Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

επειδη η ασφαλεια συνηθως κοστιζει στις εταιρειες, πχ  για εντος ΕΕ ειναι πιο χαλαρα σε σχεση με ΕΕ-Αμερικη ας πουμε δηλαδη εντος ΕΕ θελει σερβις καθε 10 πτησεις ενω για εκτος καθε 5 η θελει εντος 4 μελη πληρωμα και εκτος 8, δεν ξερω αν ισχυει απλα ρωταω σαν ασχετος.

 

Σαν ηλεκτρολογος πχ ξερω περιπτωσεις που σου λεει ο κανονισμος θα καλύψεις το 75% το πιθανοτήτων γιατι το υπολοιπο 25% ειναι πολυ σπανιο ε μερικες εταιρεις τα σκανε χοντρα για να εχουν 100% ασφαλεια.

 

Ελπιζω να καταλαβες τι θελω να πω. 

 

Δε ξέρω πως και που ακριβώς διαφέρουν. Μπορεί πχ να λέει ότι για να πετάξει στην ΕΕ πρέπει να έχει το τάδε σύστημα 2πλο-3πλό κλπ ή να έχει την τάδε λειτουργία που να αυξάνει κατά λιιιιιγο την ασφάλεια και στην αΦρική όχι.

 

Κατά κανόνα πάντως τα "γερικα" αεροπλάνα μεταπωλούνται σε χώρες του τρίτου κόσμου.

 

Τις διαδικασίες συντήρησεις που βγάζει η εταιρεία (πχ Boeing) για κάποιον τύπο θα την ακολουθούν παντού υποθέτω

  • Like 2
  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σχετικά με τη διαδρομή, όταν είχα πετάξει NY και έβλεπα στο χάρτη στις θέσεις ότι ακολουθεί ελλειπτική τροχιά και δε πάει ευθεία, είχα ακούσει ότι το αεροπλάνο προσπαθεί να είναι πάνω από θάλασσα όσο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής γίνεται. Και καλά αν είναι να πέσει, προτιμότερο να πέσει σε νερό παρά σε έδαφος, πιστεύωντας προφανώς ότι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες διάσωσης. Τώρα πόσο αλήθεια είναι αυτό ή είναι από το μυαλό μου δε ξέρω.

Σίγουρα βέβαια παίζουν και θέμα τροχιών άλλων αεροπλάνων.

 

Λογικο ειναι να θελουν να ειναι πανω απο την θαλασσα….. οσο πιο πολυ μπορουν και τους επιτρεπεται βεβαια

 

Φαντασου να πεσει σε κατοικημενη περιοχη….. απο κει που θα ειχαν 200 νεκρους(επιβατες) αν επεφτε στην θαλασσα….. μπορει να εχουν τους 5πλασιους και βαλε….

 

 

Αυτο για την διασωση, στεκει εν μερη παντα… αλλα χλωμο…..  :X

  • Like 1
Δημοσ.

Δε διαφωνώ, γι' αυτό λέω ότι μου ακούγεται σα μύθος αυτό που είχα ακούσει παλιότερα. Ειδικά αν είναι ακυβέρντο/εκτός ελέγχου κατά την πτώση, δεν τίθεται θέμα διάσωσης.

 

Λογικά να πέσει κάποιο αεροπλάνο στη ξηρά είναι ασφαλέστερο. όχι για το πόσοι θα σκοτωθούν στην πρόσκρουση (έτσι κι αλλιώς πανω κάτω το ίδιο είναι) αλλά για το πόσες πιθανότητες είναι να παραμείνουν ζωντανοί κάποιοι που επέζησαν από αυτήν. (το ανάποδο δηλαδή από αυτό που λες)

 

 

Τα ατυχήμτα σε κατοικημένες περιοχές είναι ελαχιστότατα ... αν δεν είναι σε παογείωση/προσγείωση (πού έτσι κι λλιώς κατά κανόνα θα πε΄σει στη ξηρά) σπανιότατα έχουν θύματα στο έδαφος.

Δημοσ.

Αν εξαιρέσει την ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σπάνια περίπτωση της προσθαλάσσωσης (ή προς-ποταμίωσης) του A-320 στον hudson, πότε άλλωστε έπεσε αεροπλάνο στη θάλασσα και σώθηκε κάποιος ?

Aν θυμαμαι καλα, 50 επιζωντες απο αυτο εδω

Δημοσ.

Σχετικά με τη διαδρομή, όταν είχα πετάξει NY και έβλεπα στο χάρτη στις θέσεις ότι ακολουθεί ελλειπτική τροχιά και δε πάει ευθεία, είχα ακούσει ότι το αεροπλάνο προσπαθεί να είναι πάνω από θάλασσα όσο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής γίνεται. Και καλά αν είναι να πέσει, προτιμότερο να πέσει σε νερό παρά σε έδαφος, πιστεύωντας προφανώς ότι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες διάσωσης. Τώρα πόσο αλήθεια είναι αυτό ή είναι από το μυαλό μου δε ξέρω.

Σίγουρα βέβαια παίζουν και θέμα τροχιών άλλων αεροπλάνων.

Πληροφοριακά η ελλειπτική τροχιά ακολουθείται επειδή είναι συντομότερη διαδρομή από την ευθεία στην επίσης ελλειπτική γη, όχι επειδή ακολουθούν την θάλασσα.
  • Like 2
Δημοσ.

Aν θυμαμαι καλα, 50 επιζωντες απο αυτο εδω

 

Αυτό δεν ήταν "ατύχημα" ήταν αεροπειρατία, τελείωσαν τα καυσιμα και προσπάθησε να το προσθαλλασώσει ... η προσπάθειά του να φτάσει στη στεριά είναι προφανής. μια ανώμαλη προσγείωση σε μια πεδιάδα θα ήταν πιθανότατα πιο πετυχημένη.

 

και μη ξεχνάς ότι αυτό έγινε 50 μέτρα από την ακτή , αν έκανε το ίδιο σε άνοικτή θάλασσα θα ήταν διαφορετικά

Δημοσ.

Επειδη ειπες οτι δε θυμασαι αλλη προσθαλασωση με επιζοντες, σου θυμησα μια. Τωρα το αν ηταν αεροπειρατια ή αν ξερω-γω εχανε τους κινητηρες του, δεν νομιζω να κανει διαφορα στο επιχειρημα οτι απο προσθαλασωση δε ζεις. Η περιπτωση hudson πχ, ηταν απωλεια κινητηρων.

 

Το επιχειρημα της ανωμαλης προσγειωσης σε πεδιαδα που θα ειχε περισσοτερους επιζοντες απο μια καλη προσθαλασωση, το προσπερνω σαν να μη το ειδα.

ΥΓ. Ο πιλοτος -αν θυμαμαι καλα την ιστορια- προσπαθουσε να προσεγγισει (κρυφα απο τους αεροπειρατες) αεροδρομιο κι οχι ξηρα, αλλα εμεινε απο καυσιμα και το προσθαλασωσε αρκετα καλα δεδομενων των συνθηκων, με αποτελεσμα να ζησουν 50 απο τους 172 επιβαινοντες. Οχι ασχημα για συντριβη.

ΥΓ2. Πιθανοτατα υπαρχουν κι αλλες προσθαλασωσεις με επιζοντες, ειδικα σε ελικοφορα.

Δημοσ.

Υπαρχει περιπτωση η ανωμαλη προσγειωση σε εδαφος να ειναι καλυτερη απο την ανωμαλη προσγειωση σε θαλασσα ?  :-(

Δημοσ.

Υπαρχει περιπτωση η ανωμαλη προσγειωση σε εδαφος να ειναι καλυτερη απο την ανωμαλη προσγειωση σε θαλασσα ?  :-(

Ναι, "ρωτα τους ειδικους κι εσυ...".

Δημοσ.

Ναι, ρωτα τους ειδικους κι εσυ...

 

Δεν πηγαινε σε σενα το ερωτημα……  :ph34r:

 

 

Απλα το εθεσα γενικα……  :-)

Δημοσ.

Δεν πηγαινε σε σενα το ερωτημα……  :ph34r:

 

 

Απλα το εθεσα γενικα……  :-)

 

Ξαναλέω ότι ρόλο παίζει και το μετά, το να κάνει κάποιος προσγείωση στη θάλασσα, να σωθούν κάποιοι να πηδήξουν στο νερό και να πεθάνουν από υποθερμία δε το λες και "success story"

Δημοσ.

Ξαναλέω ότι ρόλο παίζει και το μετά, το να κάνει κάποιος προσγείωση στη θάλασσα, να σωθούν κάποιοι να πηδήξουν στο νερό και να πεθάνουν από υποθερμία δε το λες και "success story"

 

 

Σωστο εν μερη, αλλα με το που ακουμπησει η κοιλια του αεροπλανου σε εδαφος (οχι σε διαδρομο αεροδρομιου προφανως) αλλα σε κακοτραχαλο path(που κατα 90% θα σπασει το συστημα προσγειωσης) …. εχει αρπαξει φωτια σε κλασματα δευτερολεπτων και πριν καν σταματησει θα ανατιναχθει…… η λεγομενη τριβη….. 

 

(η περιπτωση που αναφερω εχει να κανει με την ικανοτητα του πιλοτου να το φερει σε ευθεια για προσγειωση και με την καταλληλη ταχυτητα)

 

αλλιως

 

αυτο για την προσκρουση που ανεφερε ο Μidi_Miliz

 

Ουτε και αυτο το λες ''success story''  :-)

Δημοσ.

Οσον αφορα το τι λενε οι δημοσιογραφοι απορω γιατι απορειτε. Εδω στην MH370 o ΤΣΟΛΑΚΗΣ εβγαινε κι ελεγε οτι το αεροπλανο το κατελαβαν "μαυρες δυναμεις" και το εκρυψαν.

 

  :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Δημοσ.

Σωστο εν μερη, αλλα με το που ακουμπησει η κοιλια του αεροπλανου σε εδαφος (οχι σε διαδρομο αεροδρομιου προφανως) αλλα σε κακοτραχαλο path(που κατα 90% θα σπασει το συστημα προσγειωσης) …. εχει αρπαξει φωτια σε κλασματα δευτερολεπτων και πριν καν σταματησει θα ανατιναχθει…… η λεγομενη τριβη….. 

 

(η περιπτωση που αναφερω εχει να κανει με την ικανοτητα του πιλοτου να το φερει σε ευθεια για προσγειωση και με την καταλληλη ταχυτητα)

 

αλλιως

 

αυτο για την προσκρουση που ανεφερε ο Μidi_Miliz

 

Ουτε και αυτο το λες ''success story''  :-)

 

Δεν είπα ότι είναι το ευκολότερο πράγμα

 

αλλά σίγουρα τα αεροπλάνα δε τινάζονται στον αέρα όπως στις ταινίες.

 

υπάρχουν πολλά περιστατικά που αεροπλάνα έπεσαν (όχι απλά κάνανε προσπάθεια αναγκαστικής) και αρκετοί άνθρωποι επέζησαν. Σπασμένα κόκαλλα κάργμα, αναισθητοι ή άναπηροι ίσως αλλά επέζησαν , αυτόι αν βρισκόταν στο νερό θα είχαν πνιγεί.

 

επίσης η εικόνα που έχεις στο μυαλό σου με τις σπίθες από τη τριβήείναι λόγω της ασφάλτου σε προσγειώσεις χωρίς σύστημα προσγείωσης. Δεν είναι η τυπική "ανώμαλη προσεγείωση" (μακάρι να ήταν όλες έτσι).

 

 

Μπορώ να σου πω πχ την περίπτωση του αεροπλάνου της ιστορίας των "επιζησάντων" στις άνδεις

 

http://en.wikipedia.org/wiki/1972_Andes_flight_disaster

 

όπουτο αεροπλάνο ΣΤΟΥΚΑΡΕ δεν έκανε ανώμαλη προσγέιωση, πάρα πολλοί ζήσανε της αρχικής σύγκρουσης, πεθάνανε πολλοί στην κατολίσθηση. το αεροπλάνο στην προσκουση κόπηκε στα 2. Πολλοί είχαν κατάγματα και απλά στάθηκαν τυχεροί. Με τον Χ,Ψ τρόπο ζήσανε στη μέση του στεριανού πουθενά ... στη μέση του ειρηνικου πόσοι θα είχαν πνιγεί ή θα ζούσαν έστω και 1 μέρα στα κρύα νερά της περιοχής?

 

Αλλά σκέψου το και λογικά ... ιδανικά θα ηθελες να πετάς όσο το δυνατό κοντά σε εναλλακτικά αεροδ΄ρομια για παν ενδεχόμενο ... έ, τα "περισσότερα" ΄τετοια είναι στη στεριά. άρα όλων των άλλων ίσων θα ήθελες να πετάς κατά το δυνατό πάνω από στεριά.

 

Εν πάσει περιπτώση εγώ το βλέπω λογικότερο να είναι ασφαλέστερο να πετά ένα αεροπλάνο πάνω από στεριά για τους λόγους που είπα. Αν κάποιος έχει άλλη άποψη ΟΚ αλλιώς κάποιος τρίτος μπορεί να μας παραπέμψει σε βιλβιογραφία ή κάποιο στατιστικό.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...