Επισκέπτης Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Με το 2ο κουτί ακούσαμε κάτι ή από τη στιγμή που υπάρχουν όλα αυτά τα στοιχεία για τον πιλότο σταμάτησαν; Πάντως θεωρώ ότι δεν το έχει χειριστεί καλά η εταιρεία. Στην "προσπάθεια" τους να τα φορτώσουν στον τρελάρα πιλότο, βλέπω να τους γυρίζει μπούμερανγκ. Γιατί αν συνεχίσουν να βγαίνουν και άλλα στην φορά, 1 από τις μεγαλύτερες αεροπορικές της Ευρώπης είχε για πιλότο της τον Τζόκερ και ούτε το είχε καταλάβει.
De@th L0rd Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Διαφωνώ με τις κάμερες. Και μόνο η υπαρξή τους αλλάζει την συμπεριφορά.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Διαφωνώ με τις κάμερες. Και μόνο η υπαρξή τους αλλάζει την συμπεριφορά.Οι περισσοτερες επιχειρησεις-χωροι εργασιας ειναι τιγκα στις καμερες. Τι εννοεις, η υπαρξη τους αλλαζει την συμπεριφορα? Το μονο που μπορει να αλλαζει ειναι να αναγκαζει καποιον να συμπεριφερεται πιο επαγγελματικα. Αλλα εδω στην τελικη δεν μιλαμε για καμερες monitoring, αλλα για καμερες των οποιων η εικονα θα ανακταται ΜΟΝΟ μεσω ανοιγματος μαυρου κουτιου (δηλαδη κατοπιν ατυχηματος) και θα αφορα στα τελευταια λεπτα μιας πτησης. Παρολα αυτα δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητη η υπαρξη τους. Περα του να κανουν reality τα δυστυχηματα προς το κοινο, τα υφισταμενα μαυρα κουτια και ο τροπος λειτουργιας τους αποδεικνυονται υπεραρκετα.
tritonas00 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Παρολα αυτα δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητη η υπαρξη τους. Περα του να κανουν reality τα δυστυχηματα προς το κοινο, τα υφισταμενα μαυρα κουτια και ο τροπος λειτουργιας τους αποδεικνυονται υπεραρκετα. Ακριβως.
NT1G Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Πως ακριβώς θα βοηθήσουν οι κάμερες/μνήμες, σε τέτοιες περιπτώσεις που ακόμα και το μαύρο κουτί που σχεδιάζεται να αντέχει, κόντεψε να διαλυθεί;
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Πως ακριβώς θα βοηθήσουν οι κάμερες/μνήμες, σε τέτοιες περιπτώσεις που ακόμα και το μαύρο κουτί που σχεδιάζεται να αντέχει, κόντεψε να διαλυθεί;Προφανως η εικονα θα αποθηκευεται σε μαυρο κουτι. Οπως συμβαινει και με το VCR, οπου αλλου ειναι η πηγη (μικροφωνο στο πιλοτηριο) κι αλλου γινεται η αποθηκευση (μαυρο κουτι-ουρα). Αλλα οπως ειπα ειναι ανουσιο, περα απο την τερψη του διψασμενου κοινου για δραματα/θριλερ/νεκρους κλπ. Στη διερευνσηση των δυστυχηματων δεν θα βοηθουσαν σε κατι.
The_Judas Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Απ'ότι διαβάζω καμία αεροπορική εταιρεία δεν κάνει ετήσια ψυχολογικά τέστ μετά από την πρόσληψη, παρά μόνο ένα ετήσιο τέστ σωματικής υγείας. 1
thomasG4 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Απ'ότι διαβάζω καμία αεροπορική εταιρεία δεν κάνει ετήσια ψυχολογικά τέστ μετά από την πρόσληψη, παρά μόνο ένα ετήσιο τέστ σωματικής υγείας. Αυτό ίσχυε μέχρι τώρα. Ελπίζω να αλλάξει στο μέλλον.
Basilhs23___ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Πως ακριβώς θα βοηθήσουν οι κάμερες/μνήμες, σε τέτοιες περιπτώσεις που ακόμα και το μαύρο κουτί που σχεδιάζεται να αντέχει, κόντεψε να διαλυθεί; Πιστεύω το γεγονός οτι κόντεψε να διαλυθεί σχετίζεται με λανθασμένες συνθήκες και παραμέτρους που έλαβαν κατά την μελέτη και τον σχεδιασμό του "κουτιού".
The_Judas Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Πιστεύω το γεγονός οτι κόντεψε να διαλυθεί σχετίζεται με λανθασμένες συνθήκες και παραμέτρους που έλαβαν κατά την μελέτη και τον σχεδιασμό του "κουτιού". Νομίζω ότι είναι προφανές ότι δεν πρόκειται να υπάρξει ποτέ τελείως άθραυστο μαύρο κουτί υπό όλες τις συνθήκες.
MT60RS Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Οι περισσοτερες επιχειρησεις-χωροι εργασιας ειναι τιγκα στις καμερες. Τι εννοεις, η υπαρξη τους αλλαζει την συμπεριφορα? Το μονο που μπορει να αλλαζει ειναι να αναγκαζει καποιον να συμπεριφερεται πιο επαγγελματικα. κοντα στις (λογικες ή οχι) απαιτησεις του ανθρωπου που ελεγχει την καμερα
Swimmer21 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Σύμφωνα με την εφημερίδα, που υποστηρίζει ότι άκουσε τις καταγραφές αυτές, στο πρώτο εικοσάλεπτο της πτήσης ακούγεται μια συνηθισμένη συνομιλία μεταξύ του κυβερνήτη Πάτρικ Σ. και του συγκυβερνήτη Αντρέας Λούμπιτς. Ο πρώτος αναφέρει μάλιστα ότι δεν είχε τον χρόνο για να πάει στην τουαλέτα πριν από την απογείωση του αεροσκάφους από τη Βαρκελώνη. Ο Independent σχολιάζει πως ο Λούμπιτς μοιάζει να τον παροτρύνει να παέι στην τουαλέτα, θυμίζοντάς του δύο φορές πως όποτε θέλει μπορεί να βγει από το πιλοτήριο για να την χρησιμοποιήσει. Στις 10.27 το αεροπλάνο φτάνει στο προκαθορισμένο ύψος της πορείας του (περίπου 11.600 μέτρα) και ο κυβερνήτης ζητά από τον Λούμπιτς να ετοιμάσει τις διαδικασίες προσγείωσης στο Ντίσελντορφ. Ο συγκυβερνήτης του απαντά λακωνικά: «Ελπίζω» και «Θα δούμε». Αμέσως μετά, ο Λούμπιτς του λέει ότι «τώρα» μπορεί να πάει στην τουαλέτα. Περνούν δύο λεπτά και ο κυβερνήτης λέει στον συγκυβερνήτη του να αναλάβει τον έλεγχο του αεροσκάφους. Ακούγεται ο ήχος που κάνει το κάθισμα του κυβερνήτη ενώ αυτός σηκώνεται και μια πόρτα που κλείνει: ο Πάτρικ Σ. έχει βγει από το πιλοτήριο και ο Αντρέας Λούμπιτς βρίσκεται μόνος. Στις 10.29 «το αεροσκάφος αρχίζει να χάνει ύψος» γράφει η Μπιλντ. Στις 10.32 οι Γάλλοι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας προσπαθούν να επικοινωνήσουν, μάταια, με το Airbus. Περίπου την ίδια ώρα στο αεροπλάνο σημαίνει ένας συναγερμός. Λίγο μετά ακούγεται ένας «δυνατός κρότος» σαν κάποιος να προσπαθεί να μπει στο πιλοτήριο. «Για όνομα του Θεού, άνοιξε την πόρτα» παρακαλά ο Πάτρικ Σ. ενώ κάποιοι επιβάτες αρχίζουν να ουρλιάζουν. Στις 10.35, νέοι «μεταλλικοί ήχοι στην πόρτα του πιλοτηρίου» την οποία ο κυβερνήτης προσπάθησε προφανώς να σπάσει με το τσεκούρι. Περνούν άλλα 90 δευτερόλεπτα και σημαίνει νέος συναγερμός. Το αεροσκάφος βρίσκεται σε ύψος 5.000 μέτρων. Ο κυβερνήτης ουρλιάζει: «Άνοιξε την καταραμένη πόρτα!» Στις 10.38 ακούγεται η ανάσα του συγκυβερνήτη στο πιλοτήριο, αλλά καμιά απάντηση από την πλευρά του. Γύρω στις 10.40 το Airbus αγγίζει το βουνό, ακούγονται κραυγές και μετά απόλυτη σιωπή. Αυτοί ήταν οι τελευταίοι ήχοι της καταγραφής. http://www.lifo.gr/now/world/63512 Και.. Γράφει ο Άρης Κοσμίδης, Πιλότος, Συγκυβερνήτης Airbass 320 Επειδή κουράστηκα όλο και συχνότερα σε παράξενα αεροπορικά ατυχήματα να διαβάζω παράξενες εξηγήσεις από κάθε είδους ειδήμονες, αποφάσισα να σας εμπιστευτώ τη γνώμη μου. Πολλά από τα τελευταία ατυχήματα κατά την κρίση μου, έχουν έμμεσα κοινές αιτίες. Πρώτα θα ήθελα να αναλογιστείτε πώς είναι δυνατό, με 30€ να αγοράζετε ένα εισιτήριο για να πετάξετε από την Αθήνα στο Λονδίνο. Τι μπορούν να καλύψουν αυτά τα 30€; Όταν ήμουν μικρός το επάγγελμα του πιλότου ήταν ένα από τα πλέον περιζήτητα. Οι μισθοί των πιλότων ήταν απίστευτοι και το βιοτικό τους επίπεδο αξιοζήλευτο. Μετά την εμφάνιση των εταιριών Low cost, όλα αυτά χάθηκαν. Οι εταιρίες αυτές επηρέασαν και τις υπόλοιπες, με αποτέλεσμα οι πιλότοι σε όλο τον πλανήτη να τρέχουν και να μη φτάνουν.Το επάγγελμα δεν είναι πλέον τόσο περιζήτητο και τα standards μειώθηκαν. Ο εμπειρότατος Κυβερνήτης της GermanWings είχε 6000 ώρες πτήσεων, αλλά εγώ με 6500 ώρες δεν μπόρεσα να γίνω Κυβερνήτης. Όταν είχα την εμπειρία του καμικάζι συγκυβερνήτη, συνέχισα να πετώ για μια δεκαετία μέχρι να μπω στο Αirbus, με 5500 ώρες (αυτός μπήκε με 500 ώρες!!!). Προτίμησα να παραιτηθώ από τις αεροπορικές μου δραστηριότητες, διότι σε συνδυασμό με την υψηλή φορολογία στη χώρα μας, το επάγγελμα αυτό κατάντησε ένα ακριβό hobby.Όλοι οι συνάδελφοι μου έγιναν μετανάστες και ζουν σε χώρες τις Ασίας (κοντινές έως πολύ μακρινές).Αν κρίνω από τα ωράρια εργασίας τους και τις οικογενειακές καταστάσεις που αντιμετωπίζουν, πολύ πιθανό κάποιοι να πάσχουν από βαριές μορφές κατάθλιψης. Η εικόνα του πιλότου που αφήνει το πιλοτήριο για να πάει στην τουαλέτα, είναι μια κατάσταση που έχει παίξει πολύ τα τελευταία χρόνια σε ατυχήματα.Δεν είναι το κατούρημα μόνο, έχει και μέλι πίσω, και η μονοτονία μεγάλη, από τότε που μας κλείδωσαν μπροστά.Ε, λοιπόν αυτό μου γυρνά τα νεύρα!Δε θυμάμαι στις 6500 ώρες, να άφησα ποτέ τη θέση μου και νομίζω ότι δεν θα το έκανα ούτε αν πετούσα υπερατλαντικά. Δεν είναι σωστός επαγγελματισμός! Έτσι, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που βρίσκονται μπροστά είναι ανεπαρκείς για τις θέσεις αυτές. Και αυτό μάλλον θα πρέπει να το δεχθούμε ως σημείο των καιρών μας… After all, you get what you pay for!
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Μπούρδες του ΆρηΜπορείς να πεις σε τι διαφωνείς και να αναπτύξεις την άποψή σου από το να προσβάλλεις κάποιον και περισσότερο τον εαυτό σου.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Γράφει ο Άρης Κοσμίδης, Πιλότος, Συγκυβερνήτης Airbass 320 [/color Oσο για τον Κοσμιδη, η πικρα του που δεν πηρε προαγωγη σε κυβερνητη σε συνδυασμο με τις μειωσεις μισθων που τον αναγκασαν να παραιτηθει απο τη δουλεια του, μπορει να ειναι ζητηματα προς διερευνηση, ωστοσο δεν ειναι τα ζητηματα που εχουν σχεση με τη συγκεκριμενη κατασταση. Απλα ειδε φως με την τραγωδια και μπηκε να πει κι αυτος την... ιστορια του μια που ειναι ευκαιρια να ακουστει μεσα απο το αιμα των 150 στις Αλπεις. Εδω, το συγκεκριμενο δυστυχημα εχει να κανει με το γεγονος οτι μακροχρονια και βαρια αρρωστος ανθρωπος καταφερε και ελαβε θεση συγκυβερνητη αλλα και να πεταξει αεροπλανο ενω βρισκοταν σε αναγκαστικη αναρρωτικη αδεια κλπ κλπ κλπ. Ουτε με το μισθο που επαιρνε, ουτε με το ποσες ωρες ειχε στο συγκεκριμενο τυπο αεροσκαφους, ουτε με το αν οι κυβερνητες βγαινουν απο το πιλοτηριο για καμακι στις αεροσυνοδους, οπως εννοει για τους συναδελφους του, αν καταλαβα σωστα. 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα