Επισκέπτης Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Έχουμε δρόμο ακόμα. http://www.naftemporiki.gr/story/932478/kliniki-tou-ntiselntorf-arneitai-oti-eixe-nosileuthei-ekei-o-autoxeiras-pilotos
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Θα φανούν πολλά όταν μελετήσουν αυτά που βρήκαν στον υπολογιστή του και τα πράγματα στο σπίτι του.
Swimmer21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Ενα ενδιαφερον σχολιο απο αλλο site: Διαβαζω πως πολλές εταιρίες ανακοινώνουν οτι θα εφαρμόσουν άμεσα την υποχρέωση τριτου ατόμου στο cokpit σε περιπτωση που κάποιος πιλότος αποφασισει να απουσιασει για λίγο ή να πάει τελος παντων τουαλέτα. Άρα λοιπόν, ο πιλότος που μέχρι σήμερα ήταν μόνος κατά την απουσία του άλλου πιλότου, θα έχει και παρέα. Ωραία. Ποιά είναι αυτή η παρέα? Μία αεροσυνοδός ή ένας φροντιστής. Και ποιοί είναι αυτοί? Γιατί κάποιος από αυτούς δεν μπορεί να αρπάξει την ευκαιρία και να τσεκουρώσει τον πιλότο και να καρφώσει αυτός/ή το αεροπλάνο? Από πότε οι πιλότοι έχουν το μονοπώλιο της σχιζοφρένειας? Γιατί ξαφνικά χάνεται η εμπιστοσύνη στον πιλότο και δίνεται απλόχερα στον/ην κάθε εποχιακό φροντιστή ή συνοδό που μπήκε στην εταιρεία εχθές και με σαφώς χαμηλότερου επιπέδου διαδικασία επιλογής? Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κάθε μέρα, απογειώνονται 100.000 πτήσεις παγκοσμίως. Επί 365 μέρες το χρόνο. Ας πούμε χοντρικά ότι τα τελευταία 40 χρόνια έχουν γίνει 10 τέτοια ατυχήματα, άλλα με λιγότερους, άλλα με περισσότερους επιβάτες. Άλλα αποδεδειγμένα, άλλα με αμφιβολίες. Ας πούμε ότι γίνεται ένα τέτοιο κάθε 4 χρόνια κατά μέσο όρο. Ένα κάθε 146 εκατομμύρια πτήσεις, δηλαδή 0.00000068% ! Και για ένα τέτοιο ποσοστό, ανοίγει διάπλατη η πόρτα για να φυτευτεί ο οποιοσδήποτε καμικάζι σε ένα πιλοτήριο με μορφή συνοδού, έχοντας να αντιμετωπίσει μόνο έναν πιλότο. Είμαστε σοβαροί? Μια ηλιθιοτητα στον αεροπορικο χωρο, την οποια μας την κληροδοτησε, η 11.09(Διδυμοι πυργοι) ειναι η αιτια για τον χαμο 150 ατομων(Αν είναι ο διακόπτης στο LOCKED δεν ξεκλειδώνει η πορτα με το pass ούτε με κλωτσιές ούτε με τίποτα.) Αντε να δουμε πως θα αντιδρασει η αεροπορικη κοινοτητα σε αυτο το ηλιθιο μετρο ασφαλειας. Θα έπρεπε ίσως να υπήρχε "super pass" που θα ξεκλείδωνε την πόρτα ακόμα και στο locked και να τον είχαν ΜΟΝΟ οι πιλότοι (για παρόμοιες περιπτώσεις) ή αισθητήρας βάρους στο κάθισμα που αν κάποιος πιλότος είναι όρθιος η πόρτα να γυρνάει σε NORMAL *αρα να ξεκλειδώνει κανονικά απ εξω αν χρειάζεται.' 1
anwnymh29 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Ενα ενδιαφερον σχολιο απο αλλο site: Διαβαζω πως πολλές εταιρίες ανακοινώνουν οτι θα εφαρμόσουν άμεσα την υποχρέωση τριτου ατόμου στο cokpit σε περιπτωση που κάποιος πιλότος αποφασισει να απουσιασει για λίγο ή να πάει τελος παντων τουαλέτα. Άρα λοιπόν, ο πιλότος που μέχρι σήμερα ήταν μόνος κατά την απουσία του άλλου πιλότου, θα έχει και παρέα. Ωραία. Ποιά είναι αυτή η παρέα? Μία αεροσυνοδός ή ένας φροντιστής. Και ποιοί είναι αυτοί? Γιατί κάποιος από αυτούς δεν μπορεί να αρπάξει την ευκαιρία και να τσεκουρώσει τον πιλότο και να καρφώσει αυτός/ή το αεροπλάνο? Από πότε οι πιλότοι έχουν το μονοπώλιο της σχιζοφρένειας? Γιατί ξαφνικά χάνεται η εμπιστοσύνη στον πιλότο και δίνεται απλόχερα στον/ην κάθε εποχιακό φροντιστή ή συνοδό που μπήκε στην εταιρεία εχθές και με σαφώς χαμηλότερου επιπέδου διαδικασία επιλογής? Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κάθε μέρα, απογειώνονται 100.000 πτήσεις παγκοσμίως. Επί 365 μέρες το χρόνο. Ας πούμε χοντρικά ότι τα τελευταία 40 χρόνια έχουν γίνει 10 τέτοια ατυχήματα, άλλα με λιγότερους, άλλα με περισσότερους επιβάτες. Άλλα αποδεδειγμένα, άλλα με αμφιβολίες. Ας πούμε ότι γίνεται ένα τέτοιο κάθε 4 χρόνια κατά μέσο όρο. Ένα κάθε 146 εκατομμύρια πτήσεις, δηλαδή 0.00000068% ! Και για ένα τέτοιο ποσοστό, ανοίγει διάπλατη η πόρτα για να φυτευτεί ο οποιοσδήποτε καμικάζι σε ένα πιλοτήριο με μορφή συνοδού, έχοντας να αντιμετωπίσει μόνο έναν πιλότο. Είμαστε σοβαροί? Μια ηλιθιοτητα στον αεροπορικο χωρο, την οποια μας την κληροδοτησε, η 11.09(Διδυμοι πυργοι) ειναι η αιτια για τον χαμο 150 ατομων(Αν είναι ο διακόπτης στο LOCKED δεν ξεκλειδώνει η πορτα με το pass ούτε με κλωτσιές ούτε με τίποτα.) Αντε να δουμε πως θα αντιδρασει η αεροπορικη κοινοτητα σε αυτο το ηλιθιο μετρο ασφαλειας. Θα έπρεπε ίσως να υπήρχε "super pass" που θα ξεκλείδωνε την πόρτα ακόμα και στο locked και να τον είχαν ΜΟΝΟ οι πιλότοι (για παρόμοιες περιπτώσεις) ή αισθητήρας βάρους στο κάθισμα που αν κάποιος πιλότος είναι όρθιος η πόρτα να γυρνάει σε NORMAL *αρα να ξεκλειδώνει κανονικά απ εξω αν χρειάζεται.' Nαι οκ σωστα ολα αυτα.. Αλλα τι να λεει το μορφωτικο επιπεδο και η ιδιοτητα (πιλοτος,αεροσυνοδος,κλπ) οταν ο καθε ενας απο αυτους δεν ελεγχεται ψυχιατρικα απο την καθε εταιρεια που κουβαλαει ανθρωπινες ψυχουλες.. Αυτα ως προς το ανθρωπινο δυναμικο ,για τα θεματα ασφαλειας δεν διαθετω γνωσεις.
SpirtouLisS Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Έχουμε δρόμο ακόμα. http://www.naftemporiki.gr/story/932478/kliniki-tou-ntiselntorf-arneitai-oti-eixe-nosileuthei-ekei-o-autoxeiras-pilotos εν τω μεταξυ το οξυμωρο. Σε αρθρο που εν δυναμει μας λεει οτι εχουμε δρομο ακομα, κολλησαν και το αυτοχειρας μπροστα απο το τον πιλοτο.
Swimmer21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Οποιαδηποτε επισημη ανακοινωση μπορει να επιρρεαστει απο το χρημα, απο συμφεροντα, απο λαθος πληροφοριες, απο λαθος δεδομενα και ελλειπη ερευνα. Σορρυ που δεν δεχομαι λιγες ωρες μετα το ατυχημα αμασητα, τα λογια ενος εισαγγελεα που δεν εχει τη πληρη εικονα και λεει μονος του οτι κανει μια ερμηνεια αυτων που ακουσε. Μπορει να εχει δικιο προφανως στη συνεχεια και να επιβεβαιωθει, αλλα δεν θα το βουλωσω κιολας και δεν θα λεω τι γνωμη μου και να μου λεει ο καθε ακυρος που δεν του απεύθυνα τον λογο, για Μεγα Αλεξανδρους κλπ Συζητηση κανουμε, να πατε να συζητατε σε φορουμ μηχανικων αεροσκαφων αν δεν θελετε να ακουτε ερωτηματα και αλλες αποψεις. Ηδη η κλινικη που λεγανε οτι νοσηλεύτηκε δηλωνει πως δεν γνωριζει κατι. Οποτε δεν καταλαβαινω τα ερωτηματα τυπου "ρε παιδια μηπως οκ μπορει να ειχε προβληματα, αλλα μηπως πανε να τον βγαλουνε 100 φορες περισσοτερο τρελο απ οτι ηταν;", γιατι να μην εχουν βαση και γιατι να μην αξιζουν να ακουστουν σε ενα πλαισιο λογικης συζητησης? Τοσα ακουμε, δεν ειναι παναγιες οι εταιριες αεροσκαφων, ουτε καν οι γερμανικες. 1
anwnymh29 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Παντως το αποτελεσμα ειναι ενα..ειτε το εριξε η εταιρεια (λεμε τωρα...)ειτε υπηρξε μηχανικη βλαβη ειτε ο πιλοτος ηταν τρελος που μας το δηλωνουν επισημα πια ,το αποτελεσμα ειναι ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ . Τωρα ψαχνουν τα εγκεφαλικα κυτταρα του πιλοτου? Χαιρω πολυ..
Swimmer21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Video του SkyNews περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο ο συγκυβερνήτης οδήγησε το αεροσκάφος της Germanwings στη συντριβή στις γαλλικές Άλπεις. Στο video περιγράφονται οι κινήσεις αλλά και η πορεία του αεροσκάφους.
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 (επεξεργασμένο) Κάτι που μου ρθε μόλις τώρα. Γιατί δε σκεφτήκανε και δε βάζουν κάμερα στο πιλοτήριο η οποία να γράφει τις κινήσεις των πιλότων όλη την διάρκεια της πτήσεις και να μεταφέρονται τα δεδομένα στο μαύρο κουτί; Τόσα χρόνια. Τόσοι επιστήμονες . Κανείς δε το σκέφτηκε. Θα χαμε κερδίσει χρόνο και χιλιάδες ζωές. SO SIMPLE! Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2015 από BLuE_PaNtHeR 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Οποιαδηποτε επισημη ανακοινωση μπορει να επιρρεαστει απο το χρημα, απο συμφεροντα, απο λαθος πληροφοριες, απο λαθος δεδομενα και ελλειπη ερευνα. Σορρυ που δεν δεχομαι λιγες ωρες μετα το ατυχημα αμασητα, τα λογια ενος εισαγγελεα που δεν εχει τη πληρη εικονα και λεει μονος του οτι κανει μια ερμηνεια αυτων που ακουσε. Μπορει να εχει δικιο προφανως στη συνεχεια και να επιβεβαιωθει, αλλα δεν θα το βουλωσω κιολας και δεν θα λεω τι γνωμη μου και να μου λεει ο καθε ακυρος που δεν του απεύθυνα τον λογο, για Μεγα Αλεξανδρους κλπ Συζητηση κανουμε, να πατε να συζητατε σε φορουμ μηχανικων αεροσκαφων αν δεν θελετε να ακουτε ερωτηματα και αλλες αποψεις. Ηδη η κλινικη που λεγανε οτι νοσηλεύτηκε δηλωνει πως δεν γνωριζει κατι. Οποτε δεν καταλαβαινω τα ερωτηματα τυπου "ρε παιδια μηπως οκ μπορει να ειχε προβληματα, αλλα μηπως πανε να τον βγαλουνε 100 φορες περισσοτερο τρελο απ οτι ηταν;", γιατι να μην εχουν βαση? Αφού σας διάβασα όλους (ναι είμαι μαζόχας), δεν έχω καταλάβει ακόμη τι δέχεστε και τι όχι! Οι ανακοινώσεις των ειδικών δεν σας καλύπτουν γιατί επηρεάζονται από τα συμφέροντα, ενώ οι απόψεις των απλών χρηστών επίσης δεν σας καλύπτουν γιατί ...δεν είναι ειδικοί... Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί "τρώγεστε" από τη στιγμή που κανείς μας δεν είναι ειδικός όπως επίσης και δεν έχουν ολοκληρωθεί όλες οι έρευνες. Σαφώς μπορούμε να λέμε το μακρύ μας και το κοντό μας, αλλά μην το παίρνετε και πατριωτικά... PS: Σαφώς και μια βαριάς μορφής κατάθλιψη μπορεί να οδηγήσει σε τέτοιες συμπεριφορές (και χειρότερες...)
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Επειδή μαζευτήκαμε πολύ και το κλίμα "ευδοκιμεί"...θα πω και εγώ την πρόταση-εξυπνάδα μου. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ο λόγος ύπαρξης των μαύρων κουτιών όταν στη σύγχρονη εποχή που ζούμε θα μπορούσε ο ρόλος τους να αντικατασταθεί από απευθείας αποστολή στοιχείων τηλεμετρίας σε σέρβερ της κατασκευάστριας εταιρείας ή/και της αεροπορικής. Και ας σβήνονται τα δεδομένα στο τέλος κάθε μέρας. Απαιτεί βέβαια μεγάλη οργάνωση απο όλες τις μεριές αλλά νοικοκυρεμένα πράγματα. Ησύχασα... επόμενος για την εξυπνάδα του.
Swimmer21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Αφού σας διάβασα όλους (ναι είμαι μαζόχας), δεν έχω καταλάβει ακόμη τι δέχεστε και τι όχι! Οι ανακοινώσεις των ειδικών δεν σας καλύπτουν γιατί επηρεάζονται από τα συμφέροντα, ενώ οι απόψεις των απλών χρηστών επίσης δεν σας καλύπτουν γιατί ...δεν είναι ειδικοί... Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί "τρώγεστε" από τη στιγμή που κανείς μας δεν είναι ειδικός όπως επίσης και δεν έχουν ολοκληρωθεί όλες οι έρευνες. Σαφώς μπορούμε να λέμε το μακρύ μας και το κοντό μας, αλλά μην το παίρνετε και πατριωτικά... PS: Σαφώς και μια βαριάς μορφής κατάθλιψη μπορεί να οδηγήσει σε τέτοιες συμπεριφορές (και χειρότερες...) Εκει κολλαω εγω, στην ελευθερια εκφρασης και της γνωμης σε θεματα που οκ δεν ειμαστε ειδικοι αλλα συζητηση κανουμε σε ενα τεχνολογικο φορουμ. Εγω προσωπικα δεν μπορω να δεχτω χωρις να εκφρασω αποριες, ενα πορισμα απο μονο 1 μαυρο κουτι, λιγες ωρες μετα το ατυχημα και να παρω ως δεδομενο οτι ειναι 100% σωστο επειδη ειναι "επισημο". Αλλο αν βγει σωστο μετα. Αλλα οχι να μη λεμε και τη γνωμη μας. Τσπ εχει κλεισει το θεμα μην βγαινουμε οφτοπικ Πιο συγκεκριμένα, ο Λούμπιτζ είχε καταγεγραμμένη στο ιατρικό του πιστοποιητικό τη σημείωση SIC, που σημαίνει «ειδική τακτική ιατρική εξέταση». Ωστόσο, δεν διευκρινίστηκε εάν η σημείωση αυτή αφορούσε στην ψυχική ή τη σωματική υγεία του πιλότου, διότι η πληροφορία είναι εμπιστευτικού χαρακτήρα,
Swimmer21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Πιο συγκεκριμένα, ο Λούμπιτζ είχε καταγεγραμμένη στο ιατρικό του πιστοποιητικό τη σημείωση SIC, που σημαίνει «ειδική τακτική ιατρική εξέταση». Ωστόσο, δεν διευκρινίστηκε εάν η σημείωση αυτή αφορούσε στην ψυχική ή τη σωματική υγεία του πιλότου, διότι η πληροφορία είναι εμπιστευτικού χαρακτήρα. Οπότε, τα ξένα και ελληνικά ΜΜΕ τον έχουν βγάλει αρχιτρελάρα με σοβαρα ψυχολογικα προβληματα και κατάθλιψη.. ΟΜΩΣ δεν υπαρχει καμια επισημη ενημερωση για το αν ειχε οντως σοβαρα προβληματα, παρα μονο η αναφορα στη διακοπη της εκπαιδευσης του και καποιων χαρτιων που βρηκαν στο σπιτι του που και αυτα δεν ξερουν αν οντως αναφερουν ψυχικο νόσημα. Ετσι χωρις καν να εχει ολοκληρωθει η ερευνα, τον βγαλαμε τρελο, με καταθλιψη, στιγματιζοντας τον οποιονδηποτε με ψυχολογικα προβληματα και καταθλιψη κανοντας του ακομα δυσκολοτερη την ομαλη επανεισοδο του στη κοινωνια, στον εργασιακο χωρο, κλπ κλπ.. Ηταν τρελος και το εριξε, ετσι κανουν οι τρελοι. Ταυτοχρονα η κλινικη που λεγανε οτι ειχε νοσηλευτει παλιοτερα λεει οτι δεν γνωριζει κατι για το θεμα.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Ναι ρε, αφου ειπαμε (ειπες): λιποθυμησε απο ελλειψη οξυγονου και οπως επεφτε το σωμα του πανω στα οργανα εκανε (ταυτοχρονα και με το σωμα) τις κινησεις που περιγραφονται στο βιντεο που ποσταρες μονος σου. http://www.insomnia.gr/topic/563951-αεροπλάνο-των-germanwings-κατέπεσε-στις-νότιες-άλπεις/page-29#entry53898655 Αν ηταν ελαφρως πιο τυχερος κατα την πτωση του πανω στα οργανα θα το ειχε προσγειωσει στο duseldorf , θα φορτωνε κοσμο, θα ανοιγε την πορτα στον κυβερνητη και θα το ξαναπογειωνε για Αμφιπολη να θαυμασει το Μεγα Αλεξανδρο απο κοντα. 1
kirileman Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 και θα τρωω αμασητο οτι μου σερβιρουν τα ΜΜΕ χωρις να υπαρχει επισημο ολοκληρωμενο πορισμα και ενω οι ερευνες ειναι σε εξελιξη. Και αφού οι έρευνες δεν έχουν ολοκληρωθεί και τα ΜΜΕ είναι γενικά αναξιόπιστα, η πιο πιθανή εξήγηση είναι η μυθοπλασία ενός τυχαίου μέλους σε τεχνολογικό φόρουμ. Makes sense. 8
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα