_hopelesscase_ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Ontopic Germanwings Pilot Was Locked Out of Cockpit Before Crash in France 2
Swimmer21 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 ^ A senior military official involved in the investigation described “very smooth, very cool” conversation between the pilots during the early part of the flight from Barcelona to Düsseldorf. Then the audio indicated that one of the pilots left the cockpit and could not re-enter.“The guy outside is knocking lightly on the door and there is no answer,” the investigator said. “And then he hits the door stronger and no answer. There is never an answer.”He said, “You can hear he is trying to smash the door down.”While the audio seemed to give some insight into the circumstances leading up to the Germanwings crash on Tuesday morning, it also left many questions unanswered.“We don’t know yet the reason why one of the guys went out,” said the official, who requested anonymity because the investigation is continuing. “But what is sure is that at the very end of the flight, the other pilot is alone and does not open the door.” Αρα κατι επαθε ο αλλος μεσα και δεν μπορουσε να ανοιξει την πορτα ή ηταν μεσα στο κολπο τρομοκρατικης ενεργειας και δεν ανοιγε επίτηδες? Σε προηγουμενο ποστ μου ειχα πει οτι μπορει οι πιλοτοι να λιποθυμησαν πχ απο ελλειψη οξυγονου η κατι τετοιο.. και μου ειπε καποιος οτι θα εμπαινε ο αυτοματος πιλοτος (αν δεν ηταν ηδη ανοιχτος) και δεν θα επεφτε/εχανε υψος. Αρα τι προβλημα υπηρξε;
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Διερευσε λεει οτι είχε στείλει η Γαλλία μαχητικά αεροσκάφη να το συνοδέυσουν.
liakjim Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Αν σκεφτεί κανείς, την κατάσταση που βρέθηκε το αεροπλάνο που υποδηλώνει ότι έπεσε με τεράστια ορμή πάνω στο βουνό, το "μαύρο" κουτί (λέγεται έτσι όχι λόγω χρώματος αλλά λόγω ρόλου/σχετίζεται με τον θάνατο), είναι συγκριτικά σε πολύ καλή κατάσταση. Μην ξεχνάτε πώς τα δεδομένα υπάρχουν μέσα στο κυλινδρικό τμήμα και αυτό είναι εντελώς άθικτο.
nvel Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 το "μαύρο" κουτί (λέγεται έτσι όχι λόγω χρώματος αλλά λόγω ρόλου/σχετίζεται με τον θάνατο) αν διαβάσεις οποιοδήποτε λεξικό τεχνολογίας θα μάθεις τι είναι τα black boxes και ότι δεν έχουν κάποια σχέση με τον θάνατο 1
liakjim Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Αγαπητέ ξέρω πολύ καλά τί είναι τα black boxes. Αν το ανωτέρω που έγραψα είναι λάθος, σε ευχαριστώ για την διόρθωση, αλλά το είδα σε ένα ντοκυματέρ στο Nova. Δεν είναι αξιόπιστη πηγή αλλά αν έχεις κάποια να παραθέσεις, με χαρά θα τη διαβάσω. Το λέω γιατί έχω διαβάσει πολλές ερμηνίες αλλά είναι αντικρουόμενες.πχ While a modern-day black box is painted bright orange to help investigators find them, early versions were painted black, and the name stuck.Read more at http://guardianlv.com/2014/03/why-are-cockpit-voice-recorders-painted-orange-and-called-a-black-box/#zSamuitKzqLwW22a.99
Tmark Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Wikipedia: The origin of the term "black box" is uncertain. In a systems engineering context (since 1960's when the term was spreading), the meaning is: the aircraft is modeled as a black box, and its behaviour will be understood by its recorded inputs (ex. pilot instructions) and outputs (ex. panel data like flight level).The term "flight recorder" is more precise, and the popular synonym "black box" is used only informally — almost never used within the flight safety industry or aviation.[citation needed] The recorders are not permitted to be black in color, and must be bright orange,[11] as they are intended to be spotted and recovered after incidents. The term black box is a misnomer popularised by media in general, however reporting of recent incidents in 2014 / 2015 the media appear to be showing some tendency toward using more accurate terminology. One explanation for popularization of the misnomer "black box", comes from the early film-based design of flight data recorders, which required the inside of the recorder to be perfectly dark to prevent light leaks from corrupting the record, as in a photographer's darkroom. Another explanation of the "black box" term popularization came from a meeting about Warren's "Red Egg", when afterwards a journalist told Warren, "This is a wonderful black box." The unit itself was based on an EMI Minifon wire recorder (originally a 1950s espionage gadget from the West-German manufacterer Protona Monske) fitted into a perspex box firmly screwed together. Another possible origin of the term is World War II RAF jargon. During the period 1940-1945 new electronic innovations, such as Oboe, GEE and H2S, were added to aircraft (specifically bombers) on a regular basis. The prototypes were roughly covered in hand-made metal boxes, painted black to prevent reflections. After a time any piece of "new" electronics was referred to as the "box-of-tricks" (as illusionist box) or the "black-box".[14] The first recorded use of the term "black box" in reference to flight data recorders and cockpit voice recorders was by Mr E. Newton of the AAIB at a meeting of theAeronautical Research Council in August 1958.[15]
ca6mio Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Καλα μην τον δείρετε τον άνθρωπο. Δεν υπάρχει σίγουρη εξήγηση για το όνομα. Κάποιοι λένε πως CVR και DFDR λέγονται έτσι γιατί στις αρχές όντως ήταν μαύρα. Αλλοι όμως συνδέουν το μαυρο με τον θάνατο.
Sorath Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Το πιθανότερο είναι αυτά τα κουτιά να τα ονομάζουν black box, επειδή κανείς δεν μπορεί να τροποποιήσει τα δεδομένα τους, να τα πειράξει κτλ, και δεν γνωρίζει κανείς τι έχουν μέσα μέχρι η αρμόδια ομάδα να τα ανοίξει και να αναλύσει τα δεδομένα. 1
Unabomber Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 ''So how did the ARL Flight Memory Unit become known as a black box? That’s a bit of a mystery, especially considering that within the industry it is almost never called this and the devices themselves are a color called international orange which allows them to be more easily found at the site of a plane crash. That said, the first known instance of these devices being called a “black box” was very early on at an Aeronautical Research Council meeting in August of 1958. The man who called it that was one E. Newton. Why he did so isn’t known. As such, there are a number of theories about how the term “black box” came about. One theory states that the name came from the fact that the boxes were often blackened and charred from fires occurring after the crash. Given the first known instance of someone calling it this was about the time Warren was invited to England to further his work on the devices (before they were widely installed on planes, other than for testing purposes), this seems unlikely. Another, much more plausible, theory is that it’s a holdover from WWII where the Royal Air Force used to refer to various experimental devices put on planes, such as the Oboe targeting system, as a “black-box.” Another very plausible explanation is that it is originally from the engineering practice of calling a system that takes input, does something to it, then gives some output, without specifically referencing the internal workings of the device- how it actually accomplishes the thing it’s meant to do- a “black box.” Either way, the nickname was (and still is) particularly popular with members of the media, while aviation experts almost always refer to them as flight data recorders.'' Breaking NEWS Aυτοκτονια του πιλοτου ? wtf ??? Germanwings crash: Descent may have been 'deliberate, suicidal choice' by pilot, claims experts http://www.independent.co.uk/news/world/europe/germanwings-crash-descent-may-have-been-deliberate-suicidal-choice-by-pilot-claims-experts-10134737.html http://www.belfasttelegraph.co.uk/news/world-news/france-plane-crash-germanwings-pilot-may-have-made-deliberate-suicidal-choice-to-descend-into-alps-claim-experts-31096043.html http://www.protothema.gr/world/article/462750/galloi-eidikoi-gia-germanwings-prokeitai-pithanotata-gia-autoktonia-tou-pilotou/
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Αρα κατι επαθε ο αλλος μεσα και δεν μπορουσε να ανοιξει την πορτα ή ηταν μεσα στο κολπο τρομοκρατικης ενεργειας και δεν ανοιγε επίτηδες? Σε προηγουμενο ποστ μου ειχα πει οτι μπορει οι πιλοτοι να λιποθυμησαν πχ απο ελλειψη οξυγονου η κατι τετοιο.. και μου ειπε καποιος οτι θα εμπαινε ο αυτοματος πιλοτος (αν δεν ηταν ηδη ανοιχτος) και δεν θα επεφτε/εχανε υψος. Αρα τι προβλημα υπηρξε; Σε πρωτη φαση αποδεικνυεται οτι τουλαχιστον ο 1 εκ των 2 κυβερνητων δεν τεθηκε νοκ αουτ απο λιποθυμια, αλλα διατηρουσε τις αισθησεις του σε ολη τη διαρκεια της πτησης, αρα το βιαστικο σεναριο σου χθες με 0 στοιχεια (παλι), προφανως αποδειχθηκε μακρια απο την πραγματικοτητα. Η αναφορα "στην αρχη χτυπαγε σιγα την πορτα" παραπεμπει επισης στο οτι μαλλον δεν υπηρχε καποια κατασταση εκτακτης αναγκης που να ειχε γινει αντιληπτη στην καμπινα (πχ βλαβη, πυρκαγια, αποτομη πτωση κλπ). Το σεναριο που παιζει αρκετα αυτη τη στιγμη, ειναι περι κακοβουλης ενεργειας του ενος εκ των πιλοτων. Αλλα για να συμπληρωθει το παζλ λειπουν πολλα στοιχεια ακομα και καθε εικασια θα ειναι εξισου βιαστικη με τη χθεσινη περι "λιποθυμων πιλοτων". Το μονο σιγουρο ειναι πως ερχονται σημαντικες αλλαγες στην παγκοσμια αεροπορια μετα απο αυτο το δυστυχημα και ιδιαιτερα το ζητημα με την κλειδωμενη πορτα απο την οποια δε μπορουσε να περασει ουτε ο κυβερνητης/συγκυβερνητης. Ειναι κατι που δεν το ειχαν προβλεψει και αποτι φαινεται διετελεσε σημαντικο ρολο για την απωλεια ανθρωπινων ζωων.
Unabomber Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Από τα μέχρι σήμερα γνωστά γεγονότα για την αεροπορική τραγωδία, τι θα μπορούσε να έχει συμβεί;Δύο από τις πιο πειστικές θεωρίες που θα μπορούσαν να θεωρηθούν έγκυρες, είναι ή ότι ο πιλότος που παρέμεινε στο πιλοτήριο ήταν ανίκανος εκείνη την στιγμή, από πιθανή ασθένεια ή ότι το αεροσκάφος σκόπιμα κατευθυνόταν σε μια πορεία σύγκρουσης αυτοκτονίας ή μαζικής δολοφονίας... Οι δύο αυτές πιθανότητες τις οποίες επικαλείται ο διεθνής Τύπος εγείρουν περισσότερα ερωτηματικά.Αν ο πιλότος που παρέμεινε στο πιλοτήριο ασθένησε ξαφνικά θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι ήθελε να πραγματοποιήσει μια προσγείωση έκτακτης ανάγκης στο αεροδρόμιο της Μασσαλίας. Επίσης, υπάρχει η πιθανότητα την ίδια στιγμή να τέθηκε εκτός λειτουργίας ο μηχανισμός που αναφέρθηκε παραπάνω και ανοίγει απέξω την πόρτα του θαλάμου διακυβέρνησης.Ένα άλλο ερώτημα, που έχει ήδη απάντηση είναι, αν ο πιλότος που βρισκόταν εντός του θαλάμου διακυβέρνησης αρρώστησε ξαφνικά και έπεσε πάνω στο χειριστήριο (control column), οδηγώντας το σε καθοδική πορεία... Αυτό όμως δεν θα μπορούσε να συμβεί καθώς η Boeing έχει παραδοσιακά εγκαταστήσει στα πιλοτήρια των αεροσκαφών της ένα σύστημα (side - stick), το οποίο ελέγχει τις κινήσεις των πιλότων τόσο δεξιά, όσο και αριστερά. http://www.protothema.gr/world/article/462792/sudrivi-airbus-ti-sunevi-me-tin-kleidomeni-porta-deite-to-pilotirio/ 11.56 These are the prosecutors comments in full: We heard the captain ask the co-pilot to take control, then we hear the noise of a seat that goes back and a door open, we can assume he went to relieve himself. The co-pilot was alone. It is at this moment that the co-pilot manipulates the buttons of flight monitoring system to action the descent of the plane. The action of this altitude can only be deliberate. We hear the captain then speaks via an interphone to speak to the co-pilot, no response of co-pilot, he taps on door, no response from the co-pilot, all we can hear is the sound of breathing, until impact suggesting the co-pilot was alive until impact. Air traffic control tried to get through via 7700 but couldn't get through. Air traffic control even tried to contact other planes to try and contact the plane, but no response. Alarms sounded to signal to crew the proximity of the ground, then we hear banging of someone trying to break down the door The pull up alarms to pull the plane up went off. Just before the final impact one can heard what appears to be the first impact of the plane on a mountain top. There was no message of distress type or mayday recevied by air traffic control, and no response to all the air traffic controllers. The interpretation is 48 hours after the crash, I take precautions, but for us investigating...the most plausible and realistic is that the co-pilot by a deliberate decision refused to open the cabin door to the captain and actioned the button ordering the loss of altitude There was a deliberate desire to destroy this plane. Apparently the co-pilot was breathing normally. He said absolutely nothing after the captain left the cabin. και το sum up απο τα λεγομενα του εισαγγελεα στα ελληνικα Είπε ο εισαγγελέας:- Οι συνομιλίες στην αρχή είναι κανονικές και κάποιες στιγμές είναι χαρούμενες. Δεν έχουμε ακούσει κάτι που δεν ήταν φυσιολογικό.- Ο πιλότος ζητά από τον συγκυβερνήτη να πάρει τα ηνία της πτήσης και ακούγεται ταυτόχρονα ο θόρυβος ενός καθίσματος που πάει προς τα πίσω. Η πόρτα ανοίγει- Ο πιλότος πήγε να ικανοποιήσει την ανάγκη του- Ο συγκυβερνήτης παρέμεινε στο εσωτερικό του πιλοτηρίου- Ο πιλότος επιστρέφει και χτυπάει την πόρτα ζητώντας πρόσβαση στο εσωτερικό. Δεν ακούγεται καμία απάντηση. Ο συγκυβερνήτης δεν ξαναμιλάει. Ακούγεται ο ήχος της αναπνοής του- Στη συνέχεια ακούμε τον πύργο ελέγχου της Μασσαλίας που ζητά επικοινωνία με πιλοτήριο αλλά δεν υπάρχει απόκριση- Ελεγκτές ζητούν τότε να ενεργοποιηθεί η επείγουσα διαδικασία βοήθειας, ωστε αυτό το αεροσκάφος να έχει προτεραιότητα σε σχέση με άλλα και ζήτησαν μαλιστα τη βοήθεια και άλλων αεροσκαφών προκειμένου να ανακτηθεί η επικοινωνία με το αεροσκάφος- Ο συναγερμός ενεργοποιήθηκε προκειμένου να δείξει στο πλήρωμα ότι βρίσκεται πολυ κοντά στο έδαφος και εκείνη την ώρα ακούμε τα χτυπήματα στην πόρτα να γίνονται πολύ πιο δυνατά- Πριν την οριστική πρόσκουση ακούμε εναν θόρυβο που ειναι σαν μία πρωτη πρόσκρουση στο έδαφος πριν τελικά το αεροσκάφος συντριβεί στο βουνό- Δεν υπήρξε κανένα σήμα κινδυνου που να εκπέμφθηκε από το πιλοτήριο και καμία απάντηση στο πλήθος των εκκλήσεων που έγιναν από τους ελεγτες εναέριας κυκλοφορίας- Αυτό έγινε στις 12.30 ωρα Γαλλιας και συμφωνα με τα μέχρι στιγμης στοιχεία, η ερμηνεια των επικεφαλης των ερευνων είναι ότι ο συγκυβερνητης αρνήθηκε να ανοιξει την πόρτα της καμπίνας και εσκεμμένα ενεργοποίησε τον κουμπί που οδηγεί στην απώλεια ύψους- O συγκυβερνήτης εσκεμμένα επέλεξε να οδηγήσει σε κάθοδο το αεροπλάνο- O συγκυβερνήτης ανέπνεε κανονικά και δεν είπε ούτε μία λέξη πριν τη συντριβή- Τα τελευταία δευτερόλεπτα πριν τη συντριβή ακούγονταν κραυγές επιβατών- Είναι πολύ νωρίς ακόμη, πρέπει να εξετάσουμε τη συμπεριφορά του συγκυβερνήτη και όπως όλα δείχνουν ανέπνεε κανονικά και δεν είπε ούτε μία λέξη http://www.protothema.gr/world/article/462814/o-suguvernitis-eskemmena-erixe-to-aeroplano/
aris1986 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Ο συγκυβερνητης του αεροπλάνου μάλλον allahu akbar ήταν και αυτος...
_hopelesscase_ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Γάμισέ τα, επιβεβαιώθηκε ότι το έριξε ο συγκυβερνήτης. Θα πρέπει να ήταν φρικτό για τους επιβαίνοντες να συνειδητοποιούν αυτό που πρόκειται να γίνει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα