Επισκέπτης Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Αναρωτιέμαι αν θα είχε περισσότερη λογική το να περιμένουμε 1-2 μέρες να βγούνε οι πρώτες συγκεκριμένες πληροφορίες και μετά να αρχίσουμε τα σχόλια, προσωπικές εκτιμήσεις και απόψεις. Ακόμα δεν έχουν ξεκαθαριστεί τελείως οι εθνικότητες των επιβατών, συζητιέται το αν βρέθηκε το data flight recorder και τι στοιχεία μπορεί να δώσει κι εδώ έχοντας φτάσει σχεδόν στα 300 post έχουμε άποψη για το τι συνέβει και τι έπρεπε να είχε γίνει για να αποτραπεί!!! Δεν θα έχει ενδιαφέρον τότε!
Unabomber Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Ισχύει ότι το αεροπλάνο έφτασε τα 38κ πόδια που είναι σχεδόν το άνω όριο πτήσης του; Αν ναι, έχει τεθεί θέμα προβληματικής συμπίεσης στο πιλοτήριο; Δεν ξέρω αν έχουν αναφερθεί γιατί δεν το έχω πάρει από την αρχή. Μου θύμισε την πτήση Helios το ότι δεν αντιδρούσε ο πιλότος. Δεν μπορώ να καταλάβω αν τελικά αυτοκτόνησε πως έμεινε τόσο ψύχραιμος, δεν έχει -μέχρι στιγμης- βρεθεί κάποιο αποχαιρετιστήριο μήνυμα προς πχ γονέις. To service ceiling των Α320 ειναι 39000-39800 ποδια....... Παντως μην ξεχναμε οτι ηταν και παλιο σαν σκαφος, ασχετα με τους ελεγχους που περνανε, υπαρχει παντα καταπονηση...... Αναρωτιέμαι αν θα είχε περισσότερη λογική το να περιμένουμε 1-2 μέρες να βγούνε οι πρώτες συγκεκριμένες πληροφορίες και μετά να αρχίσουμε τα σχόλια, προσωπικές εκτιμήσεις και απόψεις. Ακόμα δεν έχουν ξεκαθαριστεί τελείως οι εθνικότητες των επιβατών, συζητιέται το αν βρέθηκε το data flight recorder και τι στοιχεία μπορεί να δώσει κι εδώ έχοντας φτάσει σχεδόν στα 300 post έχουμε άποψη για το τι συνέβει και τι έπρεπε να είχε γίνει για να αποτραπεί!!! Αν σκεφτεις οτι καμια 10αρια σελιδες γραφουν για το που ειναι καλυτερα να πεσει ενα αεροπλανο...... σε θαλασσα η στερια....... καλα ειναι....... 2
_hopelesscase_ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 To service ceiling των Α320 ειναι 39000-39800 ποδια....... Παντως μην ξεχναμε οτι ηταν και παλιο σαν σκαφος, ασχετα με τους ελεγχους που περνανε, υπαρχει παντα καταπονηση...... Απ οτι βλεπω πρωτη σελιδα σε ολα τα μεγαλα γερμανικά μιντια "Ο πιλοτος ειχε διακοψει την εκπαιδευση του", πράγμα για το οποιο ακομη δεν γνωριζουμε τιποτα. Προφανως θα ήταν άλλη η στάση της κοινης γνωμης αν πρωτη ειδηση ηταν "Το αεροσκαφος ηταν παλιο". Ε, όσο τονίζουμε τα ψυχολογικά του πιλότου, ήδη 2 μέρες μετά το συμβάν, τόσο το λήγουμε το θέμα και νίπτουμε τας χείρας μας (η εταιρία)
Unabomber Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Απ οτι βλεπω πρωτη σελιδα σε ολα τα μεγαλα γερμανικά μιντια "Ο πιλοτος ειχε διακοψει την εκπαιδευση του", πράγμα για το οποιο ακομη δεν γνωριζουμε τιποτα. Προφανως θα ήταν άλλη η στάση της κοινης γνωμης αν πρωτη ειδηση ηταν "Το αεροσκαφος ηταν παλιο". Ε, όσο τονίζουμε τα ψυχολογικά του πιλότου, ήδη 2 μέρες μετά το συμβάν, τόσο το λήγουμε το θέμα και νίπτουμε τας χείρας μας (η εταιρία) Eγω ειδες οτι ανεφερα σε προηγουμενο ποστ οτι δεν το πεταξε ετσι τυχαια στον αερα....... καποιος λογος θα υπηρχε. Αs usual......
KilliK Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 το "μαύρο" κουτί (λέγεται έτσι όχι λόγω χρώματος αλλά λόγω ρόλου/σχετίζεται με τον θάνατο) Απο δω βγηκε το ανεπισημο ονομα του, οταν πρωτοφτιαχτηκε το 50: http://en.wikipedia.org/wiki/Black_box
Unabomber Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Κατι μου λεει οτι ολο θα το ριξουν στον co pilot....... (εκτος και αν ειναι true) nobody nows yet A mother of a schoolmate of co-pilot Andreas Lubitz told the Frankfurter Allgemeine Zeitung he had told her daughter that he had taken a break from his pilot training because he was suffering from depression, reports Rory Mulholland. "Apparently he had a burnout, he was in depression," the woman, whom the paper did not name. She said her daughter had seen him again just before Christmas and that he had appeared normal. The mother of his schoolmate said he was a "lovely boy". "He had a good family background," she told the paper. Carsten Spohr, CEO of Germanwings parent company Lufthansa, said in a press conference today that Lubitz "took a break in his training six years ago. Then he did the tests (technical and psychological) again. And he was deemed 100 percent fit to fly." "I am not able to state the reasons why he took the break for several months.
KilliK Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 καταθλιψη; αστο, το ριξε ο τυπος μονος του. λυθηκε το μυστηριο, move along, nothing to see here. Eκκρεμεί πάντως απο το δεύτερο μάυρο κουτί να μάθουμε αν έγινε κάτι με την πίεση στο πιλοτηριο. Σε 1 ώρα θα μιλησουν στον τυπο η Germanwings/Lufthansa. το 2ο μαυρο κουτ δεν καταστραφηκε τελειως;
Unabomber Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 καταθλιψη; αστο, το ριξε ο τυπος μονος του. λυθηκε το μυστηριο, move along, nothing to see here. το 2ο μαυρο κουτ δεν καταστραφηκε τελειως; To ποιος το ανεφερε ειναι αστειο παντως..... (φυσικα δεν ξερουμε αν αληθευει ή οχι) Aπο οτι μας λεει ο Hollande.....missing contents...... http://www.france24.com/en/20150325-france-gremanwings-plane-crash-hollande-merkel-rajoy-investigation-victims/ Ο συγκυβερνήτης σκοπίμως συνέτριψε το αεροσκάφος, επιβεβαιώνει ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Ο Αλεξάντερ Ντρόμπριντ υποστήριξε ότι ο κυβερνήτης κλειδώθηκε εκτός του πιλοτηρίου του Airbus και ο συγκυβερνήτης απέτρεψε την είσοδό του Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών, Αλεξάντερ Ντρόμπριντ, επιβεβαίωσε την υπόθεση των ειδικών που θέλει τη συντριβή του αεροσκάφους της Germanwings στις γαλλικές Άλπεις να μην οφείλεται σε ατύχημα, προσθέτοντας ότι εκτιμάται πως ο συγκυβερνήτης σκοπίμως συνέτριψε το αεροσκάφος. Παράλληλα, επιβεβαίωσε πως ο κυβερνήτης κλειδώθηκε εκτός του πιλοτηρίου του Airbus και ο συγκυβερνήτης απέτρεψε την είσοδό του, ωστόσο δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την αεροπορική τραγωδία. http://www.protothema.gr/world/article/462859/o-suguvernitis-skopimos-sunetripse-to-aeroskafos-epivevaionei-o-germanos-upourgos-metaforon/ Mε λιγα λογια just politics.......
_hopelesscase_ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Τρισάθλιο ελληνικό σάιτ έχει πρώτη σελίδα Ο andreas lubitz δεν ειχε περασει ψυχολογικα τεστ (ψεμα) Ειχε διακοψει την εκπαιδευση του για εξι χρονια (ψεμα ή ηλιθιότητα, το σωστό είναι six years ago for several months) Τραγικοί
Unabomber Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Τρισάθλιο ελληνικό σάιτ έχει πρώτη σελίδα Ο andreas lubitz δεν ειχε περασει ψυχολογικα τεστ (ψεμα) Ειχε διακοψει την εκπαιδευση του για εξι χρονια (ψεμα ή ηλιθιότητα, το σωστό είναι six years ago for several months) Τραγικοί Tα σχολια για τζιχαντιστες δεν τα εχεις διαβασει ακομα στα ελληνικα sites ? Εκει να δεις γελιο..... 1
NT1G Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Μικρος μοχλος-διακοπτης ειναι.. Ανετα αν πεσει βαρος πανω του, κλειδωνει την πορτα, και μαλιστα το Lock ειναι προς τα κατω... Οπότε ΚΑΙ λιποθύμησε ο πιλότος ΚΑΙ έπεσε πάνω στο κουμπί για να κλειδώσει την πόρτα ΚΑΙ απενεργοποίησε τον αυτόματο πιλότο ΚΑΙ πάτησε το κουμπί της καθόδου. Όλα αυτά με μία λιποθυμιά, πατήθηκαν καταλάθος, ninja μάλλον θα ήταν κιόλας.. 6
_hopelesscase_ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Tα σχολια για τζιχαντιστες δεν τα εχεις διαβασει ακομα στα ελληνικα sites ? Εκει να δεις γελιο..... Κατι ειδα, Enough Sherlock Holming from me today
Unabomber Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 some general info...... Αεροπορικά δυστυχήματα που προκάλεσαν «πιλότοι αυτοκτονίας» according to Flight Safety Foundation. 1. 26 Σεπτεμβρίου 1976. 12 νεκροί. Ρώσος πιλότος έκλεψε ένα αεροσκάφος Antonov 2 και το έριξε σε συγκρότημα διαμερισμάτων στην πόλη Novosibirsk, στο οποίο διέμενε η πρώην σύζυγός του.2. 22 Αυγούστου 1979. 4 θάνατοι. Ένας 23χρονος μηχανικός αεροσκαφών, που μόλις είχε απολυθεί, στην Μπογκοτά της Κολομβίας, έκλεψε ένα στρατιωτικό HS-748 και το συνέτριψε σε κατοικημένη περιοχή.3. 13 Ιουλίου 1994. 1 νεκρός. Ρώσος μηχανικός της Πολεμικής Αεροπορίας μετέβη στην αεροπορική βάση Κουμπίνκα, κοντά στη Μόσχα και αφού έκλεψε αεροσκάφος το άφησε να συντριβεί, όταν πλέον τα καύσιμα είχαν τελειώσει...4. 21 Αυγούστου 1994. 44 θάνατοι. Ένα αεροσκάφος ATR-42 της Royal Air Maroc συνετρίβη στα όρη Άτλας, λίγο μετά την απογείωσή του από την πόλη Αγαδίρ, στο κεντρικό Μαρόκο, όταν ο πιλότος έθεσε εκτός λειτουργίας τον αυτόματο πιλότο για να οδηγηθεί μαζί με το αεροσκάφος στον θάνατο.5. 19 Σεπτεμβρίου 1997. 104 θάνατοι. Σε πτήση της Silk Air Flight 185, ένα boeing 737, που εκτελούσε δρομολόγιο από Τζακάρτα προς Σιγκαπούρη συνετρίβη, ενώ ακόμα βρισκόταν στον εναέριο χώρο της Ινδονησίας. Τότε, δημοσιεύματα σχετικά με την συντριβή του αεροσκάφους ανέφεραν ότι ο πιλότος παρέσυρε στον θάνατο πλήρωμα και επιβαίνοντες, επειδή το τελευταίο διάστημα αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα. Οι ερευνητές του αεροπορικού δυστυχήματος στην Ινδονησία αμφισβήτησαν ότι επρόκειτο για αυτοκτονία του πιλότου.6. 11 Οκτωβρίου 1999. 1 νεκρός. Πιλότος της Air Botswana, που είχε παυθεί από την εργασία του για λόγους υγείας, απογειώθηκε με ένα ATR-42 και αφού έκανε δηλώσεις ότι θα ρίξει το αεροπλάνο, πραγματοποίησε την απειλή του και το συνέτριψε πάνω σε δύο άλλα αεροσκάφη, που ήταν ακινητοποιημένα στο αεροδρόμιο Γκαμπορόνε, στη Μποτσουάνα.7. 31 Οκτωβρίου 1999. 217 θάνατοι. Ένα boeing 767 της πτήσης 990 της Egypt Air πραγματοποίησε ξαφνικά καθοδική πορεία τριάντα λεπτά μετά την αναχώρησή του από το αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης. Αυτό συνέβη μερικά λεπτά, αφότου ο πιλότος είχε εγκαταλείψει το πιλοτήριο. Το αεροσκάφος συνετρίβη στον Ατλαντικό ωκεανό, εκατό χιλιόμετρα νότια του νησιού Nantucke, κοντά στη Μασαχουσέτη. Κατά την διάρκεια της έρευνας αναφέρθηκε ότι η συντριβή του αεροσκάφους ήταν εσκεμμένη ενέργεια του πιλότου, γεγονός που οι αιγυπτιακές αρχές ουδέποτε παραδέχθηκαν.8. 29 Νοεμβρίου 2013. 33 νεκροί. Αεροσκάφος των Mozambique Airlines συνετρίβη στην Ναμίμπια και η προκαταρκτική έκθεση που συντάχθηκε ανέφερε ότι το δυστύχημα προκλήθηκε από σκόπιμη ενέργεια του πιλότου. Η σχετική έρευνα κατέδειξε ότι λίγο πριν την πτώση του αεροσκάφους ο πιλότος είχε εγκαταλείψει τον θάλαμο διακυβέρνησης. Ωπ, να και ο ειδικος...... Τι λέει ο Ακριβός Τσολάκης για το κλείδωμα της πόρτας του πιλοτηρίου http://www.protothema.gr/greece/article/462885/diereunitis-aeroporikon-atuhimaton/
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Το δεδομενο που μαθαινουμε απο το συγκεκριμενο δυστυχημα ειναι οτι το συστημα ασφαλειας της πορτας του πιλοτηριου χρειαζεται επαναπροσδιορισμο. Διοτι στη συγκεκριμενη περιπτωση οχι απλα δεν προσεφερε ασφαλεια αλλα εκανε ακριβως το αναποδο. Οπότε ΚΑΙ λιποθύμησε ο πιλότος ΚΑΙ έπεσε πάνω στο κουμπί για να κλειδώσει την πόρτα ΚΑΙ απενεργοποίησε τον αυτόματο πιλότο ΚΑΙ πάτησε το κουμπί της καθόδου.Όλα αυτά με μία λιποθυμιά, πατήθηκαν καταλάθος, ninja μάλλον θα ήταν κιόλας.. Καλα εχει 2-3 το forum που τους αρεσει να πλαθουν τα πιο ακραια σεναρια, μη σου φαινεται περιεργο λοιπον:http://www.insomnia.gr/topic/496650-%CE%B2%CF%81%CE%AD%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%BF-%CF%84%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%AC%CE%BB%CE%B9-%CF%8C%CF%87%CE%B9/page-177?do=findComment&comment=53453679(τελικα δεν)http://www.insomnia.gr/topic/554051-σχολιασμός-καιρού/?p=53710324(τελικα ειχε σχεδον ηλιοφανεια)
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 http://www.skai.gr/news/world/article/278224/upohreotiki-i-parousia-duo-atomon-sto-pilotirio-apo-tin-paraskeui-/?utm_source=rss_news_world&utm_campaign=skai200905190000&utm_medium=rss 2 άτομα υποχρεωτικά στο πιλοτήριο από την παρασκευή
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα