Unabomber Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Kαι μάλιστα με λεζάντα: Δημοσιογράφος αεροναυτικών θεμάτων. Που και να μην ηταν δηλαδη στα αεροναυτικα θεματα…...
Anorymous Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 1. Δεν είμαι πιλότος ή του χώρου αλλά προφανώς οι κανόνες αλλάζουν ΑΝ το ατύχημα γίνει αφορμή να βρεθεί κάποιο λάθος (στο αεροπλάνο, στις διαδικασίες κλπ). Όχι πάντα 2.Τα αεροπλάνα "ενσωματώνουν" τις υποχρεωτικές αλλάγές φαντάζομαι 3. Τα standards σε τέτοια πράγματα δεν αλλάζουν από τη μια μέρα στην άλλη, δεν είναι κινητά, αποφασίζεται σήμερα κάτι που θα εφαρμοστεί μετά από 5-10 χρόνια , υπάρχει χρόνος "προσαρμογής" 4. Το συγκεκριμένο αεροπλάνο ήταν λέει τοy 1990. H Lufthansa έχει και παλαιότερα 320 http://www.planespotters.net/Production_List/search.php?manufacturer=Airbus&subtype=A320-200&fleet=1612&fleetStatus=1 ok μου εδωσες μια ιδεα , τα standards στις φθηνες πτησεις ειναι τα ιδια η για λογους κοστους ειναι πιο χαλαρα ?
Unabomber Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Tα ιδια ειναι παντου….. Το κοστος μειωνεται απο αλλα πραγματα αλλα οχι απο αυτο…..
frenzy Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Άσχετο, διάβαζα αυτό και το βρήκα πολυ κωμικό On 29 August 2011, Gulf Air Flight 270, using an Airbus A320-214, from Bahrain to Cochin carrying 143 people, skidded off the runway on landing due to pilot error.[19] The weather was poor with heavy rain and strong winds. The aircraft was badly damaged and seven passengers were injured. Some people were reported to have jumped from an emergency exit when the evacuation slide failed to deploy Was it seven fucking people? Was it?
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 ok μου εδωσες μια ιδεα , τα standards στις φθηνες πτησεις ειναι τα ιδια η για λογους κοστους ειναι πιο χαλαρα ?Στο απαντησαμε πολλες φορες κι επιμενεις! Οσο πιο απλα γινεται: Το οριο ταχυτητας στους δρομους δεν αλλαζει αναλογα του ποσο γρηγορο αμαξι εχεις. Συνεπως οι κανονες ασφαλειας στην αεροπορια δεν αλλαζουν αναλογα την οικονομικη πολιτικη της καθε εταιρειας. 1
DrLo Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 ok μου εδωσες μια ιδεα , τα standards στις φθηνες πτησεις ειναι τα ιδια η για λογους κοστους ειναι πιο χαλαρα ? Γιατί να είναι πιο χαλαρά ? αντε και να θέλει κάποιος οργανισμός ασφαλείας να φτιάξει "πιο χαλαρά" στανταρ για αυτές τις πτήσεις ... πως θα το έλεγξει ? θα ζητάει να του πούνε οι εταιρείες πόσο θα πουλάνε τα εισητήριά τους για να συντηρεί αναλόγως ?? ακόμα και ανα θέλει κάποιος πρακτικά δεν γίνεται. Αυτό που υπάρχει είναι "γεωγραφικές" διαφοροποιήσεις. πχ κάποιο αεροπλάνο γιανα πετάξει ΕΕ πρέπει να πληρεί κάποια στάνταρς. Για να πετάξει στην υποσαχάρια αφρική ίσως θέλει κάποια άλλα (όχι πάντα να έχουν να κάνουν με τη συντήρηση αλλα πχ όπως σου είπα με επίπεδα θορύβου, κάποια συστήματα που πρέπει να έχει κλπ κλπ) 1
Unabomber Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Anorymous, παρε παραδειγμα απο το τελευταιο Concorde……. Δεν ηταν φθηνη εταιρια και ηταν το best of the best αεροπλανο της….. Ολοι οι ελεγχοι ειχανε γινει….. αλλα την καταληξη την ξερουμε ολοι…..
frenzy Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 H IATA δεν είναι ο οργανισμός που μοιράζει certifications στις αεροπορικές εταιρείες (με την συμβολή των εγχώριων υπηρεσιών);
Unabomber Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 H IATA δεν είναι ο οργανισμός που μοιράζει certifications στις αεροπορικές εταιρείες (με την συμβολή των εγχώριων υπηρεσιών); Ο ICAO το κανει αυτο Τα σημαντικότερα καθήκοντα του ICAO είναι τα εξής: Προτυποποίηση και ασφάλεια της αεροπλοΐας Ρύθμιση του σχετικού διεθνούς αεροπορικού δικαίου, λόγω τεχνολογικής εξέλιξης ή άλλους λόγους (π.χ. αεροπειρατεία), Ανάπτυξη των αναγκαίων υποδομών, με κοινά προγράμματα υποστήριξης των μελών για τη χρηματοδότησή τους, καθώς και προγραμμάτων τεχνικής βοήθειας, Η διανομή και διαχείριση των γνωστών κωδικών (κωδικών ICAO) για τα αεροδρόμια, τα αεροσκάφη και τις αεροπορικές εταιρίες σε παγκόσμιο επίπεδο, Προτυποποίηση των ταξιδιωτικών εγγράφων, σε παγκόσμιο ενιαίο τύπο, Ορισμός των ανεκτών επιπέδων θορύβου των αεροσκαφών κ.ά. http://el.wikipedia.org/wiki/Διεθνής_Οργανισμός_Πολιτικής_Αεροπορίας 2
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Επειδη το concorde το αναφερατε 2 φορες: Απ'τα λιγα ατυχηματα που η εταιρεια δεν ειχε ουδεμια σχεση με το ατυχημα. Εφυγε κομματι απο το προηγουμενο αεροπλανο και εμεινε στον αεροδιαδρομο χωρις να το δει κανεις απο τους υπευθυνους του αεροδρομιου, περασε το concorde απο πανω του με μεγαλη ταχυτητα την ωρα που απογειωνοταν, το κομματι εκτοξευθηκε πανω στο θαλαμο καυσιμων του concorde ο οποιος εξεραγη και πηρε φωτια, ενω παραλληλα το concorde δεν προλαβαινε να σταματησει, απογειωθηκε με φωτια στο θαλαμο καυσιμων και καληνυχτα. Και εξαιτιας αυτου του ατυχηματος τα concorde κριθηκαν ακαταλληλα με τη λογικη οτι ο θαλαμος καυσιμων βρισκεται σε επικινδυνη θεση...Αυτο ως απαντηση και στον Anorymous που αναρωτιεται για το πως/που/ποτε/και για ποιους εφαρμοζονται οι κανονες. Αν λοιπον απτο ατυχημα της germanwings φανει σοβαρο κατασκευαστικο ελλατωμα το αποτελεσμα ειναι απο προσωρινη καθηλωση ΟΛΟΥ του στολου των Α320, εως και μονιμη (οπως με τα concorde). 4
ribo7 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Σχετικά με τη διαδρομή, όταν είχα πετάξει NY και έβλεπα στο χάρτη στις θέσεις ότι ακολουθεί ελλειπτική τροχιά και δε πάει ευθεία, είχα ακούσει ότι το αεροπλάνο προσπαθεί να είναι πάνω από θάλασσα όσο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής γίνεται. Και καλά αν είναι να πέσει, προτιμότερο να πέσει σε νερό παρά σε έδαφος, πιστεύωντας προφανώς ότι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες διάσωσης. Τώρα πόσο αλήθεια είναι αυτό ή είναι από το μυαλό μου δε ξέρω.Σίγουρα βέβαια παίζουν και θέμα τροχιών άλλων αεροπλάνων. 1
Anorymous Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Γιατί να είναι πιο χαλαρά ? αντε και να θέλει κάποιος οργανισμός ασφαλείας να φτιάξει "πιο χαλαρά" στανταρ για αυτές τις πτήσεις ... πως θα το έλεγξει ? θα ζητάει να του πούνε οι εταιρείες πόσο θα πουλάνε τα εισητήριά τους για να συντηρεί αναλόγως ?? ακόμα και ανα θέλει κάποιος πρακτικά δεν γίνεται. Αυτό που υπάρχει είναι "γεωγραφικές" διαφοροποιήσεις. πχ κάποιο αεροπλάνο γιανα πετάξει ΕΕ πρέπει να πληρεί κάποια στάνταρς. Για να πετάξει στην υποσαχάρια αφρική ίσως θέλει κάποια άλλα (όχι πάντα να έχουν να κάνουν με τη συντήρηση αλλα πχ όπως σου είπα με επίπεδα θορύβου, κάποια συστήματα που πρέπει να έχει κλπ κλπ) επειδη η ασφαλεια συνηθως κοστιζει στις εταιρειες, πχ για εντος ΕΕ ειναι πιο χαλαρα σε σχεση με ΕΕ-Αμερικη ας πουμε δηλαδη εντος ΕΕ θελει σερβις καθε 10 πτησεις ενω για εκτος καθε 5 η θελει εντος 4 μελη πληρωμα και εκτος 8, δεν ξερω αν ισχυει απλα ρωταω σαν ασχετος. Σαν ηλεκτρολογος πχ ξερω περιπτωσεις που σου λεει ο κανονισμος θα καλύψεις το 75% το πιθανοτήτων γιατι το υπολοιπο 25% ειναι πολυ σπανιο ε μερικες εταιρεις τα σκανε χοντρα για να εχουν 100% ασφαλεια. Ελπιζω να καταλαβες τι θελω να πω.
Unabomber Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Καλα στην υποθεση concorde η μονη που δεν ειχε σχεση με το ατυχημα ηταν η εταιρεια. Εφυγε κομματι απο το προηγουμενο αεροπλανο και εμεινε στον αεροδιαδρομο, περασε το concorde απο πανω του με μεγαλη ταχυτητα την ωρα που απογειωνοταν, το κομματι εκτοξευθηκε πανω στο θαλαμο καυσιμων του concorde ο οποιος εξεραγη, πηρε φωτια και καληνυχτα. Εννοειται ρε συ, απλα το ειπα σαν παραδειγμα οτι ακομα και στις τοπ εταιριες με τα τοπ αεροπλανα (εστω για την εποχη εκεινη)και με τους ελεγχους, δεν μπορεις να προδιαγραψεις τους παραγοντες που μπορουν να ριξουν ενα αεροπλανο….. Οποτε απο την στιγμη που οι ελεγχοι σε ολες τις εταιριες ακολουθουν τα standards…… ποτε δεν γνωριζεις τι θα επακολουθησει….
DrLo Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Σχετικά με τη διαδρομή, όταν είχα πετάξει NY και έβλεπα στο χάρτη στις θέσεις ότι ακολουθεί ελλειπτική τροχιά και δε πάει ευθεία, είχα ακούσει ότι το αεροπλάνο προσπαθεί να είναι πάνω από θάλασσα όσο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής γίνεται. Και καλά αν είναι να πέσει, προτιμότερο να πέσει σε νερό παρά σε έδαφος, πιστεύωντας προφανώς ότι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες διάσωσης. Αν εξαιρέσει την ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σπάνια περίπτωση της προσθαλάσσωσης (ή προς-ποταμίωσης) του A-320 στον hudson, πότε άλλωστε έπεσε αεροπλάνο στη θάλασσα και σώθηκε κάποιος ? 1
ribo7 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Αν εξαιρέσει την ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σπάνια περίπτωση της προσθαλάσσωσης (ή προς-ποταμίωσης) του A-320 στον hudson, πότε άλλωστε έπεσε αεροπλάνο στη θάλασσα και σώθηκε κάποιος ? Δε διαφωνώ, γι' αυτό λέω ότι μου ακούγεται σα μύθος αυτό που είχα ακούσει παλιότερα. Ειδικά αν είναι ακυβέρντο/εκτός ελέγχου κατά την πτώση, δεν τίθεται θέμα διάσωσης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα