Unabomber Δημοσ. 24 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2015 Αφου βρηκαν εστω και ενα κουτι, κατι ειναι και αυτο…..
GreyHorse Δημοσ. 24 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2015 (επεξεργασμένο) Έλα, έβαλα ΣΚΑΙ και βλέπω ότι το έχουν πρώτο νέο και μιλάνε για πολλή ώρα, λες και είναι το ατύχημα σε ελληνικό έδαφος. Και βγαίνει ένας μαλάκας και να'σου η αιτία... Τα αεροπλάνα των εθνικών αερομεταφορέων έχουν καλύτερες συντηρήσεις σε σχέση με τις low cost. Και μετά προσθέτει, η germanwings είναι θυγατρική της lufthansa, άρα είχε καλύτερη συντήρηση σε σχέση με άλλες. Και επίλογος, "το αεροπλάνο είναι το ασφαλέστερο μέσο, αλλά να είμαστε και έξυπνοι να διαλέγουμε εταιρίες με μεγαλύτερη ασφάλεια". Έλα, αν θέλετε να χτυπήσετε την ryanair, γαμώ τα μυαλά, σας, σεβαστείτε τον πόνο κάποιων που έχασαν τους ανθρώπους τους. Λες και τόσα χρόνια μόνο low cost πέφτουνε, μην θυμηθώ το υπερπολυτελέστατο concorde.... Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2015 από GreyHorse 6
Anorymous Δημοσ. 24 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2015 Δεν εχω μπει ποτε σε αεροπλανο ουτε θα μπω ποτε, σαν ασχετος λοιπον θελω να ρωτησω ειναι δυνατον να πεταει αεροπλανο 25ετιας ? Δεν θα επρεπε μαξ να εχουν ζωη 10-15 χρονια ?
liakjim Δημοσ. 24 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2015 Αν διαβάσεις τα πιο πάνω σχόλια θα καταλάβεις τί εννοώ. Λογικά καρφώθηκε με τεράστια ταχύτητα πάνω στο βουνό, εξού κ ο πλήρης κατακερματισμός του αεροπλάνου. Αυτά που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τέτοια τεράστια απόκλιση από την προκαθορισμένη πορεία και γιατί δεν υπήρχε κάποιο σήμα κινδύνου,
DrLo Δημοσ. 24 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2015 Δεν εχω μπει ποτε σε αεροπλανο ουτε θα μπω ποτε, σαν ασχετος λοιπον θελω να ρωτησω ειναι δυνατον να πεταει αεροπλανο 25ετιας ? Δεν θα επρεπε μαξ να εχουν ζωη 10-15 χρονια ? Ναι είναι δυνατότατο. Υπάρχουν δε πολεμικά (Β-52) που είναι 50ετίας .... δε λέει τίποτα αυτό. Εξαρτάται από πολλά πράγματα, τη χρήση (πχ πόσους "κύκλους" έχει κάνει) που του έχει γίνει τη συντήρηση κλπ Πολλά αεροπλάνα αποσύρθηκαν όχι γιατί δε μπορούσαν πια να πετάξουν απλά γιατί "ξεπεράστηκαν" τεχνολογικά/οικονομικά ... συνέφερε δηλαδή να αγοράσεις καινούργιο. άλλα πάλι γιατί ξεπερνούσαν επίπεδα θορύβου κλπ To A-380 έκανε πρώτη εμπορική πτήση το 2007 ... αν ήταν να το αποσύρει η Singapore σε 2 χρόνια θα είχε πτωχευσει προ πολλού 1
Unabomber Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Aυτο ΔΕΝ ειναι το σχεδιο πτησης……… αλλα απλα το εχει το flightradar.com…….. Δεν αποδεικνυει κατι…..
Anorymous Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Ναι είναι δυνατότατο. Υπάρχουν δε πολεμικά (Β-52) που είναι 50ετίας .... δε λέει τίποτα αυτό. Εξαρτάται από πολλά πράγματα, τη χρήση (πχ πόσους "κύκλους" έχει κάνει) που του έχει γίνει τη συντήρηση κλπ Πολλά αεροπλάνα αποσύρθηκαν όχι γιατί δε μπορούσαν πια να πετάξουν απλά γιατί "ξεπεράστηκαν" τεχνολογικά/οικονομικά ... συνέφερε δηλαδή να αγοράσεις καινούργιο. άλλα πάλι γιατί ξεπερνούσαν επίπεδα θορύβου κλπ To A-380 έκανε πρώτη εμπορική πτήση το 2007 ... αν ήταν να το αποσύρει η Singapore σε 2 χρόνια θα είχε πτωχευσει προ πολλού Ακουσα στην τιβι οτι οταν γινεται ενα δυστύχημα συνηθως αλλαζουν οι κανονες ασφαλειας κλπ οποτε μετα απο 25 χρονια με τοσα δυστυχηματα πως το εν λογο αεροπλανο ειχε τα σωστα standards σε σχεση με ποιο προσφατα κατασκευασμενα?
liakjim Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Οκ, το έψαξα, σωστή είναι η διαδρομή http://www.flightradar24.com/data/airplanes/d-aiqf/#5d30f3b Οπότε να γιατί ήταν πάνω από τις Άλπεις...
frenzy Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Την καλύτερη μαλακία την άκουσα από έναν Γάλλο δημοσιογράφο που έλεγε πως μάλλον επειδή είχαν βλάβη κοιτούσαν τα όργανα κι ήταν απασχολημένοι με το τσεκ-λιστ και δεν είδαν πως έπεφταν προς το βουνό να αλλάξουν πορεία. Κόντεψε να με πνίξει ο μαλάκας. Το κουλό είναι πως είχε περάσει πρόσφατα ολοκληρωμένο έλεγχο κι επισκευή κι υποτίθεται ξαναέβγαινε σαν καινούργιο πλεον το αεροπλάνο (ακριβές quote). Το συγκεκριμένο Α-320 χρησιμοποιείται παντού, 6000 πετάνε, απ' όσο βλέπω wiki πέφτει ένα κάθε 2 χρόνια, καλό ποσοστό είναι, μαζί με αυτό πέρυσι που χάθηκε στην θάλασσα στη Βόρνεο πάλι χωρίς να δώσει σημεία ζωής. 1
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Ακουσα στην τιβι οτι οταν γινεται ενα δυστύχημα συνηθως αλλαζουν οι κανονες ασφαλειας κλπ οποτε μετα απο 25 χρονια με τοσα δυστυχηματα πως το εν λογο αεροπλανο ειχε τα σωστα standards σε σχεση με ποιο προσφατα κατασκευασμενα?Αν δεν τα ειχε, δε θα πεταγε γιατι απλουστατα θα αποτυγχανε σε διαφορους τακτικους ελεγχους που γινονται (αν ηταν καμια εταιρεια απο τη Μπουρκινα Φασο θα αλλαζε, αλλα εδω μιλαμε για Ευρωπη/Γερμανια/lufthansa). Η ηλικια οπως σου ειπαν ηδη δεν παιζει κανενα ιδιαιτερο ρολο εαν εχει συντηρηθει οπως προβλεπεται ολα αυτα τα χρονια. Οσον αφορα το τι λενε οι δημοσιογραφοι απορω γιατι απορειτε. Εδω στην MH370 o ΤΣΟΛΑΚΗΣ εβγαινε κι ελεγε οτι το αεροπλανο το κατελαβαν "μαυρες δυναμεις" και το εκρυψαν.
Unabomber Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Την καλύτερη μαλακία την άκουσα από έναν Γάλλο δημοσιογράφο που έλεγε πως μάλλον επειδή είχαν βλάβη κοιτούσαν τα όργανα κι ήταν απασχολημένοι με το τσεκ-λιστ και δεν είδαν πως έπεφταν προς το βουνό να αλλάξουν πορεία. Κόντεψε να με πνίξει ο μαλάκας. Το κουλό είναι πως είχε περάσει πρόσφατα ολοκληρωμένο έλεγχο κι επισκευή κι υποτίθεται ξαναέβγαινε σαν καινούργιο πλεον το αεροπλάνο (ακριβές quote). Το συγκεκριμένο Α-320 χρησιμοποιείται παντού, 6000 πετάνε, απ' όσο βλέπω wiki πέφτει ένα κάθε 2 χρόνια, καλό ποσοστό είναι, μαζί με αυτό πέρυσι που χάθηκε στην θάλασσα στη Βόρνεο πάλι χωρίς να δώσει σημεία ζωής. Αληθεια ειπωθηκε τετοιο πραγμα ?????
DrLo Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Ακουσα στην τιβι οτι οταν γινεται ενα δυστύχημα συνηθως αλλαζουν οι κανονες ασφαλειας κλπ οποτε μετα απο 25 χρονια με τοσα δυστυχηματα πως το εν λογο αεροπλανο ειχε τα σωστα standards σε σχεση με ποιο προσφατα κατασκευασμενα? 1. Δεν είμαι πιλότος ή του χώρου αλλά προφανώς οι κανόνες αλλάζουν ΑΝ το ατύχημα γίνει αφορμή να βρεθεί κάποιο λάθος (στο αεροπλάνο, στις διαδικασίες κλπ). Όχι πάντα 2.Τα αεροπλάνα "ενσωματώνουν" τις υποχρεωτικές αλλάγές φαντάζομαι 3. Τα standards σε τέτοια πράγματα δεν αλλάζουν από τη μια μέρα στην άλλη, δεν είναι κινητά, αποφασίζεται σήμερα κάτι που θα εφαρμοστεί μετά από 5-10 χρόνια , υπάρχει χρόνος "προσαρμογής" 4. Το συγκεκριμένο αεροπλάνο ήταν λέει τοy 1990. H Lufthansa έχει και παλαιότερα 320 http://www.planespotters.net/Production_List/search.php?manufacturer=Airbus&subtype=A320-200&fleet=1612&fleetStatus=1
frenzy Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2015 Αληθεια ειπωθηκε τετοιο πραγμα ????? Kαι μάλιστα με λεζάντα: Δημοσιογράφος αεροναυτικών θεμάτων. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα