Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτ/του, μάντρες, leasing και ιδιώτες


Xvipes

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διαβάζω εδω και ωρα και εχω χάσει τη μπαλα.

 

Θα φέρω δυο δικα μου παραδείγματα.

 

Πουλησα σαξο 1.6 16β 99 μοντέλο. Σαν καρότσα ειχε 260.000 χλμ. Εξωτερική κατάσταση μετρια.

Κινητηρας ομως με 40Κ χλμ, σασμάν 15Κ χλμ, αναρτήσεις-αξονας ελεγμένα και αριστα.

 

Αυτο λοιπόν το αυτοκίνητο 95 στους 100 δεν θα το αγοραζαν διοτι οπτικά ηταν μετριο.

 

θελω να πω πως το πως συντηρει ο καθείς το αυτοκινητο του εχει αντικτυπο στα χλμ που θα "αντέξει".

 

Και δευτερο παράδειγμα προς τον συνφορουμιτη που...φοβάται τα αυτοκίνητα των...50Κ χλμ.

 

Εστω αυτοκίνητο 3 ετων με 50Κ χλμ ολα μεσα σε πολη.

Το ιδιο αυτοκίνητο 3 ετων με 100Κ χλμ κυριως εθνική.

 

Θα αγοραζες αυτο των 50Κ ?

 

και φρεσκο δευτερο παράδειγμα μου. Αγορασα πρωην αυτοκίνητο λιζινγκ απο γερμανια. 140Κ χλμ.

Το αυτοκίνητο ελεγχθηκε ΜΕΤΑ την αγορα του οταν εφθασε στην ελλαδα.

Λαμαρινας και μηχανικος δ ε ν πιστευαν πως εχει τοσα χλμ (3ετιας).

Οταν δε ανοίχτηκε για ιμαντες χρονισμου (προληπτικά διοτι το βιβλιο σέρβις τα εγραφε ολα) αποδειχθηκε/επίβεβαιώθηκε η κατασταση του κινητηρα.

Επισης αριστη κατασταση μπαλακια, αναρτήσεις, τσιμουχακια, φουσκες κτλ κτλ κτλ.

Ευτυχώς λοιπον που καποιοι θεωρούν οτι αυτα τα αυτοκίνητα "δεν κανουν" και τα παίρνουμε εμείς "τζαμπα".

Η νοοτροπία του Έλληνα φταίει, υπάρχει κόλλημα με τα χιλιόμετρα. Βλέπεις πχ πολλούς που ψάχνουν να αγοράσουν αυτοκίνητο 15ετίας επειδή τα οικονομικά τους δεν τους επιτρέπουν να πάρουν κάτι καλύτερο, αλλά όταν βλέπουν 6ψήφιο αριθμό(μεγαλύτερο ή ίσο με 100.000) στο οδόμετρο φεύγουν τρέχοντας!!! Για αυτό και το γύρισμα χιλιομέτρων πέφτει σύννεφο.

 

Όσο για το δεύτερο παράδειγμα σου δεν ξέρω πως το απέκτησες, αλλά αν το έφερνε στην Ελλάδα έμπορος το πιο πιθανό θα ήταν να κατέβαζε κατά πολύ τα χιλιόμετρα πριν το στήσει για πώληση. Φαντάσου πως φαίνονται στον υποψήφιο αγοραστή τα 140.000 σε 3 έτη όταν θεωρούνται πολλά τα 100.000 σε 15 έτη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η νοοτροπία του Έλληνα φταίει, υπάρχει κόλλημα με τα χιλιόμετρα. Βλέπεις πχ πολλούς που ψάχνουν να αγοράσουν αυτοκίνητο 15ετίας επειδή τα οικονομικά τους δεν τους επιτρέπουν να πάρουν κάτι καλύτερο, αλλά όταν βλέπουν 6ψήφιο αριθμό(μεγαλύτερο ή ίσο με 100.000) στο οδόμετρο φεύγουν τρέχοντας!!! Για αυτό και το γύρισμα χιλιομέτρων πέφτει σύννεφο.

 

Όσο για το δεύτερο παράδειγμα σου δεν ξέρω πως το απέκτησες, αλλά αν το έφερνε στην Ελλάδα έμπορος το πιο πιθανό θα ήταν να κατέβαζε κατά πολύ τα χιλιόμετρα πριν το στήσει για πώληση. Φαντάσου πως φαίνονται στον υποψήφιο αγοραστή τα 140.000 σε 3 έτη όταν θεωρούνται πολλά τα 100.000 σε 15 έτη!

   Δεν νομιζω οτι ειναι η νοοτροπια του Ελληνα. Απλα ο Ελληνας πλεον δεν εχει την οικονομικη κατασταση και προσπαθει να κανει οτι καλυτερο μπορει με τα λεφτα του. 

   Εφοσον σε ολες τις χωρες η τιμη των μεταχειρησμενων παει αναλογα με την παλαιοτητα και τα χιλιομετρα τους, γιατι θεωρεις οτι ειναι Ελληνικο φαινομενο ; Ναι, ενα αμαξι 5ετιας με 40κ χιλιομετρα, θα ειναι σε καλυτερη κατασταση απο ενα των 80κ χιλιομετρων.

   Η διαφορα στο εξωτερικο ειναι οτι μπορεις να παρεις ενα αμαξι με μονο επισημα σερβις και να εισαι σιγουρος οτι τα χιλιομετρα που ειναι γραμμενα ειναι τα πραγματικα.

  ( Και στην Ελλαδα φυσικα μπορεις να το κανεις, αλλα δυσκολα καποιος να προτιμησει να δωσει μερικα χιλιαρικα παραπανω.) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο για το δεύτερο παράδειγμα σου δεν ξέρω πως το απέκτησες, αλλά αν το έφερνε στην Ελλάδα έμπορος το πιο πιθανό θα ήταν να κατέβαζε κατά πολύ τα χιλιόμετρα πριν το στήσει για πώληση. Φαντάσου πως φαίνονται στον υποψήφιο αγοραστή τα 140.000 σε 3 έτη όταν θεωρούνται πολλά τα 100.000 σε 15 έτη!

Μα για αυτο ακριβώς ηθελα να το "φέρω" μονος μου.

Για να γλυτωσω αρχικα τις μοντες των εμπόρων κατα δεύτερο να γλυτωσω και καποια χρήματα (που γλυτωσα).

 

Και το αυτοκίνητο αυτο ηταν παράδειγμα πωε ολα (?) τα εισαγωγής εχουν ενα καρο χλμ και οι εμποροι μας πουλανε παπα.

 

Οταν το δικο μου σε 3 κλειστά ετη εκανε 140Κ φανταστειτε. Και υπηρχε και παρομοιας χρονολογιας με 170Κ

 

Και τα βλεπεις ελλαδα με 70Κ-80Κ...

 

Προτίμησα να το φερω μονος με ρίσκο αλλα θα χα την ευθυνη μονο εγω και δε θα μαλωνα με το καθε εμπορο αν μου εβγαζε κατι σοβαρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω οτι ειναι η νοοτροπια του Ελληνα. Απλα ο Ελληνας πλεον δεν εχει την οικονομικη κατασταση και προσπαθει να κανει οτι καλυτερο μπορει με τα λεφτα του. 

   Εφοσον σε ολες τις χωρες η τιμη των μεταχειρησμενων παει αναλογα με την παλαιοτητα και τα χιλιομετρα τους, γιατι θεωρεις οτι ειναι Ελληνικο φαινομενο ; Ναι, ενα αμαξι 5ετιας με 40κ χιλιομετρα, θα ειναι σε καλυτερη κατασταση απο ενα των 80κ χιλιομετρων.

Μα εξ ορισμού όποιος κοιτάζει μεταχειρισμένο προσπαθεί να κάνει ότι καλύτερο με τα λεφτά του. Εγώ μίλησα για την νοοτροπία πολλών Ελλήνων που αντιλαμβάνονται τα λίγα χιλιόμετρα ως πολλά, δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι είναι ελληνικό φαινόμενο κάτι με λιγότερα χιλιόμετρα να πιάνει περισσότερα λεφτά, ίσα ίσα που σε άλλες χώρες(Γερμανία πχ που γνωρίζω από πρώτο χέρι) τα χιλιόμετρα αλλάζουν την τιμή σε μεγαλύτερο βαθμό.

 

 

 Η διαφορα στο εξωτερικο ειναι οτι μπορεις να παρεις ενα αμαξι με μονο επισημα σερβις και να εισαι σιγουρος οτι τα χιλιομετρα που ειναι γραμμενα ειναι τα πραγματικα.

  ( Και στην Ελλαδα φυσικα μπορεις να το κανεις, αλλα δυσκολα καποιος να προτιμησει να δωσει μερικα χιλιαρικα παραπανω.)

Δυσκολεύομαι να καταλάβω τι γράφεις. Αφού λες ότι μπορείς να κάνεις το ίδιο και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, εσύ ο ίδιος ακυρώνεις την διαφορά που ισχυρίζεσαι ότι υπάρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυσκολεύομαι να καταλάβω τι γράφεις. Αφού λες ότι μπορείς να κάνεις το ίδιο και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, εσύ ο ίδιος ακυρώνεις την διαφορά που ισχυρίζεσαι ότι υπάρχει.

 

   Εννοω οτι στο εξωτερικο θα προτιμησει να παει στο επισημο σερβις, επειδη απο την μια εχει την οικονομικη ευχερια να το κανει, και απο την αλλη επειδη θα προσμετρησει θετικα στην αξια του αμαξια οταν αργοτερα θελησει να του πουλησει.

    Στην Ελλαδα λιγο πολυ ειτε εχει τα επισημα σερβις ειτε οχι την ιδια τιμη θα πιασει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Στην Ελλαδα λιγο πολυ ειτε εχει τα επισημα σερβις ειτε οχι την ιδια τιμη θα πιασει.

Στο προηγούμενο post όμως έγραψες το εντελώς αντίθετο... Συγκεκριμένα έγραψες πως στην Ελλάδα θα χρειαστεί να δώσει κάποιος μερικά χιλιάρικα παραπάνω αν θέλει το αυτοκίνητο που θα πάρει να έχει επίσημα σέρβις! Εκτός αν δεν κατάλαβα εγώ καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Μαγνήτης των σαράβαλων της Γερμανίας η Ελλάδα


http://www.newsauto.gr/magnitis-saravalon-i-ellada


Εχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο η κατάσταση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη χώρα μας.


ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ


Η Ελλάδα έχει γίνει πλέον μαγνήτης των πιο ταλαιπωρημένων και κακοσυντηρημένων αυτοκινήτων της Ευρώπης και κυρίως απο τη Γερμανία, μετά και την αλλαγή της νομοθεσίας και τη μείωση των δασμών που έκανε η προηγούμενη Κυβέρνηση. Κυρίως σε ό,τι αφορά τα μικρά diesel, η σχεδόν μηδενική προσφορά μικρών μεταχειρισμένων diesel της εγχώριας αγοράς, σε συνδυασμό με την τεράστια ζήτηση, έχει αυξήσει τις εισαγωγές κατά 150%, ενώ η ποιότητα των περισσότερων αυτοκινήτων που έρχονται στην Ελλάδα είναι αμφίβολη και κατά συνέπεια ιδιαίτερα επικίνδυνη για όλους εκείνους που κυκλοφορούν στους δρόμους.


Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ολα ξεκίνησαν όταν το υπουργείο Οικονομικών της Κυβέρνησης Σαμαρά, αποφάσισε (για άλλους εξαναγκάστηκε από την Ε.Ε.) να μειώσει τους δασμούς. Η μείωση μπορεί να ξεπεράσει και το 80%, ενώ αν υπολογίσει κανείς ότι η φορολογητέα αξία μειώνεται περαιτέρω ποσοστιαία με χρήση συντελεστή 0,30 για κάθε επιπλέον 500 χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί από τον ετήσιο μέσο όρο των 15.000 km, τότε οι δασμοί στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα μειώνονται ακόμη περισσότερο.


Κάποιοι έμποροι, λοιπόν, θέλοντας να έχουν προτάσεις για όλα τα βαλάντια και να μη χάσουν τον πελάτη, προτείνουν στον υποψήφιο αγοραστή την εισαγωγή αυτοκινήτου από το εξωτερικό, σε τιμές ιδιαίτερα χαμηλές. Οι περισσότεροι (όχι όλοι), θέλοντας να πληρώνουν χαμηλότερους δασμούς, αυξάνουν ηλεκτρονικά με όσα περισσότερα χιλιόμετρα τα αυτοκίνητα αυτά. Το όχημα έρχεται στη χώρα μας και αφού το συμμαζέψουν, το γυαλίσουν και ρίξουν τα χιλιόμετρα, συνήθως στο όριο που επιθυμεί ο υποψήφιος αγοραστής, το πουλάνε.


Διευκρινίζω ότι σε καμία περίπτωση δεν είμαι αντίθετος στο να υπάρχει και αυτή η επιλογή, του οικονομικότερου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Ομως έχει πλέον αποδειχτεί ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων ο κόσμος πληρώνει πολλά περισσότερα για ένα αυτοκίνητο που αξίζει πολύ λιγότερο και που δεν έχει εικόνα για τη χρήση που του έχει γίνει, για τις ζημιές που έχει βγάλει αλλά και για τα πραγματικά χιλιόμετρα που έχουν γίνει με αυτό.


Επ’ αυτού, λοιπόν, θα πρέπει άμεσα να υπάρξει προστασία των καταναλωτών από το κράτος, αλλά και από τους υγιείς εμπόρους του συγκεκριμένου κλάδου.


 


_______________


Eπιβεβαιώνομαι.. ΑΠΟΛΥΤΑ!


Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

που να δειτε τι γινεται με τις νταλικες και τα λεωφορεια

 

Στα φορτηγά έχεις δίκιο, είναι ακόμα χειρότερο.. γιατί τα περισσότερα είναι από το εξωτερικό. Αν δείτε εδώ στους μαντράδες, έχουν πολλά της ίδια χρονιάς, και σχεδόν και της ίδιας έκδοσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...