , οχι τοσο σημαντικος βεβαια αλλα υπαρχει.

 

Sent from my iPad Air using Insomnia

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...