Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

 

Υπάρχουν πολλές μελέτες online που απαντάνε σε αυτό το ερώτημα, όπως πχ

 

Από κει και πέρα, ας πάρουμε τη wikipedia:

2qujhwy.jpg

 

Κι εδώ το κύριο point:

TL;DR, δεν μπορείς να κάνεις τη διαδρομή σπίτι-περίπτερο ή σπίτι δουλειά ή να μην έχεις κανένα ατύχημα με το 021 Γκύζη-κέντρο λεωφορείο και να λες "κατέρριψαν το αεροπλάνο πάνω από την Ουκρανία, το αμάξι/λεωφορείο είναι πιο ασφαλές"

 

Για δοκιμάστε οδικώς το ταξίδι Αθήνα-Λονδίνο για να είναι comparable.

Αλλιώς και στο δρομολόγιο Αθήνα-Ηράκλειο έχουμε 0% ατυχήματα, ενώ πόσα καράβια παρουσίασαν βλάβη.

 

Και κάτι άλλο, επειδή τα τελευταία χρόνια έχουμε Facebook, Twitter, Instragramm, Google, Blogger, Youtube κτλ δίνεται η ψευδαίσθηση ότι τα ατυχήματα είναι περισσότερα. Νothing could be further from the truth:

 

Global commercial crashes since 1946

 

2vtpjjd.jpg

 

Commercial aviation deaths per year, worldwide

2ryr8me.jpg

Και μιλάμε ότι οι πτήσεις αυξάνονται δραματικά:

 

Annual worldwide commercial departures

29ghqb5.jpg

 

Καταλαβαίνω τις προσωπικές πεποιθήσεις και φοβίες του καθενός, χο, έχω spot on παράδειγμα, availability bias λέγεται, αλλά ας μην αφήνουμε αυτό να επηρεάσει τα αντικειμενικά facts.

Το αεροπλανο παραμενει με πολυ μεγαλη διαφορα το ασφαλεστερο μεσο μεταφορας αυτο ειναι γεγονος .Οι φοβιες του καθενος ειναι αλλης ταξεως θεμα δεν μπορουν να σταθουν σε σοβαρη  συζητηση υπαρχει ολοκληρος κλαδος της ιατρικης επιστημης  που ασχολειτε με αυτες.

Αυτο που μου εκανε εμενα μεγαλυτερη εντυπωση απο το δυστυχημα και την διαφαινομενη εγκληματικη ενεργεια του πιλοτου ειναι η απουσια ασφαλιστικης δικλειδας για τετοιες περιπτωσεις .Μην ξεχναμε πως αναφερομαστε σε μια ευρωπαικη εταιρεια  και οχι στην Uzbekistan Airways. 

  • Like 3
  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ο 1ος πίνακας που παραθέτεις εξηγεί αυτό ακριβώς που έγραψα ότι το αεροπλάνο είναι το ασφαλέστερο υπό όρους.

Αν διάβαζες και το υπόλοιπο όμως θα έβλεπες γιατί δεν αποτελεί αξιόπιστο δείκτη.

 

Αν εγώ πάω 100 φορές με τα πόδια να πετάξω τα σκουπίδια κάτω από το σπίτι μου, αυτό μετράει ως 100 journeys.

Αν κάθε μέρα παίρνω το αμάξι να πεταχτώ μέχρι το περίπτερο στη γωνία, μόνο αυτό μετράει ως 700 journeys σε ένα χρόνο με το αμάξι.

 

Για να πάρεις το αεροπλάνο και να συμπληρώσεις τόσα ταξίδια πρέπει να γυρίσεις τον κόσμο όλο.

Εναλλακτικά αν κάθε μέρα πετούσα την διαδρομή Αθήνα-Ηράκλειο για 20 χρόνια θα είχα 0% fatality rate/journey. Σίγουρα μικρότερο από το fatality rate με το αμάξι στη διαδρομή Ηράκλειο-Ρέθυμνο.

 

Ας μην διαβάζουμε τους πίνακες όπως μας βολεύει.

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.

Αν διάβαζες και το υπόλοιπο όμως θα έβλεπες γιατί δεν αποτελεί αξιόπιστο δείκτη.

 

Αν εγώ πάω 100 φορές με τα πόδια να πετάξω τα σκουπίδια κάτω από το σπίτι μου, αυτό μετράει ως 100 journeys.

Αν κάθε μέρα παίρνω το αμάξι να πεταχτώ μέχρι το περίπτερο στη γωνία, μόνο αυτό μετράει ως 700 journeys σε ένα χρόνο με το αμάξι.

 

Για να πάρεις το αεροπλάνο και να συμπληρώσεις τόσα ταξίδια πρέπει να γυρίσεις τον κόσμο όλο.

Εναλλακτικά αν κάθε μέρα πετούσα την διαδρομή Αθήνα-Ηράκλειο για 20 χρόνια θα είχα 0% fatality rate/journey. Σίγουρα μικρότερο από το fatality rate με το αμάξι στη διαδρομή Ηράκλειο-Ρέθυμνο.

 

Ας μην διαβάζουμε τους πίνακες όπως μας βολεύει.

 

 

Συμφωνώ. Δεν θεωρώ ότι είναι το ασφαλέστερο αλλά ούτε και το λιγότερο ασφαλές γιατί μέσα στην εξίσωση είναι  πολλές οι μεταβλητές. Και αυτό ακριβώς είπα ότι ανάλογα με τον πίνακα μπορούμε να βγάλουμε και διαφορετικά αποτελέσματα. 

Φυσικά και ταξιδεύω με αεροπλάνο όπως επίσης κάνω και ποδήλατο ή παίρνω και τη μηχανή. 

 

Βέβαια η φρενίτιδα για την ασφάλεια των αεροπλάνων χτυπάει κόκκινο μετά από τέτοια περιστατικά.

Δημοσ.

Ας μην διαβάζουμε τους πίνακες όπως μας βολεύει.

 

Λες να με βολεύει να διαβάζω τους πίνακες έτσι;  :P

 

Ας βγω με λαθος σκεπτικό, αν ειναι να μην πεθάνω.

 

Εδιτ: Στην τελευταία μου πρόταση βρίσκω κοινά με Γαλιλαίο.

  • Like 3
Επισκέπτης
Δημοσ.

Στο θέμα μας:

 

http://www.skai.gr/news/world/article/278389/dw-poia-ta-pithana-kinitra-tou-suguverniti-gia-tin-apotropaia-praxi-tou/

 

Μένω προσωπικά σε αυτό το κομμάτι που από την αρχή μου ακούγεται τρομερό.

 

 

 

...Έχουμε να κάνουμε με κάποιο ο οποίος όχι μόνο είναι βαριά καταθλιπτικός, αλλά για τον οποίο τη στιγμή της αυτοκτονίας δεν υπάρχει ούτε ο κόσμος γύρω του, ούτε οι αξίες του. Δεν έχουμε όμως να κάνουμε με αμόκ. Κάποιος σε κατάσταση αμόκ αισθάνεται τις τελευταίες στιγμές της ζωής του ικανοποίηση σπέρνοντας το θάνατο. Στην περίπτωση του συγκυβερνήτη ότι συνέβαινε γύρω του δεν το συνειδητοποιούσε πια. Επικεντρώθηκε μόνο σε ένα πράγμα: η ζωή μου, ο κόσμος μου δεν έχει νόημα και στόχο, αποχωρώ. Δεν είχε συνείδηση τι συμβαίνει δίπλα και γύρω του....
Δημοσ.

Αυτό που κυκλοφορεί με τη κατάθλιψη έχει βγει από κάποια επίσημη πηγή; Γιατί νομίζω για την ώρα οι μόνες πηγές είναι δημοσιογράφοι... Η πανεπιστημιακή κλινική την οποία είχε επισκεφθεί πρόσφατα ο Λούμπιτς 2 φορές διαψεύδει πάντως ότι ο λόγος της επίσκεψης του είχε να κάνει με κατάθλιψη.

 =6004&cHash=28d1d09434d01bc04a0466586110df88]http://www.uniklinik-duesseldorf.de/presse/detailansicht/article/co-pilot-der-germanwings-maschine-war-zu-untersuchungen-im-universitaetsklinikum-duesseldorf/?tx_ttnews[backPid]=6004&cHash=28d1d09434d01bc04a0466586110df88

 

Αυτό βέβαια δε σημαίνει απαραίτητα ότι δεν ήταν καταθλιπτικός, απλά μπορεί να είχε και κάποια επιπλέον ψυχασθένεια...

 

 

edit: Ωπα λάθος ότι δεν υπάρχει επίσημη πηγή... Τώρα πρόσεξα ότι η γερμανική αστυνομία ανέφερε ότι βρήκε σχετικό χαρτί από γιατρό.

Χτες μιλουσα με μια φίλη που μένει εξωτερικο και πάνω κάτω μου είπε οτι ανεξαρτήτως ψυχικής ασθένειας οι ξένοι βάζουν την ταμπέλα depression. Οπότε μπορεί να υπήρχε σοβαρότερη ψυχασθενεια . αν δεχτούμε το σενάριο αυτό :-)

 

(Την χθεσινή λογοκρισία δεν την κατάλαβα ακόμα σβήστηκαν 2 μηνύματα μου που δεν περιείχαν ούτε ύβρεις ουτε προσβολές, anyway θα το φάω το φαι μου παρα ρην πίκρα σνιφ)

Στο θέμα μας:

 

http://www.skai.gr/news/world/article/278389/dw-poia-ta-pithana-kinitra-tou-suguverniti-gia-tin-apotropaia-praxi-tou/

 

Μένω προσωπικά σε αυτό το κομμάτι που από την αρχή μου ακούγεται τρομερό.

Είναι τρομερό ναι.. Αλλά μέχρι πριν λιγα λεπτά μιλούσε φυσιολογικά με τον κυβερνήτη και οτάν εκείνος σηκώθηκε για την ανάγκη του,ξαφνικά τελείωσε ο κόσμος γύρω του;

  • Like 1
Δημοσ.

Στο θέμα μας:

 

http://www.skai.gr/news/world/article/278389/dw-poia-ta-pithana-kinitra-tou-suguverniti-gia-tin-apotropaia-praxi-tou/

 

Μένω προσωπικά σε αυτό το κομμάτι που από την αρχή μου ακούγεται τρομερό.

Ναι, φαίνεται πιθανό σενάριο. Απο την άλλη άκουσα και ένα άλλο απο έναν ψυχίατρο (ή ψυχολόγο) στη γερμανική τηλεόραση, ότι μπορεί και να είχε συνείδηση του τι έκανε και να ήθελε να αφήσει το στίγμα του στο κόσμο, να κάνει κάτι δηλαδή για το οποίο θα μιλάει όλος ο κόσμος... ίσως ως αποτέλεσμα κάποιου είδους ναρκισσιστικής διαταραχής σε συνδυασμό με βαριά κατάθλιψη;

Δημοσ.

Ναι, φαίνεται πιθανό σενάριο. Απο την άλλη άκουσα και ένα άλλο απο έναν ψυχίατρο (ή ψυχολόγο) στη γερμανική τηλεόραση, ότι μπορεί και να είχε συνείδηση του τι έκανε και να ήθελε να αφήσει το στίγμα του στο κόσμο, να κάνει κάτι δηλαδή για το οποίο θα μιλάει όλος ο κόσμος... ίσως ως αποτέλεσμα κάποιου είδους ναρκισσιστικής διαταραχής σε συνδυασμό με βαριά κατάθλιψη;

Είχε πει στην πρώην του ότι θα κάνει κάτι και θα μιλάνε όλοι γι' αυτόν.

Δημοσ.

συνοψιζουμε:

 

βαρια καταθλιψη

προβλημα στην οραση

επαιρνε ψυχοφαρμακα

τον παρακολουθουσανε δυο γιατροι

τον παρατησε η γκομενα λιγες μερες πριν

ειχε παρει αδεια να μην δουλεψει την ημερα που εριξε το αεροπλανο, απο δυο γιατρους.

 

κατα τα αλλα δεν ειχε τιποτα, κανεις δεν καταλαβε τιποτα, περασε ολα τα τεστ, και ηταν πιλοτος σε μια απο τις μεγαλυτερες αεροπορικες εταιρειες για πανω απο τρια χρονια.

υπεροχα.

  • Like 3
Επισκέπτης
Δημοσ.

Κάτσε, μπορεί να βγούνε και άλλα..

Ο Καΐλας μπροστά του είναι ο Αι Βασίλης με κόκα.

Δημοσ.

Δεν εχω διαβάσει όλο το thread, αλλά μόνο εγώ βλέπω ότι μπορεί να λειτουργεί ως εξιλαστήριο θύμα ο πιλότος? Σε ένα δυστήχημα που δεν υπάρχει ούτε ένας επιζών, βρήκαν πάτημα και τα έριξαν στον πιλότο. Το παραμικρό στοιχείο που βρίσκουν πλέον, το συνδέουν για να τον βγάλουν τρελό. Που μπορεί να ήταν. Αλλά περί συντήρησης αεροσκαφών καμιά κουβέντα μη τυχόν πληγεί η αξιοπιστία της εταιρείας (που πάλι βέβαια πλήττεται όταν έχεις κρίνει κατάλληλο έναν ψυχικά άρρωστο πιλότο).
 

Δημοσ.

Δεν εχω διαβάσει όλο το thread, αλλά μόνο εγώ βλέπω ότι μπορεί να λειτουργεί ως εξιλαστήριο θύμα ο πιλότος? Σε ένα δυστήχημα που δεν υπάρχει ούτε ένας επιζών, βρήκαν πάτημα και τα έριξαν στον πιλότο. Το παραμικρό στοιχείο που βρίσκουν πλέον, το συνδέουν για να τον βγάλουν τρελό. Που μπορεί να ήταν. Αλλά περί συντήρησης αεροσκαφών καμιά κουβέντα μη τυχόν πληγεί η αξιοπιστία της εταιρείας (που πάλι βέβαια πλήτεται όταν έχεις κρίνει κατάλληλο έναν ψυχικά άρρωστο πιλότο).

 

 

Θα συμφωνησω στο πρωτο σκελος... Αλλα που κολλαει η συντηρηση των αεροσκαφων σε αυτο το γεγονος?

Δημοσ.

εννοώ συγκάλυψη τεχνικού προβλήματος. Θεωρίες συνομωσίας θα μου πεις αλλά πλέον στη συνείδηση του κόσμου έχει περάσει "τρελός/καταθλιπτικός πιλότος". Και όχι ότι μια εταιρεία μπορεί να αμέλησε συντήρηση κλπ.

Δημοσ.

Η φωτογραφία πού κάνει τον γύρο του κόσμου δεν ανήκει λέει στον πιλότο. Κάποιος θα αυξήσει τα μηδενικά στον λογαριασμό του.Οτι να ναι με τους δημοσιογράφους

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...