Basilhs23___ Δημοσ. 28 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2015 Αν διάβαζες και το υπόλοιπο όμως θα έβλεπες γιατί δεν αποτελεί αξιόπιστο δείκτη. Αν εγώ πάω 100 φορές με τα πόδια να πετάξω τα σκουπίδια κάτω από το σπίτι μου, αυτό μετράει ως 100 journeys. Αν κάθε μέρα παίρνω το αμάξι να πεταχτώ μέχρι το περίπτερο στη γωνία, μόνο αυτό μετράει ως 700 journeys σε ένα χρόνο με το αμάξι. Για να πάρεις το αεροπλάνο και να συμπληρώσεις τόσα ταξίδια πρέπει να γυρίσεις τον κόσμο όλο. Εναλλακτικά αν κάθε μέρα πετούσα την διαδρομή Αθήνα-Ηράκλειο για 20 χρόνια θα είχα 0% fatality rate/journey. Σίγουρα μικρότερο από το fatality rate με το αμάξι στη διαδρομή Ηράκλειο-Ρέθυμνο. Ας μην διαβάζουμε τους πίνακες όπως μας βολεύει. Αυτό ετοιμαζόμουν να πω και εγώ όταν διάβασα το post. Το αμάξι το παίρνεις κάθε μέρα για να κυκλοφορήσεις έξω ενώ το αεροπλάνο από ελάχιστες φορές στην ζωή σου εκτός ειδικών περιπτώσεων.
De@th L0rd Δημοσ. 28 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2015 Εγώ πάντως, πείτε με συνωμοτικό και λιακουρορθόδοξο, μυρίζομαι συγκάλυψη τεχνικού προβλήματος για να μην πληγεί η αξιοπιστία της εταιρίας. Επειδή έχω κάνει αρκετά ταξίδια στο παρελθόν με φθηνιάρικες εταιρίες (ναι φθηνιάρικες, όχι φθηνές ούτε value for money πχ ryan air) άλλα και με κορυφαίες κ business class, και είμαι ψείρας με κάποια τεχνικά θέματα αν μπορώ να παρατηρώ εγώ ασυντήρητα μέρη του αεροπλάνου σαν επιβάτης, φαντάσου τι γίνεται ΚΑΤΩ από τα panels. Παραδείγματα : (ηλεκτρονικά που δε δουλεύουν σε διάφορα σημεία της καμπίνας, καμένες λυχνίες ένδειξης, ducktape(όχι duct-dape) σε αρκετά σημεία του αεροπλάνου κυρίως panel των φτερών, φθαρμένες μονώσεις στα φινιστρίνια, πόρτες που έχουν 1 κιλό μαύρο γρέζι (ρίνισμα) δίπλα στα κινούμενα μέρη, επιπόλαια τοποθετημένα πλαστικά covers), ναι είμαι ιδιότροπος και παρατηρητικός σε τέτοια θέματα, γιατί δεν είναι ούτε το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Λαμίας που σε αφήνει στη Ροδίτσα, ούτε πατάει σε δρόμο. Φαντάσου όμως τι γίνεται εκεί ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ. Πιστεύω πως οι εταιρίες το έχουν ξεφτυλίσει το θέμα με τη συντήρηση στις φθηνές πτήσεις. Το αεροπλάνο πετάει καθημερινά με ένα πλήθος συμβιβασμών. Όταν το παρατραβάς ε κάτι θα γίνει... 2
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Μαρτίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 28 Μαρτίου 2015 Η φωτογραφία πού κάνει τον γύρο του κόσμου δεν ανήκει λέει στον πιλότο. Κάποιος θα αυξήσει τα μηδενικά στον λογαριασμό του.Οτι να ναι με τους δημοσιογράφους 2
ParhsG Δημοσ. 28 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2015 Εγώ πάντως, πείτε με συνωμοτικό και λιακουρορθόδοξο, μυρίζομαι συγκάλυψη τεχνικού προβλήματος για να μην πληγεί η αξιοπιστία της εταιρίας. Επειδή έχω κάνει αρκετά ταξίδια στο παρελθόν με φθηνιάρικες εταιρίες (ναι φθηνιάρικες, όχι φθηνές ούτε value for money πχ ryan air) άλλα και με κορυφαίες κ business class, και είμαι ψείρας με κάποια τεχνικά θέματα αν μπορώ να παρατηρώ εγώ ασυντήρητα μέρη του αεροπλάνου σαν επιβάτης, φαντάσου τι γίνεται ΚΑΤΩ από τα panels. Παραδείγματα : (ηλεκτρονικά που δε δουλεύουν σε διάφορα σημεία της καμπίνας, καμένες λυχνίες ένδειξης, ducktape(όχι duct-dape) σε αρκετά σημεία του αεροπλάνου κυρίως panel των φτερών, φθαρμένες μονώσεις στα φινιστρίνια, πόρτες που έχουν 1 κιλό μαύρο γρέζι (ρίνισμα) δίπλα στα κινούμενα μέρη, επιπόλαια τοποθετημένα πλαστικά covers), ναι είμαι ιδιότροπος και παρατηρητικός σε τέτοια θέματα, γιατί δεν είναι ούτε το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Λαμίας που σε αφήνει στη Ροδίτσα, ούτε πατάει σε δρόμο. Φαντάσου όμως τι γίνεται εκεί ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ. Πιστεύω πως οι εταιρίες το έχουν ξεφτυλίσει το θέμα με τη συντήρηση στις φθηνές πτήσεις. Το αεροπλάνο πετάει καθημερινά με ένα πλήθος συμβιβασμών. Όταν το παρατραβάς ε κάτι θα γίνει... Και εγώ τα παρατηρώ αλλά είναι ιδιοτροπία και κανέναν δεν έχω δει να το κάνει. Επίσης πχ δε καταλαβαίνω γιατι σε μερικές φάσεις τα φώτα τρεμοπαίζουν (καμπίνας) ή και σβήναν τελείως.(δεν μιλάω για απογείωση/προσγείωση) (μου έχει τυχει 1-2 φορες σε airbus) Σας έχει τύχει να έχει πρόβλημα το αεροπλάνο και να το φτιάχνουν επιτόπου;
V for Vagelis Δημοσ. 28 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2015 Παραδείγματα : (ηλεκτρονικά που δε δουλεύουν σε διάφορα σημεία της καμπίνας, καμένες λυχνίες ένδειξης, ducktape(όχι duct-dape) σε αρκετά σημεία του αεροπλάνου κυρίως panel των φτερών, φθαρμένες μονώσεις στα φινιστρίνια, πόρτες που έχουν 1 κιλό μαύρο γρέζι (ρίνισμα) δίπλα στα κινούμενα μέρη, επιπόλαια τοποθετημένα πλαστικά covers), ναι είμαι ιδιότροπος και παρατηρητικός σε τέτοια θέματα, γιατί δεν είναι ούτε το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Λαμίας που σε αφήνει στη Ροδίτσα, ούτε πατάει σε δρόμο. Φαντάσου όμως τι γίνεται εκεί ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ. Πιστεύω πως οι εταιρίες το έχουν ξεφτυλίσει το θέμα με τη συντήρηση στις φθηνές πτήσεις. Το αεροπλάνο πετάει καθημερινά με ένα πλήθος συμβιβασμών. Όταν το παρατραβάς ε κάτι θα γίνει... Από την άλλη που ξέρεις τι συντήρηση και τι έλεγχοι γίνονται στα σημεία που δεν βλέπεις όπως λες; Μπορεί πχ κάποια εταιρεία να εξοικονομεί από το οπτικό παρουσιαστικό, από θέματα που έχουν να κάνουν με ανέσεις ή με το facelifting του αεροπλάνου, αλλά εν τέλει στο θέμα της ασφάλειας να μην υστερεί καθόλου και να πληρεί όλες τις προδιαγραφές, που είναι ίδιες για όλες τις εταιρείες έτσι κι αλλιώς (ανεξάρτητα από το αν είναι low-cost ή όχι). Αυτές τις εμπειρίες τις είχες με τη germanwings ή με κάποια άλλη ευρωπαϊκή εταιρεία και ξέρεις ότι στην Ευρώπη τουλάχιστον δε γίνεται επαρκή συντήρηση των αεροπλάνων; Επίσης όσοι μιλάτε για συνωμοσίες και συγκαλύψεις, θεωρείτε ότι οι Γαλλικές αρχές βγήκαν και είπαν ψέματα για να καλύψουν μια ιδιωτική γερμανική εταιρεία σε ένα τόσο σημαντικό θέμα; Η οτι η έρευνα της πτώσης διεξάγεται από μία μόνο Αρχή και από μερικά μόνο άτομα, οπότε και θα ήταν δυνατό να μείνει μυστική μια μηχανική βλάβη; 2
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2015 Οι Γαλλικές αρχές έχουν την ευθύνη της έρευνας επειδή η κατασκευάστρια είναι δική τους.
tsakonas Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Λίγο σοβαρότητα δε βλάπτει. Οι ερευνητές είναι πάντα ανεξάρτητοι. Η άψογη συντήρηση των αεροσκαφών στην Ευρώπη και την Αμερική είναι δεδομένη. Σε όλα τα αεροπορικά δυστυχηματα τα οποία δεν οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος ή σε τρίτους παράγοντες, αλλά σε κακή συντήρηση ή λάθος των μηχανικών εδάφους, η έρευνα πάντα έδειχνε ακριβώς τι έγινε. Ελάχιστα δυστυχηματα οφείλονται σε κακή συντήρηση τουλάχιστον στις ανεπτυγμενες χώρες. Αυτά όσον αφορά τις πτήσεις πολιτικής αεροπορίας.. Οι Γαλλικές αρχές έχουν την ευθύνη της έρευνας επειδή η κατασκευάστρια είναι δική τους.Όχι, την ευθύνη έχει πάντα η χώρα στην οποία έγινε το δυστύχημα. Από κει και πέρα συμμετέχει και ο κατασκευαστής του αεροσκάφους φυσικά. Επίσης η Airbus δεν είναι μόνο γαλλική.
V for Vagelis Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Οι Γαλλικές αρχές έχουν την ευθύνη της έρευνας επειδή η κατασκευάστρια είναι δική τους. Η Airbus είναι ευρωπαϊκή και όχι μόνο δική τους. Επίσης για μια πιθανή μηχανική βλάβη σε αεροπλάνο μετά από πολλά χρόνια χρήσης του, αποδίδονται λογικά ευθύνες σε αυτόν που το πετάει και το συντηρεί και όχι στο κατασκευαστή, ειδικά όταν μιλάμε για ένα αεροπλάνο που είναι παγκοσμίως γνωστό για την ασφάλεια του. Το ότι συμμετέχουν οι γαλλικές αρχές στην έρευνα (ως επικεφαλείς ενδεχομένως?) προφανώς και έχει να κάνει με το γεγονός ότι το αεροπλάνο έπεσε στη Γαλλία. Τι δουλειά έχουν άλλωστε οι κρατικές αρχές της Γαλλίας να δουλεύουν για την Airbus (ακόμα κι αν ήταν καθαρά γαλλική εταιρεία); Σα να λέμε ότι όταν τρακάρει ένα BMW κάπου στην Ελλάδα πρέπει να έρχεται η γερμανική τροχαία...
tsakonas Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Σωστά, το οποίο αεροπλάνο εκτός του ότι είχε βγει από συντήρηση την προηγούμενη μέρα του δυστυχηματος, είχε περάσει την ολική συντήρηση, δλδ ξηλωμα τα πάντα όλα, έλεγχος και αντικατάσταση. Σχεδόν σαν καινούριο ήταν
arxaggelos Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 H germanwings γιατί έσταξε $6μ στην Αιρμπας; Σε ποιόν ανήκε το αεροπλάνο;
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Αν το ατύχημα ήταν με μποινγκ δεν θα έστελνε η κατασκευάστρια κλιμάκιο στη Γαλλία η σε οποιαδήποτε χώρα;
De@th L0rd Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Σωστά, το οποίο αεροπλάνο εκτός του ότι είχε βγει από συντήρηση την προηγούμενη μέρα του δυστυχηματος, είχε περάσει την ολική συντήρηση, δλδ ξηλωμα τα πάντα όλα, έλεγχος και αντικατάσταση. Σχεδόν σαν καινούριο ήταν Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες. D-check δηλαδή. Και όχι απλώς να έχει λάβει το προσωπικό εντολή να βάζει check στα γρήγορα για να φύγει το αεροπλάνο. Επειδή κάποιοι έχουμε δει πως δουλεύουν κάποιες εταιρίες με επίγεια οχήματα, θέλω να πιστεύω ότι δεν κάνουν τα ίδια και οι αεροπορικές. Γιατί θέλω να συνεχίσω να πετάω.
tsakonas Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Αν το ατύχημα ήταν με μποινγκ δεν θα έστελνε η κατασκευάστρια κλιμάκιο στη Γαλλία η σε οποιαδήποτε χώρα; Ναι, όπως και στην Αθήνα με το Helios. Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες. D-check δηλαδή. Και όχι απλώς να έχει λάβει το προσωπικό εντολή να βάζει check στα γρήγορα για να φύγει το αεροπλάνο. Επειδή κάποιοι έχουμε δει πως δουλεύουν κάποιες εταιρίες με επίγεια οχήματα, θέλω να πιστεύω ότι δεν κάνουν τα ίδια και οι αεροπορικές. Γιατί θέλω να συνεχίσω να πετάω.Ευτυχώς έτσι είναι. Για αυτό το λόγο όπως προείπα τα περισσότερα δυστυχηματα στις ανεπτυγμενες χώρες οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος. Δεν ισχύει το ίδιο στην Αφρική ούτε στην Ασία...
ParhsG Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες. D-check δηλαδή. Και όχι απλώς να έχει λάβει το προσωπικό εντολή να βάζει check στα γρήγορα για να φύγει το αεροπλάνο. Επειδή κάποιοι έχουμε δει πως δουλεύουν κάποιες εταιρίες με επίγεια οχήματα, θέλω να πιστεύω ότι δεν κάνουν τα ίδια και οι αεροπορικές. Γιατί θέλω να συνεχίσω να πετάω. Απο λίγο ψάξιμο που είχα κάνει και γνωστούς στην αεροπορία έτσι γίνονται . Μου είχε πει πιλότος γνωστός ενώ ήμασταν στο αεροπλάνο(αυτος ηταν κυβερνήτης) ότι αν χαλάσει μια μηχανή θα συνεχίσει πολλά λεφτά γιατι ζητάνε πολλά χρήματα τα αεροδρόμια (ασίες ,αφρικές)
KilliK Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Η φωτογραφία πού κάνει τον γύρο του κόσμου δεν ανήκει λέει στον πιλότο. Κάποιος θα αυξήσει τα μηδενικά στον λογαριασμό του.Οτι να ναι με τους δημοσιογράφους ποια φωτογραφια;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα