Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Από 8 μέχρι 10 το δίνουν που έβαλα σε μια μηχανή τα χαρακτηριστικά του.. πολλά για μένα για τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά αφού αρέσει, πάσο. Ο κάθε άνθρωπος έχει και τα δικά του γούστα.. ο στρογγυλός αριθμός στα χιλιόμετρα δεν μου αρέσει... αλλά πάσο και σε αυτό :-D .

Δημοσ.

Πολλά με ποιο σκεπτικό? Τα toyota όσο θυμάμαι τον εαυτό μου είναι από τα αυτοκίνητα με την υψηλότερη μεταπωλητική αξία. Το συγκεκριμένο είναι 5ετίας και περίπου στα μισά λεφτά του καινούργιου, πόσο νομίζετε πως θα ήταν μια λογική τιμή για αυτό?

  • Like 1
Δημοσ.

Πολλά με ποιο σκεπτικό? Τα toyota όσο θυμάμαι τον εαυτό μου είναι από τα αυτοκίνητα με την υψηλότερη μεταπωλητική αξία. Το συγκεκριμένο είναι 5ετίας και περίπου στα μισά λεφτά του καινούργιου, πόσο νομίζετε πως θα ήταν μια λογική τιμή για αυτό?

 

6 χιλιαρικά... τα 8 δε θεωρω οτι τα αξιζει με την καμια...

Δημοσ.

6 χιλιαρικά... τα 8 δε θεωρω οτι τα αξιζει με την καμια...

Το σκεπτικό σου όμως δεν το ανέλυσες...

Δημοσ.

Πολλά με ποιο σκεπτικό? Τα toyota όσο θυμάμαι τον εαυτό μου είναι από τα αυτοκίνητα με την υψηλότερη μεταπωλητική αξία. Το συγκεκριμένο είναι 5ετίας και περίπου στα μισά λεφτά του καινούργιου, πόσο νομίζετε πως θα ήταν μια λογική τιμή για αυτό?

 

 

Δεν διαφωνω για την μεταπωλιτικη αξια των Ιαπωνικών εν γενει αλλα με 70,000 χλμ μπορει να θελει αρκετα για να κρατησει ακομα αρκετα χρονια που μπορει να κρατησει .Μεγαλο service , λάστιχα κλπ

 Επισης τα 1300 κυβικα τα θεωρω λιγα για αυτό το αμαξωμα.

 

Σπανια αμαξι στα 5 χρονια να κρατησει την μιση του αξια .Για να δωσει καποιος Ιαπωνικο αμαξι στα 5 χροναι μπορει να υπαρχει και κατι υποπτο χωρις βεβαια να είναι απαραιτητο.

 

Εδωσα Honda Civic 1800 κυβικα με αυτοματο κιβωτιο , δρματα και αλλα πολλα του 2008 το 2012 στα μισα λεφτα από ότι το εχα παρει . Ο λογος ηταν ότι ...η οικογενεια προτιμουσε το CRV που ειχα για λιγο καιρο ταυτόχρονα.

Δημοσ.

Στα τογιότα πληρώνεις τη φήμη τους ως...τα λιγότερο ζημιάρικα. Γι'αυτο βλέπεις και το auris 5ετίας σε τέτοια τιμή.

 

Ως ένα βαθμό δίκαιο. Μη ξεχνάς όμως πως ζούμε σε καιρούς που το 95% κοιτάζει πόσο καίει και όχι πόσο πηγαίνει ένα αυτοκίνητο...Ετσι τα μικρά/οικονομικά αυτ/τα εχουν τσιμπήσει σε τιμές.

Υπ'οψιν το συγκεκριμμένο τογιοτα, εχει 120ε τέλη, αν δεν απατώμαι. Και πιστέψτε με, δεν είναι τόσο ψοφίμι.

 

Βέβαια ένα i30 που νοικιασα προ εβδομάδος, 1400, ήταν ο ορισμός του τάφου με 4 ατομα μέσα.

  • Like 1
Δημοσ.

Το σκεπτικό σου όμως δεν το ανέλυσες...

 

στο οτι με τα 8000 παιρνεις πολυ πολυ ανωτερο ποιοτικά αυτοκινητο - και απο μάρκες "πολυτελείας" και οχι τουγιοτα...

οσο καλο και ανθεκτικο και αν πιστευετε οτι ειναι δε παυει να ειναι απλα ενα καλο γιαπωνεζικο με πλαστικα που τρίζουν και λαμαρίνες τσιγαροχαρτα (εχω φιλους με παλιοτερα auris και τα εχω δει)

Δημοσ.

στο οτι με τα 8000 παιρνεις πολυ πολυ ανωτερο ποιοτικά αυτοκινητο - και απο μάρκες "πολυτελείας" και οχι τουγιοτα...

οσο καλο και ανθεκτικο και αν πιστευετε οτι ειναι δε παυει να ειναι απλα ενα καλο γιαπωνεζικο με πλαστικα που τρίζουν και λαμαρίνες τσιγαροχαρτα (εχω φιλους με παλιοτερα auris και τα εχω δει)

 

 

Αυτά τα ...πολυτελειας ομως βγαζουν απαράδεκτες ζημιες που δεν θα βγαλει ποτε ένα καλο Ιαπωνικο εστω και με πιο κατώτερες λαμαρινες,

 

6 Ιαπωνικα εχουν περασει από τα χερια μου από το Sunny του 1988 (καιω και ...αμολυβδη) και κανενα δεν εχει ουτε τριξιματα ουτε τιποτα άλλο.

Δημοσ.

8000 χιλιάρικα δε θα τα δώσω, ελπίζω να κατέβει στα 7500 και κάτω.

Το αμάξι είναι μεν 1300cc αλλά είναι 101 άλογα, είναι του 10 και από τις φωτογραφίες το βλέπω άριστο(την πέμπτη θα πάω να το δω από κοντά).

Καλώς ή κακώς οι τιμές εκεί παίζουν και μάλιστα και για πιο παλιά μοντέλα.Σίγουρα και αυτό leasing θα είναι αλλά αν ο μηχανικός μου πει το οκ το θεωρώ καλή ευκαιρία γιατί δε φαίνεται πολυχρησιμοποιημένο(αν δείτε το τιμόνι και ο λεβιές είναι σαν καινούργια, εκτός αν όντως είναι καινούργια γιατί τα άλλαξαν :P )

  • Like 1
Δημοσ.

το τιμονι το "ντυνουν" με ενα 50αρικο και ο λεβιες αλλαζει με €10-30 αναλογως της μαρκας...

 

θελει καλο ψαξιμο το λιζινγκ αλλα εαν ειναι οντως λιζινγκ και οχι νοικιαρικο εγω θα το επαιρνα, μονο και μονο που ξερω οτι εκανε τα σερβις στην ώρα του και στην αντιπροσωπεία και οχι 6 μηνες μετα που ειχε ο ιδιωτης λεφτα και στο μπαρμπαδημο τον εμπειροτεχνη...

 

θελουν ομως ΠΟΛΥ προσοχη... 

Δημοσ.

8000 χιλιάρικα δε θα τα δώσω, ελπίζω να κατέβει στα 7500 και κάτω.

Το αμάξι είναι μεν 1300cc αλλά είναι 101 άλογα, είναι του 10 και από τις φωτογραφίες το βλέπω άριστο(την πέμπτη θα πάω να το δω από κοντά).

Καλώς ή κακώς οι τιμές εκεί παίζουν και μάλιστα και για πιο παλιά μοντέλα.Σίγουρα και αυτό leasing θα είναι αλλά αν ο μηχανικός μου πει το οκ το θεωρώ καλή ευκαιρία γιατί δε φαίνεται πολυχρησιμοποιημένο(αν δείτε το τιμόνι και ο λεβιές είναι σαν καινούργια, εκτός αν όντως είναι καινούργια γιατί τα άλλαξαν :P )

 

 

Αν τα εχεις μετρητα νομιζω θα στο δωσει.Δυσκολοι καιροι για μετρητα αλλα πιο πολύ και για δανεια.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν διαφωνω για την μεταπωλιτικη αξια των Ιαπωνικών εν γενει αλλα με 70,000 χλμ μπορει να θελει αρκετα για να κρατησει ακομα αρκετα χρονια που μπορει να κρατησει .Μεγαλο service , λάστιχα κλπ

 Επισης τα 1300 κυβικα τα θεωρω λιγα για αυτό το αμαξωμα.

Ας τα πάρουμε με τη σειρά.

Πρώτα από όλα τα χιλιόμετρα του είναι 60k και όχι 70, τα οποία είναι σχετικά λίγα αν λάβεις υπόψιν τον μέσο όρο των 75.000(15.000/έτος).

Επίσης μπορεί να θέλει λάστιχα και σέρβις όπως λες, μπορεί όμως και να μην χρειάζεται. Αν χρειάζεται κάτι άμεσα το υπολογίζεις και αυτό μέσα στην τιμή και πράττεις ανάλογα.

Όσο για αυτό που λες για τα κυβικά, δεν είναι τίποτα άλλο από μια γενικότητα. Ας κάνουμε μια σύγκριση με τον 1400άρη που φορούσε το προηγούμενο auris. Ο 1330άρης εκτός από ελαφρύτερος είναι και πιο δυνατός, έχει μεγαλύτερη ροπή ειδικά στις χαμηλές στροφές, και ταυτόχρονα είναι 15% πιο οικονομικός!

 

 

Σπανια αμαξι στα 5 χρονια να κρατησει την μιση του αξια .Για να δωσει καποιος Ιαπωνικο αμαξι στα 5 χροναι μπορει να υπαρχει και κατι υποπτο χωρις βεβαια να είναι απαραιτητο.

Σύμφωνα με κάποιο δημοσίευμα στο carblogger, η αξία ενός αυτοκινήτου στα 5 έτη πέφτει κατά μέσο όρο περίπου 55%. Οπότε φυσιολογικό μου φαίνεται ένα toyota(και όχι γενικά ένα οποιοδήποτε γιαπωνέζικο) να χάνει μόνο 50%.

Όσο για το άλλο που λες, περισσότερο ύποπτο θα το έβρισκα για αυτοκίνητα με μικρότερη αξιοπιστία :)

 

Εδωσα Honda Civic 1800 κυβικα με αυτοματο κιβωτιο , δρματα και αλλα πολλα του 2008 το 2012 στα μισα λεφτα από ότι το εχα παρει . Ο λογος ηταν ότι ...η οικογενεια προτιμουσε το CRV που ειχα για λιγο καιρο ταυτόχρονα.

Καλά το έδωσες, τα 1800άρια έχουν μεγαλύτερη απαξίωση από τα 1300-1400άρια. Επίσης την αξία από τα πολλά και ακριβά έξτρα δεν την παίρνεις ποτέ πίσω, πχ η απλή έκδοση των 20.000 μπορεί να έπιανε τα μισά, η φούλ έξτρα των 28.000 δεν θα έπιανε με τίποτα 14.000.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...