thomasG4 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Έπρεπε να σκοτωθούν 150 άνθρωποι για να σκεφτούν το ενδεχόμενο να υπάρχουν 2 άτομα ανά πάσα στιγμή μέσα στο πιλοτήριο κατά τη διάρκεια τη πτήσης; Nice...
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Έπρεπε να σκοτωθούν 150 άνθρωποι για να σκεφτούν το ενδεχόμενο να υπάρχουν 2 άτομα ανά πάσα στιγμή μέσα στο πιλοτήριο κατά τη διάρκεια τη πτήσης; Nice... Δεν είναι οδηγία ώστε να ισχύσει για όλες. Απλά μία εταιρεία το υιοθέτησε. Ελπ'ιζω να εκδοθεί εντολή για όλες τις εταιρείες.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Έπρεπε να σκοτωθούν 150 άνθρωποι για να σκεφτούν το ενδεχόμενο να υπάρχουν 2 άτομα ανά πάσα στιγμή μέσα στο πιλοτήριο κατά τη διάρκεια τη πτήσης; Nice... Προφανως κι επρεπε, γιατι το σεναριο αυτου του ατυχηματος θελει αρκετη φαντασια για να το σκεφτει καποιος πριν συμβει. Ετσι κι αλλιως στην παγκοσμια αεροπλοια η πλειονοτητα των βελτιωσεων σε θεματα ασφαλειας προαπαιτει δυστυχηματα+νεκρους. Trial and error ειναι η φαση, καθοτι σε βρεφικη ηλικια ακομα η αεροπλοια. Απο τα λαθη μαθαινουν. Εγω επιμενω παντως, οτι στην περιπτωση που αποδειχθει οτι ηταν κακοβουλη ενεργεια του συγκυβερνητη, το κυριο αιτιο του δυστυχηματος ειναι το συστημα ασφαλειας της πορτας οπως ειχε προβλεφθει μετα την 11η Σεπτ. Δεν νοειται πιλοτος να μην μπορει να μπει μεσα στο πιλοτηριο εν ετει 2015. Αν ο πιλοτος ειχε μπει , θα υπηρχαν αρκετες πιθανοτητες ολα να ειχαν παει καλυτερα στην πτηση αυτη.
thomasG4 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Προφανως κι επρεπε, γιατι το σεναριο αυτου του ατυχηματος ηταν μακρια απο καθε φαντασια. Ετσι κι αλλιως στην παγκοσμια αεροπλοια η πλειονοτητα των βελτιωσεων σε θεματα ασφαλειας προαπαιτει νεκρους. Trial and error ειναι η φαση, καθοτι σε βρεφικη ηλικια ακομα η αεροπλοια. Δεν πιστεύω να μιλάς σοβαρά. Στην Αμερική δηλαδή είχαν τόσο τρελή διορατικότητα ότι κάτι τέτοιο υπήρχε περίπτωση να συμβεί; Μετά τη 9/11, υποχρέωσαν όλες τις αεροπορικές εταιρίες τους να έχουν 2 άτομα στο πιλοτήριο ανα πάσα στιγμή. 1
μπουρτζοβλαχος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 η 9/11 ηταν οργανωμενο απο τις ιδιες μυστικες υπηρεσιες ΗΠΑ, τωρα το πως το γιατι ποια τα κινητρα και τι ηθελαν να πετυχουν με αυτο δε θα μαθουμε ποτε, συνωμοσιολογικα σεναρια πολλα
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δεν πιστεύω να μιλάς σοβαρά. Στην Αμερική δηλαδή είχαν τόσο τρελή διορατικότητα ότι κάτι τέτοιο υπήρχε περίπτωση να συμβεί; Μετά τη 9/11, υποχρέωσαν όλες τις αεροπορικές εταιρίες τους να έχουν 2 άτομα στο πιλοτήριο ανα πάσα στιγμή.Η 11/9 ηταν καμια-σχεση-με-το-τωρινο.Επροκειτο περι αεροπειρατιας και το ΒΑΣΙΚΟ μετρο ασφαλειας που παρθηκε τοτε, ηταν να κλειδωνει η πορτα απο το πιλοτηριο για να μην μπορει να εισβαλλει ο καθενας μεσα. Πολυ καλο μετρο. Μεχρι σημερα που μαθαμε την αδυναμια του. Το να κλειδωσει ο ενας πιλοτος, τον αλλο πιλοτο απεξω ειναι σεναριο που δε το σκεφτηκε κανεις , ουτε οι Αμερικανοι, ουτε εσυ, ουτε εγω, μεχρι σημερα το μεσημερι. Μετα Χριστον προφητες σιγουρα υπαρχουν, δεν αντιλεγω καθολου. ΥΓ.Καποιες εταιρειες, τοτε, υποχρεωσαν τουλαχιστον 2 ατομα στο πιλοτηριο ως επιπλεον μετρο εναντι πιθανων τρομοκρατων κι οχι για να κανει ο ενας τον σεκιουριτα του αλλου σε περιπτωση που καποιος απτους 2 σκεφτει να ριξει το αεροπλανο.
thomasG4 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Εντάξει μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας τώρα. Δεν είναι ότι δεν το είχε σκεφτεί κανείς, απλά το συγκεκριμένο μέτρο θα έχει κάποιο χρηματικό κόστος για την εταιρίες, που απλά τόσο καιρό το απέφευγαν με τη δικαιολογία ότι δεν είχε συμβεί κάτι παρόμοιο στο παρελθόν. Το προσωπικό που είναι στο πιλοτήριο θα πρέπει να είναι εκπαιδευμένο για τέτοιου είδους καταστάσεις και θα πρέπει να έχει σίγουρα κάποιες ώρες πτήσης στο βιογραφικό του. Για το ίδιο λόγο δεν κάνουν υποχρεωτικά κάθε χρόνο ψυχολογικά τεστ στους πιλότους. Αυτό σίγουρα αυξάνει τα έξοδα των αεροπορικών εταιριών. Μπορεί να φαίνεται πολύ κυνικό αλλά έτσι είναι δυστυχώς. Ελπίζω τουλάχιστον μετά απο αυτό να υποχρεώσουν όλες τις εταιρίες να έχουν 2 άτομα μέσα στο πιλοτήριο, που να μπορούν να πιλοτάρουν ανά πάσα στιγμή το αεροπλάνο.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Καλα μη φανταστεις οτι για εναν αποφασισμενο ψυχακια ειναι εμποδιο να ριξει το αεροπλανο. Δηλαδη ο συγκεκριμενος, θα εριχνε καποια στιγμη ενα αεροπλανο κι ας υπηρχε και 2ο ατομο στο πιλοτηριο. Την παρανοια δεν την αντιμετωπιζεις ευκολα. Το θεμα ειναι, να μην μπαινουν παρανοικοι στα πιλοτηρια. Απαξ και μπηκαν, δεν υπαρχει σωτηρια. Το προβλημα εν προκειμενω ειναι το συστημα ασφαλειας της πορτας μηδενισε τις οποιες πιθανοτητες υπηρχαν να προσγειωθει το αεροπλανο και να στειλουν σπιτι του τον ψυχοπαθη. Κινητα ξεκλειδωνουν με δακτυλικα αποτυπωματα, υπαρχουν συστηματα ασφαλειας που τσεκαρουν το ματι/προσωπο κι εδω περα επεσε αεροπλανο επειδη (μεταξυ αλλων) ο συγκυβερνητης αλλαξε τον κωδικο ασφαλειας. 1
Swimmer21 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Αφου ηταν "ψυχοπαθης" και αυτο τον σκοπο ειχε απο την αρχη, για ποιο λογο δεν εριξε κατευθειαν το αεροπλανο αλλα το αφησε να πεφτει για 10-18 λεπτα;
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Αφου ηταν "ψυχοπαθης" και αυτο τον σκοπο ειχε απο την αρχη, για ποιο λογο δεν εριξε κατευθειαν το αεροπλανο αλλα το αφησε να πεφτει για 10-18 λεπτα;Σου απαντησαν ηδη: http://www.insomnia.gr/topic/563951-αεροπλάνο-των-germanwings-κατέπεσε-στις-νότιες-άλπεις/?p=53896047
KilliK Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 και δυο ατομα ναναι μεσα στο πιλοτηριο, δεν λυνεται το προβλημα. αφηνεις την αεροσυναδο μεσα και ο τρελος συγκυβερνητης την αφηνει αναισθητη με γροθιες, κλειδωνει την πορτα και ριχνει το αεορπλανο. η καλυτερη λυση ειναι να υπαρχει μεγαλυτερος ελεγχος του αεροπλανου απο την ΑΙ, οταν χρειαστει. δευτερος τροπος επικοινωνιας με τον πυργο ελεγχου, περα απο τον ασυρματο του πιλοτηριου. και ισως και remote control απο τον πυργο ελεγχο. οπως στο Enterprise του Star Trek.. εγω αλλο σκεφτομαι. εχει πλακα να βρεθει στο τελος καποια συνδεση με Ισλαμ. θα γινει της π..νας..
Swimmer21 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Σου απαντησαν ηδη: http://www.insomnia.gr/topic/563951-αεροπλάνο-των-germanwings-κατέπεσε-στις-νότιες-άλπεις/?p=53896047 Δεν βλεπω καποια απαντηση..
thomasG4 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Καλα μη φανταστεις οτι για εναν αποφασισμενο ψυχακια ειναι εμποδιο να ριξει το αεροπλανο. Δηλαδη ο συγκεκριμενος, θα εριχνε καποια στιγμη ενα αεροπλανο κι ας υπηρχε και 2ο ατομο στο πιλοτηριο. Την παρανοια δεν την αντιμετωπιζεις ευκολα. Το θεμα ειναι, να μην μπαινουν παρανοικοι στα πιλοτηρια. Απαξ και μπηκαν, δεν υπαρχει σωτηρια. Το προβλημα εν προκειμενω ειναι το συστημα ασφαλειας της πορτας μηδενισε τις οποιες πιθανοτητες υπηρχαν να προσγειωθει το αεροπλανο και να στειλουν σπιτι του τον ψυχοπαθη. Το point που προσπαθώ να περάσω είναι ότι στο βωμό τους κέρδους οι εταιρίες δεν υπολογίζουν τους ανθρώπους που μπορεί να σκοτωθούν σε κάποιο ενδεχόμενο που δεν είναι τόσο δύσκολο να σκεφτεί κάποιος και μπορούν να το αποτρέψουν ως ένα βαθμό (όπως και στη συγκεκριμένη περίπτωση). Το έργο του συγκυβερνήτη δεν θα ήταν σίγουρα τόσο εύκολο άμα υπήρχε και δεύτερο άτομο στο πιλοτήριο. Δεν θα πατούσε τόσο εύκολα το κουμπί για να κλειδώσει την πόρτα και έτσι ο κυβερνήτης του αεροπλάνου ή οποιοσδήποτε ήταν εκείνη τη στιγμή μέσα στο πιλοτήριο, θα καλούσε για βοήθεια το υπόλοιπο προσωπικό και δεν θα είχε γίνει τίποτα απο όλα αυτά που έγιναν. Όλα αυτά στη θεωρία βέβαια.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 δευτερος τροπος επικοινωνιας με τον πυργο ελεγχου, περα απο τον ασυρματο του πιλοτηριου. . Kαι σου κανονιζει το αεροπλανο ενας αντιστοιχος του συγκυβερνητη που απλως θα βρισκεται στον πυργο ελεγχου. Μαλιστα, δε θα εχει και τον κινδυνο του θανατου, εκ του ασφαλους θα παιζει μπαλα. Σαν ιδεα δεν ειναι κακη αλλα το συστημα πρεπει να ειναι τοσο sophisticated ωστε να αναλαμβανει τον ελεγχο αυτος που πρεπει καθε φορα. Κι η ιστορια εχει δειξει οτι οσο πιο συνθετο το κανεις κι οσο περισσοτεροι εμπλεκονται, τοσο το χειροτερο. Δεν βλεπω καποια απαντηση.. Απαντηση στα ερωτηματα σου, θα βρεις στα επισημα στοιχεια (ηδη εχουν απαντηθει). Αν και αποτι βλεπω υπαρχει μια επιμονη στην αμφισβητηση τους 2
KilliK Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Kαι σου κανονιζει το αεροπλανο ενας αντιστοιχος του συγκυβερνητη που απλως θα βρισκεται στον πυργο ελεγχου. Μαλιστα, δε θα εχει και τον κινδυνο του θανατου, εκ του ασφαλους θα παιζει μπαλα. Σαν ιδεα δεν ειναι κακη αλλα το συστημα πρεπει να ειναι τοσο sophisticated ωστε να αναλαμβανει τον ελεγχο αυτος που πρεπει καθε φορα. Κι η ιστορια εχει δειξει οτι οσο πιο συνθετο το κανεις κι οσο περισσοτεροι εμπλεκονται, τοσο το χειροτερο. o ελεγχος θα περναει στον πυργο εφοσων εξακριβωθει οτι υπαρχει προβλημα ανθρωπινου παραγοντα στο αεροπλανο. γιαυτο και αναφερθηκα σε δευτερο τροπο επικοινωνιας. δεν ειπα να μετατραπει το αεροπλανο σε RC παιχνιδι. τεχνολογικες λυσεις υπαρχουν. το θεμα ειναι ποσο πολυ θελουμε να βασιστουμε σε αυτες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα