Joshua21 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2015 Θα με αφήσεις να απαντώ όπως θέλω εγώ... , λάθος; λάθος... σωστά; σωστά...! Ελεύθερος είσαι να απαντάς όπως θέλεις, όπως και εγώ είμαι ελεύθερος να κάνω αντίλογο. Αυτό δεν είναι το νόημα των φόρα? Κοίταξε να δεις, εγώ δεν λέω ότι είναι τελειωμένο... με 50χιλ, λέω όμως ότι ο Έλληνας οδηγός είναι επικίνδυνος και δεν συντηρεί το αμάξι του σωστά, δεν το συντηρούσε σωστά πριν την κρίση.. πιστεύεις ότι θα το κάνει τώρα; ειλικρινά το πιστεύεις; Αυτό που λες είναι γενικότητα, ισοπεδωτισμός. Μερικοί πάνε το αυτοκίνητο στο συνεργείο μόνο όταν ξεμείνουν, άλλοι κάνουν ελλειπή συντήρηση, άλλοι το συντηρούν όπως πρέπει, και άλλοι κάνουν μόνοι τους όσες εργασίες μπορούν στο αμάξι τους για να είναι 100% σίγουροι πως όλα έγιναν σωστά. Για αυτό ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να ελέγχει και να διαλέγει, μόνο έτσι θα μπορέσει να βρει κάποιο σε καλή κατάσταση και ταυτόχρονα με λογική τιμή. Επίσης όταν ψάχνεις να αγοράσεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, από όσα θα δεις 1 στα 10 θα αξίζει, και αν. Το ίδιο αντιμετώπισα και στη Γερμανία, δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο. Ελπίζω με τα παραπάνω που έγραψα να σε κάλυψα για το τι πιστεύω εγώ. Υπήρχε εμπιστοσύνη στον έμπορο αυτό.. όχι μόνο από μένα αλλά από εκατοντάδες που αγόρασαν αυτοκίνητα από αυτόν. Και όταν τον ξέρεις και μιλάς κάθε μέρα σχεδόν μαζί του.. ε λες δεν θα σε κάψει. Δεν ξαναπήγα σε αυτόν και τελείωσε το θέμα.. το είπα και σε δυο κουτσομπόληδες και μην ανησυχείς έφθασε στα αυτιά του.. Το εξαντλήσαμε πιστεύω το θέμα με αυτόν τον έμπορο, όπως είπες και ο ίδιος ήταν λάθος σου που τον εμπιστεύτηκες. Το συμπέρασμα από το παράδειγμα σου ενισχύει τον ισχυρισμό μου, δλδ τη σπουδαιότητα του ελέγχου πριν την αγορά. Μα δεν μπορείς να σχολιάσεις γιατί δεν έχεις επιχειρήματα.. αν είχες θα τα έγραφες, εγώ σου έβαλα μάνι μάνι δυο δικά μου περιστατικά.. και μπορούσα να σου γράψω άλλα δυο, γιατί εγώ έχω αγοράσει αυτοκίνητα από μάντρες και πρώην εταιρικά.. αυτή τη διαφορά μας δεν την καταλαβαίνεις, οκ το δέχομαι ότι δεν μπορείς να το καταλάβεις, γιατί δεν έχεις αγοράσει. Τι να κάνουμε δλδ, να τις μετρήσουμε να δούμε ποιος την έχει πιο μεγάλη(την εμπειρία)? Αν σου πω πως αγόρασα 10 αυτοκίνητα τα τελευταία 5 χρόνια μαζί με 10 ιστορίες, ή πως είμαι μηχανικός, ή πως είμαι μαντράς, ή κάτι αντίστοιχο, θα αποκτήσει μεγαλύτερη βαρύτητα η άποψη μου και μικρότερη η δική σου? Αν επιμείνεις όμως έχω δεκάδες ιστορίες να σου πω για καλομεταχειρισμένα και σωστά συντηρημένα αυτοκίνητα που όταν τελείωσε η σύμβαση leasing τα εξαγόρασαν οι ίδιοι οι χρήστες τους, και ακόμα περισσότερες ιστορίες για χρήστες που δεν είχαν τα χρήματα και δεν μπόρεσαν να εξαγοράσουν τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσαν. Που τελικά κατέληξαν στις μάντρες για πώληση. Δεν μπήκα σε περιπέτειες μεγάλες.. ένα σέρβις απλά του έκανα γιατί ο μάγκας δεν το είχε κάνει και απλά πλήρωσα κάτι παραπάνω, το αμάξι μετά δεν έβγαλε τίποτα απολύτως. Το κράτησα 2 έτη και το έδωσα, έφυγε μέσα σε 48 ώρες από ένα γνωστό μου, δεν πρόλαβα καν να το βάλω σε αγγελία. Αλλά εγώ μετά τα σέρβις του τα έκανα όλα στην Αντιπροσωπεία στην Αθήνα, δεν το ξαναπήγα σε αυτόν. Το ότι ενώ ήσουν σε ταξίδι πήγες εσπευσμένα να αποκαταστήσεις το πρόβλημα στα φρένα, θα ήταν αρκετή περιπέτεια για μένα. Όπως και το ότι πλήρωσες από την τσέπη σου και τις επισκευές και το σέρβις. Master δεν είμαι σε τίποτα.. απλά έχω αγοράσει 4 αυτοκίνητα μέσα σε 6 χρόνια από μάντρες και ξέρω. Τις δικές μου ιστορίες σου γράφω... και το ένα το οικογενειακό που το έχω μέχρι και σήμερα, ήταν ακριβώς αυτό που γράφει ο φίλος, εταιρικό, χρήση από την μαμά εταιρία κτλ...και το έβγαλε η ίδια εταιρία προς πώληση(όχι εκθεσιακό)! Αν λάβεις υπόψιν πόσες χιλιάδες αυτοκίνητα πωλούνται κάθε μήνα από τις μάντρες, τότε θα διαπιστώσεις ότι το δικό σου στατιστικό δείγμα δεν είναι άξιο καν λόγου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dacourt Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Ελεύθερος είσαι να απαντάς όπως θέλεις, όπως και εγώ είμαι ελεύθερος να κάνω αντίλογο. Αυτό δεν είναι το νόημα των φόρα? Αυτό που λες είναι γενικότητα, ισοπεδωτισμός. Μερικοί πάνε το αυτοκίνητο στο συνεργείο μόνο όταν ξεμείνουν, άλλοι κάνουν ελλειπή συντήρηση, άλλοι το συντηρούν όπως πρέπει, και άλλοι κάνουν μόνοι τους όσες εργασίες μπορούν στο αμάξι τους για να είναι 100% σίγουροι πως όλα έγιναν σωστά. Για αυτό ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να ελέγχει και να διαλέγει, μόνο έτσι θα μπορέσει να βρει κάποιο σε καλή κατάσταση και ταυτόχρονα με λογική τιμή. Επίσης όταν ψάχνεις να αγοράσεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, από όσα θα δεις 1 στα 10 θα αξίζει, και αν. Το ίδιο αντιμετώπισα και στη Γερμανία, δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο. Ελπίζω με τα παραπάνω που έγραψα να σε κάλυψα για το τι πιστεύω εγώ. Το εξαντλήσαμε πιστεύω το θέμα με αυτόν τον έμπορο, όπως είπες και ο ίδιος ήταν λάθος σου που τον εμπιστεύτηκες. Το συμπέρασμα από το παράδειγμα σου ενισχύει τον ισχυρισμό μου, δλδ τη σπουδαιότητα του ελέγχου πριν την αγορά. Τι να κάνουμε δλδ, να τις μετρήσουμε να δούμε ποιος την έχει πιο μεγάλη(την εμπειρία)? Αν σου πω πως αγόρασα 10 αυτοκίνητα τα τελευταία 5 χρόνια μαζί με 10 ιστορίες, ή πως είμαι μηχανικός, ή πως είμαι μαντράς, ή κάτι αντίστοιχο, θα αποκτήσει μεγαλύτερη βαρύτητα η άποψη μου και μικρότερη η δική σου? Αν επιμείνεις όμως έχω δεκάδες ιστορίες να σου πω για καλομεταχειρισμένα και σωστά συντηρημένα αυτοκίνητα που όταν τελείωσε η σύμβαση leasing τα εξαγόρασαν οι ίδιοι οι χρήστες τους, και ακόμα περισσότερες ιστορίες για χρήστες που δεν είχαν τα χρήματα και δεν μπόρεσαν να εξαγοράσουν τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσαν. Που τελικά κατέληξαν στις μάντρες για πώληση. Το ότι ενώ ήσουν σε ταξίδι πήγες εσπευσμένα να αποκαταστήσεις το πρόβλημα στα φρένα, θα ήταν αρκετή περιπέτεια για μένα. Όπως και το ότι πλήρωσες από την τσέπη σου και τις επισκευές και το σέρβις. Αν λάβεις υπόψιν πόσες χιλιάδες αυτοκίνητα πωλούνται κάθε μήνα από τις μάντρες, τότε θα διαπιστώσεις ότι το δικό σου στατιστικό δείγμα δεν είναι άξιο καν λόγου Ναι φυσικά, απλά το σημειώνω... Όχι ρε φίλε δεν είναι ισοπέδωση.. δεν είναι, όλοι τώρα κρατάνε λεφτά για να πληρώνουν πχ φροντιστήρια παιδιών, ανάγκες παιδιών, πληρωμή λογαριασμών κτλ.. να μου πεις ότι δεν είναι όλοι να σου πω ναι. Αλλά αν τύχει κάτι είναι αρκετοί που θα σκεφτούν την χρήση εναλλακτικών.. πχ ιμιτασιόν ανταλλακτικά.. λάστιχα τριτο-τέταρτη κατηγορίας κτλ. Δεν μπορεί να μην σου έχει τύχει να ακούσεις από φίλους ή γνωστούς.. εκτός τι να πω αν εκεί που ζεις όλοι έχουν το παρά να τρέχει από τα πατζάκια τους.. ε τότε πάω πάσο. Αλλά πριν δυο μήνες.. είδα αυτοκίνητο γνωστού που έλεγε ότι θα αλλάξει λάστιχα.. και πήγα έτσι και τα κοίταξα που το είχε παρκάρει και είχε βάλει κάτι τελείως άκυρα.. από αυτά που έπρεπε να βάλει, τελικά αυτά που έβαλε ήταν στην μισή τιμή. Αυτό όμως ναι μεν είναι καινούργιο λάστιχο.. αλλά δεν παύει να είναι κακή μάρκα.. και εγώ βάζω στοιχηματάκι ότι θα του σαπουνιάσουν πολύ γρήγορα.. ειδικά τώρα το καλοκαίρι. όλοι κόβουμε αυτή τη περίοδο για να καλύψουμε άλλες ανάγκες, και εγώ που ήθελα να βάλω λάστιχα τα πήρα δυο, δυο, ένα σετ τον ένα μήνα και ένα τον επόμενο και τα έβαλα όλα μαζί. Όταν πήγαιναν τα δικά μου τα λάστιχα 180 το ένα.. ήθελα 360 για τα δυο.. και τετράδα 720, ε αυτό το διάστημα για να βγάλω 720 με τη μια δεν γινόταν. και έτσι ταλαιπώρησα τα λάστιχα περαιτέρω, μέχρι να τα αλλάξω. Ναι φυσικά και έκανα και λάθος με τον έμπορο.. δεν διαφωνώ, απλά σημείωσα ότι όταν έχεις εμπιστοσύνη σε κάποιον.. ε θα έρθει η ώρα που θα την πατήσεις. είναι άγραφος νόμος αυτό στο Ελλάντα. σε αυτή τη σιχαμένη χώρα.. Ναι αλλά η μεταχείριση είναι θέμα το ιδιώτη.. αν τώρα εσύ πάρεις ένα αυτοκίνητο με σύμβαση και το έχεις στην πένα.. ε το κρατάς, αν όμως του βγάλεις τα φώτα το σουτάρεις. Θέμα του χρήστη είναι αυτό και στην Ελλάδα αυτό πιστεύω ότι δεν συμβαίνει συχνά. Πωλούνται όλα στην πένα από τις μάντρες, το πιστεύεις πραγματικά αυτό; όλα είναι τέλεια δλδ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Όχι ρε φίλε δεν είναι ισοπέδωση.. δεν είναι, όλοι τώρα κρατάνε λεφτά για να πληρώνουν πχ φροντιστήρια παιδιών, ανάγκες παιδιών, πληρωμή λογαριασμών κτλ.. να μου πεις ότι δεν είναι όλοι να σου πω ναι. Αλλά αν τύχει κάτι είναι αρκετοί που θα σκεφτούν την χρήση εναλλακτικών.. πχ ιμιτασιόν ανταλλακτικά.. λάστιχα τριτο-τέταρτη κατηγορίας κτλ. Όσο περισσότερο γράφεις, τόσο πιο κοντά έρχεσαι στα λόγια μου. Αυτό ακριβώς δεν είπα και εγώ στο προηγούμενο post? Δλδ ότι άλλοι τα συντηρούν σωστά και άλλοι όχι? Το να λες ότι τα μεταχειρισμένα δεν είναι σωστά συντηρημένα ισοπέδωση είναι, αφορισμός. Υπάρχουν και σωστά συντηρημένα αυτοκίνητα, το μόνο που χρειάζεται είναι λίγο παραπάνω κόπος να τα βρεις. Όσο για τις προτεραιότητες του καθενός, πάλι ισοπέδωση είναι να λες ότι όλοι κόβουν από τη συντήρηση του αυτοκινήτου για μην κόψουν από τίποτα άλλο. Ίσα ίσα, ξέρω πολλούς που κόβουν από το φαγητό για να είναι στην εντέλεια το αυτοκίνητο στο οποίο βάζουν τα παιδιά τους μέσα. Δεν μπορεί να μην σου έχει τύχει να ακούσεις από φίλους ή γνωστούς.. εκτός τι να πω αν εκεί που ζεις όλοι έχουν το παρά να τρέχει από τα πατζάκια τους.. ε τότε πάω πάσο. Αλλά πριν δυο μήνες.. είδα αυτοκίνητο γνωστού που έλεγε ότι θα αλλάξει λάστιχα.. και πήγα έτσι και τα κοίταξα που το είχε παρκάρει και είχε βάλει κάτι τελείως άκυρα.. από αυτά που έπρεπε να βάλει, τελικά αυτά που έβαλε ήταν στην μισή τιμή. Αυτό όμως ναι μεν είναι καινούργιο λάστιχο.. αλλά δεν παύει να είναι κακή μάρκα.. και εγώ βάζω στοιχηματάκι ότι θα του σαπουνιάσουν πολύ γρήγορα.. ειδικά τώρα το καλοκαίρι. όλοι κόβουμε αυτή τη περίοδο για να καλύψουμε άλλες ανάγκες, και εγώ που ήθελα να βάλω λάστιχα τα πήρα δυο, δυο, ένα σετ τον ένα μήνα και ένα τον επόμενο και τα έβαλα όλα μαζί. Όταν πήγαιναν τα δικά μου τα λάστιχα 180 το ένα.. ήθελα 360 για τα δυο.. και τετράδα 720, ε αυτό το διάστημα για να βγάλω 720 με τη μια δεν γινόταν. και έτσι ταλαιπώρησα τα λάστιχα περαιτέρω, μέχρι να τα αλλάξω. Όχι μόνο τα έχω ακούσει, αλλά τα ζω κιόλας. Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, μάλλον ενισχύουν τον ισχυρισμό μου παρά τον καταρρίπτουν. Ο γνωστός σου προτίμησε λάστιχα της πλάκας επειδή είναι φτηνά, και εσύ προτίμησες από τις πρώτες μάρκες παρόλο που ζορίστηκες οικονομικά. Αυτό ακριβώς δεν λέω τόση ώρα? Πως άλλοι τα συντηρούν όπως πρέπει, ενώ άλλοι όχι? Στην ουσία τώρα, αν τύχει να αγοράσω εγώ το αμάξι του γνωστού σου θα παίξουν αρνητικό ρόλο τα λάστιχα που έχει βάλει, ενώ αν τύχει να αγοράσω το δικό σου θα παίξουν θετικό ρόλο τα λάστιχα που έχεις βάλει. Τόσο απλά! Αν πω ότι δεν αγοράζω μεταχειρισμένο αν έχει πάνω από 30-40.000km επειδή ο Έλληνας προτιμά λάστιχα της πλάκας, θα γελάνε και οι πέτρες! Ναι φυσικά και έκανα και λάθος με τον έμπορο.. δεν διαφωνώ, απλά σημείωσα ότι όταν έχεις εμπιστοσύνη σε κάποιον.. ε θα έρθει η ώρα που θα την πατήσεις. είναι άγραφος νόμος αυτό στο Ελλάντα. σε αυτή τη σιχαμένη χώρα.. Από τη μία δε διαφωνείς, αλλά από την άλλη αρνείσαι να παραδεχτείς τη σπουδαιότητα του ελέγχου πριν την αγορά Επίσης άγραφος νόμος είναι παντού, όχι μόνο εδώ. Και τέλος μην χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις, και εσύ πολίτης αυτής της χώρας είσαι(φαντάζομαι), ένα μικρό κομμάτι του χαρακτηρισμού αυτού αναλογεί στον εαυτό σου. Ναι αλλά η μεταχείριση είναι θέμα το ιδιώτη.. αν τώρα εσύ πάρεις ένα αυτοκίνητο με σύμβαση και το έχεις στην πένα.. ε το κρατάς, αν όμως του βγάλεις τα φώτα το σουτάρεις. Θέμα του χρήστη είναι αυτό και στην Ελλάδα αυτό πιστεύω ότι δεν συμβαίνει συχνά. Μόνο που για να το κρατήσεις, πρέπει να έχεις να το πληρώσεις... λεπτομέρεια? Πωλούνται όλα στην πένα από τις μάντρες, το πιστεύεις πραγματικά αυτό; όλα είναι τέλεια δλδ; Ουδέποτε είπα κάτι τέτοιο, ίσα ίσα έγραψα πως ψάχνοντας στα μεταχειρισμένα από όσα θα δεις 1 στα 10 θα αξίζει, και αν. Και 100 φορές να κάνεις την ίδια ερώτηση, την ίδια απάντηση θα πάρεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dacourt Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Όσο περισσότερο γράφεις, τόσο πιο κοντά έρχεσαι στα λόγια μου. Αυτό ακριβώς δεν είπα και εγώ στο προηγούμενο post? Δλδ ότι άλλοι τα συντηρούν σωστά και άλλοι όχι? Το να λες ότι τα μεταχειρισμένα δεν είναι σωστά συντηρημένα ισοπέδωση είναι, αφορισμός. Υπάρχουν και σωστά συντηρημένα αυτοκίνητα, το μόνο που χρειάζεται είναι λίγο παραπάνω κόπος να τα βρεις. Όσο για τις προτεραιότητες του καθενός, πάλι ισοπέδωση είναι να λες ότι όλοι κόβουν από τη συντήρηση του αυτοκινήτου για μην κόψουν από τίποτα άλλο. Ίσα ίσα, ξέρω πολλούς που κόβουν από το φαγητό για να είναι στην εντέλεια το αυτοκίνητο στο οποίο βάζουν τα παιδιά τους μέσα. Όχι μόνο τα έχω ακούσει, αλλά τα ζω κιόλας. Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, μάλλον ενισχύουν τον ισχυρισμό μου παρά τον καταρρίπτουν. Ο γνωστός σου προτίμησε λάστιχα της πλάκας επειδή είναι φτηνά, και εσύ προτίμησες από τις πρώτες μάρκες παρόλο που ζορίστηκες οικονομικά. Αυτό ακριβώς δεν λέω τόση ώρα? Πως άλλοι τα συντηρούν όπως πρέπει, ενώ άλλοι όχι? Στην ουσία τώρα, αν τύχει να αγοράσω εγώ το αμάξι του γνωστού σου θα παίξουν αρνητικό ρόλο τα λάστιχα που έχει βάλει, ενώ αν τύχει να αγοράσω το δικό σου θα παίξουν θετικό ρόλο τα λάστιχα που έχεις βάλει. Τόσο απλά! Αν πω ότι δεν αγοράζω μεταχειρισμένο αν έχει πάνω από 30-40.000km επειδή ο Έλληνας προτιμά λάστιχα της πλάκας, θα γελάνε και οι πέτρες! Από τη μία δε διαφωνείς, αλλά από την άλλη αρνείσαι να παραδεχτείς τη σπουδαιότητα του ελέγχου πριν την αγορά Επίσης άγραφος νόμος είναι παντού, όχι μόνο εδώ. Και τέλος μην χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις, και εσύ πολίτης αυτής της χώρας είσαι(φαντάζομαι), ένα μικρό κομμάτι του χαρακτηρισμού αυτού αναλογεί στον εαυτό σου. Μόνο που για να το κρατήσεις, πρέπει να έχεις να το πληρώσεις... λεπτομέρεια? Ουδέποτε είπα κάτι τέτοιο, ίσα ίσα έγραψα πως ψάχνοντας στα μεταχειρισμένα από όσα θα δεις 1 στα 10 θα αξίζει, και αν. Και 100 φορές να κάνεις την ίδια ερώτηση, την ίδια απάντηση θα πάρεις. Γιατί εγώ τι λέω.. φυσικά και υπάρχουν... αλλά είναι τα 2 άντε 3 στα 10! Δεν πιστεύω ότι είναι παραπάνω... στην Ελλάδα, έξω δεν ξέρω τι και πως τα συντηρούν. Στη Κύπρο που δούλευα ασχολήθηκα κυρίως με επαγγελματικά οχήματα και δεν ξέρω τι παίζει στις μάντρες.. δεν κοίταξα καθόλου. Αν δεν είναι κάτι το πολύ σοβαρό... φρένα κτλ.. όχι δεν θα κόψω από την οικογένεια μου για να έχω στην πένα το αμάξι. Σε αυτό διαφωνώ.. βλέπω τύπους που πάνε και φτιάχνουν και την παραμικρή γρατζουνιά και στις 20 του μήνα ζητάνε δανεικά.. και άμα του πεις γιατί έφτιαξες τη γρατζουνιά.. πάρτη και φάτη τώρα, θα παρεξηγηθεί.. για σοβαρά προβλήματα ναι να πάρει προτεραιότητα, αλλά για μη σοβαρά όχι. Καλύτερα να μάθει μια ξένη γλώσσα το παιδί(σε θεωρητική βάση, αν είχα οικογένεια αυτό θα έκανα) ή να έχω να πληρώνω καμιά εφορία, παρά να έχω εγώ στη πένα αυτοκίνητο.. Ναι αλλά εγώ δεν σκίστηκα με τη μια να τα αγοράσω... έκανα λίγο πίσω, και τα πήρα σε δόσεις των δυο. έβαλα μπροστά άλλες ανάγκες που είχα. Αυτός πήγε και έβαλε μια παπάτζα.. και σε λίγο καιρό θα κλαίει... ενώ εγώ θα πάω προβλεπόμενα στο χρόνο που ορίζει πραγματικά ο κατασκευαστής τους. Γι αυτό σου λέω νοοτροπίες και νοοτροπίες. Όχι δεν λέω αυτό.. απλά σου το έφερα ως παράδειγμα για να δεις πως σκέφτονται μερικοί σε ότι αφορά την συντήρηση του οχήματος τους. Ναι φυσικά και μου αναλογεί.. ένα κομμάτι, αλλά δεν μπορώ να παραγνωρίσω ότι ζω σε μια Ευρωπαική μπανανία... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2015 Γιατί εγώ τι λέω.. φυσικά και υπάρχουν... αλλά είναι τα 2 άντε 3 στα 10! Έτσι όπως το θέτεις συμφωνούμε απόλυτα, με την τάση ισοπεδωτισμού που είχες στα προηγούμενα μηνύματα διαφωνούσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dacourt Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2015 Ναι αλλά και πάλι είναι τραγικό ποσοστό αν το καλοσκεφτείς.. τραγικό! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 30 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2015 Παιδιά πρόσφατα μιλούσα με φίλο μου και μου έλεγε πως επειδή θα έκανε ταξίδι. Έπρεπε να πάει το αμάξι για service να τα "αλλάξει όλα" να είναι σίγουρος επειδή έχει κ παιδιά και δε μπορούσε να ρισκάρει κ κάτι τέτοια. Εγώ τον ξέρω όμως ότι είναι τσίπης, άλλαξε ένα σωρό μαλακίες που αφορούν τις επιδόσεις του αυτοκινήτου και του κινητήρα, άφησε όμως πάνω κάτι παλιολάστιχα που γλιστράνε και σίγουρα είναι 5ετίας. Κατά τα άλλα θα έκανε service για την ασφάλεια της οικογένειας... Αυτό το θέτω ως παράδειγμα, δεν είναι το μοναδικό άλλα τα περισσότερα μεταχειρισμένα από ιδιώτες που γνωρίζω είναι πλημμελώς συντηρημένα. Και δεν εννοώ τα λάστιχα,αυτά είναι το ευκολότερο πράγμα να αλλαχτούν. Έχω βγάλει πάντως το συμπέρασμα ότι για να γίνει το μεταχειρισμένο που θα αγοράσει κάποιος ανθρώπινο, πρέπει να στάξει κανα 1000ρικο τουλάχιστον για να το μαζέψει... ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ έχω ακούσει άνθρωπο να αγοράζει μεταχειρισμένο που να είναι " με τα κλειδιά στο χέρι" πάντα κάτι θα έχει ακόμη κ μετά από έλεγχο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 2 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2015 Παιδιά πρόσφατα μιλούσα με φίλο μου και μου έλεγε πως επειδή θα έκανε ταξίδι. Έπρεπε να πάει το αμάξι για service να τα "αλλάξει όλα" να είναι σίγουρος επειδή έχει κ παιδιά και δε μπορούσε να ρισκάρει κ κάτι τέτοια. Εγώ τον ξέρω όμως ότι είναι τσίπης, άλλαξε ένα σωρό μαλακίες που αφορούν τις επιδόσεις του αυτοκινήτου και του κινητήρα, άφησε όμως πάνω κάτι παλιολάστιχα που γλιστράνε και σίγουρα είναι 5ετίας. Κατά τα άλλα θα έκανε service για την ασφάλεια της οικογένειας... Αυτό το θέτω ως παράδειγμα, δεν είναι το μοναδικό άλλα τα περισσότερα μεταχειρισμένα από ιδιώτες που γνωρίζω είναι πλημμελώς συντηρημένα. Και δεν εννοώ τα λάστιχα,αυτά είναι το ευκολότερο πράγμα να αλλαχτούν. Έχω βγάλει πάντως το συμπέρασμα ότι για να γίνει το μεταχειρισμένο που θα αγοράσει κάποιος ανθρώπινο, πρέπει να στάξει κανα 1000ρικο τουλάχιστον για να το μαζέψει... ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ έχω ακούσει άνθρωπο να αγοράζει μεταχειρισμένο που να είναι " με τα κλειδιά στο χέρι" πάντα κάτι θα έχει ακόμη κ μετά από έλεγχο. Αν ισχύουν όσα λες τότε ο φίλος σου, στο συγκεκριμένο θέμα τουλάχιστον, είναι ανεγκέφαλος και όχι τσίπης. Υπάρχουν όμως και χειρότεροι στην ίδια κατηγορία όπως πχ ένας συγγενής μου που έχει σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο και καινούργια λάστιχα, αλλά ταξιδεύει χωρίς να βάλει ζώνη στο παιδί του που κάθεται στη μέση του πίσω καθίσματος. Ή γυναίκες που κάθονται στο μπροστινό κάθισμα με το μωρό αγκαλιά. Στο θέμα μας τώρα, γεγονός είναι πως τα περισσότερα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που είναι προς πώληση έχουν ζημιές/ελλείψεις. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό όμως, εξ ορισμού η αγορά μεταχειρισμένου είναι συμβιβασμός. Εμένα προσωπικά δεν θα με πείραζε καθόλου το αυτοκίνητο που αγοράζω να έχει ελλείψεις, αρκεί να μπορώ να το πάρω στην αντίστοιχη τιμή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xvipes Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Να κάνω και ένα update, έκανα καφριλίκη τελικά και πήρα το Honda civic 5D SPORT 1800cc Του 2007 μοντέλο από ιδιώτη, full extra(χωρις ηλιοροφή), πέρα από τα τέλη και τις βενζίνες, το αγαπάω αυτό το αμάξι Μια ερώτηση, αν και θα βγω offtopic, για να μην ανοίγω καινούργιο. Έχει μερικές μικρές γρατζουνίτσες μάλλον από πλυντήριο αυτοκινήτου(βούρτσα κλπ). Ξέρετε αν υπάρχει τρόπος να καλυφθούν? Με κερί ή κάποιο γυαλιστικό ίσως? Γιατί δεν έχω ιδέα τι κυκλοφορεί και τι ακριβώς χρειάζεται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Ωραίο αυτοκίνητο, με γεια. Αν και αυτή η αεροτομή πίσω σου κρύβει το μισό τζάμι και δεν βλέπεις τίποτα (τι σκατά σκεφτόταν ο Ιάπωνας).. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Να κάνω και ένα update, έκανα καφριλίκη τελικά και πήρα το Honda civic 5D SPORT 1800cc Του 2007 μοντέλο από ιδιώτη, full extra(χωρις ηλιοροφή), πέρα από τα τέλη και τις βενζίνες, το αγαπάω αυτό το αμάξι Μια ερώτηση, αν και θα βγω offtopic, για να μην ανοίγω καινούργιο. Έχει μερικές μικρές γρατζουνίτσες μάλλον από πλυντήριο αυτοκινήτου(βούρτσα κλπ). Ξέρετε αν υπάρχει τρόπος να καλυφθούν? Με κερί ή κάποιο γυαλιστικό ίσως? Γιατί δεν έχω ιδέα τι κυκλοφορεί και τι ακριβώς χρειάζεται Καλορίζικο και εύχομαι απροβλημάτιστο. Αν αναφέρεσαι σε swirl marks (αράχνη),η εύκολη λύση είναι full κέρωμα (πηλός-κερί-sealant).Οι ακτίνες του ήλιου θα πέφτουν αντανακλώνται σε διαφορετικές γωνίες και το πρόβλημα θα είναι λιγότερο ορατό στο μάτι. Η δύσκολη λύση είναι το restoration του χρώματος,το οποίο μπορεί να καλύψει και ελαφρώς μεγαλύτερες αμυχές.Πρίν το κέρωμα,μπαίνει αλοιφαδόρος που "τρώει" βερνίκι.Το αμάξι ίσως βγεί καλύτερο και απο την μέρα που παραδόθηκε στον πρώτο ιδιοκτήτη,άλλα θέλει έμπειρο detailer,κοστίζει (~300 ευρώ) και δέν είναι...πανάκια.Χάνεται μέρος του βερνικιού,οπότε με 4~5 συνεδρίες θα έχεις απογυμνώσει τελείως το χρώμα. ΥΓ1.Το ταμπλό να το καθαρίζεις με νωπό πανάκι μικρο-ινών,γιατί μαζεύει γρατσουνιές για πλάκα.Όχι χαρτί και προς θεού όχι διαλυτικά/οινόπνευμα. ΥΓ2.Θυμάμαι είχατε καλούς δρόμους στην περιοχή σου.Για εξορμήσεις ποιο μακρυά,θα συμβούλευα πρώτα επίσκεψη σε οδοντίατρο και πλήρη έλεγχο σε σφραγίσματα,θήκες,γέφυρες κλπ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Σε TypeR με 19αρες δεν είχα θέμα άνεσης. Είναι και τι έχεις συνηθίσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Σε TypeR με 19αρες δεν είχα θέμα άνεσης. Είναι και τι έχεις συνηθίσει. Καμία σχέση οι δύο αναρτήσεις σε ποιότητα απόσβεσης. Αν μιλάμε για άνεση στα 8gen Civic,η κατάσταση είναι ώς εξής (απο το καλύτερο στο χειρότερο) FD1>FΚ1>FΝ2>FK2/FK3>FN1 To FD είναι το sedan.Πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω,ζάντες 16",δέν θυμάμαι προφίλ (σίγουρα πάνω απο 45).Βάρκα-γιαλό Το FK1 είναι το 1,4 hatch.Πάλι 16αρες ζάντες.Επίσης βάρκα-γιαλός. Τα υπόλοιπα σαφώς καλύτερα στο στρίψιμο,άλλα κάτι το setup,κάτι ο ημιάκαμπτος,κάτι τα 225/45/17 ελαστικά,έκαναν την οδήγηση σε οτιδήποτε λιγότερο απο flat δρόμο, μαρτύριο. Όσοι έβρισκαν μεταχειρ. σετ ανάρτησης (και φρένα) απο FN2, έκαναν μια σημαντική αναβάθμιση,αφού συνδύαζε τα καλύτερα απο τους δύο κόσμους . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Διαβάζω εδω και ωρα και εχω χάσει τη μπαλα. Θα φέρω δυο δικα μου παραδείγματα. Πουλησα σαξο 1.6 16β 99 μοντέλο. Σαν καρότσα ειχε 260.000 χλμ. Εξωτερική κατάσταση μετρια. Κινητηρας ομως με 40Κ χλμ, σασμάν 15Κ χλμ, αναρτήσεις-αξονας ελεγμένα και αριστα. Αυτο λοιπόν το αυτοκίνητο 95 στους 100 δεν θα το αγοραζαν διοτι οπτικά ηταν μετριο. θελω να πω πως το πως συντηρει ο καθείς το αυτοκινητο του εχει αντικτυπο στα χλμ που θα "αντέξει". Και δευτερο παράδειγμα προς τον συνφορουμιτη που...φοβάται τα αυτοκίνητα των...50Κ χλμ. Εστω αυτοκίνητο 3 ετων με 50Κ χλμ ολα μεσα σε πολη. Το ιδιο αυτοκίνητο 3 ετων με 100Κ χλμ κυριως εθνική. Θα αγοραζες αυτο των 50Κ ? και φρεσκο δευτερο παράδειγμα μου. Αγορασα πρωην αυτοκίνητο λιζινγκ απο γερμανια. 140Κ χλμ. Το αυτοκίνητο ελεγχθηκε ΜΕΤΑ την αγορα του οταν εφθασε στην ελλαδα. Λαμαρινας και μηχανικος δ ε ν πιστευαν πως εχει τοσα χλμ (3ετιας). Οταν δε ανοίχτηκε για ιμαντες χρονισμου (προληπτικά διοτι το βιβλιο σέρβις τα εγραφε ολα) αποδειχθηκε/επίβεβαιώθηκε η κατασταση του κινητηρα. Επισης αριστη κατασταση μπαλακια, αναρτήσεις, τσιμουχακια, φουσκες κτλ κτλ κτλ. Ευτυχώς λοιπον που καποιοι θεωρούν οτι αυτα τα αυτοκίνητα "δεν κανουν" και τα παίρνουμε εμείς "τζαμπα". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Koίτα είναι λογικό κάποιος να ψάχνει όσο το δυνατόν απροβλημάτιστα αυτοκίνητα. Κι εγώ θα προτιμούσα ένα μηχανικά άρτιο αυτοκίνητο κι ας είχε θολωμένα πλαστικά και φανάρια κ τίποτα γρατσουνιές. Τι να το κάνω αν γυαλίζει σαν καινούριο, και τρίζουν τα πάντα κ ο κινητήρας θέλει ρεκτιφιέ μετά από 10κ χιλιόμετρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα