Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παράδειγμα: σε έναν αυτοκινητόδρομο το όριο είναι 130 χλμ/ω. Ένα Hyundai Atos, κινούμενο με αυτή την ταχύτητα, είναι καθόλα νόμιμο. Ένα Audi RS4 κινούμενο με 140 χλμ/ω είναι παράνομο και τον γράφουν. Γιατί συμβαίνει αυτό; Το ποιο από τα δύο αυτοκίνητα είναι πιθανότερο να ξεφύγει της πορείας του είναι αυτονόητο.

 

Φυσικά, δε γίνεται να συμπεριληφθεί κάθε πιθανό δεδομένο (π.χ. είδος αυτοκίνητου και η κατάσταση αυτού,  "μυαλά" οδηγού καθώς και η ψυχολογική του κατάσταση, κατάσταση οδοστρώματος) πριν αποφανθεί η πολιτεία για τα όρια ταχύτητας ενός δρόμου, αλλά από την άλλη, το υπάρχον σενάριο είναι εξαιρετικά ανελαστικό. Τόσο ανελαστικό, που για να διευκολύνει την κυκλοφορία, σε πολλές περιπτώσεις δημιουργεί κινδύνους.

 

Πρόσφατα στον ΒΟΑΚ, μπροστά μου ένα Suzuki Wagon R σηκώθηκε από το έδαφος πάνω σε στροφή ενώ κινούνταν εντός ορίων ταχύτητας. Και πολλά περισσότερα αυτοκίνητα, κινούμενα στο όριο ταχύτητας (~80), αναγκάζονται να "παίζουν" ανάμεσα σε λωρίδες στις στροφές (να μπαίνουν από τη μία στην άλλη) διότι προφανώς δεν μπορούν να κινηθούν σε αυτές τις ταχύτητες στις συγκεκριμένες στροφές. Είναι καθόλα νόμιμοι όμως! :P

 

Δε θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να λαμβάνονται περισσότερα δεδομένα πριν οριστεί ο τρόπος οδήγησης για κάθε σημείο του οδικού δικτύου;

Δημοσ.

Δε νομίζω οτι μπορεί να γίνει αυτό! Βάζουν ένα μέγιστο όριο και από κει και πέρα είναι θέμα να καταλαβαίνει ο οδηγός ποσό κοντά σε αυτό το όριο είναι ασφαλές να φτάσει, ανάλογα με το αυτοκίνητό του

Δημοσ.

Παράδειγμα: σε έναν αυτοκινητόδρομο το όριο είναι 130 χλμ/ω. Ένα Hyundai Atos, κινούμενο με αυτή την ταχύτητα, είναι καθόλα νόμιμο. Ένα Audi RS4 κινούμενο με 140 χλμ/ω είναι παράνομο και τον γράφουν. Γιατί συμβαίνει αυτό; Το ποιο από τα δύο αυτοκίνητα είναι πιθανότερο να ξεφύγει της πορείας του είναι αυτονόητο.

 

Φυσικά, δε γίνεται να συμπεριληφθεί κάθε πιθανό δεδομένο (π.χ. είδος αυτοκίνητου και η κατάσταση αυτού,  "μυαλά" οδηγού καθώς και η ψυχολογική του κατάσταση, κατάσταση οδοστρώματος) πριν αποφανθεί η πολιτεία για τα όρια ταχύτητας ενός δρόμου, αλλά από την άλλη, το υπάρχον σενάριο είναι εξαιρετικά ανελαστικό. Τόσο ανελαστικό, που για να διευκολύνει την κυκλοφορία, σε πολλές περιπτώσεις δημιουργεί κινδύνους.

 

Πρόσφατα στον ΒΟΑΚ, μπροστά μου ένα Suzuki Wagon R σηκώθηκε από το έδαφος πάνω σε στροφή ενώ κινούνταν εντός ορίων ταχύτητας. Και πολλά περισσότερα αυτοκίνητα, κινούμενα στο όριο ταχύτητας (~80), αναγκάζονται να "παίζουν" ανάμεσα σε λωρίδες στις στροφές (να μπαίνουν από τη μία στην άλλη) διότι προφανώς δεν μπορούν να κινηθούν σε αυτές τις ταχύτητες στις συγκεκριμένες στροφές. Είναι καθόλα νόμιμοι όμως! :P

 

Δε θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να λαμβάνονται περισσότερα δεδομένα πριν οριστεί ο τρόπος οδήγησης για κάθε σημείο του οδικού δικτύου;

  Μηπως θελεις και λιστες αναλογα με μαρκα και μοντελο για την μεγιστη και ελαχιστη ταχυτητα σε καθε στροφη του οδικου δικτυου; 

 

  Επειδη φυσικα το προβλημα μας στην Ελλαδα. ειναι το μεγιστο οριο που δεν μας αφηνει να τρεχουμε αρκετα γρηγορα με τα RS4 μας, και οχι οι τραγικοι δρομοι και οι ηλιθιοι οδηγοι που δεν σεβονται τιποτα ... Οι πινακιδες που υπαγορευουνε την μεγιστη ταχυτητα δεν σημαινει οτι τοσο πρεπει δε και καλα να τρεχεις. Πρεπει να εισαι πανω απολα σε θεση να καταλαβεις ποσο μπορει να παει το αμαξι σου. Εφοσον εισαι με το atos σε στροφη με 80 και να εισαι στο τσακ να βγεις απο τον δρομο, αμα το οριο ητανε 60 πιστευεις θα αλλαζε κατι και δια μαγειας θα μαθαινες να οδηγεις;

  • Like 6
Δημοσ.

Καταλαβαινω αυτο που θες να πεις και συμφωνω αλλα δεν ειναι εφικτο, αμα ανεβασουν το οριο θα τρεχουν ολοι με τα σαπακια τους (σαπακι τροπος του λεγην αλλα ενα αυτοκινητο που ειναι φτιαγμενο για πολης και εχει λαστιχακια μια σταλια με 0 ευσταθια δεν ειναι για αυτοκινητοδρομους) και θα σκοτωνονται αβερτα (και μετα θα βγαινουν στις τηλεορασεις και θα λενε μλκιες οτι φταινε η δρομοι η σημανση η πολιτεια και οχι ο καθυστερημενος που δεν ξερει οτι δεν πρεπει να τρεχει με το συγκεκριμενο αυτοκινητο).Δε λεω εχουμε και σε αρκετα σημεια τραγικους δρομους αλλα εχουμε και κοματια τα οποια σιγουρα δεν ειναι για 130 οριο

Δημοσ.

Καταλαβαινω αυτο που θες να πεις και συμφωνω αλλα δεν ειναι εφικτο, αμα ανεβασουν το οριο θα τρεχουν ολοι με τα σαπακια τους (σαπακι τροπος του λεγην αλλα ενα αυτοκινητο που ειναι φτιαγμενο για πολης και εχει λαστιχακια μια σταλια με 0 ευσταθια δεν ειναι για αυτοκινητοδρομους) και θα σκοτωνονται αβερτα (και μετα θα βγαινουν στις τηλεορασεις και θα λενε μλκιες οτι φταινε η δρομοι η σημανση η πολιτεια και οχι ο καθυστερημενος που δεν ξερει οτι δεν πρεπει να τρεχει με το συγκεκριμενο αυτοκινητο).Δε λεω εχουμε και σε αρκετα σημεια τραγικους δρομους αλλα εχουμε και κοματια τα οποια σιγουρα δεν ειναι για 130 οριο

   Εχω την εντυπωση πουθενα στον κοσμο περα απο Γερμανια δεν εχει οριο πανω απο 140, αλλα παρολα αυτα πιστευεις οτι στην Ελλαδα εχουμε τοσους καλους δρομους και ειμαστε τοσο καλοι οδηγοι που θα πρεπει να εχουμε το world max?

 

 

Results from lowering speed limits. Country (year of research publication) Speed limit reduction Reported change Australia (1992) 110 km/h to 100 km/h Injury crashes declined by 19%

Australia (1996) 5–20 km/h decreases No significant change

Denmark (1990) 60 km/h to 50 km/h Fatal crashes declined by 24% Injury crashes declined by 9%

Germany (1994) 60 km/h to 50 km/h Crashes declined by 20% S

weden (1990) 110 km/h to 90 km/h Speeds declined by 14 km/h Fatal crashes declined by 21%

Switzerland (1994) 130 km/h to 120 km/h Speeds declined by 5 km/h Fatal crashes declined by 12%

UK (1991) 60 mph to 40 mph /100 km/h to 65 km/h Speeds declined by 6 km/h (4 mph

) Crashes declined by 14%

US (22 states) (1992) 5 mph to 15 mph (8 km/h to 24 km/h) decreases No significant changes

Results from increasing speed limits: Country Speed limit increase Reported change

Australia (1992) 100 km/h to 110 km/h Injury crashes increased by 25%

Australia (Victoria) (1996) 5–20 km/h increases Crashes increased overall by 8%, 35% decline in zones raised from 60 km/h to 80 km/h US (1989) 55 mph to 65 mph (89 km/h to 105 km/h) Fatal crashes increased by 21% US (1990) 55 mph to 65 mph (89 km/h to 105 km/h) Fatal crashes increased by 22%

Speeding increased by 48% US (40 states) (1990) 55 mph to 65 mph (89 km/h to 105 km/h) Fatalities increased by 15%

Decrease or no effect in 12 States US (Iowa) (1996) 55 mph to 65 mph (89 km/h to 105 km/h) Fatal crashes increased by 36% US (Michigan) (1991) 55 mph to 65 mph (89 km/h to 105 km/h) Fatal and injury crashes increased significantly on rural freeways US (Michigan) (1992) Various No significant changes US (Ohio) (1992) 55 mph to 65 mph (89 km/h to 105 km/h) Injury and property damage increased but not fatal crashes.[90] US (40 states) (1994) 55 mph to 65 mph (89 km/h to 105 km/h) Statewide fatality rates decreased 3-5% (Significant in 14 of 40 states) US (22 states) (1997) 5 mph to 15 mph (8 km/h to 24 km/h) increase No significant changes

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limit

 

 Τα συμπερασματα ειναι ευκολα να βγουνε. Στην τελικη τι πιστευεις οτι θα γλειτωσεις κανοντας 10 παραπανω χιλιομετρα την ωρα; Σιγα το κερδος στο ταξιδι και σιγα τα γουστα που θα βγαλεις. Απλα αυτοι που τωρα τρεχουνε με 150, θα τρεχουνε με 160 κτλ κτλ ...

 

 Αυτο που χρειαζομαστε στην Ελλαδα ειναι traffic calming, στις εισοδους κοινοτητων και χωριων( ο δρομος απο διπλης κατευθυνσης γινεται σε ενα σημειο chicane) και αντι για Stop κυκλακια, οχι μεγαλυτερο οριο ταχυτητας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το σιγουρο ειναι οτι η κριση εφερε περισσοτερα μη συντηρημενα αυτοκινητα στους δρομους...οποτε δεν εχει σημασια το αυτοκινητο.και τα 2 θα κανουν την ζημια τους..

θεωρω απιστευτο οτι σηκωθηκε στις 2 ροδες αυτοκινητο χωρις να το παλεψε.

επιπλεον ποιος σου ειπε οτι ειναι κακο ή δειχνει αδυναμια να κινεισαι σε γραμμες και οχι σαν τρενο?

υ.γ. μεταξυ μας ειμαστε απο τις λιγες χωρες που μπορεις να τρεξεις...

 

βουλγαρια,πολωνια,εμιρατα εχουν 140:p η autobahn καποιο ποσοστο ειναι που μπορεις να πας απεριοριστα(σιγουρα λιγοτερο απο το 50%)...αλλιως εχει πινακιδες που αλλαζουν τα ορια αναλογο την κινηση,καιρο κτλ και καποια σημεια σταθερες σε κμ πινακιδες

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

  Μηπως θελεις και λιστες αναλογα με μαρκα και μοντελο για την μεγιστη και ελαχιστη ταχυτητα σε καθε στροφη του οδικου δικτυου; 

 

  

 

Haldol σου απάντησε  νομίζω...

 

Παράδειγμα: σε έναν αυτοκινητόδρομο το όριο είναι 130 χλμ/ω. Ένα Hyundai Atos, κινούμενο με αυτή την ταχύτητα, είναι καθόλα νόμιμο. Ένα Audi RS4 κινούμενο με 140 χλμ/ω είναι παράνομο και τον γράφουν. Γιατί συμβαίνει αυτό; Το ποιο από τα δύο αυτοκίνητα είναι πιθανότερο να ξεφύγει της πορείας του είναι αυτονόητο.

 

 

Καθόλου αυτονόητο δεν είναι... κανένας άγραφος νόμος δεν λέει ότι θα φύγει εκτός πορείας το Ατος που υπονοείς... 

 

   Εχω την εντυπωση πουθενα στον κοσμο περα απο Γερμανια δεν εχει οριο πανω απο 140, αλλα παρολα αυτα πιστευεις οτι στην Ελλαδα εχουμε τοσους καλους δρομους και ειμαστε τοσο καλοι οδηγοι που θα πρεπει να εχουμε το world max?

 

 

 

H.A.E. έχει μεγαλύτερα όρια.

Δημοσ.

Haldol σου απάντησε  νομίζω...

 

Καθόλου αυτονόητο δεν είναι... κανένας άγραφος νόμος δεν λέει ότι θα φύγει εκτός πορείας το Ατος που υπονοείς... 

 

H.A.E. έχει μεγαλύτερα όρια.

140 βλεπω να εχουνε τα Η.Α.Ε.

Δημοσ.

Τι να σου πω, από γνωστούς που είχαμε κάνει μια κουβέντα μου είπαν ότι υπήρχαν κομμάτια στους αυτοκινητόδρομους που είχε και παραπάνω.. δεν ξέρω το site που το βλέπεις αλλά έτσι είχα ακούσει.

Δημοσ.

Θέματα που δεν έχουν λύσει πιο σοβαρές χώρες, και ελπίζουμε οτι ο Έλληνας θα είναι σωστός...

 

:rolleyes:

Δημοσ.

Καμιά φορά είναι ελαστικοί αν πας λίγο πάνω από το όριο, μπορεί να τη γλιτώσεις ή να πληρώσεις το ελάχιστο πρόστιμο (είναι και θέμα πως θα το χειριστείς, αν πας με τσαμπουκά να πεις ότι δεν έτρεχες δεν την γλιτώνεις...:) )

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...