Anton_kou Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Καλησπέρα. Αυτές τις μέρες έληξε το συμβόλαιο μου στον ΟΤΕ και πήγα και έκανα ένα άλλο συμβόλαιο πάλι στον ΟΤΕ. Υπάρχει περίπτωση να αλλάζουν τα στοιχεία σύνδεσης στο ίντερνετ (το @otenet.gr εννοώ) τώρα που άλλαξα συμβόλαιο; Ευχαριστώ.
SpirosLouis Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Το καλύτερο είναι να επικοινωνήσεις με αυτούς άμεσα. Αν και συνήθως αν παραμείνεις σε αυτούς δεν υπάρχει λόγος για αλλαγή username και στοιχείων κτλ κτλ(ακόμα και αν επιλέξεις εντελώς διαφορετικές υπηρεσίες) 1
Anton_kou Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Το έχω κατά νου να μιλήσω μαζί τους. Απλά ξέρεις τι παίζει; Εκεί που μέχρι χθες είχα κομπλέ ίντερνετ, άρχισε να αναβοσβήνει το λαμπάκι του ίντερνετ. Περίμενα να δω μην σταθεροποιηθεί αλλά τίποτα. Έτσι, έβαλα ένα άλλο ρούτερ και ήμουν οκ. Αλλά σήμερα, που έβαλα πάλι εκείνο που αναβόσβηνε χθες, μου βγάζει κόκκινο λαμπάκι! Θέμα γραμμής δεν είναι μιας και έπιανα με το άλλο κανονικά. Οπότε λέω μην παίζει τίποτα τέτοιο με τα στοιχεία σύνδεσης, γιατί ακόμα δεν έχω υπογράψει τίποτα για το νέο συμβόλαιο λόγω καθυστέρησης ελέω ψηφιακής αλληλεγγύης!
SpirosLouis Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Το άλλο modem τα στοιχεία τα πήρε αυτόματα; Πως έβαλες username και password? 1
Anton_kou Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Είχα και πιο παλιά ίντερνετ ΟΤΕ πάλι και είχα κρατήσει το μόντεμ. Δεν άλλαξα κάτι, ότι στοιχεία είχε από παλιά έχω αφήσει.
SPANK Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Εφόσον συνεχίζεις στον οτε λογικά σου ανανεώνουν το συμβόλαιο οποτε δεν νομίζω οτι γίνεται αλλαγή στοιχείων 1
poulinos Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 +1.γενικοτερα δεν γινεται αλλαγη στοιχειιων εκτος αν εχει ληξει το συμβολαιο σου και παρει καποιος αλλος το Username σου που συνηθως για καποιο καιρο δεν μπορει να το παρει.κατα τα αλλα τσεκαρε τα στοιχεια σου και στην χειροτερη ενα hard reset το ρουτερ και ξανασεταρε το.σε σπανιες περιπτωσεις θα αλλαχτει Username γενικοτερα. 1
Anton_kou Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Πήρα τηλέφωνο στο 13888 και λύθηκε το πρόβλημα τελικά. Από ότι μου είπαν, είχε μπλοκάρει το ρουτερ με τους κωδικούς. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις.
poulinos Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 πολλες φορες μπορει αμα το ρουτερ στελνει πολλες προσπαθειες με λαθος στοιχεια να σε μπλοκαρει για λιγη ωρα ο παροχος.εξαρτατε τον παροχο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα