Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εντάξει μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας τώρα. Δεν είναι ότι δεν το είχε σκεφτεί κανείς, απλά το συγκεκριμένο μέτρο θα έχει κάποιο χρηματικό κόστος για την εταιρίες, που απλά τόσο καιρό το απέφευγαν με τη δικαιολογία ότι δεν είχε συμβεί κάτι παρόμοιο στο παρελθόν.

Τι κόστος μπορεί να έχει για την αεροπορική εταιρία να έχει 2ο άτομο στο πιλοτήριο όταν ο πιλότος πάει για κατούρημα/ξεκούραση?

 

Επίσης, χωρίς προφανώς να συμμετέχω στα διάφορα σενάρια (μερικά εκ των οποίων πολύ απολαυστικά) μια πολύ απλή σκέψη για όλες τις εναλλακτικές που έχουν προταθεί κι εδώ και στα ΜΜΕ της φακής εκεί έξω.

1) Είτε θα υπάρχει ΠΑΝΤΑ πρόσβαση στο πιλοτήριο

2) Είτε δεν θα υπάρχει ΠΟΤΕ πρόσβαση στο πιλοτήριο.

 

Δηλαδή, είτε το πιλοτήριο θα έχει πόρτα που δεν ανοίγει ούτε με μπαζούκα απ'έξω, είτε θα υπάρχει δικλίδα που θα την ανοίγει no matter what. Και τα δύο ενδεχόμενα είναι ασυμβίβαστα.

 

Αν ο ψυχάκιας ήταν ο πιλότος που είχε κλειδωθεί απ'έξω ή αν υπήρχε ο Μοχάμεντ που προσπαθούσε να αποκτήσει πρόσβαση μέσα γνωρίζοντας τον κωδικό, οι ίδιοι ακριβώς "ειδικοί πανεπιστήμονες" θα έλεγαν για το πως είναι δυνατόν να μην μπορεί το πιλοτήριο να απομονωθεί πλήρως από την καμπίνα και από τους τρελούς εκεί έξω. Τώρα που ο τρελός ήταν μέσα τρελαίνονται για το πως είναι δυνατόν ο πιλότος να μην μπορεί να μπει μέσα. Makes sense.

  • Like 1
  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τι κόστος μπορεί να έχει για την αεροπορική εταιρία να έχει 2ο άτομο στο πιλοτήριο όταν ο πιλότος πάει για κατούρημα/ξεκούραση?

 

To έγραψα στο υπόλοιπο post μου. Προφανώς το άτομο που θα είναι στο πιλοτήριο θα πρέπει να έχει εμπειρία για να μπορεί ανταπεξέρχεται σε τέτοιες καταστάσεις, άρα εκπαίδευση. Επίσης για να είναι στο πιλοτήριο θα πρέπει ανά πάσα στιγμή να μπορεί να πιλοτάρει το αεροπλάνο για παν ενδεχόμενο, δηλαδή θα πρέπει το προσωπικό να έχει ώρες πτήσης στο ενεργητικό του. Όλα αυτά είναι επιζήμια για μια εταιρία.

Δεν θα βάλει την απλή αεροσυνοδό να είναι μέσα στο πιλοτήριο. Εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό = Μεγαλύτερο μισθολόγιο

Δημοσ.

To έγραψα στο υπόλοιπο post μου. Προφανώς το άτομο που θα είναι στο πιλοτήριο θα πρέπει να έχει εμπειρία για να μπορεί ανταπεξέρχεται σε τέτοιες καταστάσεις, άρα εκπαίδευση. Επίσης για να είναι στο πιλοτήριο θα πρέπει ανά πάσα στιγμή να μπορεί να πιλοτάρει το αεροπλάνο για παν ενδεχόμενο, δηλαδή θα πρέπει το προσωπικό να έχει ώρες πτήσης στο ενεργητικό του. Όλα αυτά είναι επιζήμια για μια εταιρία.

Δεν θα βάλει την απλή αεροσυνοδό να είναι μέσα στο πιλοτήριο. Εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό = Μεγαλύτερο μισθολόγιο

Δηλαδή για παν ενδεχόμενο να κουβαλάει +1 πιλότο το αεροπλάνο? Δηλαδή +50% εξειδικευμένο προσωπικό σε μια αγορά που ήδη τους κυνηγάει με το ντουφέκι?

 

Ρε παιδιά ντάξει, θεωρητικά το αεροπλάνο θα μπορούσε να κουβαλάει και 11 πιλότους και να δέχεται εντολές μόνο αν συμφωνήσει η πλειοψηφία αυτών + το επίγειο κέντρο ελέγχου, να χτίσουνε τουαλέτα σε κάθε κάθισμα (ειπώθηκε κάτι παρόμοιο), η πόρτα να κλειδώνει πάντα αλλά να μην κλειδώνει σε έκτακτες περιπτώσεις (??), το αεροπλάνο να πηγαίνει τηλεκατευθυνόμενα (κι αυτό ειπώθηκε) αλλά ok, μπλα μπλα είναι, φορουμ είναι, βράδυ είναι, τα καταλαβαίνω, κάπου ένα μέτρο όμως.

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδή οι εταιρίες στην Αμερική που τον έχουν υιοθετήσει εδώ και χρόνια είναι παράλογες; Επίσης όλες αυτές οι εταιρίες (μαζί και η easyjet) που τώρα αλλάζουν τον κανόνα και θα υιοθετήσουν τα 2 άτομα στο πιλοτήριο είναι και αυτές παράλογες; ok φίλε μου καλή συνέχεια...

  • Like 1
Δημοσ.

Η Wall Street Journal δίνει στη δημοσιότητα την καταγραφή των τελευταίων τριάντα λεπτών της πτήσης Germanwings που οδήγησε στο θάνατο 150 ανθρώπων.  

 

Έναρξη της ηχογράφησης

 

Οι πιλότοι συνομιλούν σε φυσιολογικό, χαρούμενο και ευγενικό κλίμα για τα πρώτα 20 λεπτά των καταγεγραμμένων συνομιλιών

 

Ο πιλότος ενημερώνει το συγκυβερνήτη για την προσγείωση στο Ντίσελντορφ.

 

Οι απαντήσεις του Lubitz είναι κοφτές.

 

Ο πιλότος ζητά από τον συγκυβερνήτη να πάρει τον έλεγχο του αεροσκάφους

 

Ακούγεται ο θόρυβος της καρέκλας και η πόρτα που κλείνει. Ο πιλότος πιθανότατα πηγαίνει στην τουαλέτα

 

Λίγο αργότερα ο Andreas Lubitz ενεργοποιεί το σύστημα προσγείωσης. Η ενεργοποίηση μπορεί να γίνει μόνο οικειοθελώς.

 

Ο πιλότος ακούγεται μέσα από την video επικοινωνία να ζητάει επανειλημμένα να εισέλθει και πάλι στην καμπίνα.

 

Χτυπάει την πόρτα του πιλοτηρίου. Δεν παίρνει καμία απάντηση, αλλά μέσα από το πιλοτήριο ακούγεται η αναπνοή του συγκυβερνήτη.

 

Ο Πύργος Ελέγχου της Μασσαλίας ακούγεται επανειλημμένα να προσπαθεί να επικοινωνήσει με την καμπίνα.

 

Ο Πύργος Ελέγχου ζητά από το πιλοτήριο να εισάγει τον κωδικό 7700 στον αναμεταδότη. Δεν λαμβάνει απάντηση και το αεροπλάνο εισέρχεται σε κατάσταση προτεραιότητας για έκτακτη προσγείωση.

 

Ο Πύργος Ελέγχου ζητά από τα άλλα αεροσκάφη να προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν με το αεροπλάνο της Germanwings μέσω ασυρμάτου. Καμία απάντηση.

 

Ακούγεται ο συναγερμός που υποδηλώνει πως το αεροσκάφος πλησιάζει στο έδαφος.

 

Στη συνέχεια ακούγονται δυνατοί θόρυβοι, που δείχνουν ότι κάποιος προσπαθεί να κλωτσήσει την πόρτα για να μπει στο πιλοτήριο.

 

Ενας θόρυβος ακούγεται ακριβώς πριν την συντριβή. Πιθανότα το αεροπλάνο προσκρούει σε κάποια πλαγιά του βουνού πριν συγκρουστεί

 

Ο Πύργος Ελέγχου δεν έλαβε κάποιο σήμα κινδύνου.  

 

Ο συγκυβερνήτης δεν απάντησε ποτέ. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που ανακοίνωσαν σήμερα για την πτώση του αεροσκάφους με ξεπερνάει...

 

Τώρα για τα ψυχολογικά/ψυχομετρικά test, ας φροντίσουν οι σχετικοί επιστήμονες του κλάδου σε συνεργασία με πιλότους να δημιουργήσουν καλύτερους ελέγχους και αυστηρότερους, εμείς οτι και να πούμε από φόρουμς και κανάλια δεν έχουμε γνώσεις.

Δημοσ.

Οι αστάθμητοι παράγοντες είναι πάρα πολλοί , γι' αυτό και πάντα συμβαίνουν ατυχήματα.

 

Ακόμη και με 2 πιλότους στο πιλοτήριο δεν λύνεται το πρόβλημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ολοκληρη η ανακοινωση της GermanWings για το συμβαν…...

 

 

 

Here is the full Germanwings statement from earlier this evening: 

 

quotes_1817837a.gifWe are horrified to discover today that the aircraft that crashed in the south of France appears to have been crashed deliberately – probably by the co-pilot of flight 4U9525. Based on audio taken from the voice recorder, the French authorities have come to the conclusion that after the aircraft had reached cruising altitude, the captain left the cockpit for a short time and was then unable to re-enter. It appears that the co-pilot, who had stayed in the cockpit, prevented the captain from re-entering by fully locking the cockpit door in order to then initiate the fatal descent. All Germanwings and Lufthansa employees are deeply shocked. We could never have imagined that a tragedy like this could occur within our company. 

Yet even after this terrible event, we have full faith in our pilots. They remain the best in the world; this event is an extremely tragic isolated incident. 

We share in the sadness, shock and incomprehension of the bereaved families and friends and that of millions of other people.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:-)

 

 

20.12 The FBI have announced that they are aiding in what is now a criminal investigation.

 

Αφου λενε ρε οτι ειχε σταματησει μια εποχη λογω ψυχολογικων και μετα εγινε καλα και συνεχισε, οποτε ηξεραν οτι εχει ιστορικο.

Δημοσ.

Προφανώς το άτομο που θα είναι στο πιλοτήριο θα πρέπει να έχει εμπειρία για να μπορεί ανταπεξέρχεται σε τέτοιες καταστάσεις, άρα εκπαίδευση. Επίσης για να είναι στο πιλοτήριο θα πρέπει ανά πάσα στιγμή να μπορεί να πιλοτάρει το αεροπλάνο για παν ενδεχόμενο, δηλαδή θα πρέπει το προσωπικό να έχει ώρες πτήσης στο ενεργητικό του. Όλα αυτά είναι επιζήμια για μια εταιρία.

Δεν θα βάλει την απλή αεροσυνοδό να είναι μέσα στο πιλοτήριο. Εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό = Μεγαλύτερο μισθολόγιο

 

Δηλαδή για παν ενδεχόμενο να κουβαλάει +1 πιλότο το αεροπλάνο? Δηλαδή +50% εξειδικευμένο προσωπικό σε μια αγορά που ήδη τους κυνηγάει με το ντουφέκι?

 

Δηλαδή οι εταιρίες στην Αμερική που τον έχουν υιοθετήσει εδώ και χρόνια είναι παράλογες; Επίσης όλες αυτές οι εταιρίες (μαζί και η easyjet) που τώρα αλλάζουν τον κανόνα και θα υιοθετήσουν τα 2 άτομα στο πιλοτήριο είναι και αυτές παράλογες; ok φίλε μου καλή συνέχεια...

Some airlines are to change their rules to ensure two crew members are in plane cockpits at all times [...] The US Federal Aviation Authority said in a statement: “US airlines have to develop procedures that the FAA approves. Those procedures include a requirement that, when one of the pilots exits the cockpit for any reason, another qualified crew member must lock the door and remain on the flight deck until the pilot returns to his or her station. A qualified crew member could be a flight attendant or a relief pilot serving as part of the crew.”

Checkmate.
Δημοσ.

Οι αστάθμητοι παράγοντες είναι πάρα πολλοί , γι' αυτό και πάντα συμβαίνουν ατυχήματα.

 

Ακόμη και με 2 πιλότους στο πιλοτήριο δεν λύνεται το πρόβλημα.

 

Παντως πλεον απο εδω και στο εξης πολλες εταιρειες πχ στον καναδα θα εχουν για ασφαλεια απο οτι ακουσα 4 ατομα στο πιλοτηριο.

Δημοσ.

Checkmate.

 

Τώρα να πω ότι δεν είσαι προβλέψιμος, θα πω ψέματα. Μόλις το είδα στο άρθρο, λέω σίγουρα θα γράψει κάτι για αυτό. Παραβλέπεις κάτι πολύ σημαντικό όμως που γράφει το άρθρο. Έστω και η αεροσυνοδός πρέπει να έχει την απαραίτητη εκπαίδευση για να μπορεί να αντεπεξέλθει σε περίπτωση κινδύνου.

 

 

 

A qualified crew member could be a flight attendant or a relief pilot serving as part of the crew.”

Οι αστάθμητοι παράγοντες είναι πάρα πολλοί , γι' αυτό και πάντα συμβαίνουν ατυχήματα.

 

Ακόμη και με 2 πιλότους στο πιλοτήριο δεν λύνεται το πρόβλημα.

 

Δεν νομίζω να είπε κανείς ότι θα λυθεί το πρόβλημα δια παντός. Μειώνονται οι πιθανότητες όμως να συμβεί ανάλογο συμβάν στο μέλλον. Η συγκεκριμένη περίπτωσή άμα έγινε όπως παρουσιάζεται, δεν υπήρχε περίπτωση να μην είχε αποτραπεί, άμα υπήρχε και άλλο άτομο στο πιλοτήριο.

Δημοσ.

 

 

Δεν νομίζω να είπε κανείς ότι θα λυθεί το πρόβλημα δια παντός. Μειώνονται οι πιθανότητες όμως να συμβεί ανάλογο συμβάν στο μέλλον. Η συγκεκριμένη περίπτωσή άμα έγινε όπως παρουσιάζεται, δεν υπήρχε περίπτωση να μην είχε αποτραπεί, άμα υπήρχε και άλλο άτομο στο πιλοτήριο.

 

Το ατύχημα θα είχε αποτραπεί αν είχε κοπεί στα ψυχολογικά τέστ, αυτό είναι το βασικό πρόβλημα στο οποίο πρέπει να εστιάσουμε (εφόσον ισχύει το σενάριο του αυτοκτονικού πιλότου).

 

Η παρουσία συγκυβερνήτη θα μείωνε τις πιθανότητες αλλά όχι κατά πολύ. Αν ο ένας είναι προετοιμασμένος για να κάνει μια κίνηση θα την κάνει απρόβλεπτα.

  • Like 2
Δημοσ.

Το ατύχημα θα είχε αποτραπεί αν είχε κοπεί στα ψυχολογικά τέστ, αυτό είναι το βασικό πρόβλημα στο οποίο πρέπει να εστιάσουμε (εφόσον ισχύει το σενάριο του αυτοκτονικού πιλότου).

 

Η παρουσία συγκυβερνήτη θα μείωνε τις πιθανότητες αλλά όχι κατά πολύ. Αν ο ένας είναι προετοιμασμένος για να κάνει μια κίνηση θα την κάνει απρόβλεπτα.

 

Συμφωνώ ότι το βασικό λάθος ήταν που δεν έγινε κάποιο πρόσφατο ψυχολογικό τεστ. Δεν υπήρχε περίπτωση όμως να μπορέσει να πατήσει το κουμπί και να κλειδώσει απ'εξω τον πιλότο άμα υπήρχε δεύτερο άτομο μέσα. Άμα έβλεπε ότι πάει να κάνει καμιά τέτοια μαλακία θα καλούσε το υπόλοιπο προσωπικό και θα είχε αποτραπεί το οτιδήποτε.

Δημοσ.

Παντως πλεον απο εδω και στο εξης πολλες εταιρειες πχ στον καναδα θα εχουν για ασφαλεια απο οτι ακουσα 4 ατομα στο πιλοτηριο.

 

 

Σοβαρευτειτε λιγο……. που τα ακουτε αυτα……..  :shock:

 

 

Μονο τα κατηγοριας 787 και ανω μπορουν να φιλοξενησουν 3 ατομα στο πιλοτηριο….. υπο προυποθεσεις και 4…..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...