Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Oλες οι εταιριες σιγα σιγα το εφαρμοζουν

 

17.51 The Telegraph's Education Editor, Javier Espinosa, has the full statement from easyJet about a change in their policies thant there will be two crew members in the cockpit at all times.

 

quotes_1817837a.gifeasyJet can confirm that, with effect from tomorrow Friday 27 March, it will change its procedure which will mean that two crew members will be in the cockpit at all times. This decision has been taken in consultation with the Civil Aviation Authority.

"The safety and security and of its passengers and crew is the airline's highest priority."

 

17.43 Sky News has just put the alert out that: "UK air operators are being told to review their safety procedures after a Germanwings flight crashed in the Alps."

 

 


Τι, βρηκανε τη μνημη απο το 2ο κουτι?

 

Απαξ και βγει η μνημη απο το κουτι ειναι σαν να κρατας μια Ram στο χερι σου.......

 

Οποτε καταλαβαινεις....... 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν αμφισβητώ τα στοιχεία, το αντίθετο.

Απλά αναρωτιέμαι πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να καλύψουν κάτι άμα θέλουν. Δηλαδή αν πράγματι υπήρξε μηχανικό λάθος σε μια πτήση, είναι δυνατόν να "τροποποιηθούν", αλλαχτούν, συγκαληφθούν κτλ στοιχεία για να αποφύγει η εταιρία τις αποζημιώσεις και την χρεοκοπία;

 

Ακριβως αυτο αναρωτιεμαι. Κατα ποσο η ερευνα ειναι ανεξαρτητη. Απο την αλλη, οι γαλλικές αρχές ανέλαβαν την έρευνα, και μας έχουν μάθει ότι στας ευρώπας δεν γίνονται "τέτοια" :-D αλλά μπορείς να είσαι σίγουρος με τις εταιρίες-κολοσσούς και την επιρροή που έχουν σε πολιτική και μίντια;

Δεν το πάω σε συνωμοσιολογία και ποπκορν, αλλά μια δυσπιστία όσο να ναι μου έχει αφήσει όλο αυτό.

 

Και κάποια στιγμή θα είχε αξία να μιλήσουν οι συγγενείς και η φίλη του Lubitz, θα με ενδιέφερε να μάθω αν έπεσαν απ τα συννεφα (pun not intended)

  • Like 1
Δημοσ.

Ψυχολογικά τέστ, ή ακόμα και από το προφίλ τους σε σελίδες δικτύωσης. Έχει γίνει δυστύχημα αεροπορικό επειδή ο πιλότος είχε βγει το προηγούμενο βράδυ με την αεροσυνοδό και έβγαζαν φωτογραφίες. 

Λόγω κόπωσης δεν μπόρεσε να ακολουθήσει την προβλεπόμενη διαδικασία.Έχει παιχτεί το επεισόδιο στην σειρά σχετικά με τα αεροπορικά δυστυχήματα.

 

Κανε τους υπολογισμους απλα το ποσοι πιλοτοι υπαρχουν παγκοσμιως...... για να παρακολουθεις.....

 

Και μετα θα δεις οτι τα νουμερα δεν βγαινουν για να απασχολησεις ανθρωπινο δυναμικο για αυτο το πραγμα.....

Δημοσ.

Πάντα θα υπάρχουν κενά ασφαλείας σε οποιοδήποτε μέτρο. Αν ήθελε ο συγκυβερνήτης θα μπορούσε να το ρίξει μαζί με τον πιλότο. 

 

Θα ήταν βέβαια πιο δύσκολο, γι' αυτό και τα μέτρα ασφαλείας είναι πάντα απαραίτητα.

 

Θυμάμαι πριν από πολλά χρόνια, όταν πηγαίναμε πενταήμερη, το πιλοτήριο ήταν ανοιχτό για το κοινό και βγάζαμε φωτογραφίες με τον πιλότο!

  • Like 1
Δημοσ.

Tωρα τον ηπιανε οι μελλοντικοι πιλοτοι.

Θα κοιταζονται ο ενας με τον αλλο καχυποπτα, που πας;

-Τουαλετα

-Τουαλετα ε καλα...

-Κεντρο ειπε οτι πηγε τουαλετα θα λεει ο ενας.

-Κεντρο τον αφησα μονο του στο πιλοτήριο θα λεει ο αλλος.

  • Like 6
Επισκέπτης
Δημοσ.

Κανε τους υπολογισμους απλα το ποσοι πιλοτοι υπαρχουν παγκοσμιως...... για να παρακολουθεις.....

 

Και μετα θα δεις οτι τα νουμερα δεν βγαινουν για να απασχολησεις ανθρωπινο δυναμικο για αυτο το πραγμα.....

 

Καλά σίγουρα θα έχουν υπολογίσει ότι οι αποζημιώσεις σε οικογένειες και έξοδα όπως συντριβή αεροπλάνου είναι πιο οικονομική από ψυχολογική υποστήριξη προσωπικού ή άλλες μεθόδους.

Δημοσ.

Ακριβως αυτο αναρωτιεμαι. Κατα ποσο η ερευνα ειναι ανεξαρτητη. Απο την αλλη, οι γαλλικές αρχές ανέλαβαν την έρευνα, και μας έχουν μάθει ότι στας ευρώπας δεν γίνονται "τέτοια" :-D αλλά μπορείς να είσαι σίγουρος με τις εταιρίες-κολοσσούς και την επιρροή που έχουν σε πολιτική και μίντια;

Δεν το πάω σε συνωμοσιολογία και ποπκορν, αλλά μια δυσπιστία όσο να ναι μου έχει αφήσει όλο αυτό.

 

Και κάποια στιγμή θα είχε αξία να μιλήσουν οι συγγενείς και η φίλη του Lubitz, θα με ενδιέφερε να μάθω αν έπεσαν απ τα συννεφα (pun not intended)

 

Να μην πάμε μακριά. Στην περίπτωση του Γιακουμάκη, πόσοι έλεγαν ότι έχει ψυχολογικά προβλήματα; Κανένας. Ολοι έλεγαν ότι ήταν ένα φυσιολογικό παιδί. 

 

Δεν είναι οι συγγενείς ψυχολόγοι και οι φίλοι για να κρίνουν, ενώ πολλές φορές προσπαθούμε να είμαστε επιεικείς, συγκαταβατικοί  και να μην πιέζουμε τους φίλους μας που έχουν κάποιο πρόβλημα σε πρώιμο στάδιο.

 

Ψυχικά άρρωστος δεν είναι απαραίτητα κάποιος που βγαίνει στο δρόμο με μαχαίρια και πιστόλια.

Δυστυχώς σε πολλές χώρες το να πάει κάποιος σε ψυχίατρο είναι ταμπού και το αποφεύγουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Ενδιαφερον θα εχει να ακουσουμε εναν ψυχολογο για το τι εχει να πει για το προφιλ του πιλοτου και αν θα μπορουσε να εχει τετοιες τασεις αλλα να μην μιλουσε ουτε να εχει αγχος κατα την διαρκεια του γεγονοτος. Δεν θα εσπαγε? Δεν θα εκλαιγε? Δεν θα νευριαζε?

 

Ειδατε ομως πως μια δηλωση καταφερε εμας και ολο το πλανητη να θεωρει ψυχικα αρρωστο τον πιλοτο

Δημοσ.

ναι, ζητησαν και τη βοηθεια του FBI, μολις ανακαλυψανε οτι ο πιλοτος ειναι υπευθυνος για τη συντριβη.

Δημοσ.

Καλα ρε γαμωτο αφου ηξεραν το περασταττικο απο οτι λενε και οτι ειχε ψυχολογικα γιατι τον αφηναν να παταει ?

Για μενα εχουν ποινικη ευθηνη και οι γονεις που σιγουρα ηξεραν τι παιζει.

Δημοσ.

18.52 Some pilots are likely to hide from their employers that they are depressed because it could scupper their career, a pilot for a European airline, who asked not be named.

 

"Recurrent depression is not viewed with much sympathy by airlines," he said "I would say a lot of people in the world, including pilots, hide from their bosses that they are depressed." 

 

He said that pilots are legally obliged to inform their employers if they are depressed and to seek psychiatric treatment. "Then they are no longer allowed to fly again until the symptoms disappear," he said. 

 

But he said that flying a plane in a state of depression would be very difficult as it takes a high level of communication and technical skills that would likely be impaired.

 

 

18.18 The autopilot on the Germanwings Airbus A320 that crashed in the French Alps on Tuesday was switched to descend to 100 feet, its lowest possible setting, before it began its fatal plunge, according to data from a specialist aviation tracking service, Reuters reported.

 

Online web tracking service FlightRadar24 said its analysis of satellite tracking data had found that someone had changed the altitude to the minimum setting possible of 100 feet: well below the crash site lying at about 6,000 feet. 

 

"Between 09:30:52 and 09:30:55 you can see that the autopilot was manually changed from 38,000 feet to 100 feet and 9 seconds later the aircraft started to descend, probably with the 'open descent' autopilot setting," Fredrik Lindahl, chief executive of the Swedish tracking service said by email. 

He said FlightRadar24 had shared its data with French crash investigators at their request.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...