Unabomber Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Μαλλον θα καθιερωθει κωδικος που γνωριζει μονο ο κυβερνητης και μονο ο συγκυβερνητης για ανοιγμα της πορτας σε εξαιρετικες περιπτωσεις. Δεν χωραει το μυαλο μου το οτι μπορει ν εγινε κατι τετοιο. Και φυσικα ελπιζω να μην αρχισουν τπτ προβοκατσιες.. Ηδη στα ελληνικα sites που βλεπω καποια σχολια..... Ξεκινησαν..... ''μουφες και τετοια, πανε να τα ριξουν στον πιλοτο για να γλυτωσει η εταιρια , για αποζημειωσεις....κλπ'' Ενα ενδιαφερον αρθρο για τις αυτοκτονιες των πιλοτων Aποσπασμα: ''While incredibly rare for a pilot to kill himself — and everyone else on a plane — there is both national and international precedent for what experts call “aircraft-assisted pilot suicides.” According to Federal Aviation Administration data, 24 American pilots have killed themselves while flying their planes in the last two decades. Twenty-three of those pilots intentionally crashed their craft, and one student pilot jumped out of his plane mid-flight.'' http://www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2014/03/11/just-how-common-are-pilot-suicides/
thomasG4 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 H εταιρία κάθε πότε είναι υποχρεωμένη να κάνει ψυχολογικά τεστ στους πιλότους;
tehAllantin Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Αν ημουν εγω στη πτηση το πρωτο που θα σκεφτοταν η οικογενεια θα ηταν "Θελουμε λεφτα που σκοτωσατε το παλικαρι μας, αυτο θα γιανει τον πονο, hurrr" Seems legit...
Unabomber Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 12.41 This is a graphic by Sam Dodge to explain how access to the cockpit works. A Europe-based pilot flying for a major airline. "Some airlines have a policy of always having two crew members in the cockpit - so if one of the pilots goes out for a toilet break an attendant has to stay in the cockpit during that time. "I can see that becoming mandatory now."
Swimmer21 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Καποιος μου την ειπε εδω χθες επειδη ειπα οτι μπορει οι πιλοτοι να λιποθυμησαν, λεγοντας μου οτι ο αυτοματος πιλοτος δεν θα το αφηνε να πεσει. Περιμενω καποιες απαντησεις λοιπον απο καποιον που ξερει λαμβανοντας υποψιν τις τελευταιες εξελιξεις.. Η πορτα του κοκπιτ απο τι ειναι κατασκευασμενη? Ο καθε πιλοτος εχει το κλειδι του? Ακομα και αν ο καθε πιλοτος εχει το κλειδι του κοκπιτ, παντα ο μεσα μπορει να τον μπλοκαρει? Δεν εχει κανεις κλειδι και παντα ανοιγει ο απο μεσα? Αν λιποθυμησε ο πιλοτος που εμεινε μεσα, θα εμενε/εμπαινε στον αυτοματο πιλοτο το αεροσκαφος? Οι επιβατες και ειδικα το πληρωμα εκτος κοκπιτ, δεν ειχε ιντερνετ, κινητα, δορυφορικο τηλεφωνο να ειδοποιησουν καποιον? Υπαρχει κουμπι που λενε πολλες ειδησεις οτι πατησε ο πιλοτος που ηταν μεσα στο κοκπιτ, ωστε να χανει υψος το αεροσκαφος? Αυτα.«Ο πιλότος πήγε στην τουαλέτα και ο συγκυβερνήτης παρέμεινε στο εσωτερικό του πιλοτηρίου», είπε ο εισαγγελέας. Στη συνέχεια ο πιλότος επέστρεψε και χτύπησε την πόρτα, ζητώντας πρόσβαση στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, ωστόσο, δεν ακούστηκε καμία απάντηση «Ο συγκυβερνήτης δεν ξαναμιλάει. Ακούγεται ο ήχος της αναπνοής του», τόνισε ο εισαγγελέας Μασσαλίας και πρόσθεσε: «Στη συνέχεια ακούμε τον πύργο ελέγχου της Μασσαλίας που ζητά επικοινωνία με πιλοτήριο αλλά δεν υπάρχει απόκριση». Τότε, όπως σημείωσε, οι ελεγκτές ζήτησαν να ενεργοποιηθεί η επείγουσα διαδικασία βοήθειας, ώστε το αεροσκάφος να έχει προτεραιότητα σε σχέση με άλλα, ενώ ζήτησαν μάλιστα και τη βοήθεια και άλλων αεροσκαφών, προκειμένου να ανακτηθεί η επικοινωνία με το Airbus320. «Ο συναγερμός ενεργοποιήθηκε προκειμένου να δείξει στο πλήρωμα ότι βρίσκεται πολύ κοντά στο έδαφος και εκείνη την ώρα ακούμε τα χτυπήματα στην πόρτα να γίνονται πολύ πιο δυνατά», είπε ο εισαγγελέας. «Πριν την οριστική πρόσκρουση ακούμε έναν θόρυβο που είναι σαν μία πρώτη πρόσκρουση στο έδαφος πριν τελικά το αεροσκάφος συντριβεί στο βουνό», ανέφερε και συνέχισε: «Δεν υπήρξε κανένα σήμα κινδύνου που να δόθηκε από το πιλοτήριο και καμία απάντηση στο πλήθος των εκκλήσεων που έγιναν από τους ελεγκτέες εναέριας κυκλοφορίας». Σύμφωνα με τον Εισαγγελέα της Μασσαλίας, αυτό έγινε στις 12.30 ώρα Γαλλίας και σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, η ερμηνεία των επικεφαλής των ερευνών είναι ότι ο συγκυβερνήτης αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας και εσκεμμένα ενεργοποίησε τον κουμπί που οδηγεί στην απώλεια ύψους «O συγκυβερνήτης εσκεμμένα επέλεξε να οδηγήσει σε κάθοδο το αεροπλάνο», είπε και πρόσθεσε: «O συγκυβερνήτης ανέπνεε κανονικά και δεν είπε ούτε μία λέξη πριν τη συντριβή». Ο Εισαγγελέας αποκάλυψε ακόμη πως οι επιβάτες δεν ήξεραν τι συνέβαινε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, όταν και ακούστηκαν οι κραυγές τους.
Unabomber Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 12.42 Here is a summary via AFP of the prosecutor's remarks: The co-pilot "deliberately" initiated the descent of the Germanwings flight that crashed into the French Alps and refused to open the door to the pilot who was outside the cockpit, the lead investigator said on Thursday. The co-pilot, named as 28-year-old Andreas Lubitz, appeared to "show a desire to want to destroy" the plane, prosecutor Brice Robin told reporters. "The co-pilot was alone at the controls," said Mr Robin, presenting information gathered from the "black box" recorder that records sounds and conversations from the cockpit. "He ... refused to open the door of the cockpit to the pilot and deliberately began the descent of the plane." Lubitz was identified as a German citizen who was not known to have any links to terrorism or extremists, Mr Robin said, adding that German authorities were expected to provide additional information on his background and private life later Thursday or Friday. The co-pilot turned the "flight monitoring system" button to initiate the plane's descent and spoke "not a single word" during the last 10 minutes before the plane crashed. Καποιος μου την ειπε εδω χθες επειδη ειπα οτι μπορει οι πιλοτοι να λιποθυμησαν, λεγοντας μου οτι ο αυτοματος πιλοτος δεν θα το αφηνε να πεσει. Περιμενω καποιες απαντησεις λοιπον απο καποιον που ξερει λαμβανοντας υποψιν τις τελευταιες εξελιξεις.. Η πορτα του κοκπιτ απο τι ειναι κατασκευασμενη? Ο καθε πιλοτος εχει το κλειδι του? Ακομα και αν ο καθε πιλοτος εχει το κλειδι του κοκπιτ, παντα ο μεσα μπορει να τον μπλοκαρει? Δεν εχει κανεις κλειδι και παντα ανοιγει ο απο μεσα? Αν λιποθυμησε ο πιλοτος που εμεινε μεσα, θα εμενε/εμπαινε στον αυτοματο πιλοτο το αεροσκαφος? Οι επιβατες και ειδικα το πληρωμα εκτος κοκπιτ, δεν ειχε ιντερνετ, κινητα, δορυφορικο τηλεφωνο να ειδοποιησουν καποιον? Υπαρχει κουμπι που λενε πολλες ειδησεις οτι πατησε ο πιλοτος που ηταν μεσα στο κοκπιτ, ωστε να χανει υψος το αεροσκαφος? Αυτα. Δες το #209 θα σου λυθουν καποιες αποριες.....
tehAllantin Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Αν θελω να νιωσω λιγοτερο χαζος διαβαζω σχολια ελληνων (οχι απαραιτητα) στο ιντερνετς. Τωρα τελευταια παρακολουθω την μηχανη του χρονου στο φβ. Αξια ανεκτιμητη!! Αναφερομαι στο αρθρο για την αποκαλυψη του οτι μαλλον φταιι ο συγκυβερνητης 1
thomasG4 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 H εταιρία κάθε πότε είναι υποχρεωμένη να κάνει ψυχολογικά τεστ στους πιλότους; Για να απαντήσω στην ερώτηση μου. Οι εταιρίες δεν υποχρεούνται να διεξάγουν ψυχολογικά τεστ στους πιλότους. Μόνο το κλασσικό τσεκ απ (για θέματα σωματικής υγείας) κάθε χρόνο. Κάνουν ψυχολογικό τεστ μόνο σε περιπτώσεις που οι εταιρίες πιστεύουν ότι χρειάζεται και όταν γίνεται η πρόσληψη. Σύμφωνα με αυτά τα άρθρα τα παραπάνω: http://www.airspacemag.com/need-to-know/how-are-airline-pilots-tested-for-mental-health-167046164/?no-ist http://www.mirror.co.uk/news/world-news/call-mental-health-screening-pilots-4103801 Ελπίζω μετά απο αυτό το τραγικό συμβάν να γίνει υποχρεωτική η εξέταση ψυχικής υγείας των πιλότων κάθε 6 ή 12 μήνες. 1
Unabomber Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 12.55 The European air safety agency EASA and US counterpart the FAA told the airline industry to find ways to prevent the takeover of passenger planes, even under the threat of deadly force, AFP reports. "The systems differ according to each plane and airline to avoid a standard and prevent would-be terrorists from knowing how they work from one carrier or plane to another," said a sector specialist who asked not to be identified. Germanwings planes require an access code to open the door but the airline, which is owned by Lufthansa, did not wish to give details "for security reasons" nor say whether a crow-bar or similar device was available to force the door open. Some carriers, but not all, have placed tools such as axes in planes for use in such cases.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Καποιος μου την ειπε εδω χθες επειδη ειπα οτι μπορει οι πιλοτοι να λιποθυμησαν, λεγοντας μου οτι ο αυτοματος πιλοτος δεν θα το αφηνε να πεσει. Περιμενω καποιες απαντησεις λοιπον απο καποιον που ξερει λαμβανοντας υποψιν τις τελευταιες εξελιξεις.. Η πορτα του κοκπιτ απο τι ειναι κατασκευασμενη? Ο καθε πιλοτος εχει το κλειδι του? Ακομα και αν ο καθε πιλοτος εχει το κλειδι του κοκπιτ, παντα ο μεσα μπορει να τον μπλοκαρει? Δεν εχει κανεις κλειδι και παντα ανοιγει ο απο μεσα? Αν λιποθυμησε ο πιλοτος που εμεινε μεσα, θα εμενε/εμπαινε στον αυτοματο πιλοτο το αεροσκαφος? Οι επιβατες και ειδικα το πληρωμα εκτος κοκπιτ, δεν ειχε ιντερνετ, κινητα, δορυφορικο τηλεφωνο να ειδοποιησουν καποιον? Υπαρχει κουμπι που λενε πολλες ειδησεις οτι πατησε ο πιλοτος που ηταν μεσα στο κοκπιτ, ωστε να χανει υψος το αεροσκαφος? Αυτα. «Ο πιλότος πήγε στην τουαλέτα και ο συγκυβερνήτης παρέμεινε στο εσωτερικό του πιλοτηρίου», είπε ο εισαγγελέας. Στη συνέχεια ο πιλότος επέστρεψε και χτύπησε την πόρτα, ζητώντας πρόσβαση στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, ωστόσο, δεν ακούστηκε καμία απάντηση «Ο συγκυβερνήτης δεν ξαναμιλάει. Ακούγεται ο ήχος της αναπνοής του», τόνισε ο εισαγγελέας Μασσαλίας και πρόσθεσε: «Στη συνέχεια ακούμε τον πύργο ελέγχου της Μασσαλίας που ζητά επικοινωνία με πιλοτήριο αλλά δεν υπάρχει απόκριση». Τότε, όπως σημείωσε, οι ελεγκτές ζήτησαν να ενεργοποιηθεί η επείγουσα διαδικασία βοήθειας, ώστε το αεροσκάφος να έχει προτεραιότητα σε σχέση με άλλα, ενώ ζήτησαν μάλιστα και τη βοήθεια και άλλων αεροσκαφών, προκειμένου να ανακτηθεί η επικοινωνία με το Airbus320. «Ο συναγερμός ενεργοποιήθηκε προκειμένου να δείξει στο πλήρωμα ότι βρίσκεται πολύ κοντά στο έδαφος και εκείνη την ώρα ακούμε τα χτυπήματα στην πόρτα να γίνονται πολύ πιο δυνατά», είπε ο εισαγγελέας. «Πριν την οριστική πρόσκρουση ακούμε έναν θόρυβο που είναι σαν μία πρώτη πρόσκρουση στο έδαφος πριν τελικά το αεροσκάφος συντριβεί στο βουνό», ανέφερε και συνέχισε: «Δεν υπήρξε κανένα σήμα κινδύνου που να δόθηκε από το πιλοτήριο και καμία απάντηση στο πλήθος των εκκλήσεων που έγιναν από τους ελεγκτέες εναέριας κυκλοφορίας». Σύμφωνα με τον Εισαγγελέα της Μασσαλίας, αυτό έγινε στις 12.30 ώρα Γαλλίας και σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, η ερμηνεία των επικεφαλής των ερευνών είναι ότι ο συγκυβερνήτης αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας και εσκεμμένα ενεργοποίησε τον κουμπί που οδηγεί στην απώλεια ύψους «O συγκυβερνήτης εσκεμμένα επέλεξε να οδηγήσει σε κάθοδο το αεροπλάνο», είπε και πρόσθεσε: «O συγκυβερνήτης ανέπνεε κανονικά και δεν είπε ούτε μία λέξη πριν τη συντριβή». Ο Εισαγγελέας αποκάλυψε ακόμη πως οι επιβάτες δεν ήξεραν τι συνέβαινε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, όταν και ακούστηκαν οι κραυγές τους. Και τελικα επεσες (παλι) σε ολες σου τις προβλεψεις οσο εξω δεν πηγαινε. Για λιποθυμους πιλοτους ελεγες κι ελλειψη οξυγονου. Ειχε δικιο αυτος που στην ειπε για τις βιαστικες προβλεψεις σου.
Unabomber Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Παρτε και το Certification του Co-Pilot It appears that in September 2013, the Federal Aviation Administration (FAA) "recognised" Andreas Guenter Lubitz "with inclusion in the prestigious FAA Airmen Certification Database". http://aviation-business-gazette.com/A44/B58/Pilot-Andreas-Guenter-Lubitz-Rheinland-Pfalz-.html
Sorath Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 H πόρτα ανοίγει με κωδικό που τον ξέρουν οι πιλότοι και το πλήρωμα του σκάφους. Όμως από μέσα, μπορείς να μπλοκάρεις ΚΑΙ τον κωδικό και ουσιαστικά να μην μπορεί κανείς να μπει! Την πόρτα είναι εξαιρετικά δύσκολο να την παραβιάσεις και σίγουρα δεν είχαν τον απαιτούμενο χρόνο για να το κάνουν αυτό.
Swimmer21 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Και τελικα επεσες (παλι) σε ολες σου τις προβλεψεις οσο εξω δεν πηγαινε. Για λιποθυμους πιλοτους ελεγες κι ελλειψη οξυγονου. Ειχε δικιο αυτος που στην ειπε για τις βιαστικες προβλεψεις σου. Δηλαδη εσυ εισαι 100% σιγουρος οτι ο μεσα πιλοτος δεν λιποθυμησε και απλα αποφασισε να αυτοκτονησει ή να κανει τρομοκρατικη ενεργεια και να μην ανοιξει σε κανεναν.. Χωρις καν να εχουμε στοιχεια και απο το 2ο μαυρο κουτι. Οκ. Μια προβλεψη εκανα πανω στη κουβεντα, μην ταραζεσαι.. Συγγνωμη που κουβεντιαζουμε σε φορουμ
Sellers Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Την πόρτα είναι εξαιρετικά δύσκολο να την παραβιάσεις ... Λογικό.
NT1G Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δηλαδη εσυ εισαι 100% σιγουρος οτι ο μεσα πιλοτος δεν λιποθυμησε και απλα αποφασισε να αυτοκτονησει ή να κανει τρομοκρατικη ενεργεια και να μην ανοιξει σε κανεναν.. Χωρις καν να εχουμε στοιχεια και απο το 2ο μαυρο κουτι. Οκ. Μια προβλεψη εκανα πανω στη κουβεντα, μην ταραζεσαι.. Συγγνωμη που κουβεντιαζουμε σε φορουμ ...είπε ο εισαγγελέας, ο οποίος προσέθεσε ότι απενεργοποίησε τον αυτόματο πιλότο και πάτησε το κουμπί καθόδου. Αν βαριέσαι να διαβάσεις στις ειδήσεις γενικά. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα